לפני יותר משבוע הזמנתי 4 ראשי דיו תואמים למדפסת קנון. ביצעתי את ההזמנה ונשלחו אליי למייל פרטי ההזמנה (באופן אוטומטי). הדיו עדיין לא הגיע. מס' הטלפון שלהם שמוצג גם באתר וגם ב-ZAP מנותק (מקבלים תקליט שהמנוי מנותק). שלחתי מס' פניות דרך ממשק שירות הלקוחות באתר ואף אחד לא יצר איתי קשר. כשבודקים באתר, ההזמנה עדיין בסטטוס "בטיפול" שזה הסטטוס הראשוני.
מוצר:
ראש דיו תואם bci-24
שם:
אבי
תאריך:
04/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע הזמנתי מדפסת מסוג canon ip4300.באתר הבטיחו אספקה עד 7 ימי עסקים. לאחר 6 ימי עסקים בדקתי באתר את סטטוס ההזמנה וגילתי שהיא עדיין בטיפול. נסיתי להתקשר לטל' שהופיע באתר אך הקו לא היה פעיל(נותק)בקו הטל' השני(פקס), הגעתי לבית פרטי וענתה לי אשה מבוגרת שלא ממש הבינה איך הגעתי אליה(כמובן שהטל' היה שגוי).שלחתי 2 הודעות דרך האתר שלהם אך אף אחד לא הואיל לחזור אלי. לאחר נסיונות לברר על ה"חנות" בגוגל מצאתי מספר טל' סלולרי,התקשרתי ענה לי בחור שהזדהה כ"פרינט-לינק" והבטיח שיחזור עם תשובות "..מקסימום רבע שעה, 20 דקות" .כשלא התקשר אחרי שעתיים, התקשרתי ואמר לי שניסה להתקשר אלי אך לא הייתה תשובה(בולשיט)ואמר שכרגע חסרה להם במלאי והוא לא ממש יודע מתי יחודש המלאי,וטען שיש להם בעיות עם האת ולכן הם לא חזרו אליי(משום מה אני לא כ"כ מאמין לו).כמובן שביטלתי את ההזמנה ואני מאוד מקווה שלא חייבו אותי בכ.א. זו חוית הקניה שלי, הייתם קונים אצלהם?
מוצר:
מדפסת ip4300
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין