דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מזון ומוצרים לחיות מחמד (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אתר החי
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באתר החי של ישראל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
43
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
23
2
18
נמצאו 43 חוות דעת גולשים על אתר החי של ישראל
תמונת משתמש
שם:
or
תאריך:
17/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי להחליף בערב החג את השק של 10 ק"ג במזון אחר מכיוון שהחתולים לא אכלו ממנו ושלוש שעות לאחר מכן הגיע המשלוח. הגינות מפתיעה ויחס אדיב ביותר.
מוצר:
מזון לכלב ולחתול purina
תמונת משתמש
שם:
Jul
תאריך:
03/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות כבר פעמיים, החבילות הגיעו בזמן (לירושלים) והשירות פשוט מצוין - נעים לדעת שיש מקומות בהם מקפידים על שירות טוב ללקוח. מעבר לשירות, מחיר המזון זול משמעותית מחנויות אחרות. מומלץ בחום.
מוצר:
מזון כלבים רפואי j/d
תמונת משתמש
שם:
Matvey
תאריך:
19/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שאני כותב ביקורת באתר, ומקווה שזה יעזור למישהו.

בחנות זו יש מוצרים שקשה למצוא במקום אחר. זאת הסיבה שהזמנתי מהם.

מה שקיבלתי, בסוף, קרוב מאוד לתאריך תפוגת התוקף.

עד שקיבלתי את מה שהזמנתי, עברו 10 ימים, זמן המתנה ארוך מאוד, כאשר מדובר במזון לכלב.

החנות הזאת מציגה מצג שווא, שהמשלוח חינם. לאחר שהזמנתי, קיבלתי טלפון שעלי לשלם על המשלוח, או לאסוף לבד.

בחרתי לאסוף לבד, מה שהתברר כטעות. האיסוף הוא לא ממקום קבוע מראש, והייתי צריך לתאם ולתפוס את הבן אדם עם השקית כל פעם במיקום שונה.

אם אתם חייבים להזמין בחנות זו, וודאו שתאריך התפוגה בסדר, ושלמו על משלוח. למרות שלא ברור איך משלמים על המשלוח - באתר אין אופציה כזו.
תגובת החנות:
באמת שנמאס מכל המגזימים שכותבים תגובות בזאפ וזה כבר הגזים ולכן התגובה קשה
א.לא עברו עשרה ימים מרגע קבלת ההזמנה עד האספקה בפועל הזמין ביום שישי וקיבל בראשון אחרי שבוע בסך הכול חמישה ימי עסקים.
ב.אין להשיג את המוצר אפילו לא בחברה ונשארו בודדים בארץ אנחנו לא אחראים לתאריך אלא החברה המייבאת ואין תאריך יותר ארוך בנמצא.
ג.נתנו לאיש שלוש נקודות איסוף על מנת שיהיה לו קל לאסוף במשך כל היום.
ד.כתוב במפורש גם בזאפ המחיר אינו כולל משלוח וגם בתקנון האתר.
ה. והכי חשוב הלקוח ידע שהמוצר באיסוף עצמי כי בתשלום הופיע לו איסוף עצמי במחסני החברה
לקוחות יקרים אנחנו האתר היחיד בישראל שמחזיק כמעט כל מוצר ואם לא במלאי אז אנחנו דואגים לספק כמה שיותר מהר אז קצת סבלנות ודיוק בפרטים כי אנחנו באמת לטובת הצרכן.
מוצר:
מזון כלבים 64992512682 מזון יבש דיאט לכלבים בוגרים מכל הגזעים 2.27 ק''ג Acana
תמונת משתמש
שם:
Vladi
תאריך:
05/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מזון יבש לכלבים 6 קג כבס ותפוח אחרי 5 ימים התקשרתי לבדוק מה עם הזמנה ,אמרו לי בטלפון ש אין במלאי וכבר שלמתי דרך paypal , בחיים לא נזמין באתר הזה .
תגובת החנות:
כנהוג בהרגלנו נגיב לכל לקוח גם אינו מדייק בתגובתו

הלקוח הזמין מוצר ביום שישי שאינו יום עבודה כך שגם היום יום שלישי עדיין לא חרגנו מזמן אספקה.
יצרנו קשר עם אישתו של הלקוח והסברנו לה ששק 6 ק"ג חסר לספק במלאי והצענו לה את אותו המוצר בשק
גדול יותר של 13 ק"ג הלקוחה סירבה וביטלה את העסקה.
מידיית ביטלנו את העסקה וזיכינו את הלקוח בכרטיס הפייפאל שלו במלוא הסכום.

לסיום לקוחות יקרים אנא דייקו במה שאתם כותבים והשתדלו להבין שלא כל מוצר קיים בכל רגע נתון או במדפי
הרשת או אצל היבואן ויתכנו שינויים הן בזמני אספקה והן בסוג המוצר, בכל מקרה איננו גובים כסף מאף
אחד עם לא סיפקנו את המוצר וקנייה אצלנו היא קנייה בטוחה.

ולסיום נשמח לתת ללקוח הנ"ל שרות גם בקנייה הבאה
מוצר:
מזון לכלב ולחתול מזון יבש לכלבים בוגרים מגזע קטן בטעם עוף 8 ק"ג 3182550716888
תמונת משתמש
שם:
שועלה
תאריך:
16/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני חמישה ימים. טרם הגיע. לא יצרו איתי קשר. אין דרך ליצור איתם קשר. לא עונים בטלפון - ישר עובר למשיבון. השארתי הודעות - לא חוזרים אלי. מתחילה להרגיש שמרמים אותי - מקווה שאני טועה. חוייבתי באשראי ב269 ש"ח אך הסחורה לא הגיעה.
תגובת החנות:
שלום רב
אנחנו שמחים על המקרה הנ"ל שמאפשר לנו להסביר אחת ולתמיד מוצרים בזול וללא משלוח יש רק בסניף בת"א
ובעמוד ספציפי לכך שנקרא איסוף עצמי בסניף ת"א בלבד -ולא בשום מקור אחר הסניף בת"א נועד אך ורק לאיסוף עצמי ואנחנו מציינים במפורש בראש הדף אין משלוח המוצרים באיסוף עצמי על מנת להוזיל את מחיר הצרכן משלוח עולה כסף.

ועכשיו לגברת תמר ולשאר הגולשים לאתרנו נשמח אם תענו לטלפון או תשאירו יותר מטלפון אחד שנוכל גם לדבר איתכם לאחר שתבצעו הזמנה ואם לא שמתם לב שהמוצר באיסוף עצמי אנחנו חוזרים ללקוחות ומסבירים להם על כך אנחנו לא מרמים אף אחד ומאחר ולא הצלחנו להשיג אותך תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה זיכנו את כספך מיידית בפיי פאל ולאחר שיצרת איתנו קשר והסברנו לך שהמוצר באיסוף עצמי בלבד ואם את רוצה משלוח את צריכה להוסיף תשלום עבור שמי משלוח להזמנה וסרבת למרות שגם אם דמי המשלוח המחיר עדיין הכי זול בישראל בטלנו לך את ההזמנה.
נשמח לראותך קונה אצלנו ובאה לקחת אם את רוצה לחסוך כסף.


מוצר:
מזון לכלב ולחתול מזון יבש לחתולים בוגרים 15 ק"ג 3182550702256
תמונת משתמש
שם:
nrhbv
תאריך:
01/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סוף סוף אחרי חצי שנה בצפון מצאתי חנות עם מבחר חברות וסוגי אוכל לחתולים שמתאימים לדרישות שלי
שירות טוב , אחרי אין ספור הבטחות בכול מני חנויות - "אני אזמין לך" , אם אין לאותו זמן את הדגם שביקשתי ,תמיד מציעים החלפות לא פחות איכותיות
מוצר:
אוכל לחתולים שימורי לחתול
תמונת משתמש
שם:
אמירה
תאריך:
23/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר פעמיים גיליתי שהרשום ברשימת ההשוואה של המחירים בזאפ לא תואם את המחיר האמיתי באתר.

כשהזמנתי בעבר אוכל לכלב, הגיע אוכל אחר שלא לפי ההזמנה והשק היהבמשקל פחות מהמצויין באתר
מוצר:
אוכל לכלב 8/16
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
08/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם אני חשבתי לבצע קנייה דרך האתר.
וזה מאוד מעצבן לגלות שאחרי שאתם מפרסמים בזאפ שהמשלוח הוא חינם , באתר שלכם מפורסם שחינם רק מסכום מסויים (אותו אגב אני עוברת) וגם גרה קרוב לאחד הסניפים שלכם ועדיין בביצוע ההזמנה נוספים לחשבון עוד 50 ש"ח דמי משלוח ??!
אז לא ביצעתי הזמנה.. אני הזמין ממקום יותר אמין
ואני לא מחכה לתגובתכם, אבל למען ההוגנות תקנו את ההטעייה של המשלוח ה"חינם" בזאפ.
זה גם לא חוקי
תגובת החנות:
שלום טל

כתוב באתר במפורש שיש תוספת דמי משלוח למוצר הספציפי הזה ועדיין המחיר הוא הזול ביותר שאפשר למצוא כולל משלוח. מצטערים שלא ביצעת הזמנה ונשמח לשרת אותך בעתיד.


מוצר:
רויאל קנין לחתול פיט
תמונת משתמש
שם:
elad
תאריך:
18/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בפרסום ב-זאפ ובפרסום באתר נכללת הטעייה באשר לחיוב בדמי משלוח:

בעוד שבזאפ מצוין כי המשלוח חינם ובתקנון האתר מצוין במפורש כי הזמנות מעל 250 ש"ח הן במשלוח חינם, בעת ביצוע הזמנה באתר הם מוסיפים סך של 50 ש"ח למשלוח ללא קשר למקום הנמען. בבירור טלפוני הבהירו שהם מוסיפים 26 ש"ח לכל משלוח, ללא קשר למקום הנמען - למרות שצוין בפניהם במפורש כי בתקנון האתר ובפרסום בזאפ מצוין אחרת.

המדובר בפרסום מטעה.
תגובת החנות:
כל לקוח שמבצע הזמנה באתר ומסיים אותה יודע בדיוק מה הזמין וכמה עליו לשלם מאחר ולא מופיע לנו שום לקוח בשם אלעד ברשומות לא נגיב לפנייה זו מאחר ולטעמנו אין טעם להגיב לאנשים אשר לא ביצעו הזמנה באתר.
מוצר:
מזון לחתולים 15 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
אלונה
תאריך:
17/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כבר פעמיים מאתר החי של ישראל . זמני הגעה מאוד מהירים , בפעם ראשונה הגיעו יום למחרת ופעם שניה הגיעו עוד באותו יום ומדבר על אזור מגורים בעמק יזרעאל . אני מרוצה עשיתי גם השוואת מחירים בהרבה מקומות והם היו זולים מבן כולם במוצרים שאני משתמשת . שירות מצויין ממליצה בחום
מוצר:
מזון וחול לחתולים 0
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
12/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למעלה משבוע ממתין לשליח מהחנות עם המזון לכלב. הבטיחו תוך 2-3 ימים ולמעלה משבוע עדיין ממתין. התקשרתי פעמיים לחנות ובכל פעם התשובה הייתה "השליח בדרך". ממליץ להימנע מחנות זו. לא אמינה.
תגובת החנות:
שלום רב

מאחר ואנחנו נוהגים להגיב לכל הלקוחות גם אם אינם צודקים וכותבים ביקורת שאינה חיובית למרות שקיבלו שירות מעל ומעבר בהתאם לנסיבות אז לאדון יניב אנא דייק בעובדות ועל תכתוב דברים שאינם נכונים.

א. הלקוח הזמין שק שלא ניתן להשיג לא רק בחנות אינטרנטית כמוצר מדף אלא גם בחנות רגילה אינו מוצר מדף ולא ניתן להשיגו ברוב החנויות.
ב. נכון שאנחנו מתחייבים לשלושה ימי עסקים אבל במקרים מיוחדים ובמוצרים רפואיים לפעמים האספקה עומדת עד שבוע ימים וכמובן שהיינו עם הלקוח והודענו לו שהשק יגיע אליו עד תאריך 12.8.2014 ואכן עמדנו באספקה.
ג. צר לנו שמר יניב בחר בדרך הקלה על ההדק ובמקום לתת קרדיט לחנות שעשתה כל מאמץ לספק במהירות האפשרית שק שלא הצליח להשיג בחנויות בחר לכתוב שאנחנו לא אמינים וצר לנו על כך.
ד. אתר החי הינו החנות הגדולה בישראל ומשרתת אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ותמשיך לעשות כל שביכולתה
לתת שירות מהיר ואדיב עם חוות דעת שליליות וחיוביות לצערנו עם ישראל אינו רגיל עדיין לרמת שירות
אירופאית לכל דבר וידו קלה על ההדק בכל הקשור לתלונות שאינן מוצדקות.

בתודה מראש
שרות לקוחות אתר החי של ישראל
מוצר:
מזון לכלבים מזון ללברדור
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
13/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים זולים.
שירות טוב , ניתן גם להשאיר טלפון וחוזרים אליך לקבלת פרטי כרטיס אשראי.
הזמנתי מספר פעמים , מהירות ההגעה הייתה עד 4 ימים מקסימום.
מוצר:
מזון לכלבים נתחי עוף 7 קילו
תמונת משתמש
שם:
Moti
תאריך:
27/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ביצוע ההזמנה הובטח שכעבור יומיים המוצר יהיה אצלי.לא הגיע בבוקר וביררנו אחה"צ למה זה מתעקב.בית העסק טען שהוא אמר שיגיע בערב אז המשכנו לחכות.ב10 בלילה התקשרנו אך כבר לא ענו.שלחתי מיסרון ואימייל על אכזבתי וביטול עיסקה.ממליץ לחפש בית עסק אחר ולא להסתבך עם בית עסק זה.
חברת האשראי מזכה את החיוב כך שנזק כספי לא קרה
תגובת החנות:
שלום רב

לצערנו הרב וכמו שגם הסברנו למר מוטי הנכבד השליח הגיע ביום חמישי בשעה שמונה בערב לכתובתו וניסה ליצור קשר טלפוני עם הלקוח על מנת לוודא שהוא אכן בבית הלקוח לא ענה לטלפון שהשאיר באתר
מאחר ואיננו נוהגים להשאיר שקים ללא השגחה וללא קבלה פיזית השליח המשיך לנקודות נוספות
ביום שישי בבוקר הוא סרב לקבל את המשלוח בטענה שקנה במקום אחר וביטל את העסקה בחברת האשראי.
להשכלה כללית זמני האספקה של האתר הם שלושה ימי עסקים וגם ביום שישי טרם חלפו יומיים מאז ההזמנה
לפנים משורת הדין איננו מחייבים את הלקוח בדמי משלוח למרות שתקנון האתר מאפשר לנו זאת.
לצערנו הלקוח לא היה סבלני מספיק ולא ענה לנייד למעלה מחצי שעה ביום חמישי על מנת לקבל את המוצר וגם תגובתו אינה נכונה ואינה מדוייקת כמו שנשלחה למייל של האתר. נשמח לשרת את מר מוטי בעתיד .

בתודה מראש
שרות לקוחות אתר החי של ישראל
מוצר:
מזון לכלב צמחוני 15 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
Goldy
תאריך:
05/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נירכש מזון לדגים באמצעות שירות PayPa .
לאחר ביצוע העיסקה, התקשרו ואמרו שיש בעיה מכיוון שהחיוב אינו כולל משלוח, וביקשו שאזמין משהו נוסף בעלות המישלוח.
שאלתי מדוע אם כך החיוב ב-PayPal אינו כולל אוטומטית מישלוח כנהוג, ותשובת הנציג היתה שיש להם בעייה עם השירות.
מכיוון שלא היה באפשרותי לבצע זאת באותו זמן, ביקשתי שיתקשרו מאוחר יותר או שיבטלו את העיסקה.
לא התקשרו יותר, לא ביטלו את העיסקה ולא שלחו את המוצר.
אגב, גם לא קיבלתי כל אסמכתא מהם על העיסקה בדוא"ל
בקיצור - גם חוייבתי וגם לא קיבלתי את המוצר.
תגובת החנות:
שלום רב

על מנת שנדייק בעובדות הוסבר ללקוח בשיחה טלפונית מיד לאחר הקנייה שעליו להוסיף דמי משלוח כנהוג
במשלוחים מתחת ל200 שקל לפי תקנון האתר הלקוח ביקש לחשוב ולחזור אלינו עם תשובה מאוחר יותר, מאחר ולא חזר חיכינו לתשובתו שאכן הגיע ביום חמישי האחרון ולאחר שיחה איתנו סיכמנו איתו לפנים משורת הדין ומאחר והמשלוח אכן התעכב בגלל שלא חזר אלינו להוציא את המשלוח בדואר על חשבוננו. צר לנו שהלקוח לא מדייק בעובדות ומקווים שהחבילה שיצאה אליו היום תגיע עד סוף השבוע לסניף הדואר הקרוב לביתו.

שרות לקוחות אתר החי של ישראל
מוצר:
אוכל לדגים נוטראפין
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
29/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה דרך אתר של אקווריום .Jebo R-231 למחרת התקשרו אליי ואמרו שהמוצר שהזמתי לא במלאי. הציעו לי אקווריום אחר יותר יקר כמובן. אמרתי שאני אחשוב אם לקנות או לא. אחרי יומיים התקשרתי לחנות צורך קניית אקווריום שהציעו לי. אותו בחור אמר לי שחוזר אליי- ושום דבר כצפוי.
גם מוכרים מוצרים שלא קיימים במלאי וגם זלזול בלקוחות. לא ממליץ !!!
תגובת החנות:
שלום רב
הלקוח ביצע הזמנה ללא תשלום וביקש לשלם טלפונית כאשר הוסבר לו שהמוצר חסר במלאי של הספק
והוצע לו דגם משופר במחיר פחות מהמופיע בזאפ ביקש לחשוב על הנושא.
כנראה שהוא לא חזר אלינו באותו השבוע אלא כמה ימים מאוחר יותר וגם אז לא השאיר פרטי כרטיס אשראי לביצוע העסקה וכנראה שעקב כך לא חזרו אליו .תמוהה העובדה שעברו כבר למעלה משבועיים והלקוח נזכר עכשיו
להתלונן במקום ליצור קשר פעם נוספת או לבצע רכישה של הדגם שהוצע לו דרך האתר. נשמח לשלוח לו את המוצר שהצענו לו כבר מחר בבוקר ומחר יתקשרו אליו לקחת כרטיס אשראי, ברצוננו לציין שהיו עוד לקוחות אחריו שהזמינו את המוצר החסר במלאי כרגע לספק וקיבלו מוצר טוב יותר במחיר מיוחד עקב החוסר במלאי.

בכבוד רב
שרות לקוחות אתר החי של ישראל
מוצר:
אקווריום R-231
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
27/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עוברים מספר ימים אחרי ביצוע ההזמנה ושום דבר אינו קורה.
רק כשאני מתקשר מיוזמתי לברר, מודיעים לי שפריט אחד(!) מתוך אוסף הפריטים שהזמנתי הנו לאיסוף עצמי בלבד ולכן איש אינו טורח לעשות כלום עם המשלוח.
וגם לא יעשה, אלה אם כן אני אשלם עבור המשלוח. (שהוא לכאורה בחינם מעל 200 שקל, ואני קניתי בכ-350). בשלב זה עדיף אולי היה לבטל את ההזמנה ולהזמין דרך מקום נורמלי, אך היה לי חבל אל המאמץ שהשקעתי בבחירת המוצרים דרך העתר שלהם המואד (אבל מאוד! אחד הגרועים שפגשתי) לא ידידותי למשתמש.

והדובדבן שבקצפת, את המשלוח לבסוף הביאו לקראת 10 בלילה. מבלי אפילו להתנצל על השעה המאוחרת.
תגובת החנות:
צר לנו שהלקוח אינו מדייק בפרטים הפריט הראשון שהוא הזמין היה למחיר באיסוף עצמי וכתוב במפורש בהזמנה שנשלחה אליו למייל כאישור מהאתר.
ניסינו להשיג אותו ביום למחרת אך הוא לא ענה על מנת ליידע אותו שהמוצר הראשון מחוייב בתוספת דמי משלוח או שיבוא לקחת באיסוף עצמי כמו שכתוב בהזמנה המקורית על כך מאחר וההזמנה בוצעה בסוף השבוע
זמן המשלוח הוא שלושה ימי עסקים והחבילה הגיע אליו במועד מאחר ויום שישי אינו נספר כיום עבודה בחברות השליחויות .
השליח הסביר ללקוח שכמות המשלוחים גדולה והתנצל על השעה המאוחרת. למרות שעשר בלילה אינה שעה מאוחרת
ומשלוחים מתבצעים ללא מגבלת זמן ובתיאום עם הלקוחות מראש בימים עמוסים בעיקר בשלישי וחמישי.הלקוח קיבל את כל המוצרים לפי הזמנתו ואין אף אתר אחר בישראל שמספק כמות גדולה כל כך של מוצרים אם מגוון רחב של מותגים כמו אתר החי של ישראל ללא קומבינות ונסיונות להעביר את הלקוחות ממוצר שכאילו נמכר בזול למותג אחר שהרשת או החנות קונות בזול ומוכרות לצרכן ביותר באמתלה של מותג הבית שהוא טוב יותר מהמוצר שהזמין.
אתר החי של ישראל הינו מהגדולים בארץ ובעולם עם מבחר ענק וימשיך לתת שירות איכותי ומהיר לכל לקוחותיו. צר לנו שהלקוח בחר בדרך השלילה במקום לראות את הצד החיובי של הקנייה באתר . הלקוח מוזמן לבצע הזמנות נוספות בעתיד ונשתדל להגיע לפני עשר בערב וכמו כן יקבל מתנה בקנייה הבאה.

בכבוד רב
שרות לקוחות
אתר החי של ישראל
מוצר:
אוכל לבעלי חיים Proplan
תמונת משתמש
שם:
eliran
תאריך:
31/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי לפנק את הכלבים שלי בבגדים לחורף אז בדקתי והחלטתי לבקנות באתר החי של ישראל.. הזמנתי דרך האתר בגדים על סך 414 שח.. חיכיתי שבוע וחצי ולא הגיע דבר.. לאחר ששלחתי להם מייל כדי להתעדכן בחבילה הם התקשרו רק כדי להתפעל ולהבטיח לי שלמחרת זה יגיע..אז זה לא.. שבוע לאחר מכן זה כן.. (בתקנון האתר מופיע 3 ימים).. חוץ ממספר אישור עיסקה במייל לא קיבלתי קבלה על ביצוע הקניה או איזה שהיא אסמכתה לקנייה....
נו טוב.. לאחר בדיקה קצרה גיליתי שאני צריך להחליף את המידות.. מכיוון שהם לא נקנו במעמד המקום (טעות שלי) לא יכלתי לבדוק באמת איזה מידה התאימה לכלב שלי.. התקשרתי לנציג החנות כדי לשאול לגבי החלפת מידות או זיכוי כספי, הנציג אמר שאין בעיה להחליף מידות ושהוא יבדוק את הדגמים ויחזור אלי אבל לגבי זיכוי כספי אין אפשרות ושהם אינם נוהגים לעשות כך..(באתר שלהם מופיע שפריט שאינו מזון יבש או רטוב או בר תפוגה אפשר להחזיר תוך 14 יום באריזה המקורית כפי שמתחייב בחוק).. לאחר כמה ימים חזר אלי נציג תוך שהוא מסביר שאין להם במלאי את כל המידות ושאני יאלץ להמתין או לחילופין לבוא לקחת שק אוכל לכלבים באותו השווי.. הסברתי לו שאני לא מעוניין בשום דבר אחר ושאם לא מסתדר שיזכה אותי ושיקח את הסחורה חזרה..(הבגדים נמצאים באריזה המקורית של המשלוח פלוס תגיות של הבגדים). הנציג התעקש שאני יהיה מרוצה ושהכל יהיה בסדר ושיקח רק עוד כמה ימים... שבוע לאחר מכן התקשרתי ושוב פעם אמרו לי שאין מידות ושאני יאלץ להמתין רק עוד כמה ימים או לחלופין לבוא לקחת מזון באותו השווי..(בינתיים התוקף של ה-14 יום זיכוי פג).. המתנתי בנימוס עוד שבוע (לבינתיים עבר כבר חודש), התקשרתי שוב כדי לשאול ושוב פעם ניסו למכור לי שק מזון או מוצרים אחרים באותו השווי או להמתין עוד כמה ימים.. לבינתיים אני עדיין ממתין אם קופסה בה סוודרים ומעילים לכלב ב-414 שח שיושבים אצלי במחסן סתם ללא שימוש.. העיקר שהם קיבלו את הכסף שלי ומה זה משנה השאר... לא לקנות !! הזהרה !! לא לקנות !!
תגובת החנות:
הלקוח קצת מגזים ונסחף

הוא הזמין מוצרים שבכל חנות לא ניתנים להחזרה מרגע שיצאו מהחנות ואתם יכולים לבדוק
כל ההזמנה שלו בוצעה על ידו והוא קיבל את המידות שביקש. ולכן אין לו מה להלין.
האיחור הראשוני קרה בגלל מזג האוויר הסוער בשבוע ההזמנה וחבילת הדואר איחרה בכמה ימים
אין שום חוק שמחייב אותנו להחליף מוצר זה אבל לפנים משורת הדין שהלקוח ישלח לנו את המוצרים חזרה
ואם לא בוצע בהם שימוש הוא יזוכה בכספו פחות דמי השילוח.

ברצוני לציין שמכרנו עשרות בגדים בחודש האחרון והחלפנו לא מעט ללקוחות בחדרה בהרצליה ובעוד מקומות
ומאחר והמוצרים נחטפו אין מלאי לפי בחירה יותר אלא מהקיים במלאי.
אני חוזר ומדגיש אין החלפה של מוצרים אלה במשלוח אלא אם כן הלקוח מגיע לחנות .

ולסיום צר לנו שהלקוח לא מדייק בעובדות אבל אנחנו חברה מסודרת ולפני משורת הדין שנקבל חזרה את המוצרים ובמידה והם חדשים נזכה את הלקוח

מוצר:
ביגוד לכלבים מעילים וסוודרים..
תמונת משתמש
שם:
אדם
תאריך:
08/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחנות זו ללא דמי משלוח על מינימום קניה 200 ש"ח - לא צויין בשום מקום
- צריך להוסיף 29 ש"ח למשלוח (עד 200 ש"ח)
- מבקשים פרטים מלאים ורק אח"כ טלפונית מודיעים על כך שהמשלוח עולה בכסף
זה לא אמין ולא יפה
כמובן שלא המשכתי בקניה מחנות זו
תגובת החנות:
היי
מצויין בתקנון האתר משלוח עד 200 ₪ דמי משלוח 29 ₪ מעל 200 משלוח חינם
כמו כן בכל קובייה של מוצר בכניסה לאתר מופיע אותו הדבר.

מוצר:
מזון חתולים 7.2 ק"ג
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply