דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי בריאות (מודיעין)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
העיקר הבריאות (2017) בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהעיקר הבריאות ?
5.00
ציון ממוצע
16
חוות דעת בשנה האחרונה
62
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
7
0
0
6 חודשים אחרונים
10
0
0
שנה אחרונה
16
0
0
כל הזמן
54
0
8
נמצאו 62 חוות דעת גולשים על העיקר הבריאות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שהיה מפורסם ב ZAP המוצר לא היה במלאי, אך מיד עם הגעתו יצרו איתי קשר.
ביצוע הזמנה היה קל מהיר, אך כאשר רציתי לתאם משלוח, הביאו לי מספר ישיר של ספק.
סה"כ המוצר הגיע טיפה באיחור בגלל המלחמה, בטענה שלא מגיעים לאזור הדרום.
מוצר:
שולחן מודולרי DOMINIC
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב13.07.2014 רכשתי שני מזרנים נאמר לי שלמרות שרשום עד 21 ימי עסקים המזרנים יגיעו הרבה לפניב24.07 יצרתי קשר ענה לי בחור בשם ירון דיבר יפה עד שהוזכרה המילה ביטול הטון ממש השתנה והדיבור נהייה ממש מגעיל הוא העלה אותי לשיחה עם המפעל ושם נאמר לי שהמזרנים מוכנים ורק שבוע הבא .שאלתי ראשון/שישי? אמרה שהיא לא יכולה להתחייב ולכן היא תבדוק ותחזיר לי תשובה. כמובן שאף אחד לא חזר . ביום ראשון ב 27.07.2014 חזרתי וענה לי ירון-דיבר אליי בצורה מבישה צינית ולא מכבדת התנהג אלי כשקרנית כל מני האשמות ודברים הזויים שממש לא הבנתי מה הוא רוצה. "אני מעביר אותך לאיריס"...אני מנסה להגיד לו רגע כבר שמעתי מוזיקה ואיריס ענתה לי.
איריס באמת שירותית ומדהימה ומרוב שהייתי נסערת ועצבנית התחלתי לבכות באמצע קניון. ירון גרם לי לעוגמת נפש פשוט רעדתי מעצבים -כמובן ישר התנצלה בשמו והסבירה כי הוא טעה בלקוח. גם עם זה היה אותו לקוח לא מדברים כך!!עם הוא היה לרגע עוצר מקשיב הכל היה נראה אחרת! בכל מקרה איריס חזרה אחרי שעה (נתנה לי להירגע) ואז אמרה שירון מתנצל הוא באמת חשב שזה לקוח אחר.הוסבר לאיריס שגדולתו של אדם היא להתנצל ממנהל חנות הייתי מצפה שבאותה שנייה שהרגיש שהוא עשה טעות נוראה להתקשר ולהתנצל!-בעלי ראה שאיני יכולה להתמודד יותר נפשית ולכן לקח את השיחה וביקש שמר ירון יועיל בטובו לחזור אלינו .בכל מקרה רק בגלל השירות והגועל נפש של ירון בוטלו ההזמנות. כי עד שהתקיימה השיחה הזאת המטרה של כל השיחות הקודמות הייתה לזרז את ההזמנה. אני ממש לא בן אדם שמחפש פיצויים או יחס והתגובה שלי באה נטו מזה שזה לא יקרה לאף אחד אחר. ולגבי מר ירון "מנהל החנות" יכול להיות שאתה מצוין בניהול אז שם תישאר יש לך עובדת שירות שיודעת לדבר ולעשות את העבודה-אז תן לה לעשות אותה. אין לך יחס אנוש כלפי אנשים.אני מקווה שתקרא את התגובה ותזכור שכל איש ולא משנה מה התפקיד שלו בחיים גם עם אני "מנקה" לצורך העניין ואתה "מנהל בכיר" יש צורה לנהל דו שיח וכבוד אדם הדדי-
תגובת החנות:
מיטל שלום,
קבלי את התנצלותי על אופן הדיבור, לא כך היו אמורים להיות הדברים, לא היתה לי אף כוונה לפגוע בך חלילה.
בברכה,
ירון
מוצר:
2 מזרונים 80*190*10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הרכישה השניה שלי בחנות. הראשונה היתה נוחה וגם זו היתה נוחה, פרט למעמד התשלום הכל היה בסדר - במעמד התשלום דפדפן האינטרנט (פיירפוקס) הודיע לי שהחיבור לא מאובטח למרות שיש שימוש בפרוטוקול SSL. אני לא מבין בזה יותר מדי אבל זה גרם לי להשלים את העסקה טלפונית. המזרן הגיע כעבור 12 ימי עסקים בזמן שההתחייבות שלהם היא עד 21 ימי עסקים. המובילים היו מקצועיים מאוד ובאו באופן מדויק ביותר, שירות הלקוחות (שקיבלתי בדוא"ל) היה בסדר ונתן מענה מספק לגמרי. אחזור לקנות בחנות בעתיד :)
מוצר:
מזרני ספוג כחול+בד 0/80/20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מחסן עם במה וביצעתי תשלום טלפוני אמרו שיחזרו אלי יומיים לאחר מכן להגיד לי מתי המחסן יבוא לא יצרו איתי קשר עד שהגיע היום האחרון שבו היה המחסן אמור להגיע ואני התקשרתי אליהם וגם אז ביררו ואמרו שהמתקין ייצור איתי קשר באותו היום מה שלא קרה אני יצרתי איתו קשר ואז הוא אמר לי שיבוא למחרת.
כשהגיעו אלי במקום שהוא יעשה את החיתוכים לבמה שיצאו ישרים הוא נתן לי לעשות את זה ונתן לי מידות לא תמיד נכונות הריצפה יצאה עם חתכים שעכשיו צריך לסתום ובקיצור שירות על הפנים.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין באתרנו מחסן. כשסופק המחסן לביתו שאינו בקומת קרקע ואינו מאפשר מעבר חלק של המחסן. הוצע ללקוח להעלותו באמצעות מנוף. הלקוח העדיף להעבירו ללא מנוף. הפלטות לא עברו בדלת, הלקוח ביקש שנחתוך אותן. המתקין לא לקח עליו את האחריות לחיתוך ולכן הלקוח חתך בעצמו וחתך אותם לא ישר. נעשתה התקנה עם הפלטות הקיימות והחיתוך גרם לכך שהרצפה תתנדנד קצת. היות ובוצע חיתוך וההתקנה שונה, מתקין היה צריך להפעיל שיקול דעת ולהוסיף מלכתחילה עוד קורה לפחות.

המתקין חזר ללקוח והתקין קורה נוספת לשביעות רצונו של הלקוח וזאת ללא תשלום נוסף. להבא, נדע לפעול נכון מול לקוחות בעלי תנאי התקנה לא שגרתיים.

נשמח תמיד לסייע לשביעות רצון הלקוחות שלנו באמצעות שירות הלקוחות באתר.
מוצר:
מחסן גינה ממתכת 1.8X3 ED106
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
, המוצר הגיע מהר יותר ממה שציפיתי (5 ימים במקום 10 ) , אריזה מוגנת ובטוחה. האתר מאד ידידותי , קל מאד לנווט באתר למוצרים שעניינו אותי, המחיר טוב לעומת האתרים האחרים שראיתי ברשת. בקיצור מרוצה מאד ואמשיך לקנות באתר זה.
מוצר:
פנס ראש מיוחד לריצות H5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר באינטרנט מאוד נעים לדפדוף, המידע על המוצרים מפורט.
בחרתי באופציה של איסוף עצמי ומאוד התרשמתי מהאנשים המנהלים את האתר,הם מקצועיים ואדיבים ,בעלי תודעת שירות גבוהה- ללא קשר לגובה העיסקה.
התרשמתי לטובה.
מוצר:
מד צעדים 123456
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר מאוד ידידותי,קל למצוא מידע על המוצרים.ההסברים מפורטים וחוויית הקנייה נעימה מאוד.
פניתי אליהם בשאלה והמענה היה מאוד מהיר.המחיר עבור המוצר היה הנמוך ביותר שמצאתי
מוצר:
מתקן פולי לידיים גפה עליונה 720035
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בניגוד לחויות קניה קודמות באינטרנט הופתעתי מאוד לטובה. המענה היה מהיר, יעיל, אדיב ומקצועי. התייחסו אלי באופן ענייני ומאוד נעים. אסכם את העניין במילה אחת- מומלץ!!!
מוצר:
מד צעדים 123456
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב14/11/13 בצעתי הזמנה למוצר זה בטלפון והיתה נציגה בשם איריס שאמרה לי שהמוצר יגיע תוך 14 ימי עסקים. ב 1/12/13 לאחר שהמוצר לא הגיע צלצלתי לבית העסק לברר למה לא קיבלתי את המוצר ענה לי איש בשם ראובן שהוא לא מבין למה העיסקה נפלה בין הכסאות ועדיין לא נשלחה בכלל וביקש שאשאיר את מספר הנייד שלי כדי לחזור אלי עם תשובה לגבי האספקה כאשר שאלתי מתי יחזור אלי השיב שתוך דקות. המתנתי 3 שעות צלצלתי שוב וענה לי איש בשם ירון שאמר לי להתקשר למחרת לאחר השעה 14:00 ולדבר עם איריס ולברר למה לא נשלח המוצר. ב 2/12/13 לאחר השעה 14:00 צלצלתי וביקשתי לדבר עם איריס וענה לי שוב אותו איש בשם ירון ואמר לי שבדיוק לפני מספר דקות קיבל עידכון לגבי ההזמנה שלי ויש עיכוב במכס והוא ביקש לשחרר עבורי במיוחד את המוצר בדחיפות ואלי זה יגיע מחר ( ביום שלישי) או בשבוע הבא ביום שלישי. כאשר העזתי לשאול למה לא מיידעים אותי שיש בעיה עם קבלת המוצר האיש בשם ירון החל לצעוק עלי בטון אלים במיוחד כאילו אני זאת שאשמה בבעיה של אספקת המוצר אלי. כאשר הערתי לו על אופן הדיבור שלו אלי ניסה להרגיע את עצמו ואז ביקשתי לבטל את העיסקה והוא ביקש להמתין כי למחרת (יום שלישי ה 3/12/13) יתכן ויקבל את המוצר עבורי והוא ישלח לי אותו בדואר רשום. הסכמתי להמתין בתנאי שיתקשר אלי למחרת ויעדכן אותי אם אכן המוצר הגיע והוא שולח לי אותו או שזה יתרחש רק ביום שלישי הבא. כמובן שהוא לא צלצל ולא טרח להודיע כלום. היום יום רביעי 4/12/13 צלצלתי שוב וענה לי איש בשם ראובן ואמר לי שהמוצר לא הגיע ולא ידוע מתי יגיע אי לכך ביקשתי לבטל את העיסקה לאלתר וראובן הבטיח לבטלה
תגובת החנות:
צר לנו מאוד על התהליך שאת מתארת.

נלמד ונפיק את הלקחים.

אנחנו משרתים אלפי לקוחות מרוצים כל חודש לצערנו במקרה שלך פעלנו לא נכון.

נעשה כל מאמץ שמקרה כזה לא יקרה שוב.

הזיכוי בוצע והועברה הודעה למזמינה על הזיכוי.
מוצר:
מברשת שיניים חשמלית נטענת לילדים D10.513
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחלוף 15 ימי עסקים, משלא שמעתי מרשות הדואר / מחברת השליחויות על קבלת מוצר למשלוח, פניתי לחברת העיקר הבריאות על אי קבלת המוצר. הנציג הבטיח לחזור אלי באותו היום עם תשובות, אך כמובן שלא חזר. למחרת פניתי שוב ונעניתי שבעקבות בעיה המוצר לא נשלח - כלומר כל עוד לא הייתי פונה, אף אחד לא שם לב שהמוצר לא נשלח עדיין. לאחר שדרשתי בעקשנות לקבל במהירות את המוצר הוא נשלח בדואר שליחים אלי. שירות לקוחות בעייתי ולא מספק.
תגובת החנות:
לצערנו, בתהליך ההזמנה הלקוח רשם כי הוא מעוניין לבצע משלוח באמצעות שליח לתיבת דואר דבר שהוא בלתי אפשרי.המחסנאי ובצדק לא שלח את המוצר ללקוח היות והמחסנאי הבין כי שליח לא יכול לבצע משלוח לתיבת דואר, כפי שביקש המזמין.לצערנו, המחסנאי לא עדכן אותנו ולכן ההזמנה לא יצאה ללקוח.מיד לאחר שהתקבלה תלונתו של הלקוח בדקנו את הבעיה ומיד למחרת קבלנו את תשובת המחסן וזאת לאחר שבוצעה בדיקה מעמיקה מול מנהלת השירות, מנהל המחסן והמחסנאי.למחרת היום הלקוח צלצל שוב, וזאת לפני שהספקנו לענות לו בצורה מסודרת.בקשנו מהלקוח כתובת מדויקת במקום תיבת הדואר ושלחנו את המוצר. בנוסף, שלחנו לו מד צעדים כפיצוי, במתנה.העברנו הנחיה מדויקת יותר למחסנאים ואנו בטוחים כי בעתיד מקרה שכזה יטופל בצורה נכונה יותר.אנו עושים ונמשיך לעשות כל מאמץ לספק שרות איכותי, אמין ומקצועי לקהל לקוחותינו.
מוצר:
אמבט עיסוי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צוות מדהים, השירות היה נהדר - יחס אישי וחם.
הצוות היה מאד מקצועי וממש עזר לי לבחור את הדגם הנכון בשבילי. אני ממליצה בחום לכל המטפלים - מוצר נפלא וחברה נהדרת!
מוצר:
מיטת עיסויי למטפלים 2010 super light
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה מחיר הגיע בזמן בלי בעיות ועיכובים
האתר בנוי מצויין ונוח בשביל חנות חדשה ברשת ממש נראה שהם מתקתקים ויודעים את העבודה
מוצר:
אליפטיקל b16
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.