דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
משקפיים, עדשות  (9 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אופטיק דורון בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באופטיק דורון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
6
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
4
0
2
נמצאו 6 חוות דעת גולשים על אופטיק דורון
תמונת משתמש
שם:
ורד
תאריך:
02/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות טלפוני אדיב.
אישור הזמנה נשלח במייל וכן עדכון לגבי מתי העדשות נשלחו אליי הביתה.
העדשות הגיעו בזמן ובדיוק מה שהזמנתי בלי טעות.
ממליצה לרכוש דרך אופטיק דורון.
מוצר:
עדשות מגע אואזיס עם הידראקלינר
תמונת משתמש
שם:
סנדי
תאריך:
01/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי את הזמנה תחילה דרך האתר וסיימתי בטלפון. השירות הלקוחות בטלפון היה עם יחסי אישי ומצויין מאוד! (חייבת לציין שקיבלתי יחס יותר טוב כאן מאשר בחנות שלהם).
מכיוון שהזמנתי את העסקה השנתית (24 קופסאות) שלחו לי ללא תשלום ע"י שליח עד הבית. כמו כן המשלוח היה תקין.
סה"כ הייתי מאוד מרוצה מהשירות והזריזות. תודה רבה!
מוצר:
עדשות מגע ONE DAY ACUVUE® MOIST
תמונת משתמש
שם:
רולן
תאריך:
16/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 משקפי שמש של חברה איטלקית FUEGO איכות שלהם בסדר גמור. לא פחות טובה מהרבה חברות אחרות בשוק והמחיר זול במיוחד ,גם המארזים שלהם למשקפיים טובים מאוד. ממליץ בחום.שירות מהיר וטוב. קיבלתי משלוח הביתה תוך כמה ימים.
מוצר:
משקפי שמש ומארזים 233012 / 133003
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
15/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רכשתי פעמיים עדשות מגע דרך האתר, ובשתיהן הייתי מרוצה. ביקשתי דרך האתר שנציג יחזור אליי וביצעתי דרכו את הרכישה ועודכנתי בכל הפרטים. החבילה הגיעה אליי בדואר רשום בלי בעיות. גם כשפעם חלה טעות והגיעה כמות לא נכונה של עדשות, דאגו להתקשר ולהתנצל ודאגו להשלים את החסר מבעוד מועד.
מוצר:
עדשות מגע 1day acuvue for astigmatism
תמונת משתמש
שם:
עמנואלוף
תאריך:
13/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
רכשנו דרך אתרכם באופטיק דורון עסקה חצי שנתית של עדשות כאשר השיקול המרכזי היה המחיר. אופטיק דורון מפרסמים באתר שלהם מבחר הנחות:(http://www.opticdoron.e-shop.co.il/Page.asp?page=185)
1. אם נרשמים לניוזלטר -100 ש"ח.
2. אם קונים ב500 ש"ח הנחה של 100 ש"ח לחברי כללית.
3. בלי קשר: 18% לחברי כללית מושלם.
ביקשנו לעמוד בכל אחד משלושת הקריטריונים וצייננו זאת בהזמנה.
לפני ההזמנה בתאריך 12.07.10 התקשרנו לישרות הלקוחות כדי לוודא שאכן ההנחות תקפות.

מאופטיק דורון נמסר לנו מיד לאחר ביצוע העסקה ע"י יפעת: כל ההנחות המפורסמות באתר נועדו רק לקנייה בחנות זאת אומרת: מפרסמים באתר הנחות שמיועדות רק למי שלא קונה באתר מבלי ליידע את הלקוחות. ובמילים אחרות שום הנחה בפועל.
אמת בפרסום: מדובר בהטעייה רבתי ובהונאת לקוחות בפרסום ובפרסום בניגוד לחוק. זאפ, אבקשכם שלא להיות שותפים להונאה זו או לחילופין לדאוג שהחנות שמוכרת דרככם תעמוד בפרסומיה.

נ.ב שמרתי את הדף כפי שהוא הופיע בעת הזמנתי וישלי גם את אישור ההזמנה.
תגובת החנות:
לקוח נכבד אין אנו נותנים שום הנחה נוספת לרכישות דרך האתר מכיוון שהמחיר באתר הינו אחרי ההנחה המירבית, ובנוסף נושא זה מופיע בתקנון האתר אשר היית צריך לסמן שקראת אותו על מנת להמשיך בעסקה שביצעת ובו כתוב: " אין כפל הנחות למוצרים הנמכרים באתר (כל המוצרים באתר הם מוצרים במבצע,ולכן לא תינתן הנחה נוספת)." על כן, חוות דעתך בעניין הנ"ל אינה תקנית. אנו מצטערים אם נגרמה לך אי נעימות כלשהי. בברכה אופטיק דורון
מוצר:
עדשות מגע acuvue 2
תמונת משתמש
שם:
אדיר
תאריך:
20/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט חויית שירות מזעזעת,חודשיים וחצי חיכיתי להזמנה פשוטה של עדשות מגע,שהתקשרתי לשירות ענתה לי בחורה בשם שרון שלא התנצלה אלא האשימה את הדואר למרות שבסוף התברר שהם החסירו פרטים ולכן ההזמנה חזרה אליהם
עוד נציגה שאני לא זוכר את שמה, במקום לזהות שאני נסער ולהרגיע אותי אמרה לי:שהיא לא חברה שלי ושאם אני רוצה מידע כדאי לי להירגע" פשוט גועל נפש של שירות,ביקשתי שיחזור אלי מישהו בכיר ועד היום זה לא קרה
אני לא יקנה שם שנית ואני גם לא ממליץ לכם
תגובת החנות:
בתאריך 19.2.10 בוצעה באתר רכישה של הלקוח הנ"ל. בתאריך 23.2.2010 נשלחה ללקוח החבילה בדואר רשום מספר חבילה rr171082045il עקב פנייתו של הלקוח אלינו בדבר אי קבלת הדואר נעשה בירור באתר דואר ישראל שבו צויינה התשובה הבאה::"דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 23/02/2010 באמצעות יחידת הדואר אורלוב אשר בפתח תקוה. נסיון המסירה של דבר הדואר לא עלה יפה. דבר הדואר יטופל על פי הכללים."רצ"ב הלינק עם התשובה שהתקבלה באתר http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/All/5803C4756A814BC3C225772A003EC517?OpenDocument עשינו בירור בדואר ישראל להבין למה הכוונה "לא עלה יפה" ונאמר לנו לפי דואר ישראל : שנשלחו ללקוח 2 הודעות בדבר איסוף הדואר אך הוא לא ניגש לאסוף. ואז עבר דבר הדואר למחלקת עלומות. ולכן גם לא יכולנו לדעת שדבר הדואר לא הגיע ללקוח עד לפנייתו אלינו בתחילת חודש מרץ. לאחר כל הבירור הנ"ל נשלח ללקוח ע"י שליח עד הבית ללא תשלום חבילת העדשות שהזמין ללא תוספת תשלום. אין ללקוח סיבה לפנות אלינו בטענות מכיוון שהטעות הייתה בידיו ופיצינו אותו פיצוי הולם ביותר.
מוצר:
עדשות מגע acuvue
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply