דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט (2 סניפים)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחסני רהיטים בפאניקה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפניקה רהיטים ?
4.33
ציון ממוצע
6
חוות דעת בשנה האחרונה
10
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
5
0
0
שנה אחרונה
5
0
1
כל הזמן
7
0
3
נמצאו 10 חוות דעת גולשים על פניקה רהיטים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ מאוד שירות מקצועי אמין ואדיב הספקה מהירה של כל הרהיטים והכל ברמה גבוהה מאד!!!
מוצר:
סלון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי רהוט לבית שלי, מאוד מרוצה מהקניה
מקצועית ושירות ממש ממש מצוין!
מאוד ממליץ על החנות
מוצר:
רהוט לדירה #15
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ספת דו נפתחת, לפי צבע מוזמן. קיבלתי אותה לפני הזמן ובאיכות טובה מאוד. תודה
מוצר:
מיאמי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מזרן דגם איטליה במחיר כולל של 5557 ש"ח כולל בסיס והובלה וממליצה מאוד!! מוצר איכותי ושירות מעולה! באו לקראתי בזמני ההובלה ועזרו בכל מה שביקשתי.
תודה רבה ובטוח אחזור לקנות ממכם שוב!
מוצר:
מזרן דגם איטליה עם בסיס והובלה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ארון 4 דלתות והוא יושב בול כמו שרציתי!
שירות אדיב, מהיר ולעניין, הארון חזק והגיע בזמן ובול כמו בתיאור:)
תודה פניקה!
מוצר:
ארון הזזה לבן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כמות גדולה של מזרונים תחת מבצע של 2 ב250. השארתי את האשראי יחייבו אותי ב300 ל2 מזרונים. שאלתי את רונן מדוע חייב אותי בסכום שפורסם בעיתון אמר לי שהמבצע רק לטבריינים. למרות שזה לא רשום בשום מקום. והוא גם מוסרט. אני חושב שזוהי בושה וחרפה. סהכ מגיע לי ממנו זיכוי לכמות המזרונים סך של 500 שח.
תגובת החנות:
דוד שלום: אנחנו מצרים על חוסר שביעות הרצון שלך, דבר לא נעשה בכוונה .
מאות לקוחות קונים דרך האתר ודרך הטלפון, במחיר שציינת, שהוא המחיר הכי טוב בארץ למזרן מעולה!

יחד עם זאת, ישנם מבצעים שהם מבצעי חנות בלבד, למי שמגיע עד אלינו מהסיבות הכי טובות:

הלקוחות שמגיעים אלינו מכירים אותנו ואנו אותם, ואנחנו אוהבים לתת שירות, לארח, ולהגשים לכל אחד את החלום שלו.

חדר שינה? חדר ילדים? מזרן נח במיוחד? בא לך לבחור סלון מעולה?

כל אלה מצריכים לשבת, להרגיש, ולדעת ממי אתה קונה ומה האיכות של מה שאתה קונה,

לכן אנחנו נותנים מחיר מעולה למי שמגיע אלינו.

אנחנו נותנים את הרהיטים הכי טובים במחירים הכי טובים, ותודה שקנית אצלינו.

כי פניקה רהיטים הם המומחים לרהיטים, והשקט הנפשי שלך בקניה הוא הכי חשוב.

תודה שאתה לקוח שלנו, תודה שקנית בכמות גדולה, תודה שנפלה בחלקינו הזכות לתת שירות.

נשמח לתת לך שירות נוסף בעתיד, תמיד ומכל הלב.


מוצר:
מזרנים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עסק מזעזע, שירות מזעזע.
עשו ומלא טעויות, בסוף הביאו מוצר שבור ופגום בכמה מקומות,
הבטיחו שיתקנו ויחליפו תוך שבוע, מחכה כבר יותר מחודשיים
וצריך להוציא את הגרון כל שיחה כי אחרי ששילמת הם מוחקים
אותך ומוציאים ואומרים שאתה משקר ושולחים אותך להתעסק עם
הנגריה להתווכח איתם שיבואו לתקן.
תגובת החנות:
ראשית כל אנו מתנצלים על ההרגשה הלא נעימה של הלקוח, אנחנו עובדים קשה מאוד כדי שההרגשה תהיה הכי טובה שאפשר.
פניקה רהיטים הוא עסק גדול מאוד וותיק מאוד , שאכפת לו מהלקוחות שלו ואנחנו נעשה הכל בשבילם, גם אם זה לא חלק מהעסקה. ככה אנחנו, עושים את הדברים כי אכפת לנו , כערך עליון.
הלקוח קיבל מוצר עם פגמים קלים ועשינו את כל מה שעסק שאכפת לו באמת מהלקוחות שלו עושה.
הוצאנו לו שירות, ענינו לו אף כשהוא דיבר לא יפה ובצורה בוטה, אך הלקוח לא מוכן לקבל את השירות שלנו למרות שהחלפנו לו את כל מה שהיה צריך (חור בלוח האחורי - שהוחלף כולו) . נתנו לו אף את הטלפון של המתקין והיצרן, לתיאום, לבקשתו.
אך הלקוח לא התנהג אליהם יפה לצערינו הרב.
אנחנו באמת כבר לא יודעים איך ניתן להוציא את הלקוח הזה מרוצה . הרוב המוחץ של הלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים, שחוזרים עם החברים והמשפחה לומר תודה ולקניות חוזרות.
פניקה רהיטים תמשיך לתת את השירות הכי טוב שיש, למכור את הרהיטים הכי טובים שיש, ולקבל את הפרגון בצורה של לקוחות חוזרים ובכלל.
תודה לכלל הלקוחות שלנו , על האמון והעבודה המשותפת, תענוג לתת שירות.
תודה.
מוצר:
חדר ילדים דגם ישי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי באתר האינטרנט שלהם סלון והסתבכתי אז התקשרתי אל המספר שרשום להם באתר
עזרו לי טלפונית והמליצו לי להגיע גם להסתכל על הדגמים בחנות , מצאתי דגם שאהבתי והוא הגיע גם ממש מהר

אהבתי שדאגו לבקש מימני למדוד כמה מקום יש לי ולפי זה להתאים את הסלון
נשמע מקצועי
מוצר:
סלון 2 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו דרך האתר סלון פינתי, עזר לנו בקניה אדם בשם ירון. הדריך אותנו כמו שצריך וקיבלנו את הסלון בזמן ובדיוק כמו שרצינו.

ממליצים מאוד,

מוצר:
סלון פינתי דגם חן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר ההתחלתי יקר (5785 עבור ספרייה עשויה מלין). בנוסף, שילמתי תוספת 1796 ש"ח עבור שדרוג לעץ סנדביץ'. קיבלתי ספריה עשויה סיבית!!!
איכות גרועה!!!
תגובת החנות:
סליחה, טעינו. הלקוח צודק והטעות אצלינו, אנחנו לוקחים אחריות ומחליפים את הספריה לפי הזמנת הלקוח, יחד עם בירור מעמיק אצלינו איך קרתה הטעות. אנחנו מתנצלים בפני הלקוח מעומק הלב, דבר כזה לא קרה לנו מעולם. שי, קבל מאיתנו התנצלות כנה. פניקה רהיטים עושה ותעשה הכל כדי שלקוחותיה יהיו מרוצים. תודה וסליחה.
מוצר:
ספרייה ויקרא
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.