חוויה מזעזעת, רכשתי פרוטילידה שהחלקים בה לא מתנקים ומצטבר לכלוך שגורם לריח נוראי בכל קנה מידה שמתפשט לכל הארון, ולא בגלל שהמוצר פגום או שבור, התשובה היחידה שנתנו לי זה שישלחו לי את אותם חלקים שוב. לא עזרו כל הנסיונות שלי להסביר שהחלקים תקינים והבעיה היא בפרוטילידה עצמה ושלא יעזרו לי חלקים חדשים שלאחר פעמיים שימוש יראו כמו החלקים שכבר ברשותי. חזרו ואמרו שאגיע לכפר קאסם (!) על מנת שטכנאי יחליף לי את החלים ולאחר שהסברתי שלא יעזור ואני רוצה להגיע להראות למנהל את החלקים שיבין את מה שאני מנסה להסביר, שאי אפשר לתקן, התשובה הבאה שקיבלתי שישלחו לי חלקים חדשים.
לסיכום, חוסר הקשבה, חוסר הבנה, התנערות, 200 ש"ח שזרקתי לפח. פשוטו כמשמעו, אין שום אחריות וכיסוי למוצר הזה ברכישה מאיי קייק. נקודה.