דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי סינון, טיהור והשבחת מים (פתח תקווה)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
צלול טיהור וסינון מים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בצלול טכנולוגיות ?
1.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
11
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
1
כל הזמן
0
0
11
נמצאו 11 חוות דעת גולשים על צלול טכנולוגיות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץץץץץ !!!! לא מכבדים את ההתחייבות שלהם - הובטח החלפת פילטרים כל 6 חודשים. אין שום קשר אחרי חתימת חוזה. מענה טלפוני מאוד לא נעים. אין תשובה ברורה. אנחנו בלי מים מסוננים כבר חודשיים - מנסים להתנתק מהשירות ללא הצלחה. בקיצור לא לחתום ולא להקשיב לטכנאי שמבטיח שיבואו בלי שנרגיש אותם.
מוצר:
מסננים 3 שלבים M9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמעט סיימתי לשלם על המכשיר, היה טכנאי להחלפת סנן התלוננתי על המכשיר שהוא לא תקין התקשר לידי לחברה אמר שיחליפו לי מכשיר ללא עלות ויבטלו את התשלומים הישנים שנותרו במקביל, שלח לי מכשיר חדש חייבו אותי בתשלום מחדש של 4,240.80 ₪ על אותו דגם מכשיר שכמעט סיימתי לשלם. ניסיתי ליצור קשר אבל אין עם מי. לא להתקרב !!!!
מוצר:
Hc20t-nep3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראוווו הוזהרתםםםםם!!! 🚫🚫🚫🚫🚫🚫🚫
ההיתי בטוח שזה מסוג הדברים שלי זה לא יקרה!
חייב לציין שמעולם לא נאלצתי לכתוב משו שלילי על חברה או לעשות שיימינג אבל החברה הזאת משחקת בלקוחות שלה מתייחסת בזילזול וצוחקת עליהם בעניים וזה למען שלא יפגעו עוד אנשים תמימים אז שוב הוזהרתם !!🚫🚫🚫🚫🚫🚫
לפני קצת יותר משנה דיברתי עם חברת צלול וביקשתי לקנות מהם את הבר מים עם דגש על הכי טוב שיש להם מתנה להורי המבוגרים, כמובן שהמכירה הייתה שירותית וההרכבה של הבר מים והשליח מקסימים עד כאן הכל טוב.
כל הבעיות התחילו כחודש לאחר מכן, כשהבר החדש הפסיק לקרר את המים מיד התקשרתי ונציגה שלחה טכנאי שהחליף למיני בר "חדש".
כחודש לאחר מכן המיני בר הפסיק להרתיח ופה כבר פניתי לחברה בטענה על כך שבר חדש מתקלקל בזמן קצר ועוד בשימוש מינימלי של זוג הורים מבוגרים, התשובה שקיבלתי זה שהטכנולוגיה ישנה ויש בר חדש שאמור להכנס יביאו לי אותו במקום, בנתיים יביאו לי חילופי שוב "חדש" עד שהוא יגיע.
חודש לאחר מכן המיני בר הפסיק גם לקרר וגם להרתיח שוב לאחר ויכוחים שיחות חוזרות ושעות על הטלפון שלחו טכנאי שהביא חילופי ושוב התשובה כשיגיע הטכנולגיה החדשה נחליף לך.
חודשיים לאחר מכן המיני בר החליט שבא לו לחזור כנראה לחברה שלו הפסיק לפעול והתחיל להדלק ולהתכבות, כשהתקשרתי לשירות לקוחות נתקלתי בסינונים של החברה במשך כשבועיים עד שאיימתי בזה שאני איש עובד בפרסום כאן כבר המנהל "המקסים" חזר אלי הציע לי ביטוח למכשיר ה"חדש" כבר אמרנו בעלות של מכשיר חדש (49 ש"ח לחודש למשך שנתיים) וכשלא הסכמתי והתעקשתי שלח לי עוד מיני בר חילופי ושוב עם סיפורים שיגיע הטכנולוגיה החדשה נשלח לך אותה, עניין של 3 חודשים לאחר מכן שהמיני בר ה" חדש" שבק חיים והתחיל נזילה בין פתחי הצינורות, כאן כבר החברה התחילה לסנן בגלוי צחקו על הורי בטלפון, במספר שירות לקוחות "ענתה" חברה חיצונית שמשאירה הודעות שכנראה לא מגיעות ליעדם, נציגה שצעקה על הורי שזה בעיה שלהם,תשובות שמנהל יחזור אלי (לא באמת) ותשובות להורי תעשו מה שבא לכם תפרסמו איפה שבא לכם אין לנו מה לעשות אם אתם רוצים תקנו אחד חדש.
חשוב לי לציין לא חסכתי בשקל וביקשתי את המוצר הכי טוב ויקר שלהם, החברה הזאת מוכרת מוצר שידוע שהוא פגום (כך התברר לי מהשיחה עם המנהל) חבר שרכש איתי באותו זמן "נועם" מחברה מתחרה עד היום לא הרים שיחת טלפון אחד למוקד וכן התברר לי מחברים שהם לקוחות תמי 4 שלא נאלצו וגם אם כן לעולם לא בתדירות ובצורה הזאת, כרגע המכשיר ה"חדש" יושב אצלי בבית כגוש פלסטיק המתנה להורי הפכה למטרד, ואת הנעשה אין להשיב אני יקנה להם בר מים חדש והפעם מחברה אמינה, אבל לכל הפחות למנוע ממך הלקוח הבא לחוות את הזלזול חוסר שירות חוסר אכפתיות וניצול ציני כלקוח שאני חוויתי ויותר מזה הורי המבוגרים נאלצו לחוות אצליח למנוע ראו הוזהרתםם! 🚫
מוצר:
בר מים נגה שבת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה איומה...מתקן מים על הפנים...המים לא רותחים נשארים פושרים והשירות....הכי גרוע שקיים...המנכ"ל מתקשר וצועק על לקוחות שמתלוננים...אומר שהוא מרשה לנציגות שלו לדבר לא יפה ללקוחות...בוטה ואגרסיבי ולא מבין דבר וחצי דבר בשירות...מה הפלא שהחברה והשירות גרועים אם מעסיקים מנכ"ל כזה...לא להתעסק עם החברה הזאת!!!!
מוצר:
מיני בר אושן בר משפחתי
בתאריך 01/01/2017 הוחלפה הבעלות לחנות זו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הימנעו מחנות זאת!!!
אמנם המחירים זולים אך בהתאם גם השירות
מתחיל בעובדה שאין מענה בחברה, כל שיחה מגיעה קודם כל לשירות מענה קולי אשר מעביר פניה לחברה ונציג לקוחות חוזר אלייך כעבור מספר שעות.

תיאמתי מול החברה החלפת מסנן, תיאמו איתי טווח שעות בו יגיע הטכנאי(בין 9:00-13:00).
הטכנאי לא הגיע

כאשר התקשרתי לברר מדוע ולהתלונן על כך שפספסתי יום עבודה
התחילו תירוצים: "הטכנאי הגיע והתקשר פעמים רבות לפני שהתייאש ועזב"
כאשר דרשתי לקבל צילום ממסך הטלפון של הטכנאי הודו שהוא התקשר פעם אחת בלבד ואז הלך.
אמנם אני חזרתי אליו אך הוא לא ענה - אפילו רק כדי לידע אותי שכבר לא מתכוון להגיע.
כך נוצר מצב שפספסתי יום עבודה, ישבתי וחיכיתי יום שלם בבית כאשר בפועל הטכנאי "התייאש" ממני כבר ב-9:00 בבוקר

כאשר ביקשתי פיצוי כלשהו נענתי שגם לי כלקוח יש אחריות כלפי הטכנאי ולכן אין פיצוי

יש לציין שאותו המקרה בדיוק קרה לי בעת התקנת המכשיר המקורי!!!!

מיותר לציין שביטלתי את ההזמנה - את יתר המסננים אני אקנה לבד בזול יותר.
אפילו במחיר של וויתור על האחריות. העיקר לנתק מגעים עם חברה כזו

***ממליץ להתרחק - לא שווה את המחיר****
מוצר:
מיני בר מיני בר GOLD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טכנאי שלהם בא ואסף לתיקון מטהר מים ביתי עקב נזילה קטנה. הנ"ל הבטיח שיחזרו אלי עם הצעת מחיר לתיקון תוך יומיים. בפועל אף אחד לא חזר. לאחר ניסיונות רבים להשיג אותם בטלפון הגעתי למוקד חיצוני שרק לוקח הודעות, אבל אף אחד לא חזר אליי. לאחר שהשגתי אותם בטלפון בעמל רב הודיעו לי שהמכשיר תקין לחלוטין ואין שום נזילה ממנו והוחלט להשאיר עוד יום במעבדה ואם אין נזילה יחזירו לי אותו. למחרת אף אחד לא חזר אליי. עבר יום נוסף ומשראיתי שאף אחד לא יוצר אתי קשר ולא מודיע מה קורה יצרתי שוב קשר טלפוני וענו לי ממוקד הודעות כשיחזרו אלי. חזרו אליי עם סיפורים מהאגדות: פתאום מצאו שיש נזילה והודיעו לי שהחליטו לתקן מבלי לשאול אותי מראש ולקבל את אישורי לתיקון. לשאלתי מדוע עשיתם ככה, ענו לי שעשו לי טובה . אמרתי להם שלא בקשתי מהם טובות שאלתי מדוע לא נתתם לי הצעת מחיר ולא קיבלתם מראש את אישורי לביצוע התיקון ואז התחילו למרוח אותי "מה אתה רוצה עשינו לטובתך" ורק אחרי שהתעקשתי הודו שטעו. שאלתי אותם מדוע לא חזרתם אליי להודיע שאחרי 3 ימים גיליתם פתאום נזילה ואתם מציעים לי תיקון, מסרו שלא מצאנו נזילה ויש מקרים של תת לחץ בברזים במעבדה ולכן לא תמיד מגלים מיידית נזילות. בקיצור סיפורים ומריחות. ביקשתי מהם להחזיר את המצב לקדמותו ולהחזיר לי מיידית את המכשיר. ואז התחילו שוב "נחזיר לך בשבוע הבא וכו' ואח"כ שלחו הודעה שאני צריך לאסוף את המכשיר מהמעבדה שלהם למרות שסוכם מראש שהם אוספים את המכשיר מביתי ומחזירים אותו אליי(בעלות של ביקור טכנאי). המסקנה היא אין לתת אמון בבית העסק הזה, יש לקחת בערבון מוגבל את ההבטחות שלהם, במקום לעמוד בהתחייבויות מול הלקוח הם מורחים אותו ומספרים סיפורי מעשיות. בקיצור שומר נפשו וכספו ובריאותו יירחק מהם.
מוצר:
בר מים תמי 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ואני לקוח הרוכש שרות אספקת מסננים כבר כמה שנים.
פניתי ב- 1/8 באמצאות טופס האינטרנט לבקשת שרות לבר מים. חזר אלי נציג נחמד בשם איתמר תוך 15 דקות בלבד. הסברתי את הבעיה במכשיר והסברתי גם שאני מתגורר באזור עוטף עזה. הנציג ענה שניתן לטפל בתקלה שתיארתי ושבפרוש אין מניא להגיע לאזורנו גם בימים אלו. אף ציין כי תוך 4 עד 5 ימים יגיע טכנאי לביתי.
עברו 10 ימים ואיש לא התקשר וגם לא הגיע.
שוב דיברתי עם איתמר ולאחר ברור עם פקידה נוספת, שוב התחייב, שיחזרו אלי לתאום בהקדם.
עברו 17 ימים ואיש לא התקשר.

לא נותר לי אלא לקוות שיום אחד יהיה שלום ואוכל לקבל שרותי משכני בחניונס... שרות טוב משלהם!
מוצר:
שרות תיקון לבר מים אטלטיס - בר מים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות מחברת צלול השירות גרוע ומבוצע ע"י אנשים לא מקצועים החל ממענה טלפוני שמבטיחים שיחזרו אליך באותו יום וחוזרים רק לאחר יומיים
הגיע טכנאי וביצע תיקון לטרמוסטט
התקלה חזרה על עצמה לאחר 3 ימים והוזמן טכנאי הטכנאי הגיע וטען שחלקי חילוף שהם קיבלו פגומים והוא לא יבצע את התיקון אלה ישדרג לי למיני בר אחר או יחזיר לי את הכסף עבור התיקון שביקשתי את הכסף טען שיורד לאוטו להבי ולא חזר יצרתי קשר עם החברה וחזר אלי המנהל בשם אדיר שטען כי אין החזרת כסף והטכנאי לא אמר לי מעולם שיחזיר לי את הכסף או שהמוצרים שהם קיבלו פגומים ומקסימום שהוא יכול לעשות זה לשלוח טכנאי אחר ביום אחר
השירות מזלזל וחובבני לא הייתי לוקח מהם מוצר בחינם אפילו ראו הוזרתם
תגובת החנות:
הלקוח רכש את המתקן לפני כשנה וחצי בחברה אחרת.(דגם שלא נמכר בחברת צלול)
לאחר כשנה וחצי ממעמד הרכישה פנה לחברתנו בדרישה לקבל
שירות תיקונים בתשלום עבור המתקן.
הלקוח הודה בפניי (אדיר) כי הנציג שטיפל בו היה נחמד ושירותי והבהיר לו
שדגם המכשיר אותו רכש מחברה אחרת אינו מוצלח ולכן הוא אינו ממליץ לו לתקן את המכשיר,
אלא לרכוש מתקן חדש מדגם אחר, בכדי לא להיכנס להוצאות מיותרות.
למרות המלצת נציג השרות החליט הלקוח לתקן בכל זאת את המכשיר,
בגלל העלות הנמוכה אותו גובה חברתנו על התיקון (250 ש"ח כולל מע"מ עבור השירות כולל החלק המוחלף).
לאחר יומיים הלקוח טען שהתקלה חזרה ולכן שלחנו תוך 48 שעות נציג נוסף.
הובהר ללקוח כי החברה תבצע תיקון חוזר ללא עלות כמובן ,אך הוא סרב ודרש את כספו בחזרה.
גם במקרה זה המליץ הטכנאי לא לתקן את המכשיר.
ותוך התחשבות ,לקבל זיכוי על התיקון ברכישת מכשיר חדש בעלות של 899 ש"ח בלבד.
הלקוח ביקש מהטכנאי לעזוב את הדירה בטענה שהוא מעדיף "לבדוק מחירים באינטרנט"
מדובר במקרה קלאסי של לקוח קנטרן, שהודה כי החליט לתקן את המכשיר למרות המלצת החברה לא לתקנו.
במהלך השיחה עמי העביר הלקוח ביקורת גם על שאר נציגי החברה, כינה בשמות גנאי את הטכנאי
וכעס כי מנהל השירות שהינו בחור דתי משתמש למורת רוחו בביטוי "בעזרת השם" בטענה שהדבר מפריע לו.
הלקוח הבהיר לחברה כי מעתה מטרתו היא להעלות תגובות באינטרנט בכדי להזיק לחברה.
חברת צלול הינה חברה מובילה במתן שרות למתקני מים בישראל. החברה מטפלת בעשרות אלפי לקוחות
במהלך השנים החברה הצליחה להניק שרות נהדר ל-99 אחוז מהלקוחות ששירתה בהצלחה רבה.
אין ביכולתינו לרצות גם את האחוז הבודד אותו לא ניתן לרצות ואנו מאחלים ללקוח דרך צלחה
בהמשך הטיפול במכשיר בחברה אחרת.
מוצר:
מיני בר 12
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החברה אינה עומדת בסיכומים עימה: לאחר דחיות נקבע מועד התקנה. המתקין הגיע במועד אחר. ביקשתי מהמתקין (מיקי) שימתין כמה דקות שאגיע כדי לראות את ההתקנה ולקבל הסבר על אופן ההפעלה. הוא אמר שימתין אבל סיים את ההתקנה ועזב מבלי להמתין. ההתקנה בוצעה באופן רשלני ולא בטיחותי כיוון שההארקה של הבית המחוברת לברז הראשי לא הותקנה כראוי. שוחחתי עם מנכ"ל החברה (בחור ששמו אדיר) והוא מסר שהם ירכשו חלק כלשהו והטכנאי יגיע להתקין אותו ולתקן את ההתקנה של ההארקה. עד כה לא שמעתי מהם דבר ואיש כמובן לא הגיע כדי לחבר כראוי את ההארקה.


מוצר:
מסנן דירתי SLR
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פרסום שיקרי ומטעה
מעמידים את הלקוח בפני עובדות
יד ימין לא יודעת מיד שמאל
מוצר:
בר מים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות הסיכום מולנציג השירות הספק החליט לספק מוצר אחר ממברנה של חברת מיקרופילטר בלי לידע אותי

לאחר שדרשתי את ההחלפה של המוצר החנות הוציאה שליח שליח והחליפה את המוצר .

החנות עשתה דבר דומה כאשר הזמנתי סנן פחמי של חברת matrix והיא סיפקה מוצר של חברה אחרת לא ממותגת כך שמדובר בשיטה ולא במקרה חד פעמי
מוצר:
ממברנה 50gpd
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.