
Naor
24.09.2014
שירות אדיב . הגעתי לתקן את המכשיר , המוכרים הגונים, ניר מנהל החנות המליץ לי לא לתקן כי התיקון יקר למכשיר שלי. הוא העביר לי את הזיכרונות לכרטיס הזיכרון ללא עלות . הייתי ממליץ לכל מי שמעוניין בקניית או תיקון להיכנס לחנות. לכל המוכרים בחנות יש עבר סלולרי עשיר, כולם עבדו במוקדי חברת פלאפון, שירות מכל הלב!
חוות הדעת עזרה לכם?