
הזמנתי אוהל של aztec ל6 אנשים. בבוקר וידאתי שיגיע תוך 3 ימים. לאחר כשעה חזרו אלי ועדכנו שאין במלאי לכן יקח כשבוע. החלטתי בסוף לקנות את האוהל המקביל ל8 אנשים. איש המכירות היה מאוד נחמד ושירותי והששרה תחושת ביטחון. האוהל הגיע תוך פחות מ48 שעות - מדהים

הזמנתי אוהל של aztec ל6 אנשים. בבוקר וידאתי שיגיע תוך 3 ימים. לאחר כשעה חזרו אלי ועדכנו שאין במלאי לכן יקח כשבוע. החלטתי בסוף לקנות את האוהל המקביל ל8 אנשים. איש המכירות היה מאוד נחמד ושירותי והששרה תחושת ביטחון. האוהל הגיע תוך פחות מ48 שעות - מדהים

השולחן מצוין. השירות מדהים. התלבטתי בין שני גדלים. הם אמרו מה זמין במלאי ומה יהיה רק שבוע הבא. זה לא מובן מאליו כי כבר יצא לי להזמין מאחרים שעיכבו הזמנות או שלחו מוצר אחר. הם ישרים ואמינים. נתנו מענה בווצאפ, ענו על כל השאלות. זמינות גבוהה. ממליצה על החנות הזאת בחום.

שירות ויעוץ מקצועיים, סבלניים ונעימים מאוד. בעלי ידע טכני רב וידעו להסביר כל מה ששאלתי ולעזור לי עם ההתלבטויות לגבי המוצר. עזרו לי גם לאחר הרכישה כשהיו לי שאלות. מומלץ מאוד. בחנות יש מגוון רחב מאוד של מוצרי חשמל ולא רק מוצרים לרכב.

שרות מקצועי ואמין ביותר. משלוח סופר מהיר. קונה רק מהם כל דבר שאני צריכה. ממליצה בחום.

שירות מדהים באמת משהו שלא נתקלים בו כל יום סופר ממליץ! אספקה מהירה ומחירים מעולים

הייתי צריך צורב חיצוני, תוך דקה נתנו לי מחיר, הציעו לי לבוא לקחת או משלוח. מרגע שפניתי אליהם, שעה והיה לי צורב. שירות פצצה! מחיר מעולה!

הזמנו עגלת משא לים, שלחו לנו מוצר אחר שהעלות שלו קרובה לחצי. כשפנינו והתלוננו על כך, נציג בשם אריק האשים שהתגובה שלנו מוגזמת, אמר "אני לא עובד אצלך", ואף ניתק את הטלפון בפרצוף. לא זכורה פעם אחרונה שנתקלנו ביחס כזה עבורנו, חווינו הרבה עוגמת נפש ולקרובים לנו אנו אומרים להתרחק

לראשונה ולתמיד, שירות מעולה, מענה מהיר לטלפון, הזמנת קורקנט משלוח תוך 3 ימים, הגיע בזמן, מאוד מרוצה

רכשתי ג’קוזי מתנפח ביתי , הגיע תוך כמה ימים עד הבית, שירות לקוחות מדהים, מוצר פצצה, מומלץ !

שירות מהיר ואיכפתי מאד! דואג שהלקוח קונה מה שהוא חיפש ומתמים משלוח בזמן אמת כל הכבוד!

אני לקוחה של ניסים בלילה אביזר וחלק מזה עשרות שנים .השירות. הטיפול. היחס יוצאים מן הכלל. כל אביזרי הרכבים שהיו אצלי נרכשו וטופלו על ידיהם. תמיד עם חיוך, תמיד עם שירותיות, חסרת פשרות. חוויה מיוחדת החודש שחולקת אתכם על מתן שירות. לאחרונה קרתה לי תקלה שהלחיצה אותי נורא. קניתי מחשב נייד אצל ניסים בלילה אביזר וחלק. קיבלתי הסבר מפורט. עזרה בהעברת כל הנתונים. וכל מה שנתבקש. בוקר אחד עף לי כפתור מהמקלדת. בלחץ נוראי הגעתי אליהם. אריק העומד בראש החבורה. תמיר אלוף המחשבים והסלולאר. מיד ניסו לעזור. לא היתה אפשרות להחזיר את הכפתור. אני לחוצה ו...הם בחיוך ובנחת. חייגו לחברה המייצגת את היצרן. בתוך פחות מ 24 שעות הגיע איש שירות של חברת המחשבים. עד לחנות עצמה. בתוך פחות מ 20 דק הוחלפה כל המקלדת.. אין לי מילים להודות לכל הצוות המדהים הזה. וממליצה בחום. אם אתם מעוניינים במוצר הוגן, בשירות אמין, בתודעת שירות חסרת פשרות. והכיף הוא שמממש ב 99% הכל במלאי. ומה שלא במלאי מגיע במהירות הקול. אפשר להשיג אצלהם מקטן ועד גדול. הכל כולל כל מה שקשור לאביזרי רכב, גיפאים, מחשבים, סלולאר, וקצרה היריעה מלהכיל. מומלץ

אליפות! התקנתי מצלמת דרך שכוללת צילום חניה. חצי שעה עבודה במחיר שווה! היו אדיבים ומקצועיים. יש גם אפליקציה ואפשר לעקוב מהטלפון :)

מומלץ בחום! החלפנו ברכב למולטימדיה חדשה וקיבלנו בדיוק מה שרצינו עם שירות נהדר ומחיר הוגן

המקום מסודר שקט נקי מקצועי המרכיב מאוד מקצועי והאווירה מאוד נעימה ומזמינה . המחירים הכי נמוכים בארץ

הגעתי בעקבות תקלה במסך מושבת קבלתי שירות מדהים!! איך שהגעתי קבלו אותי עם חיוך, בדקו את המסך והציעו לי מספר אופציות במחיר הוגן.

תמיר היה מאוד מקצועי והתאים לי מסך מצוין במחיר ללא תחרות. תודה רבה על השירות, תמיר!

שירות מעולה אדיב וסבלני במיוחד ומחיר מעולה! נשארתי מרוצה לכל אורך התהליך אכפתיות שליוותה אותי גם אחרי התשלום. שזה נדיר אצלינו בישראל (; ממליץ בחום !

סוף סוף יש משהו שמוכר לך מחשב לא רק באינטרנט אלה עומד מולך מדבר מסביר ונותן לך שירות מקצועי איכפתי וכיוון לצרכי הלקוח שירות אמין מסור עם הרבה רצון לעזור ולפתור בעיות בהחלט חווית רכישה מהנה. מציין במיוחד את תמיר שלא עזב אותי עד שפתר את כל רצונותי ובקשותי והייתי מרוצה ושלם תודה אין עליכם

חזרתי שוב לחנות, קיבל אותי אריק (כמובן עם חיוך וקפה), כמו בפעם הקודמת. טיפל בי בצורה מצועית!! נתן לי אפילו את מספרו האישי כדי לשאול שאלות טכניות לגבי המוצר אם תהיה בעיה כלשהי, וגם בזה נתן מענה מהיר ומקצועי! בקיצור כל מי שצריך להרכיב או להוסיף משהו לרכב , אריק בלילה זה המקום!!! ובנימה האישית , תודה לך אריק.

התקינו לי וו גרירה לרכב 2018 עבודה לא מקצועית בכלל חתכו את הטמבון האחורי בלי לנסות לחתוך ישר בכלל החליפו ברגים מקוריים בחילופי בגלל שעובד עיבד אותם אמרתי את זה לבעלים אז הוא ענה לי בזילזול ( זה כולה ברגים מה קרה ) וגם קיימים מקומות שהברגים בכלל סחרים בקיצור לא שווה על שקל עדיף לשלם עוד 300 שח ולעשות אצל מקצוענים אמיתיים

שמעתי על החנות דרך מכר שאמר שהיה מאוד מרוצה, נכנסתי ביקשתי לקנות מחשב, המוכר ישב איתי לפחות שעה והסביר לי את ההבדלים הדקים בין כל דגם, בסוף קניתי מחשב אפילו עם סכום טיפה נמוך ממה שציפיתי רק בזכות האמינות של המוכר.

מקום מעולה. יבואן מורשה של מכשירים מקורים יש עוד הרבה מבחר לכל סוגי המחשבים. שירות מעולה והמחיר הכי זול בארץ.

הדיבורית שקיבלתי שונה לגמרי במראה ובצורה מהדיבורית שבאתר. כמו כן הגיעה עטופה בשקית ניילון, ללא אריזה מקורית, ללא הוראות הפעלה וללא תעודת אחריות, מה שמעלה חשד שאין מדובר במוצר חדש. ניסיתי להתקשר לחנות "בלילה" אך אין תשובה. אשמח מאד לבטל עיסקה מפוקפקת זו.