דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (רמת השרון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סל מי סל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסל מי סל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
7
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
3
0
4
נמצאו 7 חוות דעת גולשים על סל מי סל
תמונת משתמש
שם:
יהב
תאריך:
18/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכנסתי לתיקון את הפלאפון שלי מסוג אייפון 5 בשל בעיה במצלמה, סידרו לי את המצלמה ויומיים לאחר מכן גיליתי כי הפלאש במצלמה לא עובד. פניתי אליהם בשנית ולאחר שהם סידרו לי את הפלאש (תקלה שהם גרמו) חזרתי לביתי וגיליתי כי הפלאפון אינו נטען (שוב, תקלה שהם גרמו). חזרתי לחנות בפעם השלישית ונאמר לי כי השקע טעינה היה רופף. תיקנו לי את השקע טעינה ושבועיים לאחר מכן הופיעה לי אותה בעיה (בשקע טעינה) ושוב, פניתי אליהם בפעם הרביעית אך הפעם שלומי, מנהל החנות מסר לי כי אין שום קשר בין התיקון של המצלמה ושל השקע טעינה (שהם גרמו לבעיה הזו מלכתחילה) לבעיה הנוכחית וכי הם לא לוקחים אחריות על התקלה. נמסר לי כי עלות התיקון הינו 500 ש"ח ללא כוונתם לסדר לי את הבעיה ללא תשלום (כשאני בטוח ב-99.9 אחוז שהם גרמו לה לאור העובדה שהם התעסקו עם הרכיב הזה שבועיים לפני כן והוא לא נפל או היה במגע עם מים או נטען עם מטען לא מקורי) או אפילו עם הפחתה במחיר.
אציין בנוסף כי עד שהכנסתי אליהם את המכשיר הוא עבד מאה אחוז ללא בעיה כלשהי בשקע טעינה/סוללה, דבר ההופך לתמוה את העובדה "שזה לא הם שגרמו לבעיה".
שורה תחתונה-טכנאים לא מקצועיים, יחס ושירות גרועים מאוד, זלזול בזמן של הלקוח (4 פעמים הגעתי לחנות בסה"כ כשפעמיים מתוכם בטוח בשל בעיות שהם בעצמם גרמו ואפילו לא פיצו אותי על אובדן הזמן ועוגמת הנפש). לא ממליץ בכלל להתקרב לשם!
נ.ב, לאחר המקרה דיברתי עם כמה אנשים שאני מכיר שגם תיקנו שם את הפלאפונים שלהם ולמרבה הפלא גם הם זכו לחוויה "לא נעימה" במילים עדינות ודומה לשלי.
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 5c 16GB SimFree מהיצרן
תמונת משתמש
שם:
תום
תאריך:
12/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בעקבות פרסומת בעיתון, לפיה החנות מציעה כביכול "שנה שלמה של ביטוח לסלולרי במתנה!!!! ללא עלות!!!!".
כמובן, כפי שניתן לצפות, מדובר בשקר.

זה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, אז כשהגעתי לחנות שאלתי מה הקאץ', והוסבר לי שאין שום קאץ', חוץ מזה שההשתתפות העצמית במקרה של תיקון "קצת" גבוהה (למעשה, היא כל-כך גבוהה שכבר הייתי יכול לקבל מחיר טוב יותר על תיקון בלי ביטוח בחנות אחרת).
מצד שני, חשבתי שאם זאת הבעיה היחידה, אבל זה לא עולה שום דבר, אז לא יזיק לקנות את הביטוח, וחתמתי על הטפסים מול המוכר.

הקאץ' האמיתי התגלה רק 5 דקות אחרי שכבר יצאתי, והמוכר התקשר אליי ואמר שהוא פתאום "נזכר" בפרט קטן שהוא "שכח" כשהייתי בחנות... כשחזרתי הסתבר שהביטוח בכלל לא בחינם, ובשביל לקבל אותו בעצם צריך לשלם 89 ש"ח על "בדיקת הצטרפות" של המכשיר.
כלומר, אומנם אין תשלום חודשי (ברור שאין - עם השתתפות עצמית כזאת ממש לא צריך תשלום נוסף), אבל הביטוח כן עולה כסף, למרות מה שהיה כתוב במפורש בפרסומת.
כמובן, אמרתי בנימוס "לא תודה" והלכתי.

בקיצור, תרמית שיווקית קלאסית. זה ששיקרו בפרסום אפילו לא צריך להפתיע אף אחד, אם כי אני חייב להודות שבמקרה הזה באמת עשו מעל ומעבר כדי לעבוד על הצרכנים.
לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות מוצרים סלולאריים בחנות עם רמת הגינות עד כדי-כך נמוכה.
תגובת החנות:
אנחנו משתדלים לאורך זמן להשיג לקהל לקוחותינו את המוצרים הטובים והזולים ביותר.
אנחנו הראשונים בארץ המציעים ללקוחותינו ביטוח ללא עלות חודשית כלל, להבדיל מכלל הביטוחים האחרים בהם יש אלמנט של חיוב חודשי., דמי כניסה למעבדה והשתתפות עצמית על תיקון.
הביטוח מעניק ללקוח אפשרות לשלם את המינימום האפשרי על תיקון מכשירו ואתן דוגמה:
ביטוח לנקסוס 5 בחברות הסלולר נע בין 60 ל 99 שח לחודש.
דמי טיפול במקרה של תקלה יעלה בין 100 ל 130 שח והשתתפות עצמית על החלפת מסך יעלה בין 500 ל 600 שח.
הביטוח אותו אנו מציעים יעלה ללקוח 89 שח דמי כניסה למעבדה ו 500 שח עלות של המעבדה להחלפת המסך.
אני מזכיר שוב, ללא חיוב חודשי קבוע.
בחישוב פשוט אנו משמעותית זולים יותר מכולם.
לגבי התשלום עבור בדיקת המכשיר טרם כניסתו לתוכנית הביטוח, אנו מחויבים לבדיקת המכשיר לראות תקינותו ולכן חייב בתשלום חד פעמי של 80 שח.
עדיין יותר זולים מכולם.
נכון שהמוכרן שכח לציין זאת בשיחתו עם הלקוח, אך נהג בהגינות יתר והתקשר לציין זאת בפניו.
הדבר החשוב ביותר לנו כרשת חנויות סלולר הוא האמינות, היושרה וההגינות כלפי קהל לקוחותינו וכך אנו נוהגים.
מוצר:
ביטוח למכשיר סלולרי Nexus 5
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
29/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקצועיות. שרותיות. ואמינות. מאוד מרוצים. מכירים את שלומי הבעלים. מומלץ מאוד
הידע על המוצר מצוין ובסך הכל ההרגשה היא וזה בעצם הכי חשוב ברכישת מכשיר (מניסיון כבר נפלנו פעם אחת..) זה שאם יש תקלה יש מישהו שעוזר לך מהר מקצועי ושרותי.
מוצר:
סמארטפון S3
תמונת משתמש
שם:
haimb
תאריך:
09/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות שלהם ברמת השרון לרכוש את המכשיר לאחר שוידאתי שיש אחריות של מעבדה מורשית. העברית כבר הותקנה מראש. אחרי הסבר מבחור בשם יניב המליץ בנוסף על מגן של deep שיושב בסדר על המכשיר.קיבלתי מגן מסך בנוסף.בסה"כ אני מרוצה.
מוצר:
טלפון סלולרי i9300 galaxy
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
09/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסל מי סל לאחר המלצות מחברים.
הגעתי ביום שישי , החנות הייתה מלאה , תוך דקות ספורות התייחסו אלי , והציעו לי כוס מיים (זה אף פעם לא קרה לי בחברות הסלולר) .
רכשתי איפון 5 שלומי המדהים , עם המון סבלנות ומקצועיות , התאים לי אביזרים למכשיר .
נדהמתי מהשירות שהחנות מספקת – ממש כמו בחו"ל. ותודה שלומי
מוצר:
טלפון סלולרי איפון 5
תמונת משתמש
שם:
עמיר
תאריך:
12/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות ברמת השרון מכשיר ב-250 שח לאחר שהישן שלי התקלקל.

שאלתי את המוכר במפורש האם המכשיר חדש, נאמר לי שכן.

כ-10 דקות לאחר מכן, כאשר בדקתי את המכשיר בבית, ראיתי כי בנוסף למספרים שלי, ישנם גם במכשיר עוד כ-40 מספרים לא שלי באנגלית (בעוד ששלי בעברית)

לא צריך להיות שרלוק הולמס כדי לדעת שהמכשיר שנמכר שלי כ"חדש" היה בשימוש.

כאשר חזרתי לחנות, לאחר שנאמר לי כי הבעיה היא ב"סים" הישן שלי, המוכר החליף לי מכשיר.

כאשר ניסיתי לשאול מדוע יש במכשיר מספקים לא שלי נאמר לי שהוא לא יודע, ומבחינתו המכשיר תקול ויוחזר ליבואן. תשובה מוזרה ומתחמקת, לדעתי.

כדקה לאחר עזיבתי את החנות, ביצעתי שיחה במכשיר ושמתי לב שבקושי שומעים את הרמקול.

חזרתי לחנות ושאלתי אותו למה לא שומעים. המוכר ענה ש"זה מכשיר ב250 שקל מה אתה מצפה"

ניסיתי להסביר לו שדרישה לשמוע את הרמקול לא אמורה להיות משהו מיוחד, וביקשתי להחזיר את המכשיר ולקבל את הכסף.

המוכר שאל "ביצעת שיחה מהמכשיר?"
עניתי, "כן, איך עוד אני אמור לבדוק אם הרמקול עובד"

התשובה היתה "ביצעת שיחה, אתה לא יכול להחזיר. אי אפשר שכל לקוח "יבדוק" את המכשיר"

כאשר שאלתי אותו לגבי החוק המוזר הזה שלפיו צרכנים יכולים להחזיר מוצרים שהם לא מרוצים מהם, הוא ענה "כן, אם אתה לא פותח את המכשיר".

למרות, שכמובן, בחנות כאשר המוכר הכניס את הסים שלי מהטלפון הישן, הוא פתח את המכשיר.

הבקשה להחזיר את המכשיר היתה כ-2 דקות לאחר קבלת מכשיר חדש (לאחר שהקודם שנמכר לי כחדש היה בשימוש מישהו אחר).

בנוסף לזאת, לאחר בדיקת מחירים בזאפ, גיליתי שרוב המחירים לגבי אותו מכשיר נעים בסביבות 200 שקלים, בעוד שלי נמכר ב-250.

יאמר לזכותו של המוכר, כי לאחר שביקשתי לפחות אוזניה למכשיר כי איני שומע את הרמקול, הוא לא גבה ממני מחיר נוסף.

בגדול, המוכר היה סימפטי, אך סימפטי זה לא מספיק. פשוט נאמר לי "בעיה שלך" בצורה נחמדה, יחסית.

בנוסף לכך איני יכול לסמוך על החנות לאחר שקיבלתי מכשיר שהיה בשימוש.

כף רגלי לא תדרוך ב"סל מי סל" שוב.
תגובת החנות:
ראשית, אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לספק את המוצרים הטובים ביותר ולתת ללקוחותינו את רמת השירות הגבוהה ביותר.
לגופו של עניין, כעניין עקרוני ובשל מקרים מסוג זה אין אנו מוכרים מכשירים מחודשים או משומשים כשאר החנויות, אלה אך ורק מכשירים חדשים.
במקרים מסויימים כאשר לקוח מעוניין לבדוק את המכשיר במצב עובד, קורה שהמכשיר מעתיק את אנשי הקשר מהסים שלו למכשיר. ולדעתי כך קרה עם מכשיר זה
ועם לקוח אחר שבדק את המכשיר. במקרים אלו אנו מוודאים שהמכשיר נקי מכל חומר לאחר שלקוחות בדקו אותו ובמקרה הנוכחי כנראה שלא בוצעה הבדיקה.
הלקוח ביקש להחליף את המכשיר וכך קרה, ולאחר שהתלונן כי עוצמת השמע באפרקסת אינה מספקת, קיבל במתנה אזניות למכשיר.
אנו מתנצלים על המקרה עם המכשיר הראשון שהלקוח רכש אך משתדלים לתקן דרך השירות המצוין וכך קרה.

מוצר:
טלפון נייד 1800
תמונת משתמש
שם:
חנן
תאריך:
21/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות הזו היות וזה קרוב למקום מגורי וזו הייתה טעות.
באתר נרשם שהמכשיר תומך עברית אבל בקניה לא התקינו כל עברית. יום לאחר מכן חזרתי לחנות כדי שיתקינו לי עברית ביקשו עוד 120 ש"ח. לטענה שלי שזה לא נאמר בקניה בעוד באתר היה רשום שכן תומך בעברית זכיתי להתעלמות גמורה.
יצאתי משם בכעס וברור שלשם אני לא אכנס יותר.
בדר"כ אני לא כותב חוות דעת אבל במקרה זה הייתי חייב.
תגובת החנות:
שמי שלומי ואני הבעלים של החנות.
הלקוח רכש את המוצר בסניפינו בהרצליה וההיתי נוכח בזמן הקנייה.
ראשית, באתר החנות מצוין במפורש שלמכשיר תמיכה בעברית ולא עברית מלאה, כלומר, יש אפשרות לקרוא ולכתוב עברית אך ממשק המכשיר הוא באנגלית.
שנית, נאמר במפורש ללקוח בזמן הקנייה שלמכשיר תמיכה בעברית ולא עברית מלאה. הלקוח הבין את את הדבר ולדבריו אמר "אסתדר בעצמי בהתקנת העברית".
כשעה לאחר הקנייה התקשר הלקוח לחנות וביקש עזרה טלפונית להתקנת מקלדת בעברית ואנוכי עזרתי לו ונתתי לו שם של מקלדת שניתן להוריד מהמרקט וביקשתי שאם לא הצליח
שיחזור לחנות ואנחנו נתקין לו. לאחר יום חזר הלקוח לחנות וביקש שניתן לו קבצים בעברית למכשיר ואז נאמר לו שאין ביכולותיונו לספק קבצים אילו והפננו אותו לפורום מאוד מפורסם באינטרנט
שבו קיימים מדריכים להתקנת עברית במכשירי אנדרואיד.
מבחינתי השיחה האחרונה הסתיימה בנועם ולא הרגשתי שהלקוח כועס או ממורמר. אבקשכם להפנות את הלקוח שוב אלינו על מנת לנסות ולעזור לו שוב.

מוצר:
טלפון סלולר s5570i
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply