דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות ריהוט ושינה מקצועית אונליין (קרית שמונה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
רהיטי הצפון אשריאן יוסי ובניו בעמ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בAY - ריהוט ושינה ?
3.67
ציון ממוצע
3
חוות דעת בשנה האחרונה
89
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
2
0
1
כל הזמן
73
0
16
נמצאו 89 חוות דעת גולשים על AY - ריהוט ושינה
תמונת משתמש
שם:
Lena
תאריך:
21/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט. לאחר זמן קצת כבר קיבלתי טלפון חזרה.
המענה היה מאד נעים, קיבלתי יחס יחס אישי, התייעצתי לגבי המוצר ואפילו בוצעה בדיקת צבע ספה שרציתי במלאי.
המשלוח היה מאד מהיר כמו גם ההרכבה!
בהחלט ממליצה לקנות בחנות זו וגם אחזור לשם בקניות הבאות שלי
אני שמחה שיש בצפון חנות טובה עם אנשי צוות מעולים
תודה
מוצר:
ספה נפתחת דגם ונציה
תמונת משתמש
שם:
malkinassuta
תאריך:
22/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הוגן שרות מדהים מומלץ בחום גדול המיטה באיכות מצויינת , מועד אספקה בזמן ויעיל
תודה לכם תמיד נקנה מכם
מוצר:
מיטה לילדים קורל
תמונת משתמש
שם:
לוטם אריאל ורפאל
תאריך:
15/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מיטה מושלמת ואיכותית בדיוק כמו בתמונה
שירות קפדני ואדיב עד לפרט האחרון.
עמידות בזמנים
מומלץ בחום!!!
מוצר:
מיטת קומותיים רוני
תמונת משתמש
שם:
מעיין
תאריך:
13/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אמין ומקצועי. מנהלי המקום מאוד אדיבים ונהגו בסבלנות וסובלנות. ממליצה לכולם להגיע ולקנות רהיטים ברהיטי הצפון!
מוצר:
סט מזנון ושולחן
תמונת משתמש
שם:
דב
תאריך:
12/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות זו דרך המירשתת.
קבלתי טיפול מעולה. למרות הימצאותי בדרום הרחוק של הארץ, המוכרת מצאה מוביל שיוביל וירכיב.
הריהוט הגיע בזמן המתוכנן. המוביל עשה עבודתו נאמנה.
ממליץ לעבוד עם חנות זו.
המוצרים : מזנון ווטרינרה ושולחן לא איכזבו את התמונה שלהם במרשתת.
הערה קטנה - חבל שהגג של הווטרינה שרוע במעין גדר. חיצונית יפה מאוד. אבל לא ניתן לשים קישוטים למילה.
פתרון פשוט היה להוסיף פלטה נוספת על הגג.
מוצר:
סט מזנון גליל
תמונת משתמש
שם:
Victor
תאריך:
12/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שולחן מחשב פינתי 2 שידות לחדר העבודה במידה לא סטדנרטית,
ההזמנה הגיעה משמעותית מהר יותר מהצפוי, בדיוק לפי המידות ובאיכות מצויינת
השירות שקיבלתי בטלפון ובמיילים היה פשוט מעולה - מקצועי ומהיר - תודה רבה ליונן מרביטי הצפון
בטעות נשלחו ידיות שונות ממה שביקשתי, במייל אחד העניין סודר ונשלחו ידיות נכונות עם שליח עד הבית
בנוסף המחיר משמעותית זול יותר מהמתחרים שבדקתי - ממליץ מאוד
מוצר:
פינת עבודה יהב
תמונת משתמש
שם:
אנה מרקין
תאריך:
23/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני כחודש מזנון לטלוויזיה מהמבחר ענק ומגוון של האתר. קיבלתי שירות טוב ונדיב. יחס אישי וחם. סוכנת גם עזרה לי להתלבט בבחירה של צבע וסגנון. קיבלתי מזנון שלם ותקין ומאוד יפה. וגם במחיר שפוי, שזה מאוד חשוב. ממליצה בחום על האתר!
