דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכשירי חשמל (חולון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
עולם החשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בעולם החשמל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
5
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
2
0
3
נמצאו 5 חוות דעת גולשים על עולם החשמל
תמונת משתמש
שם:
jules.yk
תאריך:
28/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות פשוט מחפיר. מעולם לא נתקלתי ביחס כה גרוע. ניסיתי תחילה להזמין דרך האתר אך ראיתי שהאתר לא מאובטח- שימו לב לא להכניס לשם את פרטי כרטיס האשראי שלכם. לכן ביצעתי הזמנה ללא פרטי הכרטיס וסימנתי שאני רוצה שנציג יחזור אלי. בד"כ מקובל שהם חוזרים ביום העבודה הראשון. אחרי יומיים שלא קיבלתי טלפון התקשרתי, ענה לי בעל הבית ואמר שהאתר למטה ושהוא לא יודע אם המוצר במלאי (למה ניתן להזמין אותו אם הוא לא במלאי???) ושהוא יחזור אלי בהקדם. עבר עוד יום, חיכיתי כל היום והתקשרתי שוב. הוא שוב אמר לי שהוא יחזור אלי.. ביקשתי להבין מדוע שכן אני רוצה להזמין את המוצר במקום אחר במידה והוא לא קיים. אמרתי לו שתחושתי מהשירות היא לא טובה שכן זה היום הרביעי, על סף כניסה לחג ואני צריכה לדעת מה קורה. הוא הגיב בבוטות ובזלזול ואמר שאיני יכולה לדרוש שירות ממנו כיוון שלא שילמתי לו!! פשוט מחפיר. שימו לב. הבנתי אגב שזו לא הפעם הראשונה שהוא מקבל הזמנות על מוצרים שלא קיימים, מעניין מה היה קורה אם כן הייתי ממלאת את הנתונים של כרטיס האשראי...
מוצר:
אופה לחם
תמונת משתמש
שם:
חני
תאריך:
22/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי יחס אדיב בחנות, בעל החנות בא לקראתי בתנאי התשלום, המחיר שניתן הוא הטוב ביותר שמצאתי לאחר סקר שוק נרחב, ואפילו סחבו עבורי את הארגזים לאוטו. ממליצה בחום על חנות "עולם החשמל".
מוצר:
kitchenaid מיקסר ksm150
תמונת משתמש
שם:
goran
תאריך:
20/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצוין אין מילים קבלתי את המקרר תוך יום אני מאוד מאוד מרוצה
חשטב מאוד שיש להם חנות זה עוזר מאוד
מוצר:
מקרר ST558
תמונת משתמש
שם:
tomernav
תאריך:
19/02/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המיקרוגל ביום שבת באתר החברה.
ביום שני נשלח אלי אי-מייל :
"אין את המוצר במלאי אנו מתנצלים"
בצירוף מספר טלפון לבירורים.
התקשרתי ונאמר לי שאכן אין את המוצר במלאי.
מתוך סקרנות נכנסתי שוב ואתר החברה ובמקום לתקן את הסטטוס ל"אין במלאי" הם פשוט העלו את המחיר של המיקרוגל ב120 שקל.

מאכזב מאוד, לא אזמין שם יותר כלום.
מוצר:
מיקרוגל R350H
תמונת משתמש
שם:
mona327
תאריך:
08/02/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמתי DVD וקבלתי קבלה. אחרי כמה ימים, התקשרתי לקבוע שעה לעיסוף עצמי, והם אומרים לי שאין את מה שביקשתי. שאלתי למה לא הודעתם לי - אני יושבת ומחכה. אמרו לי - למה הם צריכים להודיע לי? מאחר והחנות לא חייבה אותי על ההזמנה.
מוצר:
DVD 4360
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply