דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד מחשבים (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
זד מחשבים א.ב בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסקיי פי. סי ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
18
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
0
0
18
נמצאו 18 חוות דעת גולשים על סקיי פי. סי
תמונת משתמש
שם:
Adam K
תאריך:
11/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בעקבות המחיר הרשום באתר ZAP.
באתר החברה היה רשום שהמוצר במלאי ב115 שקלים, כאשר הגעתי לחנות המוכר טען שאין דבר כזה והמוצר עולה 134 שקל.

אחרי כמה דקות של חיפושים באינטרנט לצד המוכר הוא הסכים ואמר שימכור לי במחיר הנתון (115 ש"ח).
כאשר ניגשתי לקחת את הכרטיס זכרון מהדלפק, נטען בפני שאין להם במלאי את אותה החברה והם יתנו לי באותו מחיר חברה אחרת. כמובן שלא הסכמתי.
=בזבוז זמן.
מוצר:
זכרון RAM למחשב נייד DDR3 4096MB 1333Mhz
תמונת משתמש
שם:
gan
תאריך:
17/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של לוח אם וכרטיס מסך, ושילמתי באמצעות PAYPAL. תהליך ההזמנה היה פשוט, ונשלחה לי הודעת אישור למייל, כמו גם כניסה נוחה לחשבון למעקב אחר ההזמנה.

במשך ארבעה ימים ההזמנה לא טופלה כלל (בתוכם גם שבת), וכל אותה עת הופיעה הודעה בחשבון שלי לפיה "מתבצעת בדיקה מול חברת האשראי".
רק כאשר התקשרתי אל מוקד שירות הלקוחות לבדוק מה לוקח כל כך הרבה זמן לבדוק מול PAYPAL נאמר לי שבכלל אין לוח אם כזה במלאי וסתם ביזבזתי ארבעה ימים. הם לא טרחו, כמובן, לשלוח לי הודעת מייל שהלוח לא נמצא במלאי או לבטל את ההזמנה והחיוב ב-PAYPAL
פרק ב':
לאחר מספר ימים התקשרתי לבדוק מה קורה עם ההזמנה ונאמר לי שהם בכלל לא מחזיקים כזה לוח, למרות שעד רגע זה הוא מופיע אצלם באתר.
ביקשתי לבטל את ההזמנה ולקבל את כספי בחזרה.
למחרת קיבלתי מייל לפיו כאילו מנסים להשיג אותי בטלפון ולא מצליחים. שטויות, אבל התקשרתי בכל זאת. בחור בשם אמיר אמר לי שאת הלוח שאותו הזמנתי, וכאמור מופיע עד רגע זה אצלם באתר, כבר לא מייצרים ואפשר להשיג אותו רק כמשומש. שטויות - אפשר להשיג אותו באתרים אחרים, אבל מילא.
אמיר הציע לי לוח אחר של אינטל, וטען שמדובר בלוח שעולה "עשרות שקלים יותר", אבל בגלל התקלה שהיתה הם ימכרו לי אותו באותו מחיר. לצערי הסכמתי, בדיעבד הסתבר שאמיר שיקר: אצלם באתר הלוח עולה 6 שקלים יותר, אבל מילא. המתנתי שבוע נוסף עד שהגיע המשלוח, וכאשר הרכבתי את הלוח הסתבר שאין לו יציאה פרללית, לה אני זקוק לטובת תוכנה מסויימת שעובדת עם פלאג כזה.
התקשרתי לאמיר והוא אמר שהוא יבדוק לי אם יש כזאת יציאה וישלח לי אותה. כמובן שהוא לא חזר אלי.
התקשרתי כעבור שבוע, והוא אמר: "יש לך חריץ פי סי אי - אז אתה יכול להוסיף כרטיס ליציאה פרללית בעלות של 50 ש"ח"
לחילופין, הוא הציע לי לשלוח על חשבוני את הלוח אליהם ולקבל (לא ברור מתי) זיכוי כספי. לאחר מייל נוסף לשירות לקוחות שלהם הם גם הסכימו לשלם לי 10 ש"ח תמורת המשלוח בדואר. ומה לגבי בזבוז הזמן, הטלפונים, ההתרוצצויות לדואר וכל זה?
בקיצור - הטעות הגדולה ביותר שלי היא שלא התייחסתי ברצינות לדירוג הגולשים של זאפ לפני שבכלל נכנסתי לקניה המיותרת הזאת.
מוצר:
לוח אם GA-G41MT-S2PT
תמונת משתמש
שם:
אדוארד
תאריך:
12/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עובדים שם אנשים נדירים. חבל שלא הספקתי לקרוא חוות דעת עליהם.
SKYPC זד מחשבים.
הגעתי אליהם דרך אתר זאפ.
באתר הם רושמים שגוף עם מאוורר קיים במלאי.
המוצר לא היה במלאי.
סתם בזבזתי עליהם זמן(ודלק).

מוצר:
גוף קרור alta9
תמונת משתמש
שם:
aviv
תאריך:
28/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מעבד למחשב ישן והיה קשה למצוא. נתקלתי במודעה של סקיי פי סי שהייתה מאוד אטרקטיבית. למרות שקניתי שם בעבר וכמעט תמיד זה נגמר במפח נפש, ובנוסף על יחס אדיש ומאכזב ,החלטתי להמר ולנסות שוב ולתת להם צ'אנס.
הזמנתי מהם וציינתי שזה דחוף. איש השירות אמר שישנן שתי אפשרויות, או בדאר רגיל או בדאר מהיר. שאלתי אותו אם מניסיונו זה ייקח יותר משבוע והוא אמר שהוא מעריך את הזמן בכמה ימים. המוצר לא הגיע אפילו אחרי שבועיים וכוון שזה היה לי דחוף, מצאתי בינתיים מעבד במקום אחר. למרות הכל המעבד שהשגתי לא עבד עם החומרה שניסיתי. אחרי שלושה שבועות הגיע המעבד של סקי פי סי. החלטתי בלב כבד לנסות גם אותו עם החומרה שבדקתי, למרות ששיערתי שהם יעשו לי בעיות נוראיות אם ארצה להחזיר אותו. גם הוא לא עבד. את המעבד הראשון החזרתי לחברה עם יחס ושירות נהדר (א&א מחשבים)וקיבלתי זיכוי. בסקי פי סי התייחסו בזלזול ואחרי ויכוחים נוראיים הסכימו לבדוק. לאחר שבועיים הגיע המעבד אלי הביתה. לא זיכוי ולא נעליים. אפילו מכתב שמסביר את העניין לא היה בקופסה. הכל בטענה שהאריזה נפגמה. חברה עלובה ומיותרת. אני לא אקנה אצלם לעולם. ממליץ לכולם גם, בשום פנים ואופן לא לקנות אצלם!!!
מוצר:
מעבד ATHLON 2
תמונת משתמש
שם:
Oz Bonderman
תאריך:
28/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בתאריך 25.11.12 במשלוח מהיר.יום למחרת קבלתי מייל שמודיע לי שיכול להיות שהמוצר לא יהיה במלאי וייקח עוד 72 שעות ועוד שני ימי עסקים עד שיגיע.כשהזמנתי לא נאמר דבר על חוסר במלאי רק לאחר ההזמנה זד מחשבים(סקיי פי סי) טרחו להודיע על בעיות מלאי.המוצר היה אמור להיות מתנה לכן שלמתי עוד 45 ש"ח על משלוח מהיר.שוב לא אקנה בחנות שמטעה לקוחות.
מוצר:
רמקולים למחשב
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
14/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-20/09/2012 הזמנתי קירור למעבד של CoolerMaster. בסוף החודש קיבלתי בדואר חבילה אך להפתעתי היה בתוכה קירור למעבד מדגם Spire Storm Pro שהיה כנראה מתצוגה כי היה מלא אבק ובקופסה מודבקת מכל כיוון אפשרי. בנוסף לכל, הוא היה שבור.
כשהתקשרתי לשירות הלקוחות, הם נשמעו נחמדים ומבטיחים למדי וביקשו שאשלח אליהם בדואר רשום את המוצר השגוי עם מכתב הסבר והם בתמורה ישלחו אלי את מה שהזמנתי. בתאריך 14/11/2012 קיבלתי מהם סוף-סוף מכתב שבו היתה פשוט הודעת זיכוי על סכום הקניה, בלי להודיע לי מראש, בניגוד לסיכום שלי עם נציג שירות הלקוחות, וכמובן בלי פיצוי על הטעות או אפילו תשלום דמי המשלוח בדואר רשום שנאלצתי לשלם כדי להחזיר אליהם את המוצר.
בכל החודשיים האלה, המחשב שלי ישב מושבת בהמתנה לקירור החסר.

בקצרה - מה שלא תעשו, אל תקנו ב-SkyPC. אפילו בחנויות אחרות שיצא להן שם נוראי, אף פעם לא היתה לי חוייה איומה כזו.
מוצר:
קירור למעבד X Dream i117
תמונת משתמש
שם:
אביב
תאריך:
30/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום הוצאתי את החבילה מהדואר ולהפתעתי ראיתי ששלחו לי את האוזניות הלא נכונות, דגם שעולה עשרות שקלים פחות מזה שהזמנתי.
בנוסף לכך, המשלוח עצמו נעשה כשבוע לאחר שאמרו לי בחנות שהחבילה ניתנה לדואר.

שלחתי להם אימייל וכעת אני ממתין לראות מה יקרה, בתקווה שפשוט ישלחו לי את האוזניות הנכונות והעניין יפתר במהרה.
מוצר:
אוזניות IDR355m
תמונת משתמש
שם:
קריס
תאריך:
18/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב5 לספטמבר רכשתי עכבר גיימינג של CM באתר החנות, קיבלתי במייל אישור הזמנה ומספר הזמנה, כמובן שלא את מספר הדואר הרשום. ניסיתי לפנות במייל ולבקש מספר דואר רשום, לא ענו לי בכלל.

העכבר מופיע באתר במחיר 184 שקלים, עם אפשרות להוסיף משטח לעכבר בעוד 35 שקלים, ובחרתי באפשרות משלוח בדואר ישראל רשום שזה 12 שקלים. סך הכל לתשלום - 231 שקלים.
בחשבונית לא מופיע משטח לעכבר, אבל איכשהו החיוב הוא על 231 שקלים והעכבר עצמו יותר יקר ומופיעה תוספת מע"מ שלא הוזכרה באתר בסגירת העסקה.

ביום שישי האחרון, ה14 לחודש בשעה 12:24 יצרתי קשר עם החנות לאחר שאספתי את החבילה מהדואר. העכבר הגיע בקופסא שנראית כאילו סגרו אותה מחדש, העכבר עצמו נראה משומש וכל התחתית שלו מלאה שריטות ושפשופים. משטח לעכבר - כלל לא הגיע.

בחיוג לחנות ענה לי בחור שלא ממש ניסה לעזור ושאל בחור אחר ברקע על מה אני מדברת ושהעכבר אמור להגיע עם משטח עבודה ובכלל לא כתוספת בצד. הם בדקו עכבר מאותו סוג בחנות ואמרו שהעכברים האלה מגיעים עם משטח (פד) בתוך הקופסא. אמרתי שאני לא קיבלתי. פתאום שמעתי מוזיקה (העבירו אותי למישהו אחר מבלי להודיע), ואז הגעתי לבחור בשם אמיר, שהיה מאוד לא שירותי ולא סימפטי. אני בעצמי עובדת במוקד טלפוני שנותן שירות ללקוחות ויש לציין שאמיר נותן מענה גרוע מאוד בטלפון. הרגשה שאין עם מי לדבר.

אמיר טען שוב ושוב ש"זה אמור להגיע ביחד, מה שקיבלת זה מה שיש" ושטענתי שהעכבר הגיע אליי משומש וזה לא לעניין ואני עוד פשוט רק מבקשת לקבל את מה ששילמתי עליו ושישלחו את הפד... הוא אמר שהוא יחזור אליי. בשעה 12:55 ניסיתי ליצור קשר שוב ולא היה מענה. חבר שלי התקשר גם הוא אחרי שעה ואמרו לו "יחזרו אליכם" וזהו.
היום יום שלישי. אף אחד לא חזר אלינו.
לו יכולתי הייתי מבטלת את ההזמנה עוד במעמד השיחה עם אמיר, אבל נראה שגם זה היה קצת גדול עליו ואנסה לפנות אליהם שוב מחר במהלך היום.

(בהזמנה קודמת שלי של מאווררים למחשב, אחד גם הגיע פתוח והחשמל שלו הי מקולקל ולא עבד, במקרה היה לחבר שלי רזרבה אז חיברתי ולא התלוננתי כלל, חברה שלי הזמינה מהחנות הזו לפטופ, הלך לו המעבד שהיא התקשרה אליהם הם סיננו אותה ואמרו לה שהם לא קשורים ולא עוזרים בזה, אפילו לא היו אדיבים מספיק כדי להפנות אותה למעבדה של לנובו, אני השגתי לה את המספר ושם נתנו לה שירות מצויין כבר...)
השירות פשוט רע.

אצלי הכל שמור ומתועד. מקווה שאצליח לבטל את העסקה והכסף שלי לא "ייתקע" כמו של שני האנשים שכתבו כאן ביקורות...
מוצר:
עכבר גיימינג Sentinel Advance
תמונת משתמש
שם:
ירדן
תאריך:
04/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב דרך האתר - שילמתי באשראי.
קיבלתי טלפון שהם רוצים שנפקסס להם צילום אשראי ותעודת זהות. לאחר שלא הסכמנו לכך המוכר ביטל את המכירה.
זה לא מנע ממנו לחייב את הכרטיס ב100% מהסכום (אני מזכיר שהמוצר לא סופק אף פעם).

לאחר שהתקשרנו לבדוק למה חייבו אותנו - לא הייתה תשובה ובסוף הוא החליט לחייב אותנו "רק" 25%.
אחרי ששאלנו למה הוא מחייב אותנו בסכום שכזה אחרי שבכלל העסקה הייתה צריכה להיות מבוטלת הוא אמר - "אם אתה רוצה תתבע אותי - אני מחייב אותך ב25%".

עד עכשיו לא קיבלנו החזר של 75% מהסכום (חייבו אותנו ב100%)
מחיר המחשב היה 5000 - הוא לוקח 1250 ש"ח למרות שלא קיבלנו כלום.
אני מזכיר שבתקנון רשום:
"ביטול הזמנה ע"י הלקוח יחוייב בדמי טיפול של 5% או 100שח (הנמוך מבינהם)"
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתר שלנו.
בגלל האחריות שלנו כלפי הלקוחות שרוכשים באתר בפרט בסכומים גבוהים אנחנו מבקשים מהלקוחות שלנו להצמיא צילום תעודת זהות + כרטיס אשראי לשם אימות זהות הלקוח. הלקוח סירב בכל תוקף לשלוח צילום תעודת זהות. הלקוח ביקש לבטל עסקה ונענה שביטול עסקה בהרכבה אישית הינה 25 אחוז מערך העסקה.
הלקוח ביקש במהלך הרכבת המחשב מספר פעמים לשנות לו את הרכיבים דבר אשר בוצע ללא חיוב מצידנו.
בנוסף וחמור מכך ההזמנה המקורית בוצעה על שם דונה קרולינה על ידי שלמה צפניה. בנוסף הלקוח ביקש לשלוח לכתובת שונה מכתובת החשבונית דבר המעלה ספקות רבות. לאחר שיחה עם נציג שלנו דיבר איתנו בחור בשם שי ולא שלמה שהטלפון שונה מהטלפון המקורי . זה העלה את חשדנו לעקיצה מצד גורמים עוינים. מאחר זאת הרכבה מיוחדת בבניה ומפרט אישי ללקוח ולא מוצר מדף נקבע ע"י החברה ביטול עסקה בסך של 25 אחוז מערך העסקה. הלקוח קיבל את כספו חזרה בצק 75 אחוז מערך העסקה.
המחשב הורכב ונארז ולא נשלח ברגע האחרון.
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
19/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה הגרועה ביותר שהייתה לי!!
בתאריך 16/7 הזמנתי משטח קירור למחשב נייד
וקיבלתי מייל אוטומטי שכלל את הציטוט הבא

"ההזמנה שלך עוברת בדיקת זמינות מלאי אצלנו ואצל הספקים שלנו במידה ולא תקבל הודעה ב 72 שעות על בעיית זמינות מלאי תראה את ההזמנה כמאושרת."

לא חזרו אלי והבנתי שההזמנה אושרה.
לאחר שבועיים שהחבילה לא הגיעה יצרתי איתם קשר. נציג החברה אמר שבכלל אין את המוצר במלאי והוא לא יודע אם יהיה אותו.
לשאלתי מה היה קורה אם לא הייתי מתקשר השיב שבטח מתי שהוא היו מגלים זאת.
לא אפרט יותר מדי
אבל מפה זה רק הדרדר כל פעם הבטיחו שישלחו ויחזרו אלי ולא עשו זאת.
(נאלצתי להתקשר לחברה 7 פעמים!!)
רק היום יותר מחודש אחרי הגיע הודעה על דבר דואר נקווה שהגיע..
אני לא מתקרב יותר לחנות הזאת!!
מוצר:
משטח קירור למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
בן ציון
תאריך:
15/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעמיים הזמנתי את המוצר בחודש האחרון ובשתי הפעמים קבלתי אישור על ההזמנה. בפעם הראשונה המוצר לא הגיע ורק לאחר שבועיים ולאחר ששלחתי להם מייל בשאלה מה קורה עם ההזמנה, קבלתי תגובה שההזמנה מבוטלת. שאלתי במייל חוזר למה ביטלו ולא זכיתי לתגובה. היום דיברתי בטלפון עם החנות והם אמרו שהם מתנצלים על העניין ושאזמין שוב. הזמנתי שוב והתקשרתי לחנות, שם דיברתי עם בחור בשם אמיר שאמר שההזמנה התקבלה. לאחר כשעתיים קיבלתי שוב מייל שההזמנה מבוטלת עקב חוסר במלאי. התקשרתי שוב לחנות ואמיר אמר שאין יותר להשיג את התיק. אמרתי לו שאת זה הוא כבר ידע לפני חודש והוא סתם מהתל בי ובלקוחות עם המחיר הזול שהוא כביכול לוקח על התיק. תשובתו היתה ששכחו להסיר את זה מהאתר ועכשיו הוא מסיר את זה. לא הייתה לו תשובה לשאלה למה זה נמצא חודש שלם באתר ללא יכולת לספק את זה.
מוצר:
תיק למחשב נייד pnc-114
תמונת משתמש
שם:
assaf
תאריך:
08/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ובכן בשורה התחתונה- אין עם מי לדבר.
הזמנתי באתר אוזניות לפני נסיעה לחו"ל ושילמתי דרך פייפאל.
לאחר 3 ימים התקשרתי לברר ונאמר שאין את האוזניות במלאי.
באתר שלהם כתוב שהם חוזרים אלייך אם אין במלאי.
חיכיתי עוד 3 ימים ולאחר שלא היה שינוי שוב ניסיתי להתקשר ואמרו שהיום זה יגיע ויישלח.
לאחר 3 ימים התקשרתי שוב - הבטיחו שהיום זה מגיע ויישלח היום (נשמע מוכר?)

לאחר יומיים נמאס לי לחכות והטיסה שלי היתה באותו יום - התקשרתי ואמרו שמחר זה אמור להגיע מהיבואן, פשוט ביטלתי את ההזמנה !

חנות לא רצינית בעלת אתר שלא משקף את הסטוק שלהם.

תעשו טובה - תעברו הלאה לחנות אחרת...
מוצר:
אוזניות IDR355
תמונת משתמש
שם:
פ
תאריך:
05/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בידיוק כמו הלקוח הקודם:מספר ימים לאחר קניית מאוררים דרך האתר , יצרו איתי קשר ואמרו שהעכבר לא במלאי , המוכר אמר שיבטל את ההזמנה- וכך עשה(קיבלתי אישור במייל). הקטע הוא, בפייפאל הכסף על HOLD, לאחר יצירת קשר עם החנות שוב אמרו לי שבכלל לא חוייבתי. סירבו לבדוק בפייפל ועד היום הכסף תקוע בפייפל
מוצר:
מאורר למארז
תמונת משתמש
שם:
נתי
תאריך:
19/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מספר ימים לאחר קניית העכבר, יצרו איתי קשר ואמרו שהעכבר לא במלאי (לא היה כתוב זאת בחנות), המוכר אמר שיבטל את ההזמנה- וכך עשה. הקטע הוא, בפייפאל הכסף על HOLD, לאחר יצירת קשר עם החנות שוב אמרו לי שבכלל לא חוייבתי. חיכיתי שירד הHOLD, לאחר הרבה זמן שלא ירד ניסיתי ליצור קשר עם החנות, לראות מה קורה ולא הייתה תגובה, אחר כך שלחתי עוד מייל וגם אליו לא הייתה תשובה, עבר מאז ששלחתי את המיילים עליהם דיברתי זמן רב ועדיין אין תשובה מהחנות.
מוצר:
עכבר
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
03/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
03/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה ב 18/06, לאחר מספר ימים התקשרתי לשאול מה קורה עם ההזמנה ונאמר לי שהמוצר לא במלאי ולכן לא נשלח עדיין.
קיבלתי את המוצר ב 03/07.
לפי מספר המעקב בדואר החבילה נשלחה ב 27/07
כלומר לקח להם 7 ימי עסקים רק לשלוח את החבילה.
מוצר:
משטח קירור למחשב נייד Notepal X1
תמונת משתמש
שם:
חנן
תאריך:
26/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לאחר סקר מחירים ולאחר שבדקתי ובאתר הובטח שתוך 4 ימים יגיע המשלוח עם שליח (הוספתי לתשלום עבור שליח כדי שיגיע מהר).
במייל שהתקבל לאחר ביצוע ההזמנה הובטח שאם יתקבל אישור מחברת כרטיסי האשראי וגם המוצר במלאי יבוצע המשלוח ובמידה שתהיה בעיה יצרו איתי קשר בתוך 72 שעות לכל היותר
לאחר 8 ימים עדיין לא שמעתי כלום מהם, התקשרתי ואמרו לי שיבדקו ויחזרו אלי.
חיכיתי חצי יום ולא חזרו ולכן התקשרתי שוב, אמרו לי אתה רוצה לבטל את ההזמנה אין בעיה, כעסתי היות והמדפסת מאוד חשובה אצלנו (משמשת לעבודה) וסתם ביזבזתי 8 ימים, ביקשתי לדעת מה קורה האם יש סיכוי שאקבל בזמן סביר, אמרו לי שתוך שעה יתקשרו אלי אבל גם הפעם לא דובים ולא יער.
כמובן שאת ההזמנה אבטל היות ואני בכלל כבר לא סומך עליהם ואזמין ממקום אחר.
מוצר:
טיונר למדפסת לייזר CLT-310
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
07/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הלוח כולל זכרונות ומעבד.
המחשב לא הצליח לעבוד ועשה איתחולים כל הזמן.
איכשהו המחשב עלה (עם מסך מחשב ולא דרך HDMI) והצלחתי להתקין אותו.
לצערי עדיין לא עבד עם HDMI.
כשחזרתי לחנות, בקשו ממני 120 ש"ח כדי לבדוק את המחשב.
המחשב הוחזר תקול, לא מורכב עד הסוף (חוטים לא מחוברים ללוח והרי לקחו ממני כסף על זה), אין יציאת וידאו ב - HDMI ואי אפשר להחזיר את המחשב לחנות כי השירות שלהם מזעזע.
הדבר היחיד שניתן לעשות זה לזרוק את המחשב לפח ולקנות בחנות אחרת.

אני מציע לכל אלו שצריכים מחשב ושירות, שלא יהיו טפשים כמוני ויוסיפו עוד כמה שקלים ויקנו מוצר עם שירות אמין ואיכותי ולא יחסכו 100 ש"ח שבסופו של דבר יאלצו לשלם (על בדיקה) ולקבל מוצר לא עובד.
פשוט תמנעו, תמנעו, תמנעו.
לי זה עלה 2000 ש"ח....
נ.ב. רק עכשיו אני קורא את חוות הדעת על החנות בזאפ ולצערי אני רואה שאני לא הראשון שסובל משירות הלקוחות שלהם.
בכלל, לא מבין למה זאפ טורחים לעלות אותם לכאן, זה אמור להיות מקום בטוח לרכישה.

עוד דבר, איך יכול להיות שבחניות אחרות השירות טוב ורק כאן בתגובות החנות לביקורת הלקוחות שקרנים.
אני מצוטט מתגובה של החנות ללקוח אחר:"טענות הלקוח כפי שמוצגים הינם שקר אחד גדול."
האם זה שירות טוב לומר שדברי הלקוח הינם שקר אחד גדול???
למה חנות מכובדת צריכה להגיע למצב כזה?
כנראה שגם זה מעיד על שירות לקוי.
זכרו שוב, מחיר זול לא תמיד שווה - רק שירות!
מוצר:
לוח אם ga-h67m-ud2h-be
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply