הזמנתי ב-23 למאי את מטחנת הקפה, לאחר שעברו כמעט שבועיים נסיתי ליצור קשר עם החנות לברר מדוע ההזמנה לא הגיעה.
לא הצלחתי לקבל שום מענה בטלפון ולא במייל של החנות.
ב-6 ליוני הגיעה החבילה עם חברת צ'יטה כאשר הקרטון מעוך והמוצר פגום.
שלחתי בחזרה בדואר רשום את החבילה לחנות עם בקשה להחלפה או זיכוי.
עדיין לא קיבלתי את תגובתם עד רגע זה.
מוצר:
מטחנת קפה Orbit OPCG105
שם:
זיו
תאריך:
05/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עבר כבר חודש מאז ההזמנה, לא קיבלתי כלום , לא עדכנו אותי בכלום , כל פעם שאני מתקשר הוא אומר עוד יום יומיים וזה מגיע.. עד עכשיו לא הגיע אליי המוצר , ועכשיו גם לטלפונים הוא לא עונה אפילו קבלה לא קיבלתי אלא רק מספר הזמנה מהאתר , לא חשבונית ולא קבלה על הרכישה. לא לקנות מהם בשום אופן!!!! לדעתי מדובר בתרמית של מוכר שלא קיים בכלל אלא רק גורף כספים לכיס.
מוצר:
מיקרגול 23DN
שם:
Dan
תאריך:
31/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתיאור המוצר מופיע תרמוס עם ידית וזאת היתה הסיבה שקניתי. התרמוס מגיע עם תיק מפלסטי וכמובן ללא ידית. מחיר המשלוח רשום 20 שח אולם לאחר סיום ההזמנה מסתבר שהם מחייבים ב 30 שח טילפנתי לחנות וההסבר הוא שמשלוח בדואר גורם לפגיעות במוצר ולכן שולחים עם שליח וזה יקר יותר, הסכמתי - ונדפקתי המוצר הגיע עם פגיעות. מסקנה יותר לא אקנה אצלם (בשיחה טלפונית לאחר קבךת המוצר התנצלו על הטעות בעניין הידית והציעו להחליף התרמוס בגלל הפגיעות)
מוצר:
תרמוס נירוסטה
שם:
מורן
תאריך:
21/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הספק אינו אמין. לאחר שהוא אישר אספקה של 7 ימי עבודה, עוד לא קיבלנו את הסחורה (כבר עברו 45 יום). חברת האשראי לא מוכנה לבטל את העיסקה בלי הסכמתו, והוא כבר לא מחזיר טלפונים!!!
לא לקנות אצלו!!!!
תגובת החנות:
חברת המישלוחים טלפנה לביתו ב 15.9.10 לטלפון שמסר בביתו לתיאום משלוח והודיעה שיגיעו בלילה . שאלו אם אפשר לבוא. הגיעו אליו הביתה ב21.9 ושני חתמה על הקבלה. בשיחת טלפון לירון ברלב המזמין אמר לשאלה מי זאת" שני " אמר ביתי. כך שיש חתימת קבלה בביתו ע"י הבת- שני על קבלת המשלוח . הנושא ניבדק ע"י חברת המשלוחים והמישלוח נימסר לכתובת שנירשמה בהזמנתו. תברת המישלוחים "אביב הפצה ".
מוצר:
מסך למחשב LG W2262TQ
שם:
חגי
תאריך:
29/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי על מנת לרכוש מאוורר קטן ושקט. המאוורר שרכשתי הרעיש בצורה לא נעימה. הרמתי טלפון לבעל החנות שהסכים לעזור לי ולהחליף את המאוורר במאוורר אחר לשביעות רצוני. בעל החנות היה אדיב ושמח לעזור והתרשמתי כי חשובה לו מאוד שביעות רצון הלקוח.
מוצר:
מאוורר רצפתי EL-1410
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין