דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
גאדג'טים ומתנות (חיפה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחיר טוב
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במחיר טוב ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
13
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
8
0
5
נמצאו 13 חוות דעת גולשים על מחיר טוב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 14.2.18 הזמנתי עכבר ארגונומי אורטופדי אנכי ימין חוטי בעלות של 69 שקלים.
עבר למעלה מחודש כבר והעכבר עדיין לא הגיע.
5 פעמים כבר התקשרתי לחנות וכל פעם סיפורים אחרים על כך שדואר ישראל התבלבלו, איטיים. אמרו שיבררו מצב המשלוח אבל לא התקשרו חזרה לעדכן.
אני יודע שדואר ישראל הם הכי גרועים בעולם ואיטיים, אבל כשירות ללקוח אני מצפה שיפתרו את הבעיה וישלחו לי את המוצר עם שליח שימסור לי אותו באופן אישי, ואת ההתעסקות מול הדואר יטפלו בעצמם.
אני לא צריך לחכות חודש לעכבר - לקנות באי-ביי או אמזון כבר היה מגיע בזמן הזה.
אני מאוד מאוכזב ולא ארכוש שם שוב.

אור
תגובת החנות:
אור שלום,
אחרי שעדכנת שלא קיבלת את המוצר שלחנו לך ישר משלוח חדש עם מספר מעקב על חשבונינו, למרות שבחרת בדואר רגיל חינמי.
צר לנו שאחרי שקיבלת מאיתנו שירות מלא ואת שני המשלוחים זה מה שאתה מרגיש.
מקווים שתהנה מהמוצרים שקיבלת אפילו אחרי העיכוב של דואר ישראל.
תודה "מחיר טוב"

מוצר:
עכבר ארגונומי אורטופדי אנכי ימין חוטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי במחיר טוב עכבר על חוטי לפני כשבועיים.
החבילה הגיע ללא עיכוב.
הבעיה היא שהעכבר אינו תקין.
פניתי לשירות הלקוחות במייל בבקשה שישלחו אלי שליח שיאסוף את המוצר הפגום ויחליפו בחדש.
הם מבחינם עומדים על שלהם ואומרים שבכדי לקבל חדש עלי לשלוח אליהם חזרה את העכבר.
בחוק להגנת הצרכן מצוין בפירוש שלא מחובתו של הצרכן לשנע את החבילה חזרה לספק, אלא מחובתו האישית של הספק להגיע ולאסוף את החבילה.
אמנם מדובר בפריט קטן , בניתיים כבר רכשתי אחד אחר, אבל הנושא הוא עקרוני ועסק טוב הוא עסק שישרת את לקוחותיו בהתאם לחוק ויותר מכך לפי שביעות רצונם. אינני ממליץ על רכישה במחיר טוב בשום אופן.
תגובת החנות:
אבי שלום,
פנית אלינו בבקשה לשלוח לך מוצר חדש, כיוון שאין לך זמן לשלוח לנו את המוצר שהינך טוען שתקול.
תוך מספר שעות קיבלת תשובה שכמובן שברגע שהמוצר יתקבל במשרדינו על מנת שנוכל להזדכות אליו מול היצרן,
נזכה אותך כספית או נשלח לך מוצר חדש לבחירתך.
אנחנו מתנצלים שהמוצר התקלקל תוך כמה זמן, אך זה יכול לקרות וקורה וכמו שאינך קונה מוצר בחנות, אליך להגיע לחנות בשביל להחליף או להחזיר, גם אנחנו לא מתנערים מאחריות כמו התשובה שקיבלת מאיתנו.
תודה על ההבנה.

מוצר:
עכבר אלחוטי 2.4GHz,
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזמן א קיבלתי כזה שרות טוב.
התלבטתי בין כמה מוצרים, כשהתקשרתי התפלאתי שהבחור המליץ לי לא על היקר מביניהם.
קיבלתי משלוח תוך כמה ימים.
גם לאחר הרכישה כשהתקשרתי לשאול לגבי המוצר, השרות עדיין אדיב כמו לפני הרכישה.
עונים לטלפון, שירות מצויין.
מוצר:
מטען אלחוטי מטען אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר קאונטר. עשיתי טעות ולא ראיתי שהברירת מחדל היא איסוף עצמי. שלחתי מיידית מייל לשירות לקוחות שישלחו לי את המוצר מאחר וזאת הייתה הכוונה ההתחלתית. המוצר מעולם לא הגיע, מעולם לא יצרו איתי קשר לא טלפונית ולא במייל. ממליץ לחשוב טוב טוב לפני רכישה באתר.
תגובת החנות:
שלום,
הזמנתך התקבלה ב 22 בלילה.
לצערינו שרות הלקוחות שלנו עובד בשעות 09:00-19:00 ולא 24/7.
למחרת בבוקר כבר יצרת קשר עם נציג שלנו, ותואם איתך שהמשלוח ישלח במשך היום.
אנחנו מצטערים לדעת שהמשלוח מתעכב ב 3 ימי עסקים מעבר למובטח.
כיוון שבחרת בדואר רגיל שהוא חינם, אין ביכולתינו לעקוב אחרי המשלוח.
לא פנית אלינו לכן רק מהתגובה שלך כאן התברר שלא קיבלת את המשלוח.
ניסינו לתפוס אותך היום אך ללא מענה.
אנחנו כבר פתחנו פניה לדואר ישראל לבירור לגבי המשלוח שלך.
אנחנו לא יכולים לקחת אחריות על דואר ישראל.
אך אנחנו כמובן לוקחים אחריות לודא שתקבל את המוצר עבורו שילמת.
מוצר:
קאונטר נומרטור קאונטר ארגונומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בדואר רגיל. השירות לקוחות אדיבים מאד. התייחסו יפה לבעיה עם השעון ומיד שלחו שעון חדש ובטריות והסבירו איך משתמשים. הייתי חוזר לקנות שם שוב. הם אמינים!
מוצר:
שעון מעורר כנ"ל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המפצל בחנות בהרצל, לאחר שראיתי אותו באתר, כך שבאתי מוכן.
מוכר היה מאוד אדיב ולא ניסה לדחוף לי משהו יותר יקר.
אומנם רכשתי משהו קטן, אבל חווית רכישה הייתה מאוד נעימה ואני בהחלט אחזור לרכוש מוצרים בחנות הזאת, במיוחד כשמחירים כמו באיביי
מוצר:
מפצל USB 327
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היתה בעיה עם דואר ישראל. התקשרתי. ענו וטיפלו במהירות ובאדיבות. מרגיש שיש על מי למסוך.
מוצר:
נומרטור קאונטר לספירה ידנית -
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השמנתי אזניות BLUETOOTH המוצר הגיע במהירות.
לאחר קבלתו התקשרתי לחנות כדי לקבל סיוע בהפעלה של האזניות וקישורם לנייד.
נענתי מיד וקבלתי הסבר מצויין וסבלני.
אשמח מאוד לקנות בחנות שוב תודה!
מוצר:
tוזניות אלחוטיות ספורט BLUETOOTH BLUETOOTH
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במהירות כזאת בחיים לא קיבלתי מוצרים... הכל היה בדיוק כמו שהזמנתי...
פשוט אין צורך במילים נוספות וגם אין לי אותם אז בהצלחה...
מוצר:
אוזניות אלחוטיות ספורט BLUETOOTH 351
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מעולה המשלוח הגיע אליי תוך 4 ימים
מחיר מצויין ממתליץ לכל מי שרוצה שירות טוב ואיכות לקנות ממחיר טוב
בית עסק מעולה עונה מהר לשיחות שמתקשרים ממליץ בחום הרבה זמן לא נתקלתי בשירות כזה טוב ומעולה
מוצר:
מטען אלחוטי לנוקיה לומיה 920 QI STANDART
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר גלישה באתר שהוא מאוד נוח לרכישה, התקשרתי לברר האם המוצר קיים במלאי וקיבלתי שירות מעולה,
קיבלתי מוצר מהר ממה שהובטח במחיר מאוד אטרקטיבי
בעבר רכשתי אצלם כבר שעון, מד חום חלוני ועוד כמה דברים
ובטח אמשיך לקנות אצלם שוב
מוצר:
מד צעדים / פדומטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
העכבר הוזמן ב-3.3.2014 טרם הגיע. שרות לקוחות טוב, עונים למיילים שלי מייד. קבלתי מספר דואר רשום למעקב. לצערי לא קבלתי עדיין את המוצר וכואבת לי היד. חבל.שלא ציינו זמן משלוח . אם הייתי יודעת שזה יותר מחודש הייתי מזמינה ישירות מחו"ל.
תגובת החנות:
אלה,אנחנו קודם כול מצטערים על אי ההבנה..
באתר, לפני שקנית היה רשום זמן המשלוח,
אחרי שקנית קיבלת מייל לגבי פירוט המוצר אותו רכשת, מחירו, זמן הגעתו וכו'
לכן גם שם צויין זמן ההספקה.
המוצר המדובר נשלח מהיצרן ישירות ללקוח מחו"ל כמו שרשום באתר.
ונאמר לך שאם והמוצר לא הגיע תוך הזמן שהתחייבנו כספך יוחזר.
בשבועות האחרונים דואר ישראל מעכב את כול המשלוחים מחו"ל, בגלל חג פסח,
כמו שפורסם בחדשות ובאתר האינטרנט של דואר ישראל.
לצערינו אנחנו לא אחראים על דואר ישראל, לכן רק יכולים להתנצל בשמם...
מוצר:
עכבר ארגונומי אנכי למניעת כאבים בכף היד (ימין) 318
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.