
רוצה להמליץ בחום על יודאיקה סיטי שירות מעולה - הזמנו ערכת תפילין לילד הכל הגיע מהר וטוב

רוצה להמליץ בחום על יודאיקה סיטי שירות מעולה - הזמנו ערכת תפילין לילד הכל הגיע מהר וטוב

וואו, איזה שירות סופר מעולה. נפל לי הבית מזוזה ונשבר לפני כשבועיים. אלתרתי מעמד זמני לקלף, אבל לא הספקתי לקנות בית מזוזה. במוצ"ש החלטתי להזמין באינטרנט, העלות כולל משלוח הייתה 4.9 ש"ח (!) הייתי בטוחה שייקח לזה בערך שבועיים להגיע - sutr hartk uvfk - זה הגיע היום (שני) בדואר 24. סחתיין ותודה רבה:)

מאד נהנינו מחוויית הקניה ביודאיקה סיטי. היחס של הרב יצי היה יחס טוב מאד. ביקרנו במקום וראינו את מבחר המוצרים שחיפשנו. מחירים מצוינים, ביחס לחנויות האחרות. גם בהזמנה טלפונית המשלוח היה מהיר מאד. אנחנו ממליצים בחום.

שירות אדיב , מקצועי והכי חשוב האמינות של המקום נדירה! ממליצה לכל עם ישראל בארץ ובתפוצות.

המשלוח היה בתיאום והייתי שבע רצון. השירות מדהים פרטני ומקצועי!! שרות הלקוחות ליווה אותי באופן מקצועי מרגע ההזמנה ועד לבדיקת שביעות רצוני מהמוצר.

בתור יו"ר וועד עובדים של חברה גדולה הייתי צריכה למצוא מתנות שתתאים לכלל העובדים במחיר שיהיה מקובל על החברה. לאחר ששמעתי מידיד שקונה מהם קבוע מזוזות לאחד מסניפי בית חבד בחו"ל החלטתי לקנות ביודאיקה סיטי פמוטים קטנים לעובדים. ואני מרוצה מאוד גם בגלל המחיר ובעיקר מהשירות שהצוות במשרד נתן לי. רואים מיד שיש להם ניסיון.

חווית לקוח טובה ומהימנה המוכר היה חיובי ועזר בתשובות לכל השאלות ובתיאום לקנייה מוצלחת ממליץ על הרכישה בחנות זאת לכל המעוניין

המשלוח הגיע אחרי יותר מחודש שעון אחד הגיע בסדר ועובד מצויין אבל השני הגיע שבור... מי שמוכן לחכות את הזמן הזה שיזמין מאייבי
חברת "יודאיקה סיטי" מזה עשר שנים שמה לה למטרה את השירות כמעלה ראשונה, ורק משום כך "יודאיקה סיטי" קנתה לעצמה ביושר את האמינות שכולם מכירים. לגבי המקרה הנ"ל, קודם כל אנו מצטערים מאוד על המפח נפש שחווה לקוח שלנו ואנו משתדלים מאוד שלא יקרו דברים דומים. אמנם מעט תמוה, כי הדבר ידוע שאנו מתחייבים ללקוחותינו באם מגיע אליהם חלילה מוצר פגום אז כמובן שהם מזוכים מיד , מאחר ולפעמים יכול לקרוא שבדרך המוצר שבמשלוח נפגם. חבל שהלקוח הנ"ל לא פנה אלינו להודיע על כך , היינו יכולים למנוע ממנו את המפח נפש המיותר. ולגבי משך הזמן עד שהגיע המוצר ללקוח, גם על כך אנו מצטערים, יש לראות באתר "יודאיקה סיטי" על כך שרוב המוצרים הנמכרים בה , מסופקים ללקוח עד 7 ימי עסקים, כמו כן יש מוצרים שאנו מציינים באתר אם זה לוקח יותר מ 7 ימים כמו במוצר שרכש הלקוח הנ"ל, לא לחינם המחירים שמציעה "יודאיקה סיטי" הם ללא תחרות , מה גם שניתן שירות ומענה טלפוני לכל לקוח, ואכן כפי שניתן לראות תלונה אחת בלבד של לקוח לאחר עשר שנים של מכירה , מוכיחה כמה שלקוחות "יודאיקה סיטי" מרוצים. ועל כך ננצל במה זו להודות לכל לקוחותינו על האימון בנו.

קניתי מערכת פמוטים + 4 פמוטים קטנים. דבר הראשון המוכר היה מאוד נחמד ועזר לי למרות שאלותי הרבות. המוצר מצויין וזול. ובגיע תוך כמה ימים לאן שרציתי. תודה רבה