דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות מחשבים וירטואלית מקיפה (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פלונטר טכנולוגיות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפלונטר ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
88
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
69
1
18
נמצאו 88 חוות דעת גולשים על פלונטר
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
18/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הסטרימר באמצעות הזמנה באינטרנט. המוצר שקבלתי (איסוף עצמי) היה משומש (נשארו טורנטים של הלקוח הקודם). בחנות ניסו לטעון שהטורנטים היו לצורך בדיקת המוצר לפני מסירה, אבל המוצר גם הגיע פגום,לא ניתן היה לעדכן את הגרסת הקושחה שלו ולא הייתה גישה לממשק הweb. בחנות הציעו להחליף לי למוצר חדש ואני הסכמתי. לאחר שבוע פנו אליי שוב וטענו שעדיין המוצר לא מוכן (אבל כל החלקים הגיעו...). מנהל החנות הציע (מיוזמתו) להחזיר את המוצר הפגום ולקבל החזר כספי. כמובן שהסכמתי.
תגובת החנות:
לצערנו היתה באמת בעייה עם המוצר