דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי אלקטרוניקה (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ניו-ליין אלקטרוניקס בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בניו-ליין אלקטרוניקס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
9
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
3
0
6
נמצאו 9 חוות דעת גולשים על ניו-ליין אלקטרוניקס
תמונת משתמש
שם:
Kagan
תאריך:
09/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע מאד
פרסום לא נכון,פרטים מפורסמים אינם במלאי,
מענה טלפוני חוצפני מאד.
לא מומלץ
תגובת החנות:
הלקוח התקשר לחנות כאשר היו לי בחנות מספר אנשים ובמקביל טלפון נוסף, מאחר והייתי לבד עניתי לטלפון ואמרתי לו שימתין כי יש לי שיחה נוספת ויש לי גם אנשים בחנות הלקוח לא כל כך רצה להמתין ושאל אם יש לי את המוצר שוב ביקשתי ממנו להמתין בגלל שאני מדבר עם עוד אנשים, בסוף שעניתי לו הוא שאל לגבי מוצר מסוים שכבר נגמר מהמלאי והחידוש של המוצר יקח קצת זמן...
הלקוח כועס על זה שהמתין בטלפון בזמן שטיפלתי ושירתתי אנשים אחרים...
הלקוח לא קנה אצלנו שום דבר ואין לו שום חשבונית...
אין זה מן הראוי שהלקוח יפרסם פה תגובה בכלל ובטח ובטח לא כשהוא דיבר בחוצפה ובחוסר סבלנות...
מוצר:
פיליפסc1300
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
26/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מטענים לאייפון לאחר חודש שהמוצר לא הגיע פניתי טלפונית מספר פעמים לחנות הבטיחו שיבדקו ויחזרו אלי
חלפו חודשיים איש לא חזר וכמו כן המוצרים לא הגיעו . -לא ממליץ בשום אופן על קניה בחנות זאת-.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין דרך האתר 2 כבלים להטענה באתר שלנו וביקש לשלוח את המוצר "לא בדואר רשום" בבדיקה שערכנו אין לנו שום רישום על כך שהוא שילם על המוצרים, כשביקשנו ממנו להציג הוכחה קניה רישום כלשהו, הלקוח טען כי הוא לא מתכוון להוכיח לנו כי אכן המוצרים שולמו... ועוד ביקש שנשלח לו את המוצרים ללא תשלום, ללקוח אין שום חשבונית ואין שום הוכחת קניה
לו הלקוח היה מוכיח אחרת כי שולם היינו שולחים מייד את המוצר...
אנו קיימים למעלה מ30 שנה והשם שלנו מוכר בשוק כאמינים מאוד, יש לנו חנות גדולה במרכז תל אביב ועוד מחסנים ברחובות ובחיפה....
מוצר:
מטענים לאייפון
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
16/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Kuti
תאריך:
31/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטעיה וחוסר תאום:
בזאפ מופיע משלוח חינם בחנות מופיע ודורשים 15 שח משלוח. שאלתי טלפונית בחנות ואמרו: כך זה.
שאלתי טלפונית האם המוצר RC12-7S קיים במלאי ונענתי בחיוב, אחר כשעה הגעתי לחנות והיה רק דגם אחר LP12-7.0 של יצרן אחר.
יחס לא מכבד:
לתהיתי , המוכר אמר בחוסר סבלנות "זה מה שיש, זה אותו דבר. רוצה תקני לא רוצה אל תקני".

יתרון -מחיר.
קבלה
31.1.18
תגובת החנות:
הטענות קנטרניות! נתנו ללקוחה שירות אדיב וסובלני במשך חצי שעה ולבסוף היא קיבלה מוצר משודרג במחיר של מוצר פשוט.
מוצר:
מצבר LP12-7.0
תמונת משתמש
שם:
בני כלילי
תאריך:
06/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה קלילה ומקצועית אין צורך להרשם באתר חזרו אלי באותו יום כדי להזמין את המוצר, האתר מספק לך אפשרות מעקב אחרי המשלוח, המוצר שקיבלתי הגיע ארוז לשביעות רצוני בדואר רשום
מוצר:
שנאי לאקסבוקס סלים
תמונת משתמש
שם:
לורנס
תאריך:
06/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
29/8/12 הזמנתי את הפריט. נרשמתי באתר שלהם. רשום ההזמנה בהמתנה.

לאחר שבוע ימים בדקתי את הסטטוס ורשום שקיבלתי את המוצר. לא קיבלתי ואינני יודע מי קיבל.

יצרתי קשר עם החברה - "אין לנו רישום של ההזמנה שלך". שוחחתי עם גיא. המנהל שלו דרש לנתק את השיחה

לא לקנות מהם
מוצר:
כבל מפצל HUB 2.0 גמיש זכר ל-4 USB נקבה
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
22/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מטען GPS לרכב.באתר ובאימייל שקיבלתי לאישור ההזמנה הופיעה תמונה של המטען. במקום המטען הזה, שלחו לי מתאם + כבל לא מתאים. התקשרתי לחנות פעמיים וכל פעם לקחו את מספר הטלפון שלי ואמרו שמישהו יחזור אלי בקרוב אבל מעולם לא התקשרו.
מוצר:
מטען GPS
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
19/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השארתי שם + מס. טלפון באתר וחזרו אלי טלפונית תוך מס. דקות.
בדקתי מול מנהלת האתר את התכונות שהייתי צריך בטייפ מנהלים והחלטתי לרכוש טייפ סוני.
לא הייתי סגור באיזו אפשרות משלוח לבחור, אבל מנהלת האתר חזרה אלי ואף הציעה שאעדכן אותה
ברגע האחרון לגבי משלוח מהיר אקספרס.
הוחלט על איסוף עצמי מהחנות והמוצר חיכה לי ארוז היטב עם חשבונית ופירוט
מוצר:
טייפ מנהלים icd-tx820
תמונת משתמש
שם:
אלעזר
תאריך:
31/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי בחנות מכיוון שהיו זולים בהרבה מהמתחרים על המוצר הזה.
הקניה באתר הייתה לא הכי אינטואיטיבית ויש מקום לשיפור מבנה האתר.
הטיפול בהזמנה היה כל-כך מהיר, שכאשר נכנסתי לבדוק האם נקלט כבר היה בסטטוס "התקבל אצל הלקוח" מה שדי הדאיג אותי. רק לאחר שליחת מייל דרך טופס צור קשר שינו את הסטטוס ל"נשלח ללקוח".
בדף ההזמנה מופיעה קישור לאתר הדואר, אך לא מספקים את מספר המשלוח שאותו קיבלתי רק בטלפון. אין תקשורת אלקטרונית טובה עם החנות לגבי מצב ההזמנה.
לשבחם ייאמר, שכאשר יצרתי קשר טלפוני בשעות העבודה, עשו מעל ומעבר לתת את כל הפרטים כולל מספר ההזמנה וכד'. הסתבר שהחבילה נשלחה עוד באותו היום וכבר המתינה לי בסניף הדואר. מבחינת מהירות המשלוח מגיע כל הכבוד!
לסיכום: חנות עם הרבה רצון טוב ושירות לקוחות אנושי מעולה, התפעול של האתר יכול להיות יותר טוב.
מוצר:
בטריה לטלפון bt-446
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply