לאחר הזמנת המוצר באתר החברה, נתקבל מייל בו נאמר כי ההזמנה מבוטלת ללא ציון סיבה. בבירור מול החנות בטלפון ובמייל נאמר לי כי המחיר משתנה כל יום!? ועכשיו מחיר המוצר עולה 200 ש"ח יותר! מכיוון שיש ביקוש רב למוצרים מסוג זה?! (מה הקשר?!). לדעתי (וגם לפי החוק) אם המחיר מפורסם באתר החברה והרכישה התבצעה דרך אתר החברה היא צריכה לעמוד בהבטחתה ולספק את המוצר במחיר המפורסם, אלא אם נעשתה טעות בשוגג. מינעו מעצמכם אי נעימויות והרחיקו עצמכם מחנות זו.
תגובת החנות:
ביום 10.11.2011 בוצעה הזמנה שמספרה 2767. נשלח מייל ללקוח כי ההזמנה בטיפול. בבירור מול היבואן נמסר לנו כי המוצר אינו במלאי עקב בעיה עולמית של כוננים קשיחים ובייחוד של Western Digital. המוצר שהוזמן הוא של חברה שמטמיעה לרוב את מוצרי WD במוצריה. פי.סי מחשבים עושה מאמצים לתת שירות באיכות וברמה גבוהה מאוד, עם זאת מלאי וכוחות עליונים כמו השטפונות בתאילאנד אינה בשליטתה. למרות האמור פירסמנו באתרינו את ההודעה בכל עמודי האתר באותיות קידוש לבנה שעל הלקוח לבדוק את המלאי ו/או את מחיר המוצר. אין ספק כי בעיה עולמית זו פוגעת בכולם, הן בלקוחות בחנויות ובמפיצים. הלקוח קיבל הודעה כי הנושא בטיפול. לאחר קבלת תשובת היבואן הושארה הודעה ללקוח כי ההזמנה מבוטלת.
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין