
קניתי מקרר ב30 יוני. עד היום לא קיבלתי חשבונית. שרות לקוחות לא עונים ברוב השעות. כשעונים מבטיחים לשלוח ולא עושים כלום. פניתי במיילים אין כל תגובה חזרה. גם באספקת המקרר היו בעיות לא היה אישור הזמנה וההאספקה התאחרה.

קניתי מקרר ב30 יוני. עד היום לא קיבלתי חשבונית. שרות לקוחות לא עונים ברוב השעות. כשעונים מבטיחים לשלוח ולא עושים כלום. פניתי במיילים אין כל תגובה חזרה. גם באספקת המקרר היו בעיות לא היה אישור הזמנה וההאספקה התאחרה.

הכל היה אמת - קלות הזמנה, משלוח, טיפול. הגיע תוך כ-4 ימים. ככה צריך להיות שירות. כל הכבוד.

מעולה.הזמנה מדוייקת ,שירות לקוחות אדיב ,משלוח מהיר ובקיצור הכל 100% צריך להודות להם על השירות המעולה.כדאי מאוד לרכוש מוצרים מאנשים כאלה יישר כח.

הזמנתי טלפונית,. המוצר הגיע תוך 3 ימים (חנויות אחרות הבטיחו שיגיע תוך 14 יום - הם הבטיחו 5) הזמנה נוחה ומהירה.

ביצוע הזמנה היה קל ופשוט. המזגן הגיע לאחר ארבעה ימים. קיבלתי הודעה על מועד ההגעה של המוביל והוא הגיע בזמן. חווית קניה נעימה.

המשלוח הגיע במהירות, המחיר היה טוב ושירות הלקוחות אדיב. האתר נוח לשימוש ומהירות ביצוע ההזמנה טובה.

משלוח מאד מהיר, תוך יומיים מרגע ההזמנה המזגן היה אצלי בבית. בנוסף התקשרו לאחר מספר ימים לודא שהמזגן הגיע ושהכל היה לטעמי. ממליץ בחום

שירות נוח ואדיב ימי אספקה מסודרים ומדיוקים . שירות לקוחות עוזר ומכווין כמו שצריך על מנת לעזור ללקוח ישר כח ללא ספק נחזור לקנות בבינג באנג

ניסיתי לעשות הזמנה ישירות דרך האתר אך מיכוון שהיתה בעיה פניתי אליהם טלפונית, ונציגה בשם ויקטוריה טיפלה בהזמנה שלי היטב, לאחר כמה ימים יצרתי קשר לגבי אספקה וידוא לגבי גודל המקרר וליטרים, המנהל שם טיפל בי מעולה . האספקה היתה מהירה . ואחרי כמה ימים הוא יצר איתי קשר לוודא שאכן קיבלתי את המקרר והאם אני מרוצה . השירות והיחס שלהם טוב . בהחלט אם אצטרך לקנות עוד משהו אפנה אליהם

הגיעו מהר מאוד. התקשרו לוודא שהגיע ואנחנו מרוצים. המוצר הגיע בשלמותו ארוז כהלכה. שירות טוב מאוד.