
קניתי טאבלט Galaxy tab s2 t710 בתאריך 15.2. יום למחרת החנות יצרה עימי קשר ואמרו כי אין להם את המוצר במלאי וכי הם יכולים למכןר לי רק טאבלט עי היבןאון במחירמגבוה יותר. סירבתי וביקשתימלבטל את העסקה. אמרו שיבטלו, התעקשץי לקבל אישור על הביטול ושלחו לי מסמך המעיד על כך, היום התאריך 15.4 חלפו חודשיים והכסף לא חזר. ברשותי מסמכים המעידים על הקנייה והביטול, זו חוצפה שאני צריך להמתין חודשיים לקבל את כספי בחזרה והם מוכרים מוצרין שאין להם במלאי, אל תקנו שם.



















