
אלי
31.01.2011
רכשתי בחנות קהלאני קרמיקה גרניט פורצלן לריצפה, קרמיקה למיקלחת, קרמיקה למזווה, כיור, וברז למיטבח. הציגו לי את הברז כברז ארופאי מאותו סוג של הכיור(blanco vision). שהגעתי הביתה נדהמתי ליראות שרימו אותי: הברז היה מתוצרת סין מתפרק ביד וביקשתי להחזירו, ומכאן התחילה מלחמה של עשרות טלפונים כולל פנייה לחברת leumi-card במשך חודש של מאבק החזירו לי את הכסף ולא התביישו לגנוב לי 40 ש"ח לכאורה קנס לביטול עיסקה שהחזרתי את הברז ממש לאחר כמה שעות. תחליטו אם הייתם חוזרים לחנות כזאת!!!
חוות הדעת עזרה לכם?