אני לקוח ותיק של החנות, ושמחתי לראות שנפתחה גרסת רשת, אינטרנטית, לחנות המדהימה הזאת.
קדמה לקניה שיחה טלפונית בה קידלתי אינפורמציה מדוייקת על המוצרים שחיפשתי, הסבר מעמיק וסבלני על כל פריט ופריט. שלא לדבר על כך שחסכתי 17 ש"ח בקניה של 144, שזה יותר מ 10% מעלות הקניה.
אני אחזור ואקנה בחנות הזאת, בעיקר בגלל השרות המצויין, הידע שמפגינים המוכרים וגם בגלל המחירים הטובים שלכם.
תמשיכו ככה! ככה משווקים באינטרנט ומושכים לקוחות רבים !
מוצר:
חוטי פליז, נחושת, נירוסטה, עטים לשרטוט ,
שם:
א
תאריך:
28/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב 26/11/2012 הזמנתי זוג דבק אפוקסי גדול דרך זאפ. המחיר ה"סופי" שהופיע הן בזאפ והן בחנות היה 20 ש"ח.
בשעות הערב ולמחרת בבוקר החנות ניסתה להשיג אותי, אבל מכיוון שעבדתי, לא יכולתי לענות וחזרתי אליהם ב 27/11 בצהריים ושוחחתי עם רינת כדי למסור פרטי אשראי.
רינת אמרה לי "אתה שומע, משלוח יעלה לך עוד 20 ש"ח". שאלתי "איך, הרי גם בזאפ וגם באתר שלכם, מופיע מחיר סופי של 20 ש"ח וכך הזמנתי".
רינת השיבה לי שזו לא בעיה שלהם, אלא בעיה של זאפ. כהערת אגב וכמי שיש לו רגע בתחום המחשבים, אני יודע שזה לא נכון למרות שקל להפיל את זה על זאפ. הבעיה היא שהאתר שהם הקימו אולי לא מתקשר טוב עם זאפ ובכל מקרה, דמי המשלוח שיש להוסיף לטענת רינת גם לא מופיעים באתר שלהם עצמם, אז מה הקשר לזאפ?!
אמרתי לרינת ש 40 ש"ח הם הרבה מעבר למחיר הדבק ושביצעתי אצלם הזמנה רק בגלל שעות העבודה המרובות שלי שמונעות ממנו לחפש אותו בחנויות.
אמרתי לרינת שאני מוכן שהם ישלחו לי את הדבק במשלוח רגיל על אחריותי, כדי שחלילה לא ישאו בעלות המשלוח (שהייתי מצפה שקודם כל יישאו בו ויתקנו את הדרוש תיקון באתר שלהם לאחר מכן). רינת אמרה לי שהיא תבדוק ושהיא תחזור אלי. הציפיה שלא לשלם עוד 20 ש"ח עבור משלוח שלא הופיע באתר, מבוססת גם על הפן השירותי וגם- למה שמתחייב כחוק. אבל ויתרתי עליהם וחשתי שלפחות את 2 השקלים של המשלוח הרגיל, הם כן יסכימו לשאת. אז חשבתי.
למחרת משרינת לא חזרה אלי, התקשרתי לחנות שוב והיא אמרה לי שהיא בדקה ושהם לא מוכנים לשלוח בדואר רגיל ושאני חייב להוסיף עוד 20 שקלים, כי זו לא אשמה שלהם. אמרתי לה שהייתי מצפה שכן יקחו אחריות גם אם הם לא מרוויחים מהעסקה הזו לטענתה ושידאגו לתקן מיידית את האתר, שהרי ברור שגם יתר הלקוחות המזמינים נתקלים בדיוק באותה דרישה שלהם להוסיף כסף למשלוח שלא מופיע בשום מקום. רינת עצמה אישרה שהיה עוד לקוח אחד שלא הופיעו לו דמי משלוח ושהיא לא מבינה למה. לדעתי מן הסתם, היו ויהיו עוד רבים ואני לא אוהב את העובדה שהעסק ממשיך להתנהל כרגיל ולא מבין מה הבעיה בלדרוש עוד כסף ממש שמופיע בהזמנה.
בסיכומו של אותה שיחה, רינת אמרה לי "טוב, אני מוכנה לשלוח לך אם תוסיף לי את מחיר הבול (מעניין, רגע קודם היא אמרה שהמנהלים לא מאשרים ולפתע זה אפשרי מבלי לשאול אותם), אבל המוצר גם לא במלאי כבר". אמרתי לה "הבנתי הכל".
חוויה מיותרת ובזבוז זמן מוחלט. שילמדו מה זה שירות לקוחות ומהם 2.5 שקלים לעומת לקוח צודק שלמרות הסכום הפעוט, כותב חוו"ד בזאפ כדי שאולי זה כן יזיז לחנות הזו להבא.
לא ברור לי איך חנות חדשה בזאפ, שמשקיעה עשרות אלפי שקלים בהקמת אתר ופועלת בתקופה של מיתון כלכלי קשה, מרשה לעצמה להתעמת עם לקוחות צודקים ולהתווכח על כמה שקלים. העיקר שהחנות חלילה לא תפסיד. אז כן הפסדתם.
תגובת החנות:
בעקבות אי הנעימות שנגרמה עם א, תוקנה הטעות באתר של ZAP , ומעכשיו מופיעים דמי משלוח. אנו מודים לא' על הארותיו ובטוחים שבפעם הבאה יוכל להינות מקניותיו בונטורה בצלאל.
מוצר:
דבק אפוקסי F-105
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין