
orenzoran
07.06.2026
עיכוב ענק במשלוח ובסוף הגיע מוצר לא נכון ולא מוכנים לשלוח חדש במקומו. לא להזמין מהם!!!
חוות הדעת עזרה לכם?

עיכוב ענק במשלוח ובסוף הגיע מוצר לא נכון ולא מוכנים לשלוח חדש במקומו. לא להזמין מהם!!!

שרות גרוע. היה עיכוב במשלוח, אח"כ הגיע מוצר שגוי, הגענו לחנות להחזיר והיחס היה עויין ולא נעים בגלל קופסא קרועה. כשהגענו שוב עם אריזה תקינה החנות לא היתה פתוחה בזמן שצויין באינטרנט. כשנפתחה המוכר עסק בסידור החנות במקום לשרת לקוחות . בסוף קנינו את המוצר הנכון בחנות אחרת במחיר זול יותר.