דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (חיפה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופ דיל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשופ-דיל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
6
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
3
0
3
נמצאו 6 חוות דעת גולשים על שופ-דיל
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
01/07/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה מצויין. קבלנו הסבר מקצועי על ידי נציגת המכירות שהיתה סבלנית ומקצועית. הרגשתי שבאמת היא מנסה להתאים לי את הדגם של המקרר הטוב והמתאים לי ביותר, ולא רק למכור מה שכדאי לחנות.
המוצר הגיע במהרה מעל המצופה
להבא, ארכוש גם את מוצרי החשמל האחרים בשופ דיל. אני ממליץ בחום.
מוצר:
מקרר sj5505ix
תמונת משתמש
שם:
לימור
תאריך:
20/06/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריכה לרכוש מס' מוצרים, חשבתי לרכוש כל מוצר דרך אתר אחר וכך לקבל את המחיר הזול ביותר. לאחר התייעצות של מספר ימים עם נציג המכירות אשר העניק
לי הרגשה של סבלנות ואדיבות הזמנתי את כל המוצרים אחריי יומיים ובמרוכז. בין המוצרים היה LCD של טושיבה ולגביי זה הייתה התלבטות לגביי נותני השירות ניופאן או אחרים , הובטח לי שהמוצרים יגיעו תוך 7 ימי עבודה ונותני אחריות של ראלקו וניופאן, יום למחרת יצרו עמי קשר לאימות פרטים ותיאום הספקה.
המוצרים הגיעו בשלמותם, עם תעודות אחריות של ניופאן וראלקו כפי שהובטח.
אני מאוד מרוצה ורוצה להודות על השירות המצויין
כמובן שאמשיל לרכוש בשופ דיל ואף להמליץ בחום לקרוביי
מוצר:
lcd 37wl66
תמונת משתמש
שם:
דיאנה
תאריך:
14/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה טלפונית בתאריך 10.01.2007
דיברתי בטלפון עם בחורה שאמרה שקוראים לה ימית . היה לי מאוד חשוב שהטלוויזיה תהיה באחריות של חברת NEWPAN לשלוש שנים וזה מה שהובטח לי ע"י ימית דרך הטלפון .
עשיתי את ההזמנה אבל לא היה לי שום אישור בכתב לפרטי ההזמנה שביצעתי.
שבוע שלם התקשרתי יום יום לימית וביקשתי לפקסס לי את ההזמנה עם כל הפרטים שלה.
כל יום קיבלתי הבטחות חדשות וההזמנה לא הגיעה.
בינתיים כדי לוודא שמה שהובטח לי נכון ביקשתי מכמה חברים שלי להתקשר לשופ דיל ולברר לגבי אחריות של אותה טלוויזיה .הם אמרו לי שהכן נאמר להם שהאחריות היא של NEWPAN לשלוש שנים .
בנוסף כדי שתהיה לי הוכחה למה שנאמר הקלטתי כמה מהשיחות עם ימית בהן היא חוזרת על פרטי האחריות .
כאשר קיבלתי סוף-סוף את הפקס של ההזמנה היה רשום שם רק דגם ללא שום זכר של האחריות.
שבוע אחרי ביצוע ההזמנה ותחת לחץ טלפוני שלי סיפקו לי את הטלוויזיה אבל... הופתעתי לגלות שהדגם של המוצר שונה וגם האחריות של המוצר היא של י.שלום לשנה ולא של ניופאן לשלוש שנים.
מיד התקשרתי לימית שבהתחלה אמרה שהיא לא זוכרת מי אני (למרות ששבוע שלם התקשרתי אליה לפחות פעם ביום והיא תמיד זכרה אותי). אחרי שאמרתי לה שיש לי הקלטות של השיחות היא אמרה לי להשאיר בינתיים את הטלוויזיה ולהשתמש בה והיא תדאג להחליף אותה .
היום אנחנו יותר מחודשיים אחרי ואני עדיין מחכה להחלפה . בינתיים גיליתי שלבחורה קוראים הדס ולא ימית וגם גיליתי דרך נציגים של חברת ניופאן שהם בכלל לא עובדים עם חברת שופ דיל.
אני ממשיכה להתקשר כל כמה ימים להדס/ימית ולקבל ממנה הרבה הבטחות של עוד כמה ימים ועוד כמה ימים ושום דבר לא הגיעה בינתיים.
הסיפור עדיין לא נגמר ויש עוד הרבה מה לספר על ההבטחות שקיבלתי .
היה חשוב לי לשתף אותכם חברים ,כי אני מאמינה שרק ככה נוכל לעזור אחד לשני ולהזהיר אחד את השני .
כל מי שרוצה פרטים נוספים מוזמן לכתוב לי למייל .
מוצר:
TV 32WL66
תמונת משתמש
שם:
זינה
תאריך:
18/12/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה בתאריך 28 בנובמבר 2006 דרך הטלפון. הפטיחו לי האספקה תוך שבוע. אחרי 3 שבועות שלא קיבלתי את המוצר הופתעתי לראות את הדו"ח של הכרטיס האשראי. טיפלה בי ימית שדיברה בצורה מאוד לא יפה ומסרה לי מידע לא נכון.
בסופו של דבר נאלצתי לבטל את ההזמנה ולהתחיל את התהליך ביטול עסקאות (כי הספיקו לבצע כמה) דרך חברת האשראי.
מוצר:
כיריים TF66
תמונת משתמש
שם:
זיו
תאריך:
16/10/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה בתאריך 17 בספטמבר 2006 ארבעה ימים לפני ראש השנה. זמן האספקה שרשום באתר הוא 14 יום אך בטלפון אמרו שהם ישתדלו לספק לפני ראש השנה. כמו כן הם אמרו שאני אצטרך לשלם דמי אספקה למרות שבאתר ובהזמנה עצמה רשום אספקה חינם. לאחר שהתעקשתי הם ויתרו על זה.
אחרי רוה"ש כשלא הגיעה ההזמנה התקשרתי לברר על מועד האספקה והם אמרו שהיתה בעיה והם יתאמו מועד אספקה בקרוב. שבוע לאחר מכן ניסיתי להשיג אותם מספר ימים בטלפון ובמייל אולם לא היתה תשובה מהם. לאחר חג סוכות, חודש לאחר ביצוע ההזמנה, התקשרתי אליהם והם שוב אמרו שהיתה בעיה ותוך מספר ימים הם יתאמו איתי מועד אספקה. ביקשתי מהם לבטל את ההזמנה (הם לא חייבו אותי בכרטיס האשראי).
מוצר:
טלוויזיה 29CL11
תמונת משתמש
שם:
שירי
תאריך:
30/08/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מקרר SHARP, אמנם היה חשש להזמין מקרר דרך האינטרנט, אך השירות היה טוב מאוד. טיפלה בנו הדס מ"שופ דיל".
המוצר הגיע תוך 3 ימים בלבד.
מוצר:
מקרר SHARP
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply