דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קבע את המחיר בעצמך (טבריה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
חברת אלקטרו קובי בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באנטר פרייס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
16
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
12
0
4
נמצאו 16 חוות דעת גולשים על אנטר פרייס
תמונת משתמש
שם:
Bardov
תאריך:
21/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרועה מאד. התקשרתי לפני 17.00. בםגם במכירות וגם בשירות לקוחות, פשוט לא עונים לטלפון. כנראה לא רוצים למכור. דרך אגב: המתנתי בקו עד שנותקה השיחה. אין שום הודעה בתקליט על שעות קבלת קהל או על סיבה כלשהי לאי המענה בטלפון. אין שום סיבה שבשעה 17.00 לא יענו.
מוצר:
מקרר AMD260
תמונת משתמש
שם:
גלעד
תאריך:
15/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את רוב המכשירים החשמליים לבית אני רוכש לאחר השוואת מחירים ב"זאפ".
לפני שבוע הצעתי מחיר לשואב אבק ב"תן מחיר" (enterprice).
לאחר מספר שעות טילפנו אלי ובישרו לי שהצעתי זכתה: למחיר הוסיפו 40 ש"ח דמי משלוח, דבר שהפך את המחיר שלהם ללא אטרקטיבי. באתר לא מציינים כי יש תוספת עבור דמי משלוח (שימו לב כי ברוב האתרים המשלוח חינם!)
לאחר שהגענו לעמק השווה בדבר המחיר הבטיחו לי לשלוח מייל עם אישור הפרטים: מאחר שמייל כזה לא הגיע במשך 3 ימים טילפנתי שוב לחנות ושם הסבירו לי שפרטי ההזמנה שלי ..... אבדו (מאוד מקצועי).
לאחר ששחזרתי את פרטי ההזמנה קיבלתי מייל שמאשר שהזמנתי שואב אבק - ללא ציון מחיר, זמן אספקה או שום פרט נוסף אחר.
לאחר יומיים שלחו את שואב האבק... לעיר אחרת, ולאחר יומיים נוספים הגיע השואב אלי - מבלי לתאם זמן בו אהיה בבית (למרות שביקשתי זאת בפרוש): מזל שהילדים היו בבית.
את שואב האבק קיבלתי ללא חשבונית/קבלה, דבר הדרוש לצורך הפעלת האחריות.
טילפנתי אל החנות, ואני עדין מחכה ש"יחזרו אלי"... נשמע מוכר מחוות דעת נוספות כאן?
טעות שלי שלא בדקתי קודם את חוות הדעת של הגולשים - כי לא הייתי מסתכן בהזמנה בחנות זו.
לסיכום: המחיר היה טוב, השואב הגיע מהר למדי - אבל השרות של החנות הזו גרוע ובלתי מקצועי.
אני לא אקנה שם שוב.
מוצר:
שואב אבק 71041
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
25/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עדיין הדם רותח לי שאני חושב על הקניה הזאת. הזמנתי טלויזיה והמוכר אמר שתגיע תוך כמה ימים. בפועל הגיע אחרי חודשיים.מאחר ששלמתי תשלום אחד בכרטיס אשראי לא יכולתי לבטל את הקניה. רבתי עם חברת כרטיס האשראי אבל ללא ההצלחהץ אין שרות לקוחות ואם מישהו טורח לענות אז הוא מגלגל את הענין . שקלתי לתבוע אותם אבל ויתרתיץ לסיכום מאד לא ממלץ לקנות בחנות זו
מוצר:
טלויזיה LCD 37 אינץ 550
תמונת משתמש
שם:
צדוק
תאריך:
30/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
15/10/08 הזמנתי את המוצר -כאשר נציג המכירות (רועי ) התחייב לספק את המוצר עד ליום 24/10/08.
-24/10/08-המוצר לא מגיע . שיחה עם ליאור משרות הלקוחות לדבריו אין לו מוביל היום אך מבטיח שהמוצר יסופק בתאריך 27/10/08.
- 27/10/08 המוצר לא מגיע .שוב שיחה עם ליאור וספי (ספי מציג עצמו כמנהל האתר )
לדבריהם אביו של המוביל בבית חולים ולכן לא יוכלו לספק את המוצר.
ספי מבטיח שהמוצר יסופק ב 30/10/08.
28/10/08 שיחה עם ליאור, לדבריו המוביל יצא עם המכשיר אלי .והמכשיר יסופק היום.
בשעה 19.00 אני מתקשר לדיילסייל לשאול מתי המוביל יגיע . תשובתם המוביל בדרך אליך תמתין בסבלנות.
שעה 20.00 שיחה עם המוביל אין ברשותו את המוצר והוא אינו אמור להגיע אלי.
29/10/08 שיחה עם ליאור .כלל לא מודע שהמכשיר לא סופק (חשב שסופק דגם שונה ) לדבריו מקור הבעיה הוא בחברה אחרת (PR אלקטרוניקה )שהתחיבה לספק את המוצר עד מחר 30/10/08
-30/10/08 המוצר לא מגיע שיחה עם ליאור שמודיע שיצרו איתי קשר ביום א 02/11/08.
-02/11/08 שיחה עם ליאור שמבטיח המכשיר יסופק ב 6/11/08.
-5/11/08 שיחה עם ליאור "אין לך מה לדאוג המכשיר יסופק מחר ".
-6/11/08 שעה 15.00 שיחה עם ליאור המכשיר לא יסופק היום כמובטח (ללא הסבר -כנראה כולם כבר נגמרו ) אלא רק ביום ב 10/11/08.
בשלב זה כלו כל הקיצים וביקשתי לבטל את ההזמנה
במהלך השיחות הרבות מאוד לא הכחישו נציגי דייליססיל את העובדה שהמוצר אמור היה להיות מסופק עד לתאריך 24/10/08.
בכל פעם החברה הציגה תרוץ אחר בתחילה -
-המוצר אצלנו אך אין לנו מוביל.
-אביו של המוביל בבית חולים
-המוצר יצא אליך עם מוביל
-ולבסוף הודו שאין להם את המוצר.
מיותר לציין את עוגמת הנפש ,הטרטור וההמתנה כל פעם מחדש (כאשר ברוב המקרים נציגי החברה אף לא טרחו להתקשר ולידע שאני ממתין לשוא והמוצר לא יגיע.)
-השתלשלות הדברים מדברת בעד עצמה .
במרבית השיחות ביקשתי לדבר עם הבעלים יובל אך גם כאשר הובטח לי שיתקשר אלי לא זכיתי לשיחת הטלפון (כנראה מקרה כמו זה אינו חריג בחברה זו ).
אני מבקש מאתר זאפ לפרסם את חווית הקניה באתר זה על מנת שלקוחות נוספים לא ייפגעו
מחברה זו .

מוצר:
מסך פלזמה 42 אינטש TH42PV80
תמונת משתמש
שם:
דב
תאריך:
17/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר מהאתר במחיר הוגן ושווה ביותר.אף הסכימו לדרישתי להוספת "הטבה" ללא תוספת במחיר.בחור מנומס בשם עדי השיב במהירות לכל פנייה ביעילות ובאדיבות. המוצר הגיע אלי לפני הזמן. שירות מעולה מכל בחינה!
מוצר:
כיריים אינדוקציה PIE675
תמונת משתמש
שם:
מלי
תאריך:
19/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות של הבחור היתה אדיבה,ענה על שאלותי והזמנה בוצע כראוי למחרת התקשרו לתאם על מועד הגעה של משלוח מ.כביסה המכונה הגיעה בזמן, בלי תקלות והיתי מרוצה אולי בהמשך החזור לקנות שם שוב
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
שאול
תאריך:
09/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה היה פשוט ביותר. למעשה נתתי מחיר מסויים לרסיבר ולמרות שהיה נמוך מדי חזרו אלי מהחנות, מיוזמתם, לאחר כחצי שעה.
הנציג היה אדיב ביותר. הציע לי מחיר הזהה למחיר הנוך ביותר בזאפ של אותו מוצר.
המוצר הגיע מהיבואן - ניופאן - תוך מספר ימים - לפני הזמן שהתחייבו עליו.
אחד הצו'ופרים שלהם הוא קופון המצורף לאימייל המאשר את ההזמנה (לאחר התשלום). במקרה שלי, מאחר ומדובר היה על קניה בכמה אלפי שקלים קיבלתי קופון של 100 ש"ח. את הקופון ניצלתי לרכישה אחרת.
אין לי ספק שאחזור לקנות שם.
מוצר:
רסיבר AVR2308
תמונת משתמש
שם:
דב
תאריך:
10/09/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקניה עצמו היה ידידותי, מהיר ויעיל.
התנור נפגע בהובלה והגיע במצב לא שמיש. השירות של התנור הגיב לאט, ולאחר פניה לאלקטרו קובי הם לא חסכו במאמצים לזרז את החלפת התנור.
כל נותני השירות ממנהלי החנות ועד אחרון הטלפנים עשו כל מאמץ לסייע בכל בעיה, כולל נתינת פלפון אישי, ופעילות גם מחוץ לשעות העבודה, כולל תגובה לפניה גם בשעת חופשה בחו"ל.

ללא ספק השירות היה יוצא דופן בכל קנה מידה, ויהווה שיקול מרכזי בכל קניה נוספת שאבצע בעתיד
מוצר:
תנור אפיה 996x
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
24/01/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום שישי וקיבלתי אותו ביום רביעי, פחות משבוע כמו שהובטח לי בטלפון. נציגים נחמדים אך כולם כאלה כשרוצים למכור. לפני הגעת המוצר התקשרו להודיע. נשאר רושם טוב.
מוצר:
טלויזיה LCD LC-32BV8E
תמונת משתמש
שם:
רון
תאריך:
20/12/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות הכי טוב שנתקלתי בו, הזמנתי תנור אפיה בוש 230250 ,הגיע תוך 3 ימים למרות שדובר על 14 ימי עסקים.נתנו לי מחיר הכי זול.ממש 10
מוצר:
תנור אפיה 230250
תמונת משתמש
שם:
אלירן
תאריך:
11/10/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר שהציעו בחברה היה נמוך מהמחיר הנמוך ביותר שהופיע באתר (שלחתי להם הצעה נמוכה מאד, הם חזרו אלי בטלפון ואמרו שאני צריך להתגמש, אבל עדיין המחיר היה הזול ביותר).
השירות שקיבלתי היה מעולה, באותו היום אספתי את המוצר מהספק.
אני מתכוון לרכוש גם בעתיד מוצרים מהחברה הזו!
גם אחרי הרכישה הם גילו זמינות יוצאת מהכלל ואדיבותץ.
מוצר:
מחשב נייד JUdue
תמונת משתמש
שם:
דליה
תאריך:
25/10/2005
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הצוות בחנות אלקטרו קובי חביבים ויעילים. עם הרבה רצון טוב. חווית ההזמנה היתה נעימה והמכשיר הגיע בפעם הראשונה מהר מאד. התעוררה בעיה עם העברת מכונת הכביסה הגדולה למיקומה, לסבל הבודד שהגיע לא היה סיכוי להצליח לבדו. בפעם השנייה הגיעו שני סבלים מטעם חברת קריסטל שידעו מראש מה הבעיה אך טענו שאין אפשרות להעביר אותה. אחרי שראו שבמיקום נמצאת המכונה הישנה, זהה בגודלה לחדשה והיא הועלתה לשם בלי בעיות, עשו הצגה מושלמת כמה קשה יהיה להעביר אותה והפעולה תיגזול מהם זמן רב. כשראיתי שאין ברירה, הוספתי להם במזומן, ללא קבלה, תוספת "זניחה" של 350 שח' ותוך 4!!!! דקות המכונה היתה במקומה.
מאלקטרו קובי הבטיחו לי פצוי בצורת זיכוי על חצי מהמחיר.
מוצר:
מכונת כביסה MAV3350
תמונת משתמש
שם:
רז
תאריך:
02/10/2005
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לתדהמתי לאחר יומיים המוצר היה אצלי. שרות הלקוחות מעולה, ציון לשבח לכרמל על שירות מהיר וסבלני. המחיר היה הזול ביותר באינטרנט בזמן ההזמנה בתשלומים ה- DVD מהיבואן המקורי של PIONEER עם אחריות ל- 3 שנים.
מוצר:
DVD 383S
תמונת משתמש
שם:
david
תאריך:
25/08/2005
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני אדם שקונה המון באינטרנט מספיק זמן, ועד היום השירות שקיבלתי היה סביר. הפעם האחרונה שקניתי בחנות זו היתה באמת ראויה לשבח. היחס הנחמד והמקצועי שזכיתי לו מתחילת ביצוע ההזמנה, קבלת המוצר בזמן והשירות לאחר מכן פשוט עורר בי סימפטיה כי הכל נעשה בצורה טובה, מקצועית ומאוד אכפתית.
תודה רבה וכל טוב.
מוצר:
מקרר GRS642
תמונת משתמש
שם:
ברוך
תאריך:
14/07/2005
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע תוך פחות משבוע, ביצוע ההזמנה היה קצת מוזר, אבל חפיף השירות לקוחות היה מעולה וההזמנה הגיע מהר.
מוצר:
טלוויזיה 32ZH46
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
17/05/2005
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לשמור לי את המוצר כששה חודשים אצלם והם נענו בחיוב.
לכן ברגע המוצר עדיין לא אצלי.
בכל מה שקשור למהירות התגובה אחרי משלוח הצעת רכישה, רצון לעזור, עוד מאמץ לשפר את המחיר וסגירת העסקה אני נותן להם ציון 10.
אני מקווה שברגע שאני אבקש את המוצר הם ייענו מיידית כפי שהבטיחו.
מוצר:
מקרר 267 טיטניום
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply