
SM
19.08.2013
בתאריך 20/6/2013 רכשתי אייפון 5 בחנות זו. המכשיר שנרכש התברר כמכשיר שמקורו בסעודיה או אחת האמירויות הערביות ואינו כולל את פונקציית ה-FACE TIME המובנית בכל אייפון. לא נאמר לי על כך דבר ובנוסף היחס והשירות שקיבלתי היו גרועים בטענה שהשעה מוקדמת (9 בבוקר) וזהו ציטוט של דברי המוכר שלמיטב הבנתי הוא גם בעל העסק.
חוות הדעת עזרה לכם?
