דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (ירושלים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
Booom
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בBooom ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
7
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
3
0
4
נמצאו 7 חוות דעת גולשים על Booom
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות, אחרי המתנה לא ארוכה ענה לי נציג, וידאתי שמוצר מקורי ומגיע באריזה מקורית. תוך ימים בודדים קיבתי את המוצר שהזמנתי לסניף הדואר שלי.
מוצר:
סכינים למכונת גילוח RQ12
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באישון לילה מעבד מזון הנ"ל.
מרוב טישטוש, סיימתי את ההזמנה וכיביתי את המחשב, ורק אז ניזכרתי שלא שמרתי את אישור הרכישה. לא דעגתי, בד"כ מקבלים גם אישור במייל.
לא קיבלתי!
חמור מזה, שכחתי את שם החנות, וכשחשבתי לחזור פשוט על חיפוש המוצר ולהגיע שוב לחנות הזולה ביותר, לא מצאתי את החנות הזו.
שכרטיס האשראי חוייב, ועברו יומיים ללא סימן, פניתי לזאפ ובעזרתם מצאתי את החנות.
לקצר - 7 פעמים התקשרתי לטלפון המופיע באתר, שלחתי מייל ובקשה שיחזרו אלי. אין קול ואין עונה....

לסיכום -
* קיבלתי את המוצר כמובטח בשלמותו ובמהירות מצויינת.
* המחיר היה הטוב ביותר מכל המציעים
* התקשורת עם הספק, והנוהלים (אישור הזמנה וכו') - על הפנים!
לא זו בלבד שהתקשרתי 7 פעמים לטלפון שמופיע באתר, ללא מענה, אלא שגם מייל ששלחתי לא זכה לתגובה.
הבוקר, בשיחת טלפון שיצאה ביוזמת החנות (לאחר שזאפ יצרו עימם קשר), ההתייחסות אלי היתה כאל שקרן שכלל לא התקשר אלא רק מקטר באינטרנט.

לא ניראה לי שארכוש בחנות זו פעם נוספת. המחיר הנמוך אינו הצדקה ליחס מזלזל ושרלטני כפי שהופגן בשיחת הטלפון.
מוצר:
מעבד מזון HR7776
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר וקיבלתי אותו מהר מאוד. הבעייה שבאתר היה רשום שמגיע לי אחריות מורכבת ל-5 שנים. בפעול התברר שזו רמאות מדרגה ראשונה היות והאתר אינו מפיץ רסמי של חב' אלקטרה היבואנית המוצר ולכן לא הייתה ראשאית לפרסם את האחריות המורכבת. לאחר פניות חוזרות ונישנות בטלפון ובפנייה דרך אתר BOOM לא קיבלתי שום תשובה ואני מרגיש עבדו עליי. נא להתרחק מחנות הזאת. לא להאמין לאף מילה שרשומה באתר שלהם. אני שוקל לתבוע אותם בבית המשפט. חברים - להיזהר להיזה להיזהר
תגובת החנות:
אנחנו אתר BOOOM מצטערים מאד לראות את ההתנהלות של לאוניד וגם של אתר ZAP האתר שלנו BOOOM הוא אתר של המשווק המורשה אלקטרה סחר בע"מ.
אנחנו תחנת שרות של תיקונים ומכירה של אלקטה 32 שנה בירושלים
דבר שני וזה גם הוסבר ללאוניד כל שואבי האבק של ביסל מה שקנה האדון משווקים בארץ ע"י אלקטרה עים 5 שנים אחריות רק שאדון לאוניד לא היה מוכן להקשיב לבדוק ולהרים טלפון הכי פשוט לכתוב ישר חוות דעת שלילית
גם לגביי התנהלות האתר ZAP חבל שלא בודקים עובדות וישר מפרסמים דברים שלא היו ולא נבראו
בטלפון אחד הכל היה נפטר ומוסבר חבל שכך הדברם מתנהלים
בכל מקרה נשמח לעמוד לשרות לקוחותינו היקרים בתודה מראש צוות BOOOM
מוצר:
שאוב אבק 1237H
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מגהץ. איני מפרט איזה, כדי לא לעשות לו פרסומת חיובית או שלילית. זה גם לא רלוונטי לביקורת.
ההזמנה נעשתה ב10.01.13. החברה מתחייבת להביא את המוצר תוך 14 יום. לאחר הזמן הזה התקשרתי ביוזמתי!! לחברה. לפי הטלפון שפורסם. את פניי קיבל הפקס. שעה לאחר מכן התקשרתי שוב. ענה "אבי". הסברתי את המצב. לאחר בדיקה, אמר לי "כן, זה בדואר. קח את מספר ההזמנה של הדואר ותבדוק איתם מה קורה עם המשלוח"! למרות שחשבתי שזו חוצפה שהוא בכלל מבקש ממני ללא התנצלות וללא טונים שירותיים ולמעשה דווקא בגלל העובדה שהבנתי שלא ניתן לסמוך עליהם שיעשו עבורי מעשה, לקחתי את זה על עצמי. גם בדואר השירות לא כיפי, אך לבסוף נאמר לי שהמוצר חזר לשולח. התקשרתי ביוזמתי שוב! לאחר מספר ימי שיחות נפש עם הפקס, הגעתי ל"משה". גם הוא לא חשב להתנצל. היה לו חשוב להבהיר שהדואר החזיר את המוצר עקב כתובת שגויה (כלומר האשמה עליי או על דואר ישראל). הכתובת היתה מדוייקת. "אל תדאג, אני שולח שוב, תוך יום יומיים המגהץ אצלך". נתתי צ'אנס נוסף. עברו שבועיים נוספים (חודש וחצי מיום ההזמנה). לא הגיע. שוחחתי עם הפקס ואז עם משה. לא התנצל. האשים את הכתובת הבעייתית שלי. דרשתי את כספי בחזרה. משה אמר שמחר תהיה לו חשבונית ורק איתה הוא יכול לזכות אותי. אשרי המאמין. בקיצור, רציתי מגהץ וקיבלתי עוגמת נפש.

נ.ב. בזאפ, צריך לדרג את קלות ההזמנה. דירגתי מעולה..הכי טוב. בטח, למכור בקלות הם רוצים. אבל אחרי שהם מקבלים את הכסף. הם שוחחים שיש לקוח בצד השני.
תגובת החנות:
ההזמנה הנ"ל בוצעה חויבה ונישלחה יום לאחר ביצוע ההזמנה באתר. דבר הדאר נשלח לכתובת שהאדון רשם לנו באתר ולשם סופק המגהץ . רק ש"האדון" שהגיע אליו הפתק איסוף מהדאר "שכח" או לא הספיק לאסוף את המוצר מהדאר ולכן לאחר 2 הודעות המוצר חזר אילנו כאשר האדון נזכר לאחר שבועיים שהמוצר לא אצלו בבית התלונן אצלינו שמוצר לא הגיע הסברנו לו שנישלח אליו טופס איסוף ומכוון שהוא לאחר שבועיים ושני טפסים לא אסף את הפריט זה חזר אלינו. הוא יצטער ואמר שלא ראה "כלום". שלחנו שוב על חשבוננו את החבילה אך הסיפור חזר על עצמו. הבנו שהוא לא מעוניין במוצר כי ראה בזאפ במחיר זול יותר.זיכנו אותו באותו יום שהחשבונית הגיע אילנו בסכום המלא שהוא שילם. כמובן שהיתנצלנו והסברנו אבל מה לעשות יש אנשים שלא מוכנים לבין ולהקשיב ..... נשמח לעמוד ולשרת את לקוחותנו במהירות ויעילות מרבית בתודה צוות BOOOM
מוצר:
מגהץ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מכונת תספורת לזקן, וגיליתי להפתעתי שהחנות שהציעה את המחיר הזול ביותר בארץ נמצאת בירושלים, ומדובר במעבדת תיקונים מוכרת.
התקשרתי ואמרו לי שאוכל להזמין במחיר שבאתר ולאסוף את המכונה בתוך שעה.
הזמנתי ואכן המכונה חיכתה לי ברגע שהגעתי.
בקיצור - חווית קנייה מעולה, וכל הנתונים עושים חשק לעשות כאן הזמנות נוספות.
מוצר:
מכונה לעיצוב זקן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 20/9/12 ביצעתי הזמנה דרך אתר booom מייבש שיער בראון!! בד"כ אני רוכשת מוצרים באינטרנט אך חווית הקנייה הפעם הייתה מדהימה! שירות מהיר ביותר!! המשלוח הגיע תוך ימים ספורים, ארוזה הייטב, שירות הלקוחות מעולה!!! קל ונוח לבצע הזמנה דרך האתר!!
השירות פשוט מדהים! ממולץ בחום!!!!
מוצר:
מייבש שיער 2200
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.