שלום אני מורה בבית ספר ורציתי לרכוש מכשיר סמסונג 3370 אחרי שבדקתי עליו רבות . רציתי לרכוש את המכשיר דרך האתר אך הופתעתי שאי אפשר לעשות הזמנה אין לאתר זה מנגון סליקה . לאחר שהתקשתי ענה בחור בשם חיים אמרתי לו שאני רוצה לקנות את המכשיר . הוא אמר לי שזה בהתניית קניית טונר בלבד כי המכשיר הוא במחיר עלות וגם החנות צריכה להרוויח חבל שזאפ נותן במה לחנוייות מסוג כזה
תגובת החנות:
רונית שלום רב מאחר שבדקת על המכשיר רבות הבנת שהוא עונה לצרכיך ומכשיר מעולה אך גם יקר יותר חבל שכך בחרת להגיב על מבצע למכשיר המדובר ולא הבנת את מהות המבצע בכך שיש חיסכון של 70 ש"ח בקניית מכונה + טונר נוסף ונכון אין סליקה אצלנו באתר מאחר ואנו חושבים שלדבר עם הלקוח זה מאוד חשוב מאחר ויש ערך מוסף של יעוץ והבנת צרכיו
מוצר:
samsung 3370 3370
שם:
amitlevi
תאריך:
13/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא מהזולים אבל נותנים תחושה שיש על מי לסמוך - כדאי לבדוק מראש את עלות הטונרים קצת יותר יקרים ממרבית הטונרים הדומים
מוצר:
מדפסת 4195
שם:
Moshe
תאריך:
21/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הוזמנו מהספק 2 מדפסות סמסונג חדשות , המדפסות הגיעו בזמן , המחיר היה הכי זול בזאפ , אך לצערי המדפסות שהגיעו היו משומשות (כנראה בגלל המחיר) , מלוכלכות , חורקות , לא בתוך הניילונים.מאותו רגע שיצרנו איתם קשר אנחנו מנהלים איתם מו"מ , שלחנו להם תמונות שצלמנו , לבסוף נשברנו ובקשנו להחזיר את המדפסות אך נתקלנו בתשובה של בעל העסק - עלות של 100 שח בגין ההחזרה , חשוב לציין שאנחנו כבר מושבתים 3 ימים בגלל המדפסות והחוצפה של בעל העסק שאנחנו כלקוח אשמים והמדפסות בסך הכל מאובקות , הפכתי להיות מלקוח פוטנציאלי ללקוח אשם במצב. גם חינם איננו מוכנים לקבל מהם שרות.
מוצר:
מדפסת לייזר 2851ND
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין