דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכונות ומוצרי קפה (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קופי אקספרס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקופי אקספרס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
8
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
4
0
4
נמצאו 8 חוות דעת גולשים על קופי אקספרס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לקופי אקספרס בפעם השנייה כדי לקנות פולי קפה למכונות שלי (אני בעל עסק וברשותי 3 מכונות קפה) אציין שבפעם הראשונה (לפני כחודשיים) חוויתי חוויה נהדרת בחנות בת"א, יש שם גברת נחמדה שממש קלעה לטעם שלי ומכרה לי קפה מצוין במחירים סבירים (לא זול אבל הייעוץ והידע שווים את המחיר). אתמול חזרתי לחנות, הגעתי בשעה 14:00 והחנות הייתה סגורה ולא היה שלט על הדלת, רק מספר טלפון שלא היה בו מענה, אציין כי למצוא שם חניה זו ממש משימה בלתי אפשרית ! לאחר חצי שעה שהמתנתי בחוץ החנות נפתחה. (קצת מרגיז שאין שעות פעילות מסודרות) רכשתי את אותו קפה שרכשתי בפעם הקודמת והפעם אפילו בכמות יותר גדולה ! ומשום מה נדרשתי לשלם מחיר גבוהה בעשרים אחוז !!! מהרכישה הקודמת לפני חודשיים עבור אותו מוצר ! כאשר שאלתי לפשר הדבר נעניתי ע"י בעל החנות בטון לא ממש נעים שזה המחיר ואחרת הוא מפסיד כסף ! (לפני חודשיים כאשר רכשתי בפעם הקודמת הוא לא הפסיד?!) זה היה לגבי מוצר אחד, ולגבי מוצר אחר, פולי קפה של חברה ותיקה שאני בד"כ קונה בחנות אחרת הוא שוב דרש מחיר מוגזם גבוהה בשלושים אחוז ממחירי השוק וגבוהה בעשרה אחוז מהמחיר באתר שלו עצמו !!! כששאלתי שוב מדוע ?! נעניתי שוב במין תשובה מוזרה ולא עניינית על גבול המביכה אפילו... אציין שבשלב הזה המוכרת בחנות אמרה למנהל שאפילו במחשב מופיע מחיר נמוך יותר אבל הוא היה בשלו והתעקש משום מה שאשלם יותר ! ממש נעלבתי ונפגעתי ולא רכשתי את הקפה בסוף ! (אציין שבכוונתי היה לרכוש קפה ומוצריו בסכום של כ 470 ש"ח !!! סכום לא מבוטל לכל הדעות) אני אדם נוח ועדין וממש הרגשתי שמרמים אותי !!! ממש לא נעים ולא כיף !!! ועוד לחשוב שהמתנתי חצי שעה מחוץ לחנות ולמרות הכל כאשר נכנסתי הרעפתי שבחים ! קופי אקספרס ! ככה לא מתנהגים ללקוח !! זה לא מכבד ולא מקצועי !! חבל ! הפסדתם לקוח ! אני, לאחר חוסר האמינות על גבול הרמאות ! לא אכנס אליכם יותר ! חבל...
תגובת החנות:
דן היקר
צר לי שאתה מרגיש כך אבל אף אחד לא מנסה לרמות אותך
בחרת מוצרים מהמדף על דעת עצמך כאשר רשום לך המחיר על כל פריט
יש מוצרים במבצע ויש מוצרים שאינם במבצע כרגע
470 שח אכן לא סכום מבוטל אבל הם מורכבים ממוצרים במחיר מבצע כבר
לכן לא ניתן לעשות הנחה נוספת אליהם
צר לי שהעובדה שלא עשו לך את המחירים שאתה רצית מעליבה אותך למרות שאתה אדם נוח
אבל באותה מידה מעליב גם אותנו התנהלות השוק של מה תעשה לי וכמה תיתן לי, זה לא מכובד ולא נעים.
אתה לא מספר לקופאי בסופר שהמחיר של הקורנפלקס או הבננות עולה פחות בסופר אחר נכון?
אתה פשוט בוחר את המוצרים שמתאימים לרמת המחיר שלך, יכלת לבחור מוצרים אחרים אולי זולים יותר.
לכל עסק יש את העלויות שלו ותמחור המוצרים בהתאם,גם השרות והיעוץ שווים אולי כמה שקלים
כמו שציינת פה כבר מכרו לך דברים לא טובים שזרקת לפח במקום אחר.
לגבי שהחנות היתה סגורה לחצי שעה, סליחה אבל גם אנחנו צרכים לאכל.
כמובן שהסיפור לא מוקצן ומוגזם, והייתי נזהר במילה רמאות כי זה כבר למקום אחר
בכל מקרה תודה לך שטרחת להקדיש מזמנך הפרטי לכתוב פוסט כזה ארוך ולשתף את דעתך,

אנחנו למדים ומשפרים



מוצר:
פולי קפה וקפסולות למכונת אספרסו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את מקציף החלב Twister Pro Milk Frother
לאחר 10 חודשים המקציף הפסיק לפעול ובנוסף גיליתי סדק בחלק הפנימי של המקציף.
הבאתי את המקציף לחנות ולהפתעתי המקציף עבד בחנות אך ביקשנו שיבדקו במעבדה בכדי שלא נצטרך לחזור שוב עם אותה תקלה.
מאז אני חודש בטלפונים והחנות לא יודעת איפה המקציף, המשרדים בתל אביב אומרים שהוא אצל היבואן והיבואן לא יודע על מה הם מדברים.
לאחר חודש הם מצאו את המקציף ועכשיו מחייבים אותי ב 32 ש"ח (כ 10% מעלות המוצר) בשביל להחזיר לי את המוצר ששייך לי.
בכתיבת חוות הדעת הזאת עבר חודש ושבוע מהקניה וע"פ המשרדים של קופי אקספרס אקבל את המקציף רק עוד שבועיים.

בחיים לא רוכש יותר ברשת הזאת!!!
מוצר:
Twister Pro Milk Frother
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקצוענות,שרות מהיר,לבבי,סבלני,ואכפתי.
מבחינת העלות הליכה לקראת הלקוח.
שירות וליווי לכל אורך הזמן,פתוח לשאלות ובקשות.
תמיכה ועזרה בכל רגע ומצב.
הלקוח תמיד צודק,ורק מרוויח מזה.
מוצר:
מכונת אספרסו RANCILIO סיבליה Professional Style
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה, מקצוענים בקפה. שירות טוב ומגיע גם בערב.
המכונה מעולה. והדרכת נציג החנות מקיפה וכוללת את כל הדרוש לדעת בכדי להפיק קפה מעולה.
מוצר:
מכונת קפה Silvia
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנו מזמינים למשרד באופן קבוע, קפסולות מוקמבו למכונת קפה שגם רכשנו בקופי אקספרס.
המשלוח מגיע תמיד מהר והשירות טוב.
ובנוסף, לא פחות חשוב: הקפה טעים. :)



מוצר:
קספולות 100 יח' ארג'נטו למכונת קפסולות למשרד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פודים משלושה סוגים, חלק מהפודים של bristot היו פגומים ובמקום קפה יצא מים. כאשר דיברתי עם החנות נתנו לי הרגשה שהבעיה היא אצלי או במכונה שלי, לבסוף הציעו לזכות אותי בקנייה הבאה על החלק היחסי של הפודים שהיו פגומים (25) הסכמתי.
כאשר ביצעתי הזמנה נוספת הזכרתי שמגיע לי זיכוי חלקי, התקשרו ואמרו שלא יזכו אותי אלא יוסיפו להזמנה 25 פודים נוספים, גם לזה הסכמתי.
כאשר ההזמנה הגיע גיליתי לתדהמתי שהפודים שנשלחו אלי היו מסוג נחות וזול יותר.
כמובן שביטלתי את ההזמנה והחזרתי את המוצר לחנות.
שיא השיאים עוד חייבו אותי על דמי המשלוח.
מוצר:
פודים של קפה Bristot
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא תמצאו אותי כותב חוות דעת על חנות אלא אם כן מדובר על בעית אתיקה ממדרגה ראשונה ,גם כאן בקופי אקספרס התעניינתי במקציף חלב של קלטרוניק משום שהוא מפורסם כמי שמכיל 450 מ"ל שהיא כמות גדולה ביחס למקציפי חלב.
התקשרתי לחנות בכדי לשאול מספר שאלות ,שהחשובה שבהן היתה האם המכשיר מכיל 450 מ"ל לפני ההקצפה או אחריה ,נאמר לי שהמכשיר מכיל 450 מ"ל לפני הקצפה.
ביצעתי את ההזמנה ונוכחתי לדעת שלא היא 450 מ"ל היא הכמות המקסימלית אחרי ההקצפה.
התקשרתי לחנות וביקשתי פיצוי כספי על המידע השגוי שניתן לי נעניתי באטימות ובהכחשה מוחלטות ,למרות שהיתה לי אפשרות להחזיר את המוצר לבטל את העיסקה ,נמנעתי מלעשות זאת משום שחנות שמוסרת מידע כוזב ביחס לתאור המוצר ,אין בה שום ביטחון שתזכה אותי בדמי המשלוח וב5% משווי העיסקה כמקובל ע"פ חוק.
דרך אגב ,גם כשפניתי לחנות בכתב והודעתי להם שאם לא יענו לבקשתי לזכות אותי על השגיאה שהם עשו ,איידע את גולשי זאפ על המחדל הזה ,הם לא נרתעו ולא התייחסו לפנייתי.
בקיצור חנות בלי שרות וללא אמינות.
המדד החשוב ביותר ביחס לכל חנות הוא צורת ההתייחסות לעיסקה שלא התבצעה כראוי ,במדד הזה הם נכשלו.
מוצר:
מקציף חלב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקינטה שרק הגיעה לחנות. התקשרו אלי והודיעו שזה אלול להתעקב. בסוף, היא אפילו הגיע בזמן.
מומלץ להוסיף קצת, כדי שהמוצר יגיע עם שליח עד הבית. מאוד נוח, שהוא עובד עד שעה 8, כשרוב האנשים כבר מספיקים לחזור מעבודה.
מוצר:
מקינטה 9 כוסות
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.