הזמנתי את המוצר בקלות ב6 ביוני. מחיר המוצר היה נמוך ממקומות אחרים. בקבלה שנשלחה למייל שלי צוין כי המשלוח בדואר רשום יקח עד 10 ימי עסקים.
רוב המוצרים מגיעים מהר כי הדואר בישראל לוקח מקסימום יומיים, אז לאחר 5 ימים רציתי לבדוק מה מצב ההזמנה. צלצלתי למספר באתר, השארתי הודעה. לאחר יומיים שלא חזרו אליי גם השארתי הודעה בעזרת הטופס באתר ותיארתי את הבעיה. לא חזרו אליי. לאחר יומיים נוספים השארתי הודעה באתר עם שם אחר, ובנושא ההודעה ציינתי שאני מנסה לרכוש LCD באתר ולא מצליח... קיבלתי טלפון משירות לקוחות כשעה וחצי מאוחר יותר.
הסברתי שאני רק רוצה לברר על מצב ההזמנה שלי, אמרו שיש קצת בעיות במחסן, ולרוב מחכים עד שיש מספר הזמנות לשלוח כדי לשלוח בפעם אחת. אמרו שיחזרו אליי למחרת בבוקר. לא חזרו אליי.
ב21 ביוני, אחרי שעברו 12 ימי עסקים מאז ההזמנה כתבתי שאני רוצה לבטל את העסקה, חזרו אליי אחרי חצי שעה ואמרו שהייתה בעיה במלאי, והם מצטערים, ואם אני רוצה, למחרת בבוקר הם שולחים את המוצר עם שליח.
אמרתי שאין צורך לשלוח שליח, אם רק ישלחו את זה בדואר, זה יגיע תוך יום ואני אהיה מרוצה. אמרו שאין בעיה. השיחה הייתה ביום ראשון, ביום חמישי אחרי שבדקתי שלא הגיע הפריט, כתבתי שאני רוצה לבטל את העסקה.
מוצר:
תיק לאחסון 152 דיסקים Silver Line XT-CD 152
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין