דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות וירטואלית למוצרי חשמל ,אלקטרוניקה ומחשבים (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דיגיטל שופס בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדיגיטל שופס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
109
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
62
0
47
נמצאו 109 חוות דעת גולשים על דיגיטל שופס
תמונת משתמש
שם:
שגב
תאריך:
07/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כ-חודש ביצעתי הזמנה באתר כשהתחייבות החנות היא לאספקה תוך 14 ימי עבודה. לאחר כ-שבועיים , התקשרתי לשרות לקוחות של החנות , קיבלתי מענה אנושי רק כעבור 4 שעות של נסיונות.
השרות לקוחות הודיע כי הוא לא מבין מה קרה ומאיפה צצה הבעיה ואמר שבאותו יום הוא יטפל בעניין ואני אראה סטטוס הזמנה משתנה באתר. הסטטוס לא השתנה גם לא כעבור יותר משבוע נוסף.
החבילה לא סופקה.
לפני שלוש שעות ניסיתי ל"תפוס" שוב את שרות הלקוחות כדי לבטל את ההזמנה . גם אז עד שקיבלתי מענה אנושי אמרו שיבדקו מה הבעיה ויחזרו אליי .
בנתיים הכסף נגבה והחבילה לא סופקה.
בתור אחד שעושה את מרבית קניותיו דרך חנויות אינטרנטיות..
אני ממליץ להתרחק מחנות זו!
מוצר:
מצלמה IXY220IS
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
31/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעת הקנייה אמרו לנו שהבעיה עם הסוללות שנגמרות מהר נפתרה. נסענו לירח דבש לארה"ב וגילינו שלא כך הדבר. כשחזרנו לחנות, הם התנערו מהאמירה הזו ורק הסכימו לשלוח אותה למעבדה, אחרי ששיחה עם מנהל שירות הלקוחות.
מנהל שירות הלקוחות שלהם פשוט לא יודע לתת שירות, הוא מדבר איתי (לקוח) ואומר שיש לו לקוחות אחרים והוא לא יכול לדבר איתי - הוא כנראה לא מבין שלקוח זה גם אחד שקנה מצלמה, ולא רק אחד שרוצה לקנות.
הסיפור פה לא מסתיים. הם הבטיחו שתוך 14 ימי עבודה יחזרו אלינו מהמעבדה עם תשובה מה קורה. כמובן שזה לא קרה. אחרי שאנחנו התקשרנו, הנציגה בטלפון פשוט נפנפה אותנו ואמרה שיחזרו אלינו. שוב פעם נפלנו בפח. התקשרנו שוב וקיבלנו תירוץ שאיש המעבדה מגיע ב-12 בצהריים - למרות ששעות השירות הם מ-10 בבוקר. כרגע המצב הוא שאנחנו מנסים להבין מה עם המצלמה.
בושה וחרפה, לא להתקרב אליהם
מוצר:
מצלמה דיגיטלית A1100
תמונת משתמש
שם:
בן
תאריך:
28/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה מהחנות דרך האינטרנט.
בלתי אפשרי לתפוס את שירות לקוחות של החברה.

המצלמה נרכשה כמתנת יומהולדת, וכאשר מקבל המצלמה פתח את המצלמה הוא נדהם לגלות שחסר באריזה כבל של המטען שבלעדיו אין אפשרות להטעין את המצלמה.
יצרתי קשר שוב עם שירות הלקוחות והובטח לי שהכבל יישלח במהירות האפשרית לבית הלקוח.
מאז עברו 10 ימים ועדין הכבל לא הגיע. בסופו של דבר רכשתי את הכבל בעצמי (בכל זאת זה לא נחמד שיש מצלמה ואין דרך להטעין אותה) בחוסר ברירה כי אין ברצוני לחכות מעבר לזמן המרובה שכבר חיכיתי.

דיגיטל שופס עדין חייבים לי זיכוי של 60 ש"ח על הפרש בין המצלמות ועל ביטול משלוח עד הבית, ולמרות שדיברתי איתם כ"כ הרבה פעמים, והם אמרו שכבר קיבלתי את הזיכוי, עדין לא קיבלתי שום דבר. לאחר בירור עם חברת האשראי הם אישרו לי את זה. השארתי למוקד קבלת הודעות לפחות 7-8 הודעות והם בכלל לא טרחו לחזור.
בסופו של דבר אני נאלץ להרים ידיים, הם לא מחזירים לי את הכסף ומתנהגים כעבריינים. חברת האשראי לא יכולה להתערב כי כבר קיבלתי את המוצר.

שורה תחתונה,
לא לקנות מדיגיטל שופס לעולם!!
מוצר:
מצלמה דיגיטלית w-350
תמונת משתמש
שם:
oshrat
תאריך:
10/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע קניתי מצלמה בדיגיטל שופס. ההזמנה היתה נוחה ומהירה. במהלך כל ההזמנה הייתי בקשר עם מנהל שרות הלקוחות בשם אלכס שענה לי על כל השאלות ואף נתן לי אישור לשדרג את הכרטיס זיכרון ל8 ג'יגה במקום 4 ללא תוספת תשלום.החבילה הגיע אלי תוך פחות משבוע ארוזה בצורה טובה ובטוחה עם כל הציוד ושום דבר לא חסר. המחיר אצלם היה הכי נמוך מכל שאר החנויות. אני ממליצה לקנות אצלם!
מוצר:
מצלמה dmc fz35
תמונת משתמש
שם:
דקלה
תאריך:
08/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 15.7.10 רכשתי דרך אתר זאפ אייפוד ננו 16G דור 5, בצרוף אביזרים נלוים (מטען חשמלי + מגן מסך.
על החשבונית לא היה כל פרט מזהה של החנות, פרט לשם החנות: לא היה רשום טלפון או אימייל (בניגוד לחוק!), והייתי צריכה לחפש את פרטי החנות כדי לפנות לשרות. מענה טלפוני - אינו מאפשר לעבור את מחסום ההודעות המוקלטות למיניהן.
היתה בעיה עם התקנת מגן המסך והיא נפתרה לאחר הסבר שקבלתי במייל.
האוזניות שקבלתי עם המכשיר היו אוזניות רגילות, בניגוד למפרט המוצר שפורסם תחת השם של דיגיטל שופס, בו הובטחו אוזניות עם בקרת שליטה על הווליום. מייל תלונה שכתבתי לדיגיטל שופס לא נענה, רק לאחר 10 ימים מששלחתי עוד מייל בו הודעתי שאפרסם חוות דעת בזאפ - קבלתי טלפון ממנהל השרות, בו הודיע לי שלא אקבל את האוזניות שהובטחו במפרט, ושהיתה טעות במפרט. לטענתו אלו האזניות שאפל מספקים. לדברי כי כלקוחה הסתמכתי על האמור במפרט, ושימצא דרך לטפל בנושא, השיב בשלילה מוחלטת.
תעודת אחריות לא צורפה למשלוח, ונשלחה אלי רק לאחר שדרשתי אותה. התאריך שנרשם בה הוא תאריך ההזמנה ולא התאריך בו הגיע אלי המכשיר (הפרש של שבוע). לסיכום - שירות גרוע ביותר, תאור מטעה של המכשיר, אי נכונות לעמוד מאחורי המפרט שנרשם באתר זאפ ואני מקווה שלא אזדקק לאחריות שלהם. המכשיר לעומת זאת - מעולה, ולא בזכות דיגיטל שופס. להתרחק מהחנות!
מוצר:
אייפוד ננו 16G דור 5 A1320
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
29/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר, עם איסוף עצמי, ובתוך 3 ימים התבסרתי שהמוצר ממתין לי בסניף, הספקה מהירה וחלקה, השרות מצויין והמוצר מעולה...
מוצר:
מצלמה 550D/Kiss X4 Canon 550D/Kiss X4
תמונת משתמש
שם:
orna
תאריך:
23/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תחשבו פעמיים - לגמרי לא מומלץ!!!
מכשיר הWII שרכשנו התקלקל לאחר מס' חודשים. נמסר לתיקון בחודש מרץ 2010 ועד היום, 23/6/10 לא חזר. ביצענו המון שיחות טלפון, בשירות לקוחות בקושי עונים, בכל שיחה שמצליחים להשיג מישהו, הוא מביע פליאה, מבטיח וחוזר חלילה.
יש בכוונתנו לגשת לתביעות קטנות ולדרוש החזר מלא, כולל פיצויים על עוגמת נפש. החוצפה של נותני השירות של האתר עוברת כל גבול.
אבל הדבר הכי חמור מבחינתנו הוא שאין שום גורם בכיר שניתן לפנות אליו.
מוצר:
wii
תמונת משתמש
שם:
שמעון
תאריך:
22/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט יום שישי אייפוד של אפל ויום ראשון כבר הגיע במשלוח עד הבית(עם תוספת תשלום).
מהיר מאוד!!!
למרות שכתוב עד 14 ימי עסקים.
מוצר:
Ipod 8G 3
תמונת משתמש
שם:
גרשון
תאריך:
20/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מענה בשירות לקוחות
אין יחס לפניות ולהודעות
עדיין לא קיבלתי את ההוראות בעברית שהובטח לי (למעלה משלוש פעמים) שהם ישלחו באמצעות הדוא"ל.
לא מומלץ.
מוצר:
מצלמה A490
תמונת משתמש
שם:
הילה
תאריך:
15/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחי קנה לי את המצלמה בסניף בדיזינגוף סנטר. כשהמצלמה הגיעה שמתי לב שמשהו לא כשורה, ובסוף התברר שהעדשה מתנתקת מהמצלמה כל הזמן- כן, העדשה הייתה שבורה במקום החיבור שלה לגוף המצלמה.לאחר טלפונים בלתי פוסקים מצידנו, ביקשנו את מנהל הסניף, שהלך סחור סחור ולא נתן לנו תשובה ישירה.
בשלב מסויים כבר היה קץ לסבלנות שלי, והתקשרתי למנהל מס' פעמים ביום. כששאלתי ישירות אם הוא מתכוון להחליף את העדשה הפגומה שמכר לנו, הוא ניתק לי בפרצוף.

בנוסף, פילטר UV שהזמנו בנובמבר ו"לא היה במלאי", הגיע לפני שבועות אחדים.
אין לי מה להגיד יותר, אני מאמינה שהבנתם מה דעתי על החנות הזה ומהי המלצתי לאלו שעבר במחשבתם אפילו לקנות שם.
מוצר:
מצלמת SLR D3000
תמונת משתמש
שם:
erez
תאריך:
06/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי ושאלתי אם יש במלאי - אמרו שיש במלאי

שאלתי אם יש צבע אדום - אמרו שצריך להיות.

לאחר שבוע שאני מתקשר לשאול מה עם ההזמנה אומרים לי - תמתין עד 14 ימי עסקים.

אח"כ התחילו לספר סיפורים שתקעו להם את המטענים של כל המצלמות במכון התקנים, ככה כבר 3 שבועות אין למעשה את המוצר במלאי וכבר יכלתי לקנות במקום אחר, הם מצידם נותנים אפשרות לבטל....

אם אין לך במלאי תוריד את המוצר מהאתר שלך!!! אל תמכור!
מוצר:
מצלמה SX200IS
תמונת משתמש
שם:
איל
תאריך:
10/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה קומפקטית של "קנון"
ההזמנה באתר מאוד קלה וידידותית למשתמש
מצב הזמנתי התעדכן כל הזמן באתר ונשלח אלי לתא הדואר.
המצלמה הגיעה לאחר 3 ימים ארוזה היטב .
בתוך האריזה היו את כל מסמכי האחריות חתומים על ידי החנות.
קניה בטוחה וקלה .
מוצר:
מצלמה קומפקטית Canon PowerShot A490 PowerShot A490
תמונת משתמש
שם:
מירי
תאריך:
07/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המצלמה בחנות הזאת, ביקשתי לשלם מזומן ולשלוח את המצלמה לסניף שקרוב אליי. הודעתי מראש שזמן האספקה הוא קריטי לי והם אמרו לי בפירוש שברגע שהמצלמה מגיעה אליהם בצבע המסויים שביקשתי, היא תגיע לסניף הקרוב אליי אחרי יום- יומיים.
את ההזמנה ביצעתי ביום שני, והם אמרו לי שהצבע אמור להגיע ביום שני- שבוע לאחר מכן.
התקשרתי שבוע לאחר מכן ואמרו לי שהמצלמה הגיעה והם שולחים אותה לסניף חיפה. המצלמה צריכה להיות שם ביום רביעי אחה"צ. התקשרתי ביום רביעי- המצלמה לא הגיעה. אף אחד לא עדכן אותי ולא אמר לי שהיא לא תגיע. בשעה חמש בשירות לקוחות כבר לא ענו אז ביקשתי מהעובד בסניף חיפה לברר לי את הענין. התקשרתי אליו שוב ושוב כל חצי שעה כי אף אחד לא טרח להתקשר אליי. לבסוף נאמר לי שיש בעיה עם המטען המקורי ושאקבל מטען לא מקורי בינתיים בשל הדחיפות והמצלמה תגיע יום לאחר מכן. בגלל שקראתי ביקורות של אנשים שרכשו מהחנות מצלמה ולא קיבלו עד היום מטענים מקוריים וויתרתי מראש על הרעיון. אגב, בקו הטלפון הראשי שלהם נראה כי יש להם רק 2 עובדים שעונים כל הזמן ואם הם מדברים יש צליל של ממתינה. עושה רושם של חברה פיצית ומאוד לא מקצועית. מכיון שהם נותני השירות למצלמה, ביטלתי מיידית את הרכישה.
מוצר:
מצלמה sd1200 id
תמונת משתמש
שם:
ofri
תאריך:
03/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק!!!
רכשתי מצלמה שהתקלקלה אחרי כחודש לערך ונשלחה לתיקון , התיקון עלה לי כמעט 400 ש"ח למרות שהרחבתי אחריות. לאחר מכן חזרה אותה תקלה במצלמה ושוב שלחתי לתיקון, לאחר מכן שוב אותה תקלה, בפעם השלישית (3!!!) כבר לא הייתי מוכנה לקבל את אותה מצלמה בחזרה, דיגיטל שופס מצידם לא הגיבו לפניותיי הן בכתב והן בע"פ ובנוסף לא עונים ב"שירות לקוחות" שלהם.
לסיכומו של עיניין, מתוך 7 חודשים מאז רכשתי את המצלמה , למעלה מ-3 חודשים היא בתיקונים,כל פעם אותה תקלה אשר בפעם הראשונה אף שולם על התיקון כמעט שליש!! מערך הקנייה
המחיר הזול לא שווה את זה !!
קנו מהיבואן הרשמי ובכך תחסכו לעצמכם עוגמת נפש ושירות זוועתי ומבזה
מוצר:
מצלמה is 920
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
30/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפוד עם נרתיק סיליקון, מגן מסך ומטען לחשמל. את האייפוד ואת המטען קיבלתי תוך מעט מאוד זמן ולא הייתה בעיה. את כל השאר קיבלתי רק אחרי חודש וקצת מאז שקניתי, כאשר נרתיק הסיליקון שקיבלתי לא מתאים כלל לאייפוד שקניתי.
בכל פעם שניסיתי ליצור קשר טלפוני עם החנות, לקח המון זמן עד שענו לי, וכשסוף סוף ענו, כל פעם אמרו שכבר שלחו את המוצרים. מה שקרה באמת זה שהם שלחו את זה רק חודש לאחר שביצעתי את ההזמנה.
אני מרגיש מרומה ושאין לי שום אמון בחברה הזו ובשירות שלהם. אל תיפלו בפח.
מוצר:
IPOD classic 160GB
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
27/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמה Panasonic ZS3 בחנות בתל אביב לפני 19 יום
המוכר בחנות היה אנטיפט, לא הסביר ולא בדק.
לא היה מטען לבטריה בקופסא,
גיליתי זאת רק בבית
הבטריה היא יחודית, וללא המטען המצלמה לא שמישה.
צלצלתי למחרת, והבטיחו שישלחו בדואר,
צלצלתי שוב לפני שבועיים ולפני שבוע ואמרו לי ששלחו.
פניתי לשירות לקוחות באימייל, ולא קיבלתי מענה.
לפני מספר ימים צלצלתי והסתבר שלא שלחו.
רק היום קיבתי את המטען, לאחר 19 יום!
קניתי מצלמה שעולה מעל 1000 שח, במקום להנות ההגדג'ט, קיבלתי רק תסכול

מוצר:
מצלמה Lumix ZS3
תמונת משתמש
שם:
Nahshon
תאריך:
26/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות בת"א אייפוד טאצ' והוספתי לקנייה נרתיק סיליקון ומגן מסך.
בחנות לא היה במלאי נרתיק סיליקון והובטח לי שיישלח לי בדואר.
כמעט חודש אני רודף אחריהם שירות לקוחות ולחנות.
אפשר להשתגע עד שמגיעים למענה אנושי כשהצלחתי לדבר עם מישהו נעניתי ב-שלחנו מה לא הגיע? / יישלח / רק עכשיו הגיע למלאי. כשכל תשובה סותרת את קודמתה לא ברור לי מה הם יותר שקרנים או לא מאורגנים.... בכל מקרה את הנרתיק לא קיבלתי עד היום.
מוצר:
אייפוד טאצ' 32 ג"ב
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
25/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשתי מילים - לא להתקרב, ובהרחבה: 1.למרות שבאתר החנות כתוב שהחיוב יבוצא עם האיסוף העצמי או המשלוח, כרטיס האשראי מחויב מיד. 2.הטלפון בשירות הלקוחות ובסניפים תמיד תפוס ולא ניתן להמתין על הקו. 3. לאחר שבוע וחצי מחיוב הכרטיס המצלמה הגיע לחנות. תיאמתי עם המוכר ב19:30 הגעה ב19:45 (הסניף נסגר ב20:00) , אך בשעה היעודה הוא כבר יצא מהחנות. 4. כשסוף סוף אספתי את המצלמה ראיתי שאין באריזה חוברת הדרכה, אף לא באנגלית ואף לא את דיסק ספרי ההדרכה, כפי שמופיע בתיאור המוצר באתר. 5. כמו כן, לא היה באריזה פריט די חשוב - המטען. 6. נאמר לי לבוא למחרת לקחת מטען, אך כשהגעתי, לא היה בחנות כל מטען. 7. הגעתי שוב בשבוע לאחר מכן לקחת מטען וקיבלתי מטען סיני לא מקורי (לא של ניקון) שזמן הטעינה שלו כפול משל המטען של ניקון שאמור להגיע עם המצלמה. בקיצור - סיוט מתמשך, הימנעו מקניה בחנות זו.
מוצר:
מצלמה D90
תמונת משתמש
שם:
אושרת
תאריך:
04/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שימו לב!!!
קניתי מצלמה מסוג CANON SD 750
שאגב היא מצלמה מצויינת בדיגיטל שופס דרך החנות שלהם בדיזינגוף סנטר. לאחר טיול בברזיל המצלמה הפסיקה לעבוד לפתע-אציין שאת המצלמה רכשתי עם האחריות המקיפה ביותר שהחנות מציעה והוספתי לשם כך כסף רב. לאחר בדיקת מעבדה נאמר לי כי יש קורוזיה במצלמה ואין מה לעשות-וזה אשמתי כי הפלתי את המצלמה למים-דבר שאגב לא קרה בשום אופן!!!!פניתי לשירות הלקוחות שלהם דרך האתר-וקיבלתי התעלמות מוחלטת שאלתי אם אקבל .הלכתי שוב לחנות כדי לקחת את המצלמה ושאלתי אם אקבל הנחה ברכישה נוספת של מצלמה דרך החנות והמוכר ממש צחק ואמר שזה לא יקרה. בקיצור דיגיטל שופס אולי נוחים בשעת הקנייה אבל שימו לב שאם תבקשו מהם שירות כלשהו לאחר הקנייה תתקלו באטימות וחוסר התייחסות פוגע ממש.
מוצר:
מצלמה sd750
תמונת משתמש
שם:
lior
תאריך:
24/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שקניתי את המוצר התקשרתי גם לנות בראשון לציון וגם לחנות בתל אביב.
משום מה הם לא זמינים בחנות המון פעמים.
הלכתי לתל אביב היום ובדקתי שהחנות פתוחה לא היה אנשים בחנות צלצלתי לחנות ושוב עברתי לתא קולי,ניגשתי למוכר שאלתי אותו למה הם לא זמינים הוא ענה שיש עומסים הם לא עונים אמרתי לו רוצה שאני אבדוק עכשיו ותראה שגם עכשיו לא עובד? הוא היה גס רוח ואמר תתקשר לשרות לקוחות.
לא ממליץ לקנות שמה.
מוצר:
sx20
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
08/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייבים לקרוא!! רכשתי מצלמה, היה לי חשוב לקבלה לפני פורים, לכן הוספתי 39 ש"ח עבור שליח והובטח באתר תוך 5 ימי עסקים. פורים עבר.. לא הצלחתי להשיג את שרות לקוחות, לכן שלחתי אימייל. תשובה לא קיבלתי. שלחתי עוד אימייל, אך מענה אין. התקשרתי לחברת האשראי לבטל את העסקה. כאשר נכנסתי לכרטיס שלי באתר גיליתי שמישהו רשם בהערות שהוא דיבר איתי "והסביר ללקוח 14 ימי משלוח" שזה מעולם לא היה ולא נברא. אחרי כשבועיים, שמו את החבילה בשער, כיוון שידעו שנסרב לקחת אותה. לחברת האשראי הם מסרו שלא מצאו אותנו..
לסיכום, מקרה זה פגע בי באופן אישי, שכן המטרה לשמה רכשתי את המוצר, עברה ולא תשוב. אני ודאי לא אשוב לרכוש מחנות זו.
מוצר:
מצלמה SX120is
תמונת משתמש
שם:
מור
תאריך:
22/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצלמה מצויינת ממומלצת ביותר. שירות אדיב מהיר ויעיל, מחיר זול ואטרקטיבי.
שירות טוב ואמין מצוות מקצועי עם הרבה סבלנות וידע.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית sd1200ic
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
10/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי אצלכם בזאפ מי נותן את המחיר הטוב ביותר ל IPOD שאני צריך ודיגיטל שופס שנקראת גם דיגיטלי היא החנות הזולה ביותר,בצעתי הזמנה באינטרנט עם נציג השירות צחי, השירות מצוין היחס מצוין והמכשיר מצוין.
מוצר:
IPOD classic 160GB
תמונת משתמש
שם:
מוריה
תאריך:
28/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה דיגיטלית ב"דיגטל שופס" בחיפה לאחר שביצעתי סקר שוק.
הגעתי לסניף בחיפה, מוכר בשם מיקי שטרית נתן לי שירות אמין, סובלני ומקצועי.
ממליצה בחום!
מוצר:
מצלמה דיגטלית SD780i
תמונת משתמש
שם:
אורלי
תאריך:
28/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל הרבה מחמאות לזאפ אתר מצוין!
המצלמה הדיגיטלית הראשונה שקנתי בדיגיטל שופס אחרי ארבע שנים נשברה, אז החלטתי לקנות מצלמה חדשה בגלל שהיה לי נסיון מצוין עם דיגיטל שופס נכנסתי לאתר שלהם בחרתי דגם הזמנתי אותו,צחי הנחמד נתן שירות מעולה ושוב קניתי בדיגיטל שופס מצלמה מצוינת בשירות מעולה.
מוצר:
מצלמה S60
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply