דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד פנאי, ציוד היקפי לצילום, מחשוב ואמצעי אחסון מתקדמים (ירושלים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ביג ביי טכנולוגיות
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בBig-Buy ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
4
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
0
0
4
נמצאו 4 חוות דעת גולשים על Big-Buy
תמונת משתמש
שם:
מרק
תאריך:
15/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכבל הגיע פגום והבחור בטלפון הסביר לי שלא ייתכן "מכיוון שהוא אף לא ראה כבל פגום, וזה עדיין לא קרה". Tמרתי לו שהכבל לא עובד ושאני רואה בעין שיש שלושה פינים במקום בו אמורים להיות ארבעה פינים.
צד אחד של הכבל היה בסדר אך בצדו השני היה חסר פין.

הבחור הציע שאשלח חזרה בדואר את הכבל ויזכו אותי, הוא סירב לשלוח לי כבל חליפי עד שיתקבל אצלו הכבל הפגום. לא רציתי לחכות לכל השליחויות הללו וקניתי כבל נוסף ממקום אחר.

שלחתי את הכבל בחזרה בדואר רגיל (לא היתה לי כוונה להשקיע בכבל הזה יותר ממה שנחוץ שכן זה כבר היה תהליך מעצבן ולא היה מובטח שיזכו אותי בסופו של יום.

חיכיתי לראות את הזיכוי וכעבור חודש וחצי משלא הופיע הזיכוי התקשרתי לחנוצ והן כמובן לא קיבלו את החבילה שלי והסירו מעצמם כל אחריות.

הבחור בחנות הציע שאגש לדואר ואמלא טפסים במגמה למצוא את החבילה האבודה - יש גבול למה שאני מוכן לעשות עבור החזר של 25 ש"ח.

אניח טורח לכתוב ולהזהיר אותכם שכן שירות לקוחות לא קיבלתי מחנות זו (שמוכרת תחת כמה שמות שונים אגב).

ראו הוזהרתם!!!
מוצר:
כבל Fire Wire
תמונת משתמש
שם:
גלעד
תאריך:
24/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמנם ההזמנה הייתה פשוטה וקלה וקיבלתי את המוצר תוך שלושה ימים, אבל למרות שכתבתי במפורש (בהערות ההזמנה) שאני רוצה שהמוצר יהיה בדיוק כמו בתמונה שפורסמה, קיבלתי משהו קצת אחר.
התקשרתי לשירות הלקוחות (שפתוח אגב רק 10-15) והסברתי. הבחור היה גס רוח וחסר סבלנות, אמר לי שהתמונה רק להמחשה (למרות שזה לא כתוב שם) ומה אני רוצה בכלל. אמרתי לו שאני רוצה להחזיר כי לא קיבלתי מהם מה שכתבתי במפורש, אז הוא אמר שבסדר, אבל אני אחויב במשלוח ובעוד כמה אחוזים. אמרתי לו שזה לא בסדר, אז הוא השיב בלי לחשוב פעמיים "תתבע אותי, מה אכפת לי".
בקיצור נראה לי שעדיף להתרחק.
מוצר:
GamePad USB תואם PlayStation 2
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
14/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשסיימתי לשלם על המוצר נכתב שישלח אליי מייל עם פרטי ההזמנה אך שום מייל לא נשלח.
אחרי כמה ימים כשראיתי שחייבו אותי כבר אז התקשרתי לברר. מי שדיבר איתי התווכח איתי כל הזמן, לא ענה לי תשובות לעניין, ורק אחרי שהטונים עלו הוא הסביר בקושי שהמוצר נשלח.
שירות לקוחות חובבני ועממי (במובן הרע של המילה), פעם אחרונה שאני קונה שם.
רק אוסיף שהמוצר בחבילה היה פתוח, ללא אפילו סלוטייפ שסוגר את המוצר.
(מס' פניה בזאפ 280995262S )
מוצר:
מפצל HUB USB 2.0 מהיר 7 יציאות וספק כח חיצוני כולל כבל
תמונת משתמש
שם:
Rose
תאריך:
21/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בביג ביי כונן חיצוני, כשהתקשרתי לקבל תמיכה לגבי המוצר הוא התווכח איתי, דיבר מאוד מהר ובסוף השיחה לאחר שלא הבנתי כלום והייתי מאוד עצבנית הוא גם ניתק לי בפרצוף!!
שירות לקוחות גרוע ביותר!!!
מאוד מומלץ לא לרכוש מהם דבר!
מוצר:
כונן גיבוי 500 gb
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply