דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי אלקטרוניקה ומולטימדיה (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פליי גיים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפלייגיים ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
194
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
153
3
38
נמצאו 194 חוות דעת גולשים על פלייגיים
תמונת משתמש
שם:
Udi Levy
תאריך:
11/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואדיב ברמה שלא רואים בארץ!!
אבי וצוות החנות ידעו להתאים את המוצר בהתאם לדרישות שלי ושל ילדי.
המלצתי ואמליץ לכל חברי לרכוש שם כל מוצר או אביזר לקונסולת משחקים כלשהיא.
מוצר:
XBOX360
תמונת משתמש
שם:
ccc
תאריך:
03/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוחה של play game מזה כשנתיים.
מחירים סבירים ומענה מהיר.
קיבלנו מקנדה WII ושקניתי בחנות מתחרה משחק ל_WIIלא ידעתי שלא יתאים לי,בשל שיטת ה-PAL. עזרו לי מאד והפכו את הWII בעזרת תוכנות לקורא משחקים רגילים וצרובים בשיטת PAL.
דבר נוסף, עזרו לי עם משחק ל-WII סקיילנדר, שרכשתי בחנות מתחרה-שם לא יודעים לתת שירות ומסתבר, שגם הם מוכרים אותו. אבי פנה לסוכן והחליף לי את המשחק, ללא עלות.
כאות תודה, קנינו אצלו בובות סקיילנדר נוספות. משחק שעלה 549 ש"ח-החנות המתחרה זורקת אותך. נותנים איזה טל' ולך תשבור את הראש.
שירות ויחס נהדר.כמובן, שאחזור לשם, בכל בעיה בעתיד וגם אקנה שם את המוצרים ולא בחנות המתחרה. יישר כח !!! כל הכבוד !!
מוצר:
בובות סקיילנדר
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
31/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אבי - מוכר מקצועי , שמח , אדיב , נדיב, מעבר לעובדה שנתן לנו את ההצעה המשתלמת ביותר (ועוד צ'ופרים נחמדים...) דאג להדגיש כי יש לו אחריות אישית על שביעות רצוננו ואכן הטעם הטוב של הקנייה נשאר איתנו, כל הכבוד אבי
המשך כך.
מוצר:
סוני פלייסטיישן 3 סופר סלים super slim
תמונת משתמש
שם:
marina schuster
תאריך:
31/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרנו לחנות וביקשנו לקבל פרטים על פלייסטיישן 3 אבי בעל החנות נתן לנו בצורה מאוד מקצועית להבין מה באמת אנחנו צריכים קיבלנו מחיר הכי זול שרות באמת ברמה הגבוה ביותר ואחריות למשך שנתיים
ממליצים בחום לכולם לרכוש בחנות ולפנות לאבי שזמיןבטלפון גם אחרי שעות העבודה של החנות ממליצים בחום !
מוצר:
PS3 SUPER SLIM 500GB
תמונת משתמש
שם:
רות
תאריך:
26/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שקראתי את הביקורות באתר החלטתי להתקשר לפני שמבצעת הזמנה.
בזאפ מפורסם מחיר מסוים כאשר באתר מפורסם מחיר יקר יותר ביותר מ-100 ש"ח.
בטלפון הודיעו לי שהמוצר כבר לא קיים וניסו לדחוף לי באגרסיביות גרסא יקרה הרבה יותר.
כאשר התקשרתי לחנות הבאה בתור: GamePlay הסתבר כי מדובר באותה החנות ואז שוב ניסו לדחוף לי באגרסיביות את המוצר היקר.
לא הייתי מתקרבת אליהם בכלל.
תגובת החנות:
הלקוחה הנכבדה התקשרה לברר לגבי פלייסטיישן 3 וביקשה לברר פרטים על מכשיר מסוים שכבר לא מיוצר על ידי
סוני. הלקוחה ביקשה לקבל פרטיים על המוצר החדש יותר אך המחיר היה לה יקר המוצר שהצענו לה לקנות שודרג לא רק במחיר גם בחומרה נפח דיסק גדול יותר 500gb ובשירות ואחריות לשנתיים במקום שנה אחריות של יבואן רשמי ישפאר.
הלקוחה מסתבר לא היתה מרוצה מההצעה שהיא הזולה ביותר בארץ
(אנחנו מתחייבים ללקוחות שכל מחיר שיוצג שהוא זול מהמחיר שלנו כמובן שהוא שווה לשרות והאחריות הלקוח יקבל מחיר זול יותר או את הכסף בחזרה גם אחרי שימוש במכשיר)אנחנו מצטערים שהלקוחה הרגישה שניסו לדחוף
לה מוצר אחר . * ממולץ לקרוא את חוות הדעת שלנו ולהבין שאנחנו עובדים בצורה ישרה אמינה ואמתית אם כל הלקוחות שלנו ודוגלים בשירות אחריות ומקצועיות מהטובים בארץ .
המשך קנייה מהנה ובטוחה לכולם תודה צוות פליי-גיים .
מוצר:
PSP3 Slim
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
16/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנחנו לקוחות של אבי כבר שנתיים. הגענו דרך חברים.
מעבר למקצוענות של אבי, הוא מאוד נחמד וסבלני, ונותן הסברים מפורטים לפני ואחרי הקניה במטרה שתקנה את מה שמתאים באופן ספציפי לך.
המחירים בחנות בהחלט אטרקטיביים.
מבחינתנו השירות הוא מאוד חשוב במכשירים עתירי תוכנה שדרושים עידכונים מדי פעם. בכל בעיה, שאלה או בירור לגבי שידרוג אפשרי, תמיד ענו לנו בסבלנות, הזמינו אותנו לחנות להתרשם, והרשימו אותנו במקצועיות.
לסיכום, חוית קניה ותמיכה יוצאת דופן במחוזותינו. אבי, ישר כח!
מוצר:
קונסולת משחקים Xbox 360
תמונת משתמש
שם:
alon
תאריך:
03/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד נהניתי מהיחס וההסבר המפורט והמתחשב של אבי. חזרתי יומיים לאחר מכן לבדיקה של האקס בוקס וקיבלתי שוב אחלה שירות.

תודה רבה ובהצלחה :)
מוצר:
xbox 360 250 gb
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
06/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה דרך הטלפון אבי המנהל עזר לי והדריך אותי בצורה מקצועית קצרה וקולעת לצרכיי.
ובנוסף עזר לי טלפונית כאשר המכשיר הגיע לביתי ותמיכה בהתקנת המוצר והפעלתו.
דוגמה הכי טובה לשירות ברמות הכי מקצועיות שיש.
יישר כח!
מוצר:
Xbox 360
תמונת משתמש
שם:
נעמי
תאריך:
31/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעבר למחירים האטרקטיבים, שביעות רצון הלקוח עומדת בחנות זו מעל לכל דבר גם אם זה לא ממש באחריות החנות, אבי תמיד ידאג כי אנו הלקוחות נצא עם חיוך. אין ספק שעוד נחזור לקנות מוצרים נוספים בחנות זו.
מוצר:
Xbox360
תמונת משתמש
שם:
גבי
תאריך:
16/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות לברר על משחק Wii עבור הבנות שלי.אבי, מנהל החנות ענה באדיבות רבה לכל שאלותי וכשהחלטתי מה בדיוק אני רוצה, שאלתי האם אפשר לקפוץ לחנות ולקחת.
להפתעתי נאמר לי לבוא ושהכל ימתין לי מוכן בחנות.כשהגעתי לחנות, אבי הדגים לי את השימוש במוצר.
בנוסף, צרף חבילת אביזרים מאוד יפה, ללא עלות נוספת.
בקיצור, חווית קנייה מעולה ושרות מעולה.
ממליץ מכל הלב.
מוצר:
Wii
תמונת משתמש
שם:
דין
תאריך:
15/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אקסבוקס ב-gameplay הגעתי מהצפון והיה שווה כל רגע, קיבלתי שירות אדיב ומקצועי כולל הסברים מעל ומעבר למה שהייתי מקבל במקום אחר (מניסיון) אבי נתן לי הצעות וטיפים בצורה מקצועית פשוט לא היה צריך יותר מזה,ממולץ מאוד....תודה רבה!!
טל.
מוצר:
xbox 360 slim
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
08/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח כבר כ- 4 שנים של פלייגיים. החל מרכישת wii דרך XBOX.

השירות מצוין. מנהל החנות אבי לעולם לא איכזב, נהפוך הוא, השקיע את כל הזמן שנדרש בכדי שאצא מרוצה עם המוצר הטוב ביותר עבור ילדיי וכך היה.

ממליץ בחום. לא רק המחיר קובע על אף העובדה שהם מאד אטרקטיביים, אלא, גם האמינות והשירות.

בהצלחה,
רונן.
מוצר:
xbox kinect
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
07/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית השרות נפלא. סבלנות הסברים על כל דבר, אפילו אם חזרתי אליו כמה וכמה פעמים. כל הכבוד. הלווי והיתי מקבל שרות כזה בכל מקום.
ההספקה- מידית ישר נישלח לי מס' משלוח והגיע תוך יומיים(אני גר ברמת הגולן)
שפו.
מוצר:
xbox 360 4G
תמונת משתמש
שם:
יונתן
תאריך:
24/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה ב-PLAYGAME היא דוגמה מצויינת למה שחסר פה בארץ לקונה הממוצע והדבר הזה נקרא: שירות! כן! מקבלת אינפורמציה מלאה על המוצר שרוכשים ועד לשירות טכני מלא בצורה
חנות בעלת ידע רב במה שהיא עוסקת, ושירותית מאוד, בקיצור מומלץ!
מוצר:
Xbox 360 4g slim
תמונת משתמש
שם:
אהובה
תאריך:
22/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה יוצאת מן הכלל ,השירות מדהים ידע מאוד נרחב בנושא פריצות ,משחקים וכו', כל בעיה הטלפון תמיד זמין - חיבור לרשת ומשחקי רשת באיכות גבוהה.
אבי ונוי פשוט כייף לי לבוא אליכם בכל פעם
אני נהנהת מחדש מהמוצרים החדשים וכמובן קונה. תמשיכו להיות נחמדים.
מוצר:
xbox360 360
תמונת משתמש
שם:
Baruch
תאריך:
22/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר.
התקשרתי לאחר יומיים לברר לגבי הזמנתי. קיבלתי מענה אדיב וחברותי. התברר שטעיתי ומיד החליפו לי את המוצר עוד בטרם נשלח.
המוצר הגיע תוך יום וחצי.

הסתבר שאחד משני מוצרים שהוזמנו אוננו מתאים לWII שלי.
התקשרצי שוב לחנות, שוחחתי עם נוי, היה שוב אדיב ומסייע. לא ידע את התשובה לשאלתי ולכן לקח טלפון וחזר אלי לאחר הבירור.
הציע לי מיד החזר על אחד המוצרים.הכל באופן מקצועי.
מוצר:
Wii Fit Balance Board
תמונת משתמש
שם:
שירי
תאריך:
20/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות בפעם השנייה, חזרתי כיוון שנהניתי גם בקנייה הראשונה. אבי אחד השותפים מקצוען ונחמד. היה מאוד שרותי בטלפון וענה על כל השאלות שהיו לי. המוצר הגיע ע״י שליח באותו היום. בקיצור ממליץ בחום !
מוצר:
XBOX קינקט
תמונת משתמש
שם:
מאור
תאריך:
04/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ממש אתמול בשביל לקנות את ה XBOX החדש שלי. ישר שאלו אותי אם אני צריך עזרה... המוכר היה מאוד אדיב וסבלני ואני כלקוח קשה הייתי שם שעתיים וחצי והמוכר לא התייאש ממני. לא ניסה למכור לי ומה שנקרא "לדחוף" לי מוצרים. לאחר הקנייה היו לי כמה קשיים בהתקנת המכשיר אבל היה לי טלפון זמין להתקשר חזרה לחנות לעזרה. ובאמת שעזרה ומקצועיות כזאת לא מוצאים בכל מקום.. דאגו להתקשר אלי ולבדוק אם הכל בסדר והכל הסתדר כי באמת אכפת. חנות מעולה שירות אדיר! באמת שאני ממליץ לקנות בחנות אם אתם רוצים שירות אדיב, מקצועיות, איכות ומחירים מאוד אטרקטיביים. אני יודע שזה נראה כאילו "הנה זה שתול" אבל האמת שזאת פעם ראשונה שאני כותב ביקורת פה בזאפ רק כי זה באמת שווה את זה.
אז תודה על הכל,
אם תגיעו לחנות לא תתחרטו.
מוצר:
XBOX360 SLIM 4GB + KINECT
תמונת משתמש
שם:
dani
תאריך:
04/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לגיים פליי לפרוץ מכשיר XBOX
לא לפני שביררתי טלפונית באם חנות זו תומכת בשירות זה וגם בכדי לקבל צפי לעלויות
בעת נתינת המכישר רשום להם על הזמנת עבודה
כי לקוח יחוייב בתשלום של עד 120 ש"ח ללא תיאום עימו,
בעת איסוף המכשיר הגעתי לשלם והתברר כי עלי לשלם 350 ש"ח שזה 200 ש"ח יותר מהעלות שנאמרה לי טלפונית
מיותר לציין כי לקוח לפני גם כן סיכם טלפונית דברים עם המוכרן (נוי)
אך בפועל דברים שונים!
והדברים שמשתנים הם כמובן העלויות ללקוח!
בזלזול וחוצפה לא ניתן הרושם שיש בכלל עם מי לדבר הרגשתי מרומה וחבל!
תגובת החנות:
הלקוח אכן התקשר כדי לברר והגיע אחרי שנאמר לו שהמחיר יכול להגיע עד 380 ₪ , וזה תלוי במכשיר וסוג הפריצה. הוא החליט להגיע כדי שנבצע את הפריצה עבורו. המכשיר נכנס למעבדה נבדק ונתגלעו מספר בעיות מעבר לפריצה , המכשיר היה מלא אבק ששיבש את הפעולות המכאניות של הכונן העינית לייזר אף היא הייתה מאובקת מאוד, טיפולים אלו בוצעו ללא תמורה. כמו כן המכשיר גם היה תקוע באמצע עדכון (בעיית מע' הפעלה), דבר אשר מצריך תיקון שאינו קשור לפריצה ואת זאת הלקוח לא אמר. לפני תחילת הטיפול במכשיר נאמר ללקוח שישנן בעיות נוספות , אך עליהן הוא לא יחויב ויקבל את זה כשרות טוב של המעבדה. באותו מעמד נאמר ללקוח מחיר הפריצה כולל תיקון מע' ההפעלה ושאר הטיפולים שיעשו במכשיר ללא תשלום, סך של 350 ₪. הלקוח לא היה מרוצה מהמחיר, אך החליט בכל זאת לעשות את התיקונים והפריצה . גם במעמד התשלום הלקוח המשיך להתלונן וזאת כמובן לאחר שהסכים למחיר, למרות כל זה , נאמר לו כי ישנה אפשרות להסיר את הפריצה והוא לא יחויב בכלום למרות שקיבל טיפולים פנימיים ללא תמורה. הלקוח בחר לשלם ולהתלונן, יש לציין כי המעבדה שלנו מטפלת במכשירים רבים ואנו משתדלים לתת את השרות הטוב וההגון ביותר, לצערי ישנם לקוחות שלא ניתן לרצות אותם בשום מצב. סמן כנקרא שלח תגובה

מוצר:
פריצת מכשיר 360
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
02/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הוגן וזול לעומת אחרים
מסבירים פנים בחנות
והכי חשוב!!!!!! מסייעים בטלפון, אימייל וכל דרך אפשרית ובאוןליין
לא מכיר את שמותיהם של המוכרים ברמת גן אבל בשביל תמיכה שווה שקנות שם..
מוצר:
xbox360
תמונת משתמש
שם:
אורית
תאריך:
27/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר באתר 757 ש"ח כאשר מגיעים לחנות המחיר עולה ב- 200 ש"ח עם הרבה סיפורי מעשיות (למרות הווידוי בטלפון טרם ההגעה לחנות).
תגובת החנות:
הלקוחה הנכבדה התקשרה לברר מחיר של PSP , לאחר התייעצות נאמר לה כי המומלץ ביותר עבורה הוא מכשיר PSP E 1004 שהוא המכשיר החדש של חברת SONY. אכן המחיר הוא 757 ₪ והלקוחה יכלה לרכוש את המוצר כפי שהוא, במהלך הרכישה הוברר לה כי מומלץ לעשות פריצה למכשיר וכן רצוי לרכוש כרטיס זיכרון, לאחר משא ומתן רכשה הלקוחה מכשיר עם תוספות ואכן שלמה יותר מאשר מכשיר בלבד, לא ברור מדוע כתבה את מה שכתבה, שהרי הייתה יכולה להישאר עם המוצר לפי המחיר הרגיל. ללא התוספות. כמובן שנאמר ללקוחה הנכבדה עלויות של חבילה עם כרטיס זיכרון ופריצה , יתכן כי נשמט מזיכרונה
מוצר:
psp 3004 3004
תמונת משתמש
שם:
aharon
תאריך:
26/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קונסולה של אקסבוקס במחיר מצויין. השירות היה אדיב ואבי בעל החנות היה זמין לכל בעייה/ שאלה שהייתה לי זמן רב לאחר הקנייה. ממליץ בחחום!
מוצר:
xbox
תמונת משתמש
שם:
רויטל
תאריך:
14/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשנו לקנות את המוצר וביצענו סקר שווקים רחב שכלל את כל הרשתות הגדולות ומספר חנויות קטנות פרטיות.לבסוף לאחר המלצה הגענו לפלייגיים ולא האמנו שיש דבר כזה.
ראשית החנות עצמה מכילה את כל המגוון הרחב של המוצרים הקשורים בקונסולות משחקים.
אך רבותיי זה לא נגמר בזה כי קיבלנו שירות מדהים הכלל הסבר מפורט ומותאם לצרכינו ללא נסיון להוסיף אלמנטים לא נחוצים.
ביצענו את הרכישה ביום שישי בצהריים ולהפתעתינו הרבה קיבלנו את הנייד האישי של אבי לכל מקרה של שאלה או הדרכה לה נזדקק.אני לא מכירה נותן שירות שהוא לא חירום שיענה לקריאתך ביום שישי ב- 21:00 !!!!!
לא יאומן כי יסופר !! חנות מדהימה,מקצועית עם שירות ברמה הכי גבוהה אותה ניתן לבקש !!!
מוצר:
xbox+kinect 360
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
26/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכן - קונים יקרים- שומר נפשו ירחק !!! וזה בלשון המעטה... מזעזע! זאת המילה!!! לכאורה כשבאנו לחנות הוסבר לנו היטב על המוצר-xbox 360 slim+ kinect- כפי שמצופה ממוכר שרוצה למכור מוצר חדשני לאנשים ללא נסיון במוצר מסוג זה... --- אך עלייה וקוץ בה... עד שהגיעה עת התשלום...2300 ש"ח הוצאנו כרטיס אשראי וביקשנו תשלומים. מיד זרחה לה הריבית והמריאה למאה ש"ח על כל הקנייה...כלומר: 2400 ש"ח כשהמחיר עצמו היה גבוה בהרבה מחנויות אחרות בזאפ ... ניסינו להתווכח ולהןכיח ובצדק שבמקומות אחרים נותנים 12 תשלומים ללא ריבית...או - בריבית נמוכה מזו. דבר לא עזר.
אך קורה לפעמים שמתחרטים... בננו לא היה מעוניין במשחק זה (שנקנה לו בהפתעה כדמי חנוכה) והעדיף דבר אחר במקום. ואז חל המהפך ביחס בצורה אימתנית... ניגשתי לבטל העיסקה לאחר 3 ימים(שבתוכם שישי שבת) כשלא נגענו במוצר זה ולא הוצאנו אותו אפילו משקית האריזה בה נארז... לאחר בדיקה ואימות בעניין זה- החל נוי המוכר לדרוש שאשלם לו פיצוי על ביטול העיסקה- בסך 120 ש"ח כשהרי ידוע שמותר לבטל עיסקאות עד 7 או 14 ימים מיום הקנייה- ללא עמלות וללא "קנסות" גבוהים כאלו - וברוב המקומות אין דורשים -לא הסבר ולא כסף- קנס - על חרטה... שגעון הגדלות של נוי המוכר ויצר "הרכושנות" ניכרים בסיפורי הקונים וגם כאן ... קטנוניות לשמה ללא עוררין...בסוף התרצה להוריד ה"קנס" ל-100 ש"ח.
אז התרוץ שלהם היה שהמכשיר נפרץ כדי שיקרא דיסקים צרובים. ואנחנו ראינו שלקח לאבי העובד השני להכניס צ'יפ קטן כדי שהמכשיר יוכל אכן לקרא צרובים בדיוק דקה. המכשיר נפרץ והיה מוכן מבעוד מועד. כי בחנות זו יש הרבה מכשירים מסוג זה שהעבודה עליהם נעשתה הרבה קודם . כך שלא היה צורך מיוחד לעשות "עבודה" זו עבורינו... כלומר: סיפורי סבתא- למי שלא מבין בעניינים אלו... לא עבד עלינו... אחר כך טען אבי שבזמן שלקחתי המכשיר הוא הפסיד לקוחות אחרים... גם זה לא עבד עלינו... הרי כשלוקחים מוצר - תמיד יהיה לו תחליף אחר וחבל שיש כה הרבה תרוצים כדי לזכות ב100 ש"ח שהם : רמאות מצד המוכר בפרוש!!!וזכותנו לבטל עיסקה אף ללא דיווח - למה אנו מבטלים...
אחר כך ניסה נוי לשכנעני לרכוש דרכו מוצר שהתעניינתי בו - והבטיח שהמוצר יהיה זול יותר אצלו. ואז יורידו לי את ה"קנס" אם ארכוש דרכם... עד כאן!!! לא רוצה עסק עם אנשים כאלו...
לכן קונים יקרים- אל תתקרבו לחנות הזאת! הם טובים בשכנוע --- עד ש... מוציאים את הארנק ומשלמים להם...שנייה אחרי- לא סופרים אף אחד ממטר...אז משתנות הפנים ומתחיל "המרדף אחר הכסף" - השריד האחרון של הרווח!!! באמריקה היו מעלים אותם על טיל. נראה מה אומרת המועצה לצרכנות...
תגובת החנות:
יש לציין כי הלקוחה הנכבדה יודעת לכתוב יפה,לגבי שאר היכולות שלה ,לצערי הרב הייתי שם סימן שאלה.אין זה מנומס לכתוב או לדבר על לקוחות,אך לצערי אני נאלץ בעל כורחי.הלקוחה הגיעה לחנות ורכשה מכשיר X-Box 360 Slim עם Kinect וביקשה להוסיף לו פריצה כדי שתהיה אפשרות לשחק משחקים צרובים,המכשיר הוכנס למעבדה,בו במקום,לביצוע שינויי המותאמים לדרישתה.הלקוחה ידעה כי המחיר הוא 2300 ₪,היא ביקשה לשלם בתשלומים,הצענו לה 5 תשלומים ללא כל תוספת,אך היא ביקשה לשלם ב 12 תשלומים ,הצענו לה במקום לשלם בקרדיט,שהעלויות הן מאוד גבוהות,לשלם תוספת של כ 8 ₪ לכל תשלום,הרבה פחות מקרדיט.היא הסכימה ואף הייתה מאוד מרוצה מהיחס,המחיר והשרות שקיבלה והחיוב בוצע.אחרי מספר ימים הגיעה הלקוחה לחנות כדי ל"החליף" את המוצר,היא ביקשה להחליף אותו למוצר שאין לנו בחנות.למרות שאין לנו בחנות את המוצר,הצעתי לה לגשת לאתר היבואן הגדול בארץ לבחור מוצר משם ואנו נדאג לה למחיר שאין דומה לו.לאחר שעה ארוכה של הסברים על המוצר החדש שהיא רוצה,מסיבה בלתי ברורה החליטה לבטל את העסקה.לפני ביצוע הזיכוי נאמר ללקוחה כי היא תחויב בסך של 100 ₪ ע"פ חוק עבור ביטול עסקה ציטוט פיסקה " תקנות ביטול עסקה והחזר כספי נכנסו לתוקף בדצמבר 2010.לפי התקנות רשאי לקוח,בין היתר,לבטל עסקה לרכישת מוצר שמחירו גבוה מ-50 שקל תוך 14 יום,בתנאי שלא נפגם או נעשה בו שימוש,ולקבל את כספו חזרה תמורת קנס בשווי 5% מערך המוצר או 100 שקל (הנמוך מביניהם).כמובן שהעניין לא מצא חן בעייני הלקוחה,אך לא הייתה אפשרות אחרת.זעמה והשמצותיה של הלקוחה לא ברורים והיה יפה אם תתנצל על כך,היא כמו שאר לקוחותינו קיבלה שרות ויחס מעולים גם של מספר שעות,לפני הרכישה וגם העת ההחזרה,הינה כמה מהדוגמאות של אי דיוקים המצביעים על כך שהיד כתבה ללא חשיבה : • המחיר שלנו הוא בין הזולים בארץ מאחר ואנו יבואנים של הקונסולות והלקוח נהנה ממחיר אטרקטיבי,צריך רק לעשות השוואה נכונה.• מעולם לא נאמר 120 ₪ אנו פועלים רק ע"פ חוק והחוק אומר 100 ₪ .• לפי החוק החדש של החזרת מוצרים ,אין אנו מחויבים לבצע ביטול עסקה מאחר שבוצעו במכשיר פעולות ושינויים לפי דרישת הלקוחה ולמרות זאת הסכמנו לקבל את המוצר.• מדוע הוסיפה הלקוחה כי ביצוע הזמנה קשה מאוד ,כדי להחמיר ? הרי היא רכשה את המוצר בחנות.• במשפט אחד אומרת הלקוחה כי ראתה שלוקח דקה להכניס צ'יפ ,אז כך,אין אנו מכניסים צ'יפ והפריצה דורשת יותר זמן ,ובכלל מה הקשר לזמן העבודה ולמכשיר עצמו? ואיך יכולה הלקוחה לראות ,אם אין כניסה למעבדה והמעבדה בקומה שנייה? ובאותה נשימה טוענת שהמכשירים מוכנים מראש.מעניין של מי סיפורי הסבתא? צר לנו לדעת כי אנשים תוקפים,מעליבים,מסלפים דברים ומשמיצים לפני שבודקים ואף עושים הבחנה פסיכולוגית בגרוש,שלא נדבר על לשון הרע.לגבי המועצה לצרכנות,כמובן שאנו פעלנו ע"פ חוק ואין כל טענה.
מוצר:
xbox 360 slim + kinect
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
03/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למי שכספו וזמנו יקרים לו, ממליץ להתרחק מעשיית עסק כלשהוא עם חנות זו.
העובדים בחנות אינם אמינים והשירות מזלזל וגרוע.
רכשתי מכשיר WII בחנות זו ולאחר כחודש השלט שבק חיים.
הגעתי לחנות ולאחר ויכוחים רבים השלט הוחלף. לאחר כ 4 חודשים שוב התקלקל השלט, שוב ניגשתי לחנות, שוב ויכוחים והשלט נלקח לבדיקה.
כן, לא להאמין, פשוט לקחו את השלט לבדיקה.
לאחר שהשלט היה חודש בחנות בלא שאף אחד חזר אלי, פניתי אני אל החנות.
קודם כל להשיג אותם בטלפון כמעט בלתי אפשרי, הם לא עונים ואם עונים שמים בהמתנה כ 10 דקות כל פעם.
היחס מתנשא ומזלזל ולאחר שנעשתה קנייה הם לא רואים ממטר.
הפעם נאמר לי כי לא יוחלף שלט אלא יימכר לי שלט חדש.
המוכר בחנות טען כי האחריות איננה כוללת שלטים.
1. מדוע הוחלף שלט בפעם הראשונה אם השלט איננו כלול באחריות?
2. מכיוון שהאחריות בידי קראתי אותה ביחד עם עורך דין הבקיא בסוגיות צרכנות.
כתב האחריות איננו תקין, שלט איננו מוצר נלווה לפי הגדרת החוק מכיוון שלא ניתן לשחק בקונסולה ללא שלט, כמו כן זהו שלט שמגיע ביחד עם הקונסולה ולא אחד שנקנה בהזדמנות אחרת או בחנות אחרת.
הגדרת השלט כמוצר מלווה וסירוב להחליפו או לתקנו היא עבירה על החוק שעונש בצידה.
הנני שוקל פנייה לערכאות המשפטיות כדי לשים סוף להתנהלות החנות הנ"ל.
מוצר:
קונסולת WII
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply