הזמנה בוצעה ביום חמישי 4.2. היות והמשלוח היה מיועד להיות מתנה, היתה חשיבות שהמשלוח יגיע עד סוף השבוע שלאחר מכן. לפיכך, החל מיום ראשון ניסיתי להשיג את החברה - בטלפון, דרך המייל שבאתר וגם בווטסאפ שבאתר - על מנת לבקש שיזרזו את המשלוח. לצערי לא זכיתי לקבל מענה ואף לא חזרו אליי. לא רק ששעות המענה במוקד שלהם הם רק בין 10 ל-12 ובין 14-16 - הבעיה שגם בשעות הללו אין מענה. בסופו של דבר, רק ביום שלישי, לאחר שהמתנתי על הקו קרוב לשעה - ענו לי. אז התברר לי שהם טרם החלו לטפל בהזמנה. רק בעקבות הפניה שלי, החל טיפול בהזמנה. הנציגה אמרה שתדאג שכבר למחרת (רביעי) הסחורה שלי תצא מהמחסן. ביקשתי שיעשו מאמץ שאם הסחורה אכן יוצאת מהמחסן ביום רביעי, אז שהמשלוח יגיע ביום חמישי. הנציגה אמרה שתעביר את הבקשה שלי הלאה.
כמובן שזה לא קרה.
בפועל מיום רביעי ניסיתי להשיג אותם כדי לוודא שהמשלוח אכן יגיע. כרגיל, אין מענה ולא חוזרים להודעות באתר (באמצעות המייל) או בווטסאפ. והמשלוח אכן טרם הגיע....
מקריאת התגובות פה באתר אני מבין שאני לא הראשון שמתלונן על השירות. לו הייתי יודע את זה מראש, הייתי חושב פעמיים לפני ביצוע רכישה. הם הרוויחו ביושר את הכוכב הבודד, וזה עוד לפני שאפילו הגיעה הסחורה.
עסק שמפעיל פלטפורמה של מכירות מרחוק, אבל אין לו שירות לקוחות שיתן מענה לפניות עבור אותן מכירות - אין לו זכות קיום, גם אם הסחורה שלו איכותית ביותר.
מוצר:
כרית פינוק 80/80 זוג ציפיות
שם:
מיכל
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תזהרו -לא סיפקו את הסחורה ולא מחזירים את הכסף !!! הזמנתי מוצרים שלא הגיעו , התקשרתי שוב ושוב אין מענה בחברה, לא עונים או עונים ומנתקים . שלחתי שוב ושוב הודעות ״וואטסאפ״ למענה מהיר״ - מחכה עד היום לתגובה ולכסף שלי ...
תגובת החנות:
מיכל אני מתנצלים על הרגשתך. נא העבירי לנו מייל לכתובת [email protected] עם הפרטים המלאים ואנו נדאג לתת לך מענה בנוגע בהזמנתך מיד.
מוצר:
מגן מזרון וכריות
שם:
גלית
תאריך:
22/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך מועדון טוב, עברו שבוע,, שבועיים, שום דבר לא מגיע, יצרתי קשר , אמרו ששמיכה אחת מההזמנה לא במלאי , אוקי תחליפו לקיים במלאי אין בעיה, ושוב עובר שבוע שבועיים, נאדה לא הגיע שום דבר , שלחתי הודעה נאמר כי יש עומס במחסן ולכן טרם יצאה ההזמנה , חודש יצרתי קשר שוב, ואז נאמר כי חסרות שתי שמיכות במלאי כלומר לא יצאה כלל הזמנה ,,, עברנו את החודש,,,, דיברתי אתם הסכמתי להחליף למלאי קיים , רק תשלחו כבר........... לידיעתכם טרם נשלחה ההזמנה....... אוטוטו חודש וחצי ואין משלוח..........
מוצר:
מצעים
שם:
פנינה
תאריך:
02/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בדצמבר 2019 הזמנתי שני סטים פלנל דרך האתר גרופון. כשהגיע ההזמנה, במקום סטים של יחיד, קיבלתי סטים זוגיים. ניסיתי להתקשר משך יומיים למספר הטלפון שרשום בגרופון ולא קיבלתי תשובה. נכנסתי לאתר האינטרנט של רומנטקס והשארתי הודעה. חזרו אלי מיד והסברתי את הבעיה. אמרו לי שיבואו לקחת את המוצרים הלא נכונים ויביאו את הנכונים. תוך יומיים חברת המשלוחים הגיע ולקחה את הסטים הזוגיים והשאירה לי חבילה נוספת. פתחתי את החבילה השניה ומצאתי שני סטים זוגיים, אבל הדגם לא היה זה שהזמנתי. התקשרתי מיד שוב לרומנטקס וסיפרתי להם שלמרות שעכשיו קיבלתי מצעים של יחיד כפי שרציתי, הדגם לא היה נכון. לקחות את מספר הטלפון שלי שוב ואמרו שיחזור אלי. כעבור יומיים חזרו אלי ואמרו שאין שום סטים של יחיד עם הצבעים שאני רוצה ואפשר לקבל זיכוי, ויבואו לאסוף את החבילה. למה לא להתקשר מלכתחילה ולהגיד שמה שהזמנתי לא נמצא במלאי במקום לשלוח פעמיים את המוצר הלא נכון? הייתי מבטלת את ההזמנה בלי כל הטרטורים.
מוצר:
2 מארזי מצעי פלנל עשויים 100% כותנה למיטת יחיד דגם: F108
שם:
יעל
תאריך:
15/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 8/1/19 הזמנתי באתר של גרופון 3 סטים של מצעי פלנל יחיד, מתוך מבחר הדוגמאות הגדול באתר. מס' ימים לאחר ההזמנה התקשרתי לרומנטקס ע"מ לוודא שניתן להגיע לאסוף את ההזמנה ונעניתי בחיוב. כאשר הגעתי למקום ב- 15/1/19 (נמצאים בצריפין,לא עובדים אחה"צ ולא בימי שישי - הצריך היערכות מיוחדת) נאמר לי שהדגמים שהזמנתי בגרופון לא קיימים במלאי ולא יהיו במלאי בעתיד. הציעו לי לקבל החזר כספי או לבחור דגם אחר מתוך המלאי הקיים (נותרו 2 דגמים בלבד). מדוע אתם ממשיכים למכור את הדגמים החסרים בגרופון? ולמה הנציגה שלכם עמה שוחחתי בטרם באתי לאסוף את המצעים לא התריעה על כך שהמצעים לא קיימים במלאי?! לאחר הביקור במקום בדקתי בגרופון - החברה ממשיכה לשווק דגמים שאין באפשרותה לספק. מרגישה מרומה.
מוצר:
מצעי פלנל מיטת יחיד דגמים F10, F12
שם:
גולש
תאריך:
17/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
26/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Eliran
תאריך:
13/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
על המוצר לא כתוב מי מייצר אותו ולא כתוב מספרי דגמים! איך זה יכול להיות שאין פרטי יצרן? באותה מידה יכלו לקנות מוצר מהשוק, לרשום עליו "ביוטי" ולכתוב הוראות כביסה, ולמכור! קראתי פה את התגובות לפני שרכשתי, רכשתי דרך ספק רשמי בשם LASTPRICE והמוצר מתוייג שם של רומנטקס, למרות שלקוחה כאן הזהירה, התגובה של החנות עודדה אותי לרכוש... קרה לי אותו דבר כמו שקרה לה.. התמונה מלפנים היא של הדגם שרציתי, המצעים בפנים זה משהו אחר לגמרי!! מסקנה, לא לקנות דרך האינטרנט.
תגובת החנות:
לקוח יקר'
בכל מוצר שמשווק על ידנו אנו כותבים בטיקט הפנימי וחיצוני במוצר את שם היבואן.
לפני מספר ימים ראינו כי על המוצר מבחוץ שלא היה כתוב שם היבואן וזה תוקן בייצור האריזות החדשות. אנו מודים לך על תשומת הלב, במקרה הזה מדובר בטעות אנוש. יש לנו אינטרס אישי שהשם יופיע על המוצר על מנת שהלקוחות יוכלו לרכוש מוצרים שלנו ולבקש אותם גם בהמשך. נשמח לקבל ממך פרטים נוספים על מנת שנציג יחזור ויבדוק מה בדיוק לא תקין במוצר שנקנה באותה החנות האינטרנטית בברכה, רומנטקס בע"מ
ההודעה מדברת ללשון זכר ונקבה כאחד
מוצר:
מצעים 2061
שם:
Ofir
תאריך:
29/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מגן מזרן והגעתי לחנות רומנטקס בעבר כבר הזמנתי דרכם ולכן בחרתי להזמין דרכם שוב ההזמנה בתאריך 27 /10/2015 והמוצר הגיע היום 29/10/2015 ארוז כראוי ומשלוח מאוד מאודש מהיר עם שליח על הבית אני מאוד ממליץ על החנות של רומנטקס
מוצר:
מגן מזרן מגן מזרן 160/190/200 צבעוני
שם:
annat
תאריך:
12/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצעים זוגיים 100% כותנה. גוון הצבע באתר שלהם הוא סגול, בעוד בפועל קיבלתי משהו בגוונים של אפור!!! אומנם הם מצייינים שיתכנו שינויים בגוונים, אבל עד כדי כך?! ככל הנראה התמונות להמחשה באתר שלהם עוברות עיבוד פוטושופ רציני כך שאין כל קשר לצבע במציאות. מאוד מאוד מאכזב!
תגובת החנות:
ענת שלום,
צר לנו על החוויה השלילית. הדגם הספציפי הנ"ל מתקבל לעיתים במסכים שונים בגווני סגול ומכאן הטעות.
רומנטקס מחוייבת למקסימום איכות ושירות ולכן, הבוקר יצרנו קשר עם הלקוחה לשם החלפת הסט למוצר חדש שיענה לצרכיה וטעמה האישי.
מוצר:
בט מצעים 100% כותנה 1876
שם:
שרון
תאריך:
15/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 סטים יחיד של מצעי פליז מהאתר, מיד התקשרו מהחנות ובררו פרטים על ההזמנה, הדגם שבחרנו היה חסר במלאי, אך מיד למחרת התקשרו ובישרו שהדגם המבוקש הגיע, המוכרנית-בחורה בשם גלי, נחמדה ואדיבה ביותר, למרות שבאתר כתוב שזמן האספקה הוא 7 ימים, המצעים הגיעו במשלוח תוך יומיים, חווית שירות מצויינת, אין לי ספק בכלל שאמשיך ואקנה באתר זה, כמו כן אמליץ (כבר עשיתי זאת) לחבריי לבקר ולרכוש דרך האתר,תודה רבה לצוות רומנטקס!
מוצר:
מצעי פליז מק"ט 125
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין