פניתי לחנות הזאתי, עקב אכזבה קשה מאתר אחר
דיברתי עם המוכרים האדיבים בחנות שהבינו אותי בטלפון שהסברתי להם שיש לי מצוקה ואני צריך את המייבש מאוד מהר.
המוכר עבר איתי על דגמים שהיו לו במלאי והציע לי מייבש יותר טוב ממה שרציתי לקנות במקור בכמעט אותו מחיר.
מוכרים אחרים גם מציעים "הצעות" של חברות שאף אחד לא שמע עליהים, ההבדל הוא שהם עושים את זה כדי לקדם מכונות לא מוכרות ובחנות הזאתי הציע לי על AEG שהיא כמובן חברה גדולה ומוכרת.
אבי המוכר שטיפל בי היה מקצועי ואדיב לכל אורך הדרך תמיד חזר אלי לפלאפון שהבטיח גם לפני הזמן שהבטיח לחזור.
וגם שהשליח התקשר אלי לתאם הזמנה אבי ישר התקשר אחרי 5 דקות ושאל אם דיברתי עם השליח ועם הכל בסדר, או שהוא צריך לדבר עם השליח.
לבנתיים זאת אחת החנויות היחידות בארץ שעברה את הציפיות שלי מעל כל ספק.
השירות הכי מקצועי
הכי אמינים, לא מנסים לעבוד על לקוחות , מציעים אלטרנטיבות של חברות אמיתיות ולא מוצרי מדבקה.
ובאמת היחידי שאיכפט להם מהלקוח עצמו.
אני מבין שהחוויה שלי היתה יחידה וגם שהם סיפקו לי את המייבש תוך בערך יום מרגע ההזמנה זה משהו ייחודי , אבל המקצועיות והאדיבות בהחלט משאירים טעם של עוד.
אני בהחלט אחזור לקנות מהם שוב כל דבר שאצטרך בעדתיד.