דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
יבואני HTC בישראל (בני ברק)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טאצ' גרופ בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטאצ' גרופ ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
36
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
22
0
14
נמצאו 36 חוות דעת גולשים על טאצ' גרופ
תמונת משתמש
שם:
Gilat Teshuva
תאריך:
19/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התלבטתי לגבי סוג המכשיר שרציתי לרכוש.
קיבלתי הסברים מפורטים על המכשירים ומה יתאים לי יותר לצרכים.
מאד מרוצה מהרכישה והשרות האדיב
מוצר:
טלפון סלולרי Desire 626
תמונת משתמש
שם:
Lior
תאריך:
29/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם אחרונה שאני קונה Htc שרות לקוחות גרוע, תיקון פשוט 30 יום, מקווה שיסגרו את החברה מהר, גישה על הפנים, דואגים שכל לקוח יקבל את הגוש שלו
מוצר:
Htc one m7 M7
תמונת משתמש
שם:
ofer
תאריך:
02/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש לי מכשיר HTC ONE M7. לאחר כשלושה חודשים בשימוש בו נהרס לו הרמקול הראשי - במהלך שיחות עם אנשים יש רעשים ברקע שמקשים למהלך השיחה. שלחתי את הטלפון לתיקון לחברת היבואן TOCH GROUP בהרצליה. המכשיר התקבל אצלי בחזרה רק כעבור שלושה שבועות ללא רעשים ומפורמט. למחרת אותו היום שוב חזרו הרעשים, כלומר לא נעשה שום תיקון. שלחתי אליהם שוב בלית ברירה את המכשיר לתיקון נוסף. נמסר לי שהפעם התיקון והמשלוח יתבצעו בצורה מהירה יותר, דבר שבסופו של דבר ממש לא קרה, קיבלתי אותו שוב לאחר שלושה שבועות ושוב פעם עם אותם רעשים! כי לדבריהם, הם לא מצאו שום תקלה! כן אתם שומעים נכון, לטענתם המכשיר תקין לחלוטין, למרות שאני שומע רעשים וגם ציינתם בפני טכנאי המעבדה שלהם את מהות התקלה. פשוט שערוריה שאין כדוגמתה. אני נאלץ בימים אלה לשלוח פעם שלישית את המכשיר אליהם, בתקווה שיתקנו לי אחת ולתמיד את הרמקול בטלפון. מסקנה: אל תעשו את הטעות שעשיתי, אל תקנו אף מכשיר שטאצ' גרופ הוא היבואן שלו.
תגובת החנות:
הלקוח פנה לראשונה עקב תקלה במכשירו בתאריך 22/03/2015 , בתאריך 27/04/2015 שלח את מכשירו לתיקון אולם לא אומתה כל תקלה .
הלקוח פנה כעבור שלושה וחצי חודשים טלפונית והלין על תקלה חוזרת.
טאצ גרופ תעשה את מיטב המאמצים לספק שירות למקרה זה בצורה הטובה ביותר לשביעות רצונו של הלקוח

