דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
פתרונות זיהוי טכנולוגיים (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ג. מקורטק מערכות זיהוי בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במקורטק ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
5
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
4
0
1
נמצאו 5 חוות דעת גולשים על מקורטק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ציוד ברמה טובה, שירות מעולה,
מערכת RFID משולבת ביומטרית קלה ונוחה, תוך שימוש בכרטיסים הקיימים שלנו וטביעות אצבעות, העובדים מרוצים מהמעבר.
וגם נפתרנו מחברה אחרת שגבו מאיתנו אלפי שקלים בשנה על מערכת ישנה שבבעלותנו.
מוצר:
בקרת כניסה ביומטרית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי כבר כמה פעמים שהזמנתי מהחברה ותמיד מה שמסבירים לנציג בטלפון לא תואם למה שמבקשים בפועל. לדוגמא הזמנתי כרטיסים מגנטיים קיבלתי במקום זה מחזיקי מפתוחת. הזמנתי תוסף לרואה חשבון לשעון נוכחות קיבלתי מקום זה תוסף אחר.
כשפונים לנציגים אין שום רצון לעזור כי כבר קיבלו את הכסף. הלקוח סופג את עלויות המשלוח להחזר הטעויות שבוצעו ע"י הנציג וכו'.
תגובת החנות:
תגובת מנכ"ל החברה:
הלקוח הזמין "המון פעמים" = פעמיים.
הלקוח רכש מאיתנו שעון נוכחות לפני כשנתיים ולאחר שקיבל את השעון רצה תוספות, אך לא היה מוכן לשלם עבורם, למרות שהוסבר לו לפני שהזמין שהתוספות בתשלום. בכדי לרצות את הלקוח, הוא קיבל הנחה מיוחדת עבור התוספות, אך עדיין לא היה מרוצה.
החודש , לאחר כמעט שנתיים מהרכישה , הלקוח צלצל להזמין צ'יפים עבור השעון נוכחות. לטענת איש התמיכה שקיבל את השיחה,הלקוח הזמין "צ'יפים קרבה" ואמר שישלח שליח לאסוף את ההזמנה. למרות ש-99% מהלקוחות שלנו מזמינים צ'יפים בצורת מחזיק מפתחות, בד"כ אנחנו עדיין שואלים את הלקוחות האם הם רוצים מחזיקי מפתחות או כרטיסים לבנים. לדברי איש התמיכה , הלקוח ביקש צ'יפים. לאחר שהגיעו מחזיקי המפתחות ללקוח, כמובן שצלצל בצרחות. אמרנו לו שישלח בחזרה ונחליף ללא חיוב, אך הוא דרש שהמשלוח יהיה על חשבוננו , דבר שלא הסכמנו לו. בפעם הבאה שהוא יזמין , רשמנו בכרטיס לקוח מה הוא צריך לקבל , גם אם הוא שוב יטעה בהסברים שלו.
הלקוח אכן צודק במשפט שהוא כתב: "מה שמסבירים לנציג(לאיש המכירות שלנו) בטלפון, לא תואם למה שמבקשים בפועל. אכן , הוא תמיד טועה במה שהוא מבקש ותמיד אנחנו באים לקראתו גם כשהוא טועה.

מוצר:
שעון נוכחות כרטיס קרבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מספקים תוכנה לניהול דיווחי שעות עובדים- תוכנה יעילה וקלה לשימוש. במידת הצורך ישנו מענה טלפוני מהיר ומקצועי ביותר, מענה שירותי המספק מעבר לידע גם חוויה נעימה!!!
השימוש בשעון הנוכחות קל ונוח גם למי שמגיע ללא ניסיון קודם בתפעול שעונים שכאלו.
כל הכבוד!!!!
מוצר:
תגי קרבה לשעוני נוכחות TS-0203
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איש מכירות חזר אלי כמה דקות לאחר שביצעתי את ההזמנה באתר, השעון הגיע אלי עם שליח למחרת והותקן על ידינו בעזרת תמיכה טלפונית של נציג שלהם.
אנחנו עובדים עם השעון כבר חודש ומרוצים מאיכות השעון וממהירות ומקצועיות נציגי התמיכה.

ממליץ לרכוש מהם בגלל השירות, איכות השעון והמחיר הטוב.
מוצר:
שעון נוכחות S300 - קרבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו שעון נוכחות לפי כחודש דרך האתר אינטרנט שלהם.
5 דקות לאחר שהזמנתי באתר, יצרו איתי קשר לוודא שהשעון נוכחות מתאים לצרכים שלנו מבחינת כמות משתמשים, צרכים פנימיים כדומה. רכשו לחלק מהעובדים גם דיווח טלפוני (מוצר שלא מופיע בזאפ ובכלל לא ידענו שיש דבר כזה). נציגת המכירות הייתה מאוד אדיבה ולא ניסתה לדחוף לנו שום מוצר אחר. למחרת השעון כבר הגיע עם שליח ובאמת ההתקנה הייתה מאוד פשוטה. אם רוצים אפשר להזמין התקנה , אבל לפי דעתי זה מיותר.
במשך כל החודש התמיכה הייתה מאוד איכותית, מהירה ואדיבה. מאמין שזה ימשיך כך.
מוצר:
שעון נוכחות X628
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין