שילמנו על עסקה במסגרת מבצע שהתנהל בשופרסל דיל , נשר. הבחור- שהציע את העסקה נראה אמין והוגן , סיפר שהוא מנהל התקנה של אזור השרון (שמו אלי). במסגרת העיסקה חזר והדגיש אלי כי בשנה הראשונה אנו מקבלים גם את החלפים (סנן) . העיסקה קסמה לנו ושילמנו עליה במקום. לא קיבלנו שום מסמך או חוזה על העסקה. להפתעתנו בעת תאום ההתקנה נאמר לנו שהעסקה לא כוללת סנן. מאז עבר כחודש ושוחחנו עם כ 6 מוקדנים כולל עם שרות לקוחות באמצעות המייל. משום מה כל פעם אנו מספרים את הבעיה למוקדן שמתקשר לזמן התקנה , הוא /היא טוענים שיבדקו ולאחר מספר ימים חוזר מישהו אחר שלא יודע מהסיפור. מחר נבטל את העסקה דרך השופרסל, כך הדריכה אותנו עוד מוקדנית לא אמינה. אבל את הארוע המזלזל וחסר האמינות הזה אנו מתכוונים לספר לכל אדם אפשרי ,בכל אתר אפשרי . הפסדתם יותר מסנן אחד. יותר מלקוח אחד.
מוצר:
תמי 4 family
שם:
עמי
תאריך:
22/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
השירות של החברה הוא מתחת לכל ביקורת (למרות אדיבותם של נציגי השירות).
בגלל האיכות הגרועה של המוצר צריך אותם בתכיפות.
ההמתנה ארוכה, וכאשר (לפי נציג השירות) צריך לדבר עם מנהל, זה אמור להתקשר תוך 48 שעות! אך במקרה שלי מעולם לא התקשר.
לא יתכן ששני מכשירים חדשים שהותקנו היו לא תקינים כלל, האחד נזל ובשני התפוצץ הדוד.
מוצר:
תמי בר ביתי FAMILY
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין