דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט (קרית מוצקין)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אין תחרות
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באין תחרות ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
5
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
2
0
3
נמצאו 5 חוות דעת גולשים על אין תחרות
תמונת משתמש
שם:
שגיב
תאריך:
15/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשתי מילים - לא להתקרב !
תואמה התקנה לבוקר יום חמישי בחדרה, במהלך הצהריים ביצעתי ניסיונות התקשרות עם הנהג שנאמר בשיחת התיאום שהוא זה שיגיע להתקנה. רק בשעה 14:40 הנהג ענה ואמר שיגיע עוד שעתיים. שיחה נוספת אל בעלי החנות בה נאמר שינסו לזרז את הנהג, בפועל לא זירזו וגם לא עדכנו אותי על המתרחש. כעבור שעתיים וחצי הנהג עדיין לא הגיע. שיחה נוספת בשעה 17:00 אל הנהג שאמר שהוא נמצא בפקקים בשפיים ויקח לו זמן להגיע. שיחה נוספת אל בעל החנות יניב שהתשובה היחידה היתה "מה לעשות, זה קורה". אז בעל החנות, לא, זה 'לא קורה' אם דואגים לעדכן את הלקוח והאחריות היא עליך, כי הקנייה בוצעה ישירות ממך ולא מהנהג או המתקין או החברה שאתה מפעיל להתקנות ! אל תגלגל את האחריות למישהו אחר.
לסיכום - אם מתאמים התקנה לבוקר, יש לעשות הכל כדי לעמוד במילה. ניתן ורצוי לעדכן את הלקוח במהלך היום על עיכובים (לגיטימי), על מנת שיהיה מעודכן ולא תיגרם עגמת נפש. לא עשו אלי שיחת טלפון אחת במהלך היום מטעם הנהג/מתקין או בעל החנות כדי לעדכן על עיכוב או להתנצל שמאחרים. בושה של חברה.
תיאום התקנה "בבוקר" הסתיים בשעה 20:00, הנהג והמתקין הגיעו בשעה 19:10 !
באתר זאפ מציינים שעלות המשלוח עבור ספריה פינתית מדגם רקפת שרכשתי הינו 250 ש"ח, בפועל בתעודת המשלוח ששלחו הם רושמים 350 ש"ח. שיחה עם בעלי החנות והם אומרים שהעלות היא 350 על דגם "מפואר" ולא 250 ש"ח כפי שרשום בזאפ. ועוד בהזמנת המוצר מאתר החברה מצוין כך "הובלה והרכבה לבית לקוח - מתעדכן מההזמנה לכל הארץ 0.00 ₪" (print screen מאתר החברה ומאתר זאפ על העלויות שמורות אצלי).
בקיצור - לא להתקרב לחברה הזו ! שירות מתחת לכל ביקורת וגם דירוג של כוכב אחד זה יותר מידי.
תגובת החנות:
אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוח. בעת ביצוע ההזמנה הוצעה ללקוח האפשרות לתאם הובלה והרכבה של חברה עצמאית אם הוא מעוניין בכך. חברת ההובלה אינה בשליטתנו והקשר בינה לבין הלקוח מתבצע באופן ישיר. כך אף התשלום עבור ההרכבה וההובלה מתבצע ישירות לחברת ההובלה. חברתנו שמחה לסייע בכל הניתן אף בעניין ההובלה וההרכבה וכך נעשה גם במקרה דנן. מבירור שערכה חברתנו עלה כי חברת ההובלה עדכנה את הלקוח כי יתכן עיכוב של מספר שעות וניתנה ללקוח האפשרות לתאם הספקה במועד אחר. עיכובים אלו אינם מתרחשים דרך כלל אך לעיתים ישנם דברים לא צפויים ושאינם תלויים בדבר. המרכיב עשה את מירב המאמצים להגיע ולסיים את ההרכבה כמה שיותר מהר ועל הצד הטוב ביותר ולשביעות רצון הלקוח. הלקוח עודכן בכל שלב הן ע"י המרכיב והן ע"י נציגי חברתנו. עלות המשלוח צוינה בפני הלקוח בעת ביצוע ההזמנה וכך אף נרשם בחשבונית העסקה. אף באתר החברה מצוין מפורשות מחיר ההובלה וההרכבה עבור כל מוצר. הלקוח הנ"ל רכש סיפריה פינתית אשר להבדיל מספריה רגילה, עלות ההובלה וההרכבה הינה 350 ש"ח. למעלה מן הצורך יצוין כי מרבית השיחות מוקלטות לצורך בקרת איכות.
מוצר:
ספריה מדגם רקפת
תמונת משתמש
שם:
Alex Guest
תאריך:
18/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר באיכות נמוכה. נמסר ללא מדף עם מסילה אחד הפוכה שלא ניתן היה להשתמש במקלדת. לקח להם יותר משלושה שבועות לתקן את זה. המגרות נפלו ברגע ששמנו בהם את הספרים. דיווחנו לחברה על התקלה. במשך שבוע וחצי אף אחד לא יצר אתנו קשר. היינו מוכרחים לתקן את המגרות בעצמנו.
בקיצור, שירות לקוחות נוראית. לא ממליץ לקנות בחנות זו
תגובת החנות:
הלקוח הנ"ל רכש ספריה אשר סופקה לביתו טרם המועד אליו התחייבה החברה. בהרכבת הספריה התגלתה תקלה קטנה בהרכבת המוצר (למגירת המקלדת סופקו בטעות שתי מסילות ימין ולכן לא ניתן היה להרכיבה במקום). הלקוח דיווח על התקלה ונפתחה קריאת שרות לאלתר. הוסבר ללקוח כי אנו נמצאים בתקופת החגים ועל אף האמור הנ"ל קיבל את השרות המהיר והטוב ביותר בכפוף לאילוצי החגים. החברה עמדה בהתחייבויותיה בכל הקשור למקרה הנ"ל והתקלה תוקנה תוך זמן סביר. אנו מתנצלים על התקלה ומשתדלים לעשות את המירב על מנת שתקלות אלו לא הישנו בעתיד. החברה מספקת מאות הזמנות בחודש ללקוחות מרוצים. לצערנו, טעויות עלולות להתרחש אך אנו עושים את כל המאמצים ע"מ למנוע זאת ומשתדלים לתת את השרות הטוב ביותר אף כאשר מתגלה תקלה.
מוצר:
ספריה ענת
תמונת משתמש
שם:
edna
תאריך:
09/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה בוצעה לפני חודש ימים.
נאמר לי 3 שבועות זמן אספקה.
לא זו בלבד שלא יצרו איתי קשר עדין לאספקה, אלא שמזה 10 ימים שאני מנסה גם במייל וגם בטלפון ליצור קשר חברה ואין שום מענה.
אני לפיכך נאלצת לבטל את התשלומים בכרטיס אשראי.
בעיני האלמנטים החשובים ביותר בקניה, בעיקר ברשת הוא השירות ואמינות.
זה לא היה בחווית הקניה הזו.
מוצר:
שולחן מחשב וכוורת אורי אבירם
תמונת משתמש
שם:
ענת
תאריך:
23/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
" רציתי לכתוב מספר מילות תודה והערכה לך עבור הטיפול המסור בהזמנת 5 ארונות ו-2 חדרי שינה לביתנו החדש.
אני מוכרחה לציין את סבלנותך הרבה מאד, יכולתך לטפל בכל תקלה או בעיה שצצה לאורך הדרך, בין אם בשלב התכנון וההזמנה ובין אם בשלבי ההתקנה.
מעולם לא נתקלתי באיש שרות ומכירות כמוך. אדם מיוחד עם כשרון להשרות שקט ורוגע מסביבו, וליצר מערכת אמון בכל שלב לאורך הדרך.
אפילו ברגעים של קושי ותקלות עם המתקין ידעתי שאתה תדאג לי, שכשאתה אומר שהכל יפתר בסוף לשביעות רצוני ושלא תניח לי עד שכך יהיה, אתה מתכוון לכל מילה, וגם יש לך היכולת לקיים הבטחה זו.
ישר כח יניב, אין כמוך!
מוצר:
ארונות בגדים, שידות וכונניות ושני חדרי שינה
תמונת משתמש
שם:
rkf
תאריך:
12/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקצועיות, שירותיות, אמינות, כל מה שחשוב כאשר מזמינים מוצר, מרמת ההזמנה ועד ההתקנה של המוצר, מומלץ מאוד. יניב המוכר שביצע לנו את ההזמנה היה כנה, שירותי וסובלני. תודה רבה!!
מוצר:
חדר שינה כרמית
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply