הצעת מחיר ארכה שעות אחדות לקבלת תגובה (וזה היה מהיר ביחס לרוב האחרים). המוכר ענה לכל השאלות קצר ולעניין. המחיר היה מהטובים יותר. והמסור היה במלאי. האחריות לשנה (חלק מההצעות היו לחצי שנה בלבד).
לא צויין בפני כי אחד מביצועי המסור בפועל (צריכת שמן לסיכוך וקירור השרשרת) נופל תחת הגדרת תקלה העלולה לגרום להרס בלתי ניתן לשחזור וכמובן לאיון האחריות, לפי הכתוב בחוברת שימוש ותחזוקה באנגלית ובחוברת שימוש על פי היבואן.
לטענת המוכר, המסור עובד מצויין ואין לי מה לדאוג, אך לא היה מוכן לתקן את צריכת השמן בכתב האחריות. המסור הוחזר למוכר להמשך בירור, לא מוכן לספק חליפי משומש כדי לא לפגוע בעבודה. נושא זה נמצא כרגע בבדיקת היבואן הרשמי. מי שמעוניין בעדכונים, מוזמן ליצור קשר ישיר איתי 0545371881 מיקי.
מוצר:
מסור שרשרת MS291C
שם:
עוזי
תאריך:
13/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המחיר שצוין בזאפ שעל בסיסו החלטתי לרכוש את המוצר דרכם התברר כטעות (לטובתי) על אף זאת החנות לקחה על עצמה את הטעות וסוכמה העסקה (כנדרש על פי חוק) יש לציין זאת לחיוב כבר למחרת בבוקר יצרו קשר והציעו לי שהם ירכיבו את המוצר ויבדקו אותו - יפה מאוד המשלוח הגיע ביום העסקים שאחרי זה לשביעות רצוני נקווה שהשירות אחרי הקניה (במידה וידרש) יהיה כמו תהליך הרכישה
מוצר:
חרמש משולב מוטורי
שם:
Liad
תאריך:
21/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי בדיקה של מס ימים דרך אתר זאפ בהם המסור כל הזמן עמד למכירה נכנסתי לאתר החנות וביצעתי את הזמנת המסור יומיים לאחר ההזמנה התקשרו אלי מהחנות והודיעו לי שהמסור לא קיים במלאי כבר מס חודשים ויגיע למלאי רק עוד כ 3 חודשים ( אז למה הוא מפורסם במלאי) כאופציות ל " החלפה " או " שידרוג " הוצאו לי מסורים לא באותו הספק כח ובמחיר גבוהה יותר לא ניתן שום תחליף מתאים ונאלצתי לבטל את ההזמנה
מוצר:
מסור חשמלי Black & Decker 2200 Gk2240t
שם:
אמיר
תאריך:
03/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאיסוף עצמי לאחר שנאמר לי שהמוצר נמצא במלאי. כשהגעתי לחנות הראו לי את המוצר שלצערי לא היה מה שהזמנתי... כמה נקודות שלטעמי לא מתאימות לשירות לקוחות: 1. ויכוח האם הזמנתי או לא הזמנתי את המוצר ומה סוג הדגם... רק לאחר שהגיעה הנציגה האחראית ובדקה בניירת ראו שאכן אני צודק... 2. אם אין את המוצר המבוקש צריך להודיע ללקוח ולא להטריח אותו לבוא לקחת מוצר שלא הזמין. 3. ניסיון למכור מוצר אחר שאינו דומה למוצר שהוזמן (אולי רק בשם החברה) זה שימוש ציני בזמן ובאינטיליגנציה של הלקוח. 4. השירות שהיה בדלפק אמנם היה מסביר פנים וסבלני, אך הזמן ההמתנה עד למציאת הקבלה או הנציג שטיפל בנושא יגיע היה ארוך מאוד.
תגובת החנות:
מס הדגם אינו קיים יותר המוצר שודרג לדגם משופר יותר עם נתונים זהים של אותו היצרן, באותו המחיר, הצענו ללקוח את הדגם שמחליף את הקודם, והוא בחר שלא לקנות. הוא קיבל הסבר מפורט ושרות טוב.