רציתי לקנות מצלמה לרכב בחנות הזאת. הגעתי באופן אישי כי אני אוהב לראות בעיניים לפני שאני קונה.
מחיר - המצלמה עולה 200 שקלים בחנות, כאשר מוצר זהה ניתן להזמין מאיביי ב-60 כולל משלוח עד הבית. כלומר, יותר מפי 3!
שירות - המוכרת עשתה לי פרצופים כשאמרתי שאני רוצה לראות את המצלמה, והסכימה להראות לי רק דגם אחד מהשניים כי "מה, אני אביא לך את שתיהן?". וכשסוף סוף היא הביאה אותה, היא לא הרשתה לי ללחוץ על הכפתורים ולהיכנס לתפריט. אז איך אני אמור לדעת איזה תכונות יש לה? לסמוך בעיניים עצומות על מה שכתוב באתר?
בקיצור - שירות על הפנים, מחיר על הפנים. אני מעדיף לחכות חודש שיגיע מחו"ל, מאשר לקנות בחנות הזאת.