מוצר:
טלפון סלולרי M7
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
11/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הטלפון האמור דרך SMARTCOM ב 10/3/2015 (מספר הזמנה 375117) וקיבלתי טלפון פגום. המכשיר נכבה ללא אזהרה מספר פעמים ביום ורק אם הוצאת את הבטריה ניתן היה להשתמש בו. פניתי ל SMARTCOM והם הפנו אותי לקבלת שירות מטאצ' גרופ. חברת טאצ' גרופ הזמינה אותי עם הטלפון לבדיקה וכאשר הגעתי אליהם (מזכרון יעקב להרצליה...) התברר כי הבעיה ידועה והם פנו ליצרן בחו"ל לקבלת הנחיות. בטאצ' גרופ טענו שיש לחכות לתשובת היצרן ובינתיים שאשתמש בטלפון כפי שהוא. כעבור כשבועיים פנו אלי מטאצ' גרופ והציעו לי להחליף את המכשיר והזמינו אותי לבוא אליהם שוב (מזכרון יעקב להרצליה...). לא רציתי לעשות את הנסיעה עוד פעם ולכן ניסיתי להשתמש בטלפון וכעבור כחודשיים שלושה נשברתי. פשוט אי אפשר להשתמש בטלפון שנכבה כל הזמן. שלחתי את הטלפון עם שליח שלהם (קודם השירות הזה לא היה קיים ונאלצתי להגיע בעצמי עם המכשיר) וכעבור כעשרה ימים קיבלתי טלפון חדש מאותו הדגם. כעבור מספר שעות של שימוש הטלפון נכבה ללא הודעה מוקדמת. כלומר גם בטלפון שהחליפו יש את אותה הבעיה. בקיצור, שירות הלקוחות על הפנים, הטלפון על הפנים וברוב חוצפתם הם מציעים לי להוסיף עוד כסף ולרכוש מודל אחר שאיתו אין בעיות!!! רבותי תתרחקו מהם כמו מאש...הטלפונים שקיבלתי מקולקלים וההצעות שלהם מביכות ולא באמת מעניין אותם הלקוח.
תגובת החנות:
במקרה הנ"ל הוחלף ללקוח מכשירו התקול למכשיר חדש בעת תלונתו הראשונה, לאור טענות הלקוח כי מדובר באותה תקלה גם במכשיר החדש הוצע ללקוח זיכוי כספי לפנים משורת הדין .טאצ גרופ אינה מכירה בתקלה כתקלה כוללת בדגם הדיזייר 320 ומצרה על המקרה
מוצר:
desire 320 320
תמונת משתמש
שם:
moshel
תאריך:
13/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעמיים שהייתי צריך שרות ופעמיים שהתאכזבתי.
פעם ראשונה שהייתי צריך הסבר טלפוני והתשובה היחידה שקיבלתי היתה "תביא את הטלפון למעבדה" ובסוף מצאתי את הפתרון באתתר התמיכה של היצרן.
בפעם השניה הרמקול של הטלפון התקלקל ונאלצתי לחכות שלושה שבועות לתיקון!!!! וכשהתלוננתי על משך הטיפול ענו לי שהם עומדים בזמנים לפי התקנון שלהם )14 ימי עסקים לתיקון( . מזל שלא כתבו שם שלושה חודשים...
תגובת החנות:
חברתנו עושה רבות על מנת לשפר את איכות השירות ללקוחות וקיצור זמני השירות. לצורך שיפור השירות, נשמח לדעת לאיזו שאלה מצאת תמיכה באתר ולא קיבלת תשובה טלפונית, ובאיזה אתר בדיוק מצאת את התשובה.
מוצר:
טלפון סלולארי m8
תמונת משתמש
שם:
roni
תאריך:
25/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות קיבלתי מבחור בשם איציק.
מרוצה מהקניה ומהשרות האדיב והסבלני
חברה מקצועיים אם מוצרים מעולים
ממליץ בחום
מחכה לרגע שאוכל לשדרג ל HTC m8
מוצר:
ערכה לרכב htc one m7
תמונת משתמש
שם:
Avishai Luvich
תאריך:
11/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר הגיע באיחור של יותר מחודש מהמועד שצוין, עדכונים מגיעים הרבה אחרי כל העולם, שירות לקוחות על הפנים, מזלזלים בלקוחות, לא עונים, מתחמקים. המכשיר שלי היה פעמיים בתיקון, פעמיים היה מקרה "חד פעמי" שאין חלפים למכשיר, ולמרות שהובטח שהמכשיר יהיה תקין תוך ארבעה ימי עסקים, הוא חזר כעבור יותר מחודש.
תגובת החנות:

חברת טאצ גרופ רואה בשירות לקוחותיה נושא מרכזי וחשוב, וממשיכה כל העת לשפר את איכות השרות.

במקרה הנוכחי הוצע ללקוח מספר הצעות לפיצוי על זמן המתנה ארוך מהרגיל ובניהן ( הנחה משמעותי לרכישת מכשיר חדש, אביזרים שונים ללא תשלום , תיקון מכשיר לא במסגרת אחריות ועוד...).

לצערנו בקשת הלקוח לביטול עסקה לאחר שימוש של למעלה משנה במכשיר אינה הגיונית ואפשרית.


מוצר:
טלפון סלולרי One X
תמונת משתמש
שם:
יוסי וענבר
תאריך:
31/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאד מרוצה מהמכשיר אבל !!!!!!!!
שירות של החנות ברמה מאד נמוכה
לקח להם חודשים לתקן בעית תצוגה
וגם אז חזר כ ש GPS לא עובד
משה משירות לקוחות לא עוזר
הימנעו מרכישה
תגובת החנות:
אנו אחראיים על טיב השירות והחלפים על מכשירים וחלפים שנקנו אצלנו, היבואן הרשמי. לעומת זאת, כאשר מדובר במכשירים שלא נקנו ישירות אצלינו או דרך המשווקים המורשים שלנו (בחו"ל או בייבוא מקביל) אנו תלויים ב-HTC העולמית ומשך ואיכות הטיפול אינה תלויה בנו.
מוצר:
טלפון ONE X
תמונת משתמש
שם:
בוריס
תאריך:
12/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טאץ גרופ הם נציגים של HTC הארץ.
זה קניה האחרונה שלי של מוצרים שלהם.
התקלקל סמרטפון התיקון הראשון היה חודשיים.
אני בא לעסוף מכשיר-לא עובד.
אחריי חודשיים!!!
המשך תיקון היה במסלול VIP (רק) 3 שבועות.
עבד 20 דקות ומסך נעלם. פנטסטי! לזה חיקתי כ 3 חודשים.
התקשרתי למנהל שרות והובטח לי שהתקנו הפעם בהליך מהיר-בין חודש ל שלושה חודשים.לא לזה ציפיתי.
לאורך תיקונים יתקשרתי מספר פעמים ואף פעם לא ידעו מתי
טלפון חוזר מהתיקון ומה מצב התיקון.
זה השרות של טאץ גרופ ו HTC בישראל.
לא לזה ציפיתי ששילמתי אליו מעל 3000 ש"ח.
אני את ה HTC ONE X שלי זורק נקנה משהו אחר.
אם משהו אוהב שמתייחסים אליו כלקוח ככה בהצלחה.
מוצר:
סמארטפון ONE X
תמונת משתמש
שם:
mazor
תאריך:
05/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני 4 חודשים רכשתי מכשיר HTC ONE X שהפסיק לעבוד אחרי חודשיים, מאז הספיקו בשירות להחליף לי 2 תצוגות ובורד ועדיין המכשיר תקול (כרגע המכשיר לא מסובב מסך). משה מנהל השירות הוא איש נחמד מאד אבל לא נותן פתרונות לבעיות הרבות שיש למכשיר שלי.
כאחד שמשתמש במכשיר ככלי עבודה ראשי מדובר בשערוריית שירות ממדרגה ראשונה. לא ממליץ לרכוש מהם רק בגלל השירות הגרוע.
מוצר:
טלפון סלולרי ONE X
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
29/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות!!!
מוצר שמתאים רק לאנדרויד שלט לא עובד
עם iphone לא מגיע בקופסא מקורית!!
הגיע במעטפה רק עם הפאוטצ של האוזניות
במעטפת בועות ללא מתאמיי אוזניות
תגובת החנות:
בבדיקה מול הלקוח נמצא כי במשלוח אכן היו חסרים מתאמי אוזניות, הוצע ללקוח מתאמים חילופיים אולם הוא סירב לקבלם. האוזניות הן מקוריות של Beats Audio ונמכרות ע"י היבואן במחיר הזול ביותר. עם זאת במידה והלקוח יבחר להחזיר את האוזניות נכבד את רצונו
מוצר:
אוזניות ibeats
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply