דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד רפואי (רינתיה)
אתר:
בעלים:
מטוב ציוד רפואי בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2024
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במטוב ציוד רפואי ?
1.00
ציון ממוצע
3
חוות דעת בשנה האחרונה
3
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
2
שנה אחרונה
0
0
3
כל הזמן
0
0
3
נמצאו 3 חוות דעת גולשים על מטוב ציוד רפואי
תמונת משתמש
שם:
miroslav.gurdiziana
תאריך:
16/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באוגוסט רולטור עבור אימי המאושפזת, כאשר באתר התחייבו לאספקה תוך 3 ימים — פריט חיוני לשחרור מבית החולים. לצערי, המוצר לא סופק בזמן, וגם לאחר אינספור שיחות והבטחות שהמשלוח יגיע “מחר”, זה לא קרה.

לאחר עיכובים חוזרים ונשנים ביקשתי לבטל את ההזמנה ,הבקשה כביכול אושרה, ורכשתי את המוצר במקום אחר.
לבסוף אחרי כמעת שבועים המוצר הגיע אך סירבתי לקבלו כי בינתים יש מוצר חלופי והעסקה מבחינתי מבוטלת

מאז התחילו תירוצים אינסופיים לגבי ההחזר: “המוצר עוד לא חזר”, “הזיכוי בדרך”, “נבדוק ונחזור אליך”.
כעבור שלושה חודשים אני נאלץ להגיע לתביעה משפטית על סכום זעום. חבל מאוד


מוצר:
רולטור 4 גלגלים קל משקל
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
24/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא הבהיר בצורה ברורה ללקוח כי בפועל יוחלפו שני צמיגים למרות שרק צמיג אחד היה קרוע, ולכן בפועל חוייבתי במחיר כפול.
הובטח סיום טיפול תוך 48 שעות ובפועל להכיסא הוחזר לאחר שבוע .
(מדובר בתקופת מלחמה עם אירן דבר שהיה ידוע גם במועד מתן ההצעה וביצוע ההזמנת כך שהמלחמה לא היתה גורם שלא היה ידוע לכל)
תגובת החנות:
חבל מאוד שכך בחרתם הלקוח קיבל הסבר מלא ואף נכנב בווצאפ כמו כן מדובר בזמן מלחמה הצענו כסא חלופי
לא יוכלנו לצפות מה יוליד יום בכל זאת קיבל שרות טוב בהצלחה ובריאות
מוצר:
תיקון כסא גלגלים
תמונת משתמש
שם:
Leon
תאריך:
16/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בבית העסק הזה רמפה לכיסא גלגלים, בעת הרכישה בדקתי את המשקל של הרמפה, נאמר לי ונכתב ע"י נציג/בעלים בשם שחר כי המשקל של הרמפה 15 ק"ג, כאשר הרמפה הגיע הביתה, התברר כי המשקל הוא 23 ק"ג ולא ניתן למטפלת להרים אותה. לאחר שאספו את המוצר חזרה (הייתי צריך לרדוף אחריהם) החליט אותו שחר לחייב אותי ב 200 ש"ח על הובלה (שהייתה ללא תשלום ברכישה) ועד שקיבלתי החזר של 200 ש"ח פחות. על מה ולמה! ככה בא לו ועוד הייתי צריך לרדוף אחריהם לקבל את הזיכוי. בקיצור בית העסק התעה אותי במכוון, לא היה מוכן לאסוף את המוצר על חשבונו וחייב אותי בסכום שרירותי. המקרה הזה מאפיין את היחס של הבעלים ללקוח. תחשבו טוב טוב לפני ביצוע רכישה אצלם.
תגובת החנות:
בשיחה עם הלקוח הוסבר הדברים כמו כן הצענו ללקוח לבוא לראות את המוצר או לקבל הדגמה בבית לאחר שבר לא לרכוש זיכינו את הלקוח

מוצר:
רמפה לכיסה גלגלים
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply