דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
יבואני HTC בישראל (הרצליה)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טאצ' גרופ בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטאצ' גרופ ?
5.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
28
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
1
0
0
כל הזמן
16
0
12
נמצאו 28 חוות דעת גולשים על טאצ' גרופ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר מצוין, קבלתי שירות מעולה, היו אדיבים ועזרו לי להעביר נתונים, זה המכשיר הרביעי שלי של htc
מוצר:
HTC u 11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עברו למיקום חדש עם חניה נוחה ולא יקרה, השירות טוב מאד ואדיב, צ'יפרו במגן מסך
מוצר:
htc 11 pluse
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר HTC 10 בחנות דיוטי פרי בנמל תעופה עם אחריות של חברה ב05.17. ב22.02.18 המכשיר הפסיק לעבוד באופן פתאומי ,יצרתי קשר עם חברה TOUH GROUP ,הסברתי את הבעיה ,הוצאו לי שני פיטורונות .אחת שליחת טלפון חלופי עם שליח-עבור תשלום ותשלום נוסף על מכשיר חלופי -למרות שמכשיר באחראיות.הגעתי למשרד של חברה לבד,קיבלתי טלפון חלופי עבור תשלום.הסברתי לפקידה שבטלפון ישנם אנשי קשר חשובים מאוד ולוקוחות ושלא הספקתי לעשות גיבוי.מייד נאמר לי שאין שום אחריות על תוכן ,הסברתי ש הטלפון מאוד חשוב לי כזה כלי עבודה .לא ראתי שום נסיון לעזור או להקשיב ,הכל מאוד רשמי -עד 7 ימי עסקים למרות שמנהלת או אחראית הבטיחה 3 ימי עסקים -דחוף.מעז אף אחד לא יצר קשר ,לא הסביר לי מה התקלה ומה הנזק שנגרם -האם תוכן נמחק.אני כבר לא מדבר על נזק כלכלי שנגרם לי עקב כך שאין לי כעת לוקוחות שמורות בטלפון.
לדעתי שירות גרוע ביותר ,גובים כסף על הכל אין שום ניסיון לעזור .מכשיר לא אמין-הפסיק לעבוד עוד בתקופת אחריות עם נזק שנגרם לאור שנמחק התוכן.
לא ממליץ לקנות את המכשיר ובוודאי לא לסמוך על חברת TOUH GROUP גם כיבואן וגם כנותן שירות.
לפני כך היו לי מכשירים אחרים עם רמת שירות הרבה יותר טובה וגם יותר אמינים.
מאוד לא מרוצה מהשירות.
מוצר:
HTC 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחברת טאצ' גרופ במטרה לשדרג את הטלפון שהיה ברשותי(היה לי אייפון 6).
לאחר מספר המלצות מצד חברים שכדאי ללכת על חברת HTC עיניין אותי להבין למה כולם מתלהבים.
אחד העובדים בשם תומר עזר לי המון בהתלבטויות שהיו לי לגבי מספר דגמים.
לאחר הסבר מעמיק ושירות וסבלנות יוצאים מן הכלל, החלטתי לשדרג למכשיר מדגם HTC 11.

מוצר:
htc 11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אז חוץ מזה שהמכשיר מדהים יוקרתי נוח וקליל, רציתי לפרגן לחנות בהרצליה טאצ גרופ.באמת מגיע להם, מקבלים שירות מ-א׳ עד ת׳. קיבלתי תשובה לכל שאלה ועזרה בכל בקשה. גם אחרי שאספתי את המכשיר המשכתי להתקשר ולשאול כי לא כל כך הבנתי איך להפעיל כמה דברים וההדרכה היתה מלאת סבלנות וליווי מקצועי בהחלט. מאוד מומלץ.
מוצר:
טלפון סלולרי htc a9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר איכותי במחיר שפוי שתואם לצרכים שלי, מכשיר מהיר, קליל נטח לאחיזה וממשק נוח לתפעול, כל מה שצריך במכשיר. אנשים מאוד נחמדים בחברה, נכונים לעזור בכל שאלה ודואגים שתצא עד שתבין את התפעול. ללא ספק שירות איכותי מכל הלב.
מוצר:
htc 530 desire 530
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט טלפון חלומי, חבר השאיל לי אותו לכמה ימים וממש נהנתי ממנו, הוא עונה על כל הדרישות שלי. בנוסף הוא המליץ לי לרכוש הישק מהיבואן שעזרו לו מאוד ולא פסחו בם עלי בעניין זה. סוף סוף מכשיר נהדר במחיר שפוי. אם אתם מחפשים מכשיר טוב, קל לתפעול, מהיר וממשק נוח טאצ גרופ הם הכתובת.
מוצר:
desire 626 desire 626
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה נהדר, התרשמתי לטובה מהיחס, הכל היה מאוד מהיר ומקצועי. עזרו לי העביר את התוכן מהמכשיר הקודם לחדש וזה הכי חשוב.
אין ספק שאקנה שם שוב
מוצר:
מכשיר פלאפון מסוג desire 530 530
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר HTC DESIRE626 מהיבואן טאץ גרופ. לאחר תקופת זמן של כחודשיים מסך המכשיר נשבר ומאז ועד היום אין לי שירות תיקון למכשיר מאחר והיבואן הבלעדי בארץ -טאץ גרופ, לא מוכן פשוט להזמין את המסך.
הוסבר לי על ידי שני עובדת החנות והמנהל שלה, שאם אני מתקנת את המכשיר במקום אחר אני מאבדת את האחריות, אך הבעיה היא שאין להם את החלפים ולכן גם הם לא יכולים לתקן בפועל.אמרו לי שיגיע המסך עוד שבוע, ושבוע לאחר מכן אמרו עוד שבוע, וכך הקרנבל חוגג כבר למעלה מחודשיים שאני בלי מכשיר ועדיין אם תתקשרו לשאול האם יש מסך של 626 תשמעו את התשובה המשעשעת : "שבוע הבא מגיע". נסו אותי בשביל הספורט, ובשביל הכסף - אם חשוב לכם שירות תיקונים אז תקנו מכשיר ממקום אחר
תגובת החנות:
חברת טאץ' גרופ עובדת ומתנהלת ע"פ חוק.
מכשיר שהופקד לתיקון, חייב להיות מתוקן עד 14 ימי עסקים.
הלקוח לא הדיע למשרדנו, לא הפקיד את מכשירו לתיקון ומפרסם תגובה שבה הוא מתלונן שאין לנו חלפים.
חשוב לומר שמלאי החלפים שלנו אינו קשור ללקוח, ובמידה והלקוח היה מכניס את המכשיר לתיקון כפי שנאמר לו, הוא היה מקבל את מכשירו חזרה מתוקן בזמן ואם לא היינו יכולים לעמוד בזמן התיקון, מחובתנו היה לדאוג לו למכשיר אחר שווה ערך לפחות.
במקום זאת, הלקוח בחר להשתלח בנו ולסלף את העובדות.


בברכה



מוצר:
טלפון סלולרי 626 desire
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל הכבוד לחברה הנחמדים בטאצ גרופ. אני לא מבין גדול במכשירים וקיבלתי הדרכה מלאה על המכשיר והתפעול שלו עם המון סבלנות וחיוך. משהו שלא קיבלתי אצל יבואן אחר! בנוסף מסרתי את המכשיר של אישתי לתיקון והתיקון היה זריז ומקצועי. תודה לכם ממליץ לכולם בחום.
מוצר:
סלולרי desire 510
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה.. קוניםצסבבה אך ברגע שצריך תיקון מוציאים לך תנשמה ..טאץ גרופ היא החברה הכי גרועה שאי פעם הכרתי..

לא ממליצה לרכוש מכשירי hTc בכלל
מוצר:
Htc desire eye Desire eye
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החברה בטאצ גרופ עזרו לי מאוד
מבחירת המכשיר ועד ההפעלה שלו.
הוא מאוד מתאים לי ומספק לי את כל מה שאני צריכה ברמה שאני ממליצה לחברים ומשפחה לרכוש את המכשיר.
מוצר:
טלפון סלולרי desire 626
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח של HTC כבר המון שנים.
מאד מרוצה מהשירות שקיבתי מבחורה בשם שני.
בהחלט חווית קניה מהנה
מוצר:
Htc one a9 A9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות אדיב ונעים. חווית הקניה במשרדים בהרצליה מאוד כיפית. בחורה בשם טניה עזרה לי מאוד באופן קצר וקולע. כל הכבוד
מוצר:
טלפון סלולרי M8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לציין שרכשתי את המכשיר בתור מתנה לאישתי. מהיום שהיא קיבלה אותו היא לא מפסיקה להמליץ עליו לחברים ומשפחה. טאצ גרופ לא איכזבתם, ההסבר שקיבלתי על המפרט והשימוש היה מדוייק וברור. תודה לכם.
מוצר:
טלפון סלולרי desire 816
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מהיר, אדיב ועמד בציפיות ומעבר.
בנוסף, המלצתי על המכשיר ועל החנות לכל מי שהתעניין.
מוצר:
טלפון סלולרי one m8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אשמח לציין שקיבלתי שירות אדיב מבחורה בשם שני כאשר הגעתי לאסוף את המכשיר. היא עזרה לי להעביר נתונים ממכשיר למכשיר,ולהבין פרטים טכניים. כיף לקבל יחס אישי וחם. ממליצה בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי M9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התלבטתי לגבי סוג המכשיר שרציתי לרכוש.
קיבלתי הסברים מפורטים על המכשירים ומה יתאים לי יותר לצרכים.
מאד מרוצה מהרכישה והשרות האדיב
מוצר:
טלפון סלולרי Desire 626
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם אחרונה שאני קונה Htc שרות לקוחות גרוע, תיקון פשוט 30 יום, מקווה שיסגרו את החברה מהר, גישה על הפנים, דואגים שכל לקוח יקבל את הגוש שלו
מוצר:
Htc one m7 M7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש לי מכשיר HTC ONE M7. לאחר כשלושה חודשים בשימוש בו נהרס לו הרמקול הראשי - במהלך שיחות עם אנשים יש רעשים ברקע שמקשים למהלך השיחה. שלחתי את הטלפון לתיקון לחברת היבואן TOCH GROUP בהרצליה. המכשיר התקבל אצלי בחזרה רק כעבור שלושה שבועות ללא רעשים ומפורמט. למחרת אותו היום שוב חזרו הרעשים, כלומר לא נעשה שום תיקון. שלחתי אליהם שוב בלית ברירה את המכשיר לתיקון נוסף. נמסר לי שהפעם התיקון והמשלוח יתבצעו בצורה מהירה יותר, דבר שבסופו של דבר ממש לא קרה, קיבלתי אותו שוב לאחר שלושה שבועות ושוב פעם עם אותם רעשים! כי לדבריהם, הם לא מצאו שום תקלה! כן אתם שומעים נכון, לטענתם המכשיר תקין לחלוטין, למרות שאני שומע רעשים וגם ציינתם בפני טכנאי המעבדה שלהם את מהות התקלה. פשוט שערוריה שאין כדוגמתה. אני נאלץ בימים אלה לשלוח פעם שלישית את המכשיר אליהם, בתקווה שיתקנו לי אחת ולתמיד את הרמקול בטלפון. מסקנה: אל תעשו את הטעות שעשיתי, אל תקנו אף מכשיר שטאצ' גרופ הוא היבואן שלו.
תגובת החנות:
הלקוח פנה לראשונה עקב תקלה במכשירו בתאריך 22/03/2015 , בתאריך 27/04/2015 שלח את מכשירו לתיקון אולם לא אומתה כל תקלה .
הלקוח פנה כעבור שלושה וחצי חודשים טלפונית והלין על תקלה חוזרת.
טאצ גרופ תעשה את מיטב המאמצים לספק שירות למקרה זה בצורה הטובה ביותר לשביעות רצונו של הלקוח

מוצר:
טלפון סלולרי M7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הטלפון האמור דרך SMARTCOM ב 10/3/2015 (מספר הזמנה 375117) וקיבלתי טלפון פגום. המכשיר נכבה ללא אזהרה מספר פעמים ביום ורק אם הוצאת את הבטריה ניתן היה להשתמש בו. פניתי ל SMARTCOM והם הפנו אותי לקבלת שירות מטאצ' גרופ. חברת טאצ' גרופ הזמינה אותי עם הטלפון לבדיקה וכאשר הגעתי אליהם (מזכרון יעקב להרצליה...) התברר כי הבעיה ידועה והם פנו ליצרן בחו"ל לקבלת הנחיות. בטאצ' גרופ טענו שיש לחכות לתשובת היצרן ובינתיים שאשתמש בטלפון כפי שהוא. כעבור כשבועיים פנו אלי מטאצ' גרופ והציעו לי להחליף את המכשיר והזמינו אותי לבוא אליהם שוב (מזכרון יעקב להרצליה...). לא רציתי לעשות את הנסיעה עוד פעם ולכן ניסיתי להשתמש בטלפון וכעבור כחודשיים שלושה נשברתי. פשוט אי אפשר להשתמש בטלפון שנכבה כל הזמן. שלחתי את הטלפון עם שליח שלהם (קודם השירות הזה לא היה קיים ונאלצתי להגיע בעצמי עם המכשיר) וכעבור כעשרה ימים קיבלתי טלפון חדש מאותו הדגם. כעבור מספר שעות של שימוש הטלפון נכבה ללא הודעה מוקדמת. כלומר גם בטלפון שהחליפו יש את אותה הבעיה. בקיצור, שירות הלקוחות על הפנים, הטלפון על הפנים וברוב חוצפתם הם מציעים לי להוסיף עוד כסף ולרכוש מודל אחר שאיתו אין בעיות!!! רבותי תתרחקו מהם כמו מאש...הטלפונים שקיבלתי מקולקלים וההצעות שלהם מביכות ולא באמת מעניין אותם הלקוח.
תגובת החנות:
במקרה הנ"ל הוחלף ללקוח מכשירו התקול למכשיר חדש בעת תלונתו הראשונה, לאור טענות הלקוח כי מדובר באותה תקלה גם במכשיר החדש הוצע ללקוח זיכוי כספי לפנים משורת הדין .טאצ גרופ אינה מכירה בתקלה כתקלה כוללת בדגם הדיזייר 320 ומצרה על המקרה
מוצר:
desire 320 320
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעמיים שהייתי צריך שרות ופעמיים שהתאכזבתי.
פעם ראשונה שהייתי צריך הסבר טלפוני והתשובה היחידה שקיבלתי היתה "תביא את הטלפון למעבדה" ובסוף מצאתי את הפתרון באתתר התמיכה של היצרן.
בפעם השניה הרמקול של הטלפון התקלקל ונאלצתי לחכות שלושה שבועות לתיקון!!!! וכשהתלוננתי על משך הטיפול ענו לי שהם עומדים בזמנים לפי התקנון שלהם )14 ימי עסקים לתיקון( . מזל שלא כתבו שם שלושה חודשים...
תגובת החנות:
חברתנו עושה רבות על מנת לשפר את איכות השירות ללקוחות וקיצור זמני השירות. לצורך שיפור השירות, נשמח לדעת לאיזו שאלה מצאת תמיכה באתר ולא קיבלת תשובה טלפונית, ובאיזה אתר בדיוק מצאת את התשובה.
מוצר:
טלפון סלולארי m8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות קיבלתי מבחור בשם איציק.
מרוצה מהקניה ומהשרות האדיב והסבלני
חברה מקצועיים אם מוצרים מעולים
ממליץ בחום
מחכה לרגע שאוכל לשדרג ל HTC m8
מוצר:
ערכה לרכב htc one m7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר הגיע באיחור של יותר מחודש מהמועד שצוין, עדכונים מגיעים הרבה אחרי כל העולם, שירות לקוחות על הפנים, מזלזלים בלקוחות, לא עונים, מתחמקים. המכשיר שלי היה פעמיים בתיקון, פעמיים היה מקרה "חד פעמי" שאין חלפים למכשיר, ולמרות שהובטח שהמכשיר יהיה תקין תוך ארבעה ימי עסקים, הוא חזר כעבור יותר מחודש.
תגובת החנות:

חברת טאצ גרופ רואה בשירות לקוחותיה נושא מרכזי וחשוב, וממשיכה כל העת לשפר את איכות השרות.

במקרה הנוכחי הוצע ללקוח מספר הצעות לפיצוי על זמן המתנה ארוך מהרגיל ובניהן ( הנחה משמעותי לרכישת מכשיר חדש, אביזרים שונים ללא תשלום , תיקון מכשיר לא במסגרת אחריות ועוד...).

לצערנו בקשת הלקוח לביטול עסקה לאחר שימוש של למעלה משנה במכשיר אינה הגיונית ואפשרית.


מוצר:
טלפון סלולרי One X
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאד מרוצה מהמכשיר אבל !!!!!!!!
שירות של החנות ברמה מאד נמוכה
לקח להם חודשים לתקן בעית תצוגה
וגם אז חזר כ ש GPS לא עובד
משה משירות לקוחות לא עוזר
הימנעו מרכישה
תגובת החנות:
אנו אחראיים על טיב השירות והחלפים על מכשירים וחלפים שנקנו אצלנו, היבואן הרשמי. לעומת זאת, כאשר מדובר במכשירים שלא נקנו ישירות אצלינו או דרך המשווקים המורשים שלנו (בחו"ל או בייבוא מקביל) אנו תלויים ב-HTC העולמית ומשך ואיכות הטיפול אינה תלויה בנו.
מוצר:
טלפון ONE X
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.