המחיר הכי זול, השירות מצוין, הבחור נחמד מאוד.. קנינו כבר מס' מוצרים מהחנות ותמיד יצאנו מסופקים ומרוצים. וזאת ההוכחה שניתן למכור במחירים סבירים ולא לעשוק את האנשים.
מוצר:
משחק Battlefield 4 ps3
שם:
שלומי
תאריך:
08/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בשורה התחתונה: חזרה מודעות שירות, והמשלוח הגיע באיחור.
הזמנתי משחק FIFA14 ל XBOX - במחיר הכי זול ב ZAP.
הזמנתי ב 24.9, המשחק היה זמין בחנות ב 27.9 (לפי האתר שלהם) שבוע לאחר מכן, ב 3.10 שלחתי אימייל לברר אם המשחק נשלח - לא קיבלתי תשובה. כעבור 3 ימים נוספים, משלא קיבלתי מענה, התקשרתי בשעה 9:30 - האיש שעוסק בזה לא נמצא, אבל הובטח שיחזרו אלי, מה שלא קרה.
המשחק הגיע אתמול, עשרה ימים לאחר מועד זמינותו. לו תקשרו איתי, והסבירו את סיבת העיכוב - היתי אולי פחות מאוכזב. תאריך מסירת החבילה בדואר היה ב 3.10 בלבד.
מוצר:
משחק מחשב FIFA 14
שם:
שי
תאריך:
06/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ברכישה מוקדמת את המשחק. התחייבו לשבעה ימים. כעבור 8 ימים התקשרתי לחנות וטענו שלא הגיע. כעבור עוד יומיים התקשרתי אמרו היום-עד הערב. למחרת התקשרתי ואמרו שעדיין לא הגיע. ואז התקשרתי לשאול אם יש להם את המשחק (בתור לקוח שרק מברר) ואמרו יגיע היום בערב כי נגמר ביום שיש
מוצר:
משחק לסוני PS3 GTA V
שם:
sergey
תאריך:
31/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לעולם אינו הגיע. כסף לקחו במהירות. החזר כספי? זה כבר סיפור אחר. רק עוד חודשיים אקבל החזר כספי מלא על המוצר. הזמנתי כבר עשרות מוצרים מהאינטרנט. זו הפעם הראשונה שאני נתקל בכזה דבר. הרבה כאב ראש ובזבוז זמן גרמה לי החנות. אני אישית לא ממליץ לקנות מחנות זו. (דרך האתר)
מוצר:
wii BLACK
שם:
צחי
תאריך:
03/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש ללא הצלחה בכמה חנויות, הגעתי לחנות טי וי גיימס בדיזנגוף סנטר בתל אביב. קניתי פלייסטיישן בדיוק במחיר שהיה מפורסם בזאפ. השירות בחנות היה מצוין, המחיר הוא הזול בארץ. אני הולך לקנות שם עוד מכשיר אקסבוקס. בסה"כ ההרגשה בקנייה היא שהחנות מקצועית והמוכר אמין ולא מנסה לדחוף עוד ועוד מוצרים שלא צריכים. בגלל שהמתנו הרבה זמן, והמוכר היה עסוק עם זוג אחר שרכש אקסבוקס, קיבלנו מהמוכר פיצה ושתייה מהחנות הסמוכה. לא נתקלתי הרבה פעמים בארץ ביחס כזה. אני עוד אחזור...
מוצר:
פלייסטיישן 500GB
שם:
עמית
תאריך:
30/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בדיזנגוף סנטר אחרי שקיבלתי המלצות מחברים שקנו שם לילדים שלהם אקסבוקס. ראיתי שהמחיר של החנות הכי זול בזאפ, התקשרתי לוודא שיש במלאי והמחיר בחנות הוא כמו באתר האינטרנט והגעתי לחנות. המוכרים בחנות מקצועיים וסבלניים מאוד. היו לנו הרבה שאלות ובילינו בחנות די הרבה זמן אבל קיבלנו יחס סבלני ושירות מצוין. הדבר היחיד שהפריע לי היה שהיו בחנות הרבה לקוחות ורק 2 מוכרים היו בחנות. התעכבנו לא מעט זמן אך היה שווה, כמו כולם לפנינו בתור גם אנחנו קיבלנו הסברים סבלניים. המוכר אפילו השאיר לנו את מספר הטלפון שלו על מנת שנתקשר כאשר אנחנו מרכיבים את המוצר בבית. הרבה זמן לא נתקלתי בשירות מקצועי ואדיב כזה, אני אמשיך את השרשרת ואמליץ לכל מי שרוצה להגיע לחנות.
מוצר:
XBOX 4GB
שם:
yaron
תאריך:
01/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פרסום שיקרי הכל נועד רק כדי למשוך לקוחות. ביקשתי להוריד את הפרסום הנ"ל אך בעל החנות מתעקש להמשיך לפרסם מידע שגוי. בעל החנות לא רק פוגע באמינות של החנות אלא גם מזלזל באמינות של זאפ.
מוצר:
Xbox360 4gb
שם:
gal
תאריך:
14/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מי שרוצה לעשות לעצמו טובה שיתרחק מהחנות הזו כמו אש !!!
ביום חמישי 26.7.2012 רכשתי מהחנות "דיגיטל שופס" בקניון דיזינגוף סנטר בת"א, הממתגת את עצמה באינטרנט תחת השם "TV GAMES" מכשיר XBOX 360 במחיר של 1494 ₪. כאשר פתחתי את המכשיר בביתי התגלו לי על צד המכשיר מעין חריטות שעושה רושם שנגרמו ע"י מברג, לאחר שהדלקתי את המכשיר פתחתי את המגש להכנסת הדיסקים אשר נפתח כראוי אך כאשר ניסיתי לסגור אותו ע"י לחיצה על כפתור הסגירה הוא נתקע וזז מעט ממקומו, לאחר שניסיתי לסגור את מגש הדיסקים כ-3 פעמים ע"י לחיצה על כפתור הסגירה החל המכשיר להשמיע קולות תקתוקים חזקים מעין חיכוך בין גלגלי שיניים, כתוצאה מכך הזזתי בעדינות את מגש הדיסקים ולפתע הוא נשלף ממקומו לידי (יש להזכיר שכל זאת קרה כשעתיים לאחר רכישת המכשיר מהחנות). לאחר זאת התקשרתי נזעם אל החנות "דיגיטל שופס"(ענה לי האיש שמכר לי את המכשיר אלי) בטענה שסיפקו לי מכשיר פגום והם אמרו לי לקחת את המכשיר אל המעבדה אשר מספקת את האחריות מטעמם והם יחליפו לי אותו במכשיר חדש בחנות בת"א. לקחתי את המכשיר אל המעבדה אשר מספקת את האחריות למכשיר, הם הביטו במכשיר וטענו כי המסילה של המכשיר שבורה ואמרו זאת לחנות "דיגיטל שופס". לאחר מכן התקשרתי אל החנות "דיגיטל שופס",אמרתי להם שאיני מוכן לקבל מכשיר זה חזרה אלא שיחליפו לי אותו במכשיר אחר והם ברב חוצפתם טענו שאני זה ששברתי את המכשיר סירבו להחליף לי את המכשיר ושהם "ילכו לקראתי", בכל מקרה הם אמרו לי להמתין עד יום ראשון (29.7.2012) לאחר שהמכשיר יעבור בדיקה מעמיקה ע"י הטכנאי שיבדוק מה מצב המכשיר, ואני נאלצתי להסכים לאחר שלושה ימי המתנה מורטי עצבים התקשרתי לחנות לאחר כשלושת רבעי שעה שבהם ניסיתי להשיג טלפונית את החנות "דיגיטל שופס" על מנת לבדוק מה מצב המכשיר הם סוף כל סוף ענו לי ואמרו לי להמתין שעה-שעתיים ואז ייתנו לי תשובה,לאחר כ-3 שעות שבהם לא יצרו איתי קשר ולא סיפקו לי כל תשובה ניסיתי לחזור טלפונית לחנות אחרי שניסיתי להשיג אותם עוד כחצי שעה ענו לי ואמרו לי להמתין עד השעה 19:00 ואז יספקו לי תשובה מה עושים בהמשך. אני בלית ברירה נאלצתי להמתין עוד 4 שעות לאחר כל שעות ההמתנה שבהם ישבתי בחוסר מעש התקשר אלי האיש שמכר לי את המכשיר ששמו אלי אשר רצה לבטל את העסקה אחרי כל עוגמת הנפש שנגרמה לי.
בקיצור, המסקנה שלמדתי מן העניין היא שאסור להתפתות למחירים נמוכים כ"כ לפעמים עדיף לשלם מעט יותר עבור מוצר כלשהו ולקנות אותו מחנות אחראית ואמינה שלוקחת אחריות על המוצרים שלה ולא מחנות של איש אחד שרק מנסה לנפנף ולהתנער ממך.
מוצר:
xbox 360
שם:
שרית
תאריך:
30/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי מירושלים לחנות בדיזנגוף סנטר בת"א בעקבות המלצת חברים. ראיתי שהחנות מפרסמת בזאפ עסקת חבילה במחיר הכי זול שמצאתי, לאחר הרבה חיפושים באינטרנט. בחנות היו עוד 2 משפחות שהגיעו ביחד איתי לקנות את המכשיר. המוכרים בחנות היו מאוד סבלניים והסבירו לכל אחד על המוצר כולל הפעלה לבדיקה ונסיון. המקצועיות האדיבות והסבלנות של המוכרים בחנות פשוט ראויים להערכה.לדעתי צריך להוסיף בחנות עוד אנשי מכירות. גם לאחר המכירה התקשרנו לברר כל מיני דברים על ההתקנה ועזרו לנו בטלפון. היה שווה להגיע לחנות ואני מאוד ממליצה על החנות לכולם !!!
מוצר:
XBOX SLIM
שם:
נמרוד
תאריך:
09/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הכי זול בזאפ, הזמנתי טלפונית וקיבלתי את המוצר למחרת ההזמנה עם שליח הביתה, ללא תוספת תשלום. קיבלתי עזרה טלפונית עם כל ההגדרות הראשוניות, ועכשיו המשחק עובד מצוין ללא הפסקה. נראה לי שעשיתי עסקה מצוינת. מומלץ לכולם !!!
מוצר:
PLAYSTATION 320GB
שם:
אולגה
תאריך:
04/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר מחקר מעמיק וארוך הגעתי דרך זאפ לאתר, המחיר היה הזול ביותר ולאחר שיחה עם הנציג בטלפון הגעתי לחנות בדיזנגוף סנטר. בחנות קיבלתי הרבה הסברים ותשובות לכל השאלות שהכנתי, במקצועיות וסבלנות ראויה לציון. לאחר שהרכבנו את המכשיר בבית לא הצלחנו להפעיל כמו שצריך, טלפון לחנות וכל הבעיות נפתרו. כולם בבית יצאו מרוצים ואני ממליצה לכולם על החנות בדיזנגוף סנטר.