מוצר:
מזנון דגם רגב
תמונת משתמש
שם:
אלינור
תאריך:
27/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה! מחיר מצויין!
רות המוכרת המקסימה והמקצועית מצאה לנו פינת אוכל מושלמת רק מהתיאור שלי ומהגדרת הצרכים. הגיע תוך שבוע!
מוצר:
פינת אוכל סטאר עם כסאות
תמונת משתמש
שם:
רונה
תאריך:
26/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מay רהיטים שבעה ארונות לבית החדש שלי. כל ארון בהתאמה אישית במידות ובצבעים. יונתן מצוות החנות ליווה אותי בכל תהליך הרכישה בצורה אדיבה, מקצועית, עניינית ובגובה העיניים. גם לבקשות הכי לא סטנדרטיות קיבלתי מענה וקיבלתי בדיוק מה שרציתי! ממליצה בחום! תודה רבה ל ay רהיטים. אחזור לרכוש מכם שוב בעתיד בשמחה רבה.
מוצר:
ארונות
תמונת משתמש
שם:
Yulia
תאריך:
18/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רהיטים טובים, התקנה מהירה, הביאו את הכל מהר, שירות מעולה בחנות. ממליצה לקנות, אר לשים לב שמתאמים עם מובילים שעת הגעה מדויקת.
תגובת החנות:
אנו משקיעים משאבים רבים על מנת לתת את השירות הטוב ביותר לקהל לקוחותינו ואכן חידדנו את נושא שעות התיאום עם המובילים.
אנו מעניקים שירות מקצועי וחווית רכישה ייחודית במינה, שירות ושביעות רצון הלקוח הם מעוז חפצנו, ניתן לראות זאת גם בחוות הדעת של הלקוח הנ"ל וגם מחוות דעת מפרגנות מצד לקוחותינו.
מוצר:
פינת אוכל מדגם דאלי
תמונת משתמש
שם:
Yafit
תאריך:
06/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו ארון בגדים
אני רוצה לציין את השרות של יהונתן, שרות אישי וחשיבה לפרטים בדיוק כפי שרציתי. בנוסף הייתה הענות לעוד כמה שגעונות שלי בחלל הארון שנענו עד לשיגעון האחרון שלי.
הארון הגיע מהר.
נהנית מהשרות ובטח ובטח מהמוצר הסופי
מוצר:
ארון בגדים
תמונת משתמש
שם:
Uda
תאריך:
16/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. ביקשתי לקצר את זמן המשלוח ולאחר בירורים אישרו שיגיע תוך שבועיים ובסוף אפילו הגיע תוך שבוע. הנציגה בטלפון עשתה כל מה שאפשר כדי לעזור.
מוצר:
מיטת בוגטי - סטייל בד
תמונת משתמש
שם:
doridaya
תאריך:
03/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ להתרחק. נאלצתי לבטל הזמנה בשל קבלת כורסא מבן משפחה. הביטול נשלח אליהם תוך יום ולפני שסופק או נשלח משהו. ואז התברר שהם לא יכולים לזכות אותי בפייפל, ואז חייבו אותי על ה-100 שקל המקסימלי לפי חוק (שוב- לא סופק שום דבר) ובנוסף היתה להם החוצפה לחייב אותי 70 שקל עמלת פייפל בגלל שמנהל החנות לא יודע איך להתנהל נכון מול פייפל ומשך את כל היתרה שלו משם. אז אני שילמתי על הטעות שלו כי יש סעיף בחוק הגנת הצרכן על עמלות אשראי. כל זה היה יכול להימנע עם התנהלות יותר מקצועית.
יש לציין שהבחור היה מאוד נחמד במהלך ההתכתבות בינינו אבל אני חושב שהוא לא רואה את התמונה הגדולה או את נקודת המבט של הלקוח, ולכן לא הייתי ממליץ לרכוש מהחנות הזו. ואם כן, אז לא לשלם בפייפל.
תגובת החנות:
AY רהיטים מעניקה שירות מקצועי וחווית רכישה ייחודית במינה, שירות ושביעות רצון הלקוח הם מעוז חפצנו מאז 1981.
הלקוח ביצע הזמנה בסך 1890 ₪ ושילם דרך PAYPAL עבור כורסת טלוויזיה. הלקוח ביקש שנזרז את האספקה כי יש לו יום הולדת.
לאחר מספר ימים הודיע שאין לו צורך בכורסה מסיבותיו (לאחר שביצענו פעולות לזירוז האספקה), ביטלנו את ההזמנה לבקשתו.
כאמור את העמלות שנלקחות על ידי חברות האשראי אין לנו אפשרות להחזיר, לפי החוק להגנת הצרכן בביטול עסקה הלקוח מודע שהסכום שיוחזר לו הוא בניכוי העמלות שפירוטן נשלחו אל הלקוח לבקשתו לפני שאישר את ביטול העסקה.
יש לציין שהכסף הוחזר ללקוח בהעברה בנקאית כדי למנוע עמלות נוספות ועיכובים במידה והיה עובר שוב דרך חברת PAYPAL.
כאמור, אנו משקיעים משאבים רבים על מנת לתת את השירות הטוב ביותר לקהל לקוחותינו - ניתן לראות זאת גם בחוות הדעת של הלקוח הנ"ל וגם מחוות דעת מפרגנות מצד לקוחותינו.
מוצר:
פרידום ד״ר גב
תמונת משתמש
שם:
Yoav
תאריך:
12/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ברמה הכי גבוהה שיש והמזרן הצגה פשוט וואו אחלה בחירה אחלה חנות ממליץ בחום
מוצר:
Ultra comfort visco
תמונת משתמש
שם:
מעיין
תאריך:
11/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה בכלל! רכשתי מזנון תלוי, התקשרו וקבעו טווח של שעות הגעה ואיחרו ב3 שעות.
עקב בעיה של גובה השקעים אצלי בבית הם תלו את המזנון יחסית גבוה, בגלל הגובה נוכחתי לדעת שהצביעה של המדף אינה אחידה ויש לכלוכי צבע לבן על התחתית של המזנון. האדם שמכר לי את המזנון בטלפון, היה גם המתקין וגם הזדהה כהמנכל (ספק חברה אמתית). בעיני המנכל/מתקין/איש מכירות שזה בסדר גמור והבעיה היא גובה המזנון ולא שהגימור הוא ברמה חובבנית, עצם זה שהוא התקין ולא נראה לי חריג הוא הזוי לחלוטין.
על פי חוק מותר להחזיר את המוצר שנקמה בשיחה טלפונית אך הם אינם מסכימים
התקשרתי כמה פעמים ל"חברה" אך עונות נציגות עם חוסר חשק לעזור, המנכל - יוסי לא חזר אליי, אך כאשר שלחתי מייל הדורש להחזיר את המזנון הוא ענה תוך 5 דקות. הוא טוען שזה תקין יש לכלוכי צבע לבן על התחתית ושהוא מוכן שמישהו יגיע אליי הביתה וייצבע את המדף. בנוסף הוא טעון שבחודש בחו"ל אז רק אחרי זה יהיה ניתן לתקין את הצבע במדף, לגבי התחתית של המזנון זה בעיה שבגלל שזה גבוה רואים את זה.
ספק חברה שמכבדת את עצמה אבל מה שבטוח איכות אין שם, משקיעים את מיטב כספנו ולבסוף צריך לרדוף אחריהם.
תגובת החנות:
• הודענו מספר שעות מראש על עיכוב צפוי, הלקוחה אישרה וקיבלה בהבנה.
• הלקוחה ביקשה לתלות את המזנון בגובה שחורג פי 3 מהגובה המומלץ על ידינו, היא גם מציינת שזה בגלל בעיה של גובה השקעים אצלה בבית.
• במעמד התקנה הוסבר לה על ידי צוות המתקינים, בעלה ועוד איש משפחה שזה לא יפה, חריג ולא מומלץ בכלל והיא תראה את חלקו התחתון של המזנון שאין לו גימור.
• לשום מזנון אין גימור מתחת, כמו שלרכב אין גימור צבע מתחת לגחון, הבעיה נוצרה ללקוחה בגלל שביקשה לתלות אותו בגובה פי 3 מהרגיל ואישרה שהיא מרוצה במעמד ההתקנה כנגד ההמלצות של הנוכחים.
• לאחר יום כנראה הלקוחה התחרטה והחלה לאיים שאם לא נבטל את העסקה היא תפרסם חוות דעת שליליות ותלונות.
• הצענו ללקוחה מספר פתרונות ביניהם להגיע ולהנמיך לה את המזנון ללא עלות אך היא סירבה והמשיכה לאיים.
• אנחנו נושאים בגאווה תו אמון הציבור ונמצאים תמיד בבקרה מתמדת, אנחנו לא עוברים על שום חוק, אנחנו משרתים לקוחות בכל רחבי הארץ משנת 1981 ולראיה חוות דעת חיוביות ודירוג ממוצע בין הגבוהים בשוק, אנחנו חברה בבעלות משפחתית ומנהל שמגיע עם צוות התקנה לבקרת איכות מראה על הרצינות והאכפתיות מהשירות שלנו וכך נמשיך.
אנו עדיין עומדים מאחורי הפתרון שהצענו ללקוחה ונגיע לבצע זאת במידה והיא תרצה.

מוצר:
מזנון תלוי אליעד ושולחן קפה טליה
תמונת משתמש
שם:
Liraz
תאריך:
10/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות וקנייה יוצאת דופן. היחס אישי, הליווי הוא מקצועי, שירותי ואמין. המוצרים איכותיים, מנסיון. ממליצה מאוד מאוד.
מוצר:
ארונות לחדרי ילדים, מיטה, מזרונים, בד לספה
תמונת משתמש
שם:
Julia
תאריך:
15/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ספה בעיצוב אישי בצבע שאני בחרתי. הספה הגיעה לפני הזמן וזה עוד כשייבאו אותה מחו"ל. הספה מאוד יפה ואיכותית וקיבלתי שירות מקצועי ונחמד. המובילים גם כן עשו עבודה מעולה ואני מאוד מרוצה!
מוצר:
Picasso
תמונת משתמש
שם:
Ronit
תאריך:
13/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו היום מיטת קומתיים מהממת שקנינו ב AY רהיטים ,הכל היה דרך אינטרנת . השרות היה מעולה.הכל הגיע בזמן ו בדיוק כמו שביקשתי ו במחיר ו איכות מאוד טובים . ממליצה ממש על החנות הזה!
מוצר:
חלומית 5
תמונת משתמש
שם:
zoe
תאריך:
12/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה!! הגיע מהר מאוד! ואיכות המוצר מעולה!
חיפשתי ספת אירוח שתהיה קודם כל נחה לתפעול ואיכותית. קיבלתי שירות מעל ומעבר למצופה והספה שהגיע עלתה על כל הציפיות.
בהחלט אשוב לרכוש בחנות מוצרים נוספים ואמליץ מכל הלב למעוניינים לרכוש שם.
מוצר:
ספה / מערכת ישיבה ונציה
תמונת משתמש
שם:
ריהוט
תאריך:
11/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו שולחן אוכל 6 כסאות ומזרון קפיצים של דר גב.
קיבלנו הסברים מדוייקים על הקניה ועל לוחות הזמנים, החורה הגיעה בזמן
נפרקה והורכבה אצלנו לשביעות רצוננו המלאה.
מוצר:
שולחן ופינת אוכל שולחן רגלי איקס
תמונת משתמש
שם:
דרור הראל
תאריך:
05/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השולחן הגיע בדיוק במועד שהבטיחו בחברה. פינת האוכל איכותית מאוד ומצדיקה את עלותה. התמונה באתר משקפת את השולחן במציאות בצורה מדויקת. נציג מהחברה היה כל הזמן בקשר איתנו ודאג שהכל יתנהל בסדר. המובילים שכחו למסור לנו כריות ישיבה לכיסאות אז קיבלנו אותן מהחברה באמצעות שליח עד הבית תוך מספר ימים. כל הכבוד. נקנה ממכם שוב. דרור מרחובות.
מוצר:
פינת אוכל עגולה מיאמי
תמונת משתמש
שם:
Tamir
תאריך:
10/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה!! מוצרים ברמה טובה! המשלוח הגיע הרבה ליפני הזמן ללא ספק אחזור לקניה חוזרת!
מוצר:
חדר שינה סנדי
תמונת משתמש
שם:
nikoanir
תאריך:
08/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ונוח. חנות מדהימה עם מוצרים יפיפיים. ממליץ לכולם בחום להגיע ולהתרשם חווית קנייה משתלמת מאוד!
מוצר:
מזרון, מזנון, שולחן, ארון Ultra comfort
תמונת משתמש
שם:
Edna
תאריך:
19/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מבקשת להודות לצוות הנפלא של רהיטי הצפון, קניה נוחה ומעבר לזאת היחס האדיב והחם החל מרות שקיבלה את ההזמנה ועזרה בבחירה, דרך אבי המתקין המדהים והבחור שעבד איתו ובסוף יהונתן המנהל שמנגן על התזמורת בהצלחה רבה. תודה רבה מאחלת שנה טובה וברוכה בהצלחות, עדנה הרצליה
מוצר:
מזנון עינב
תמונת משתמש
שם:
עמית יצחק
תאריך:
18/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 14.7.16 הזמנתי שולחן כתיבה וכוורת מדגם עדי על ידי נציגה בשם רות.
השולחן הגיע בתאריך 11.8.16 ללא הדלתות של הכוורת(לא הועמס על ידי המוביל)
דבר שיכול להיות,הובטח לי על ידי המוביל שהדלתות יהיו אצלי תוך שבוע.
משראיתי שחלף שבוע ואף אחד לא יצר איתי קשר פניתי לבן של בעל החנות,יונתן שהבטיח לטפל בנושא.
לאחר כמה ימים שוב יצרתי קשר עם יונתן וכל פעם שמעתי תירוץ אחר למה הדלתות עדיין לא אצלי.
הופנתי על ידי החנות כמה וכמה פעמים ליצור קשר עם הנהג כאילו רכשתי ממני את השולחן כתיבה.
בתאריך 18.9.16 ולאחר כחמישים שיחות טלפון עם יונתן,רות,ויוסי בעל הבית,סוף סוף הגיעו הדלתות.
תגובת החנות:
הלקוח הינו לקוח ותיק וטוב של החנות ואכן נפלה טעות והדלתות נשכחו ביום האספקה ע"י המתקין, מאחר וזה לא משפיע על איכות או בטיחות המוצר סוכם עם הלקוח שהמוצר יישאר בביתו והמתקין יגיע להשלים את הדלתות החסרות.
הוסבר ללקוח שהמתקין יוצא לחופשה משפחתית וסוכם איתו שברגע שהמתקין יחזור הוא יגיע אליו להמשך הטיפול מכיוון שהדלתות כבר אצלו.
עוד מקניותיו הקודמות של הלקוח הוא לא מאפשר לאף איש שירות או מקצוע אחר להיכנס לביתו (מסיבותיו האישיות, על רקע גזעני) ולכן הוחלט לעכב את הטיפול בפניה עד שאיש השירות שאותו מכיר ומאפשר להגיע לביתו יחזור ויוכל לסיים את הטיפול.
לבסוף הלקוח קיבל את הדלתות, הוצע לו פיצוי כמחווה של רצון טוב על אי הנעימות הזמנית והלקוח מרוצה מהמוצר.
מוצר:
שולחן כתיבה דגם עדי
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply