דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי יודאיקה (19 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
משכן התכלת
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במשכן התכלת ?
1.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
6
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
1
כל הזמן
2
0
4
נמצאו 6 חוות דעת גולשים על משכן התכלת
תמונת משתמש
שם:
Yossi
תאריך:
25/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לקנות טלית ותפילין בסניף אשקלון לאחר שנאמר בטלפון שהמחיר הוא בסביבות ה650₪
(סליחה באמת שאיני מבין גדול בשוק היודאיקה ולא ידעתי מראש שזה מחיר לא הגיוני)
יצאתי מהעבודה במיוחד להגיע לפני שסוגרים ושם נאמר שהמחיר יותר מכפול ממה שנאמר בטלפון.
בסוף בלית ברירה קנינו רק טלית לילד. כשאמרתי למוכר שאין כסף ולא נקנה בסוף תפילין, צחק לי בפנים מול הילדים ובייש אותי מאד. וכשהבין שאיני צוחק שאין ביכולתי לשלם סכום שכזה מיהר לתת לי הנחה מגוחכת של 10% כדי להשתיק את מצפונו. שירות מגעיל ונוראי. אני והילדים יצאנו משם עם הרגשה מגעילה. לא אחזור לשם יותר ולא ממליץ להתקרב
תגובת החנות:
שלום וברכה,
בראש ובראשונה רשת משכן התכלת שמה מול עינה את טובת הלקוח ושירות אמין שקוף וטוב שלא משתמע לשתי פנים.
צר לנו זו הרגשת הלקוח אך לעניות דעתנו הדברים יצאו מהקשרם בצורה לא טובה ממספר סיבות כדלקמן: 1. לאחר בירור מעמיק עם מנהל הרשת וכל עובדי סניף אשקלון אם הם קיבלו שיחה לבירור מחירי מוצר התפילין לא נאמר דבר כזה, מאחר שהתפילין המחיר הנמוך ביותר שאנו מיצירם במפעל שלנו בבאר הינו בסך של 1,499 ש"ח , ואל כפי שנאמר על ידי הלקוח הנכבד בסך של "650 ש"ח"
2. הלקוח אמר למוכר שאיין לו כסף לתפילין, ובתגובה המוכר אמר לו עם חיוך רצית לרכוש תפילין נכון? אז אני אתן לך הנחה
יובהר ויודגש, לא הייתה כל כוונה חס ושלום לפגוע בלקוח!!! (גם בדקנו זאת במצלמות החנות, וראינו שהמוכר נתן ללקוח שירות מעולה, היה עמו סבלני ועזר לו לבחור טלית וסט כיסויים לטלית ותפילין.
בנסיבות אלה, אנו מקווים שבעתיד נוכל להמשיך ליתן ללקוח שירות טוב ואמין ואנו מצרים על הרגשת הלקוח.
בברכה,
משכן התכלת
מוצר:
טלית
תמונת משתמש
שם:
zohargatenio123
תאריך:
18/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות ושירות בחנות מהגרועים שנתקלתי ,פעם ראשונה רכשתי באתר 10 ציציות קיבלתי סוג מסויים, לאחר כחודשיים הזמנת שוב 9 ציציות , באריזה הופיע אחד כמו הסוג שקיבלתי בהזמנה הקודמת והשאר סוג אחר באיכות ירודה ביותר , פניתי לשירות לקוחות וביקשתי לבצע החלפה לסוג הקודם נאמר לי שאין את הסוג הקודם יותר ושאלך לחנות לקבל החזר( אפילו לא ניסו לבדוק אם יש את הסוג שממנו הייתי מרוצה) לאחר שלושה שבועות-חודש ( של עומס חגים ושהייה בחול) הגעתי להחליף מידה של כל הציציות מהם לא הייתי מרוצה ואחת מהם הייתה ללא אריזה בשל מדידה. נאמר לי ממנהל החנות שהמוצר פגום כי אין לו עטיפה ואפילו קיבלתי השוואה לבקבוק חלב או קופסאות קורנפלקס פתוחה שנמצאת בסופר . כשניסיתי לדבר עם שירות הלקוחות.. אותו מנהל קיבל גיבוי מלא על כך . יש אנשים שלא יכולים לייצג חנות כזאת
תגובת החנות:
ראשית,הלקוחה ביצעה הזמנה ביום 2.9.2021 וכבר למחרת ביום 3.9.2021 קיבלה את הזמנתה עם שליח עד הבית ללא עלות.
שנית,כעבור 3 ימים ביום 6.9.2021 פנתה הלקוחה לראשונה לשירות הלקוחות בוואצפ וטענה כי בד הכותנה אינו אותו הדבר, כבעבר והיא רוצה את הבד הישן. לאחר דין ודברים אשר הסברנו לה שמדובר באותו המוצר אחד לאחד (אותה מידה, אותו ברקוד) ואין את הבד הישן, במידה ואינה מענוינית בכך, ניתן להחזיר את המוצרים בחנות הרשת הקרובה לביתה ברחובות, תוך 14 ימים מקבלת ההזמנה לידיה בצירוף חשבונית וקבלה, ונבצע החזר כספי מלא לאמצעי התשלום עימו רכשה.
שלישית,מתשובתנו בחודש ספטמבר כפי שפירטנו לעיל, וכפי שרואים בתלונת הלקוחה-היא לא הגיעה להחזיר את המוצרים תוך 14 ימים אלא הגיעה לחנות לראשונה ביום 17.10.2021 - לאחר למעלה מחודש ימים!!! ולא בזמן הכתוב בתנאי השימוש ובקבלה.
למרות כל זאת המוכר בחנות קיבל מהלקוחה 7 יחידות ונתן לה החזר כספי מלא בסך של 175 ש"ח - למרות שהלקוחה שילמה עבורן רק 157 ש"ח וזאת ללא חשבונית וקבלה
יובהר ויודגש, יחידה 1 לא החליף מאחר שהפריט היה פתוח וללא אריזת המוצר, וזאת לאחר למעלה מחודש ימים.
מוצר:
גופיה ציצית דגם גוף - צית (עם ציציות מכונה - קשירה ע"י יר"ש) - M 9
תמונת משתמש
שם:
Gad
תאריך:
15/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות על הפנים, עוד לא ראיתי זלזול כזה בעולם הדת. סניף באשקלון מכר לי מוצר לא מתאים ולאחר מכן שירות לקוחות בווצאפ לא מתייחסים לתגובה. קבלה זרקתי. מי שלא מאמין יש ברשותי הודעות ששלחתי לשירות לקוחות שלהם
תגובת החנות:
מר גד שלום,

הלקוח פנה למענה של אתר הבית בשעות הערב לאחר שעות הפעילות, ומיד קיבל מענה למחרת בבוקר, עם מידע מפורט ביותר על המוצרים שמחפש בצירוף קישור לדפי המוצרים ותמונות, ולאחר מכן שאל אם ניתן לראות את המוצרים פיזית בחנות הרשת באשקלון וענינו לו שבוודאי שניתן והוא אודה לנו.
אשר על כן, הלקוח הגיע לחנות, ראה את כל הפתילים לציצית שאנו מייצרים, תחת כל ההשגחות וכל הסוגים, אכן המוכר ניתן לו את הפתילים שאותם קושרים על טלית גדול והן טלית קטן, המוצרים שלנו איכותיים וכך הם נמכרים לאלפי לקוחות מרוצים. הלקוח ראה את המוצר והתרשם בו עיניו, ויכל להחליט לא לרכוש אותו, וגם לאחר שרכשת במידה ורצה היה יכול להחזיר לחנות, אך לאחר שפותחים את המוצר ומשתמשים, צר לנו אך לא ניתן להחזיר מוצר זה.
צר לנו שכך מרגיש הלקוח לאחר שעשינו כמיטב יכולתנו ונתנו לו את מענה ושירות מיטבי וישיר, מקווים לעמוד לרשותו בעתיד
מוצר:
פתיליות
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
19/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצרים טובים במחירים טובים ושרות מצוין שמעדכן את הלקוח על מצב ההזמנה. משלוח מהיר. אין. עדיין לא השתמשתי במדבקות לכיפה.
מוצר:
מדבקות שומרות את הכיפה.
תמונת משתמש
שם:
בוק
תאריך:
18/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אציין שזו אינה הפעם הראשונה בה אני מבצע רכישה באתר האינטרנט של "משכן התכלת" ,גם בעבר היה השירות טוב- אבל הפעם העלתם את הרף !
ביום 11.3.19 הזמנתי כסוי לטלית באתר.
בעת בצוע ההזמנה בקשתי גם רקמה בנוסח מסויים.
למחרת, נזכרתי ששכחתי מילה בנוסח הרקמה והתקשרתי ל"משכן התכלת". בצדו השני של הקו לקחו את פרטי ואת השינוי המבוקש ואמרו שיחזרו אלי.
אכן, כעבור שעה קלה חזרו אלי , (דבר שלא קורה בכל האתרים המסחריים), אימתו את השינוי ואמרו שההזמנה תהא אצלי ככל הנראה עד ליום 14.3.19.
למוד אכזבות, הצעתי שבני יעבור ויאסוף את הזמנה , אך בן-שיחי אמר לי שהמשלוח כלול במחיר והם יעמדו בלו"ז,בנוסף הוא סירב לגבות תשלום עבור השינוי ברקמה.
הופתעתי, המשלוח הגיע ב 13.3.19 וכמובן שההזמנה והרקמה יפיפיה.
אני מודה לכם מקרב ליבי על חוויית השירות המדהימה !
מוצר:
סט כיסוי לטלית ותפילין פשתן כחול – זהב
תמונת משתמש
שם:
שירן
תאריך:
07/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע ולא אמין, מוצר לא אכותי, אני קניתי מהם והתאכזבתי. כשפניתי לחברה הם לא לקחו אחריות על המוצר שלהם שנהרס אחרי 3 חודשים בלבד . ההמלצה שלי אל תקנו משם!!
תגובת החנות:
ראשית, משכן התכלת, כחברה הפונה ללקוח הסופי, מודעת היטב לאיכות וטיב השירות האמורים להינתן לכל לקוח ולקוח. החברה מחוייבת ללוות את הלקוח מרגע קנייתו, ובהמשך, במהלך השימוש השוטף. עובדי החברה המסורים, יחד עם מערכות המידע המתקדמות בחברה, מאפשרים שליטה אופטימאלית בליווי הלקוח גם לאחר זמן.
שנית, לצערנו הרב, האמת רחוקה מכפי שהיא מוצגת בטענת הלקוחה קרי, במקרה דנן,הלקוחה רכשה טלית ממחלקת עודפים - אשר לכתחילה מדובר במוצרים אשר נמכרים בחצי ממחיר הקטלוגי וכתוב במפורש בתקנון הרשת ובפרט בחשבונית שלא ניתן להחליף מוצר אשר נרכש במבצע וממחלקת העודפים.
שלישית, אנו כותבים בכל התוויות שמונחות על הטליתות כדלקמן: "ניקוי יבש בלבד" - במקרה דנן, הלקוחה הביאה את הטלית לאחר שלושה חודשים!! של שימוש יומיומי ולאחר שהודתה בפנינו שהיא ובעלה, כיבסו בביתם את הטלית, השרו אותה בדלי עם מים מספר ימים ואם לא די בכך, תלו אותה על החבל גלויה לשמש בכל שעות היום.
בנסיבות אלה, נוצרו בטלית כתמים אשר אינם יורדים, וזאת אך ורק משימוש לא נכון בניגוד להוראות יצרן.
אם כל הצער שבדבר, אין להלין עלינו כי חלילה לא לקחנו אחריות.

מוצר:
טלית מהודרת
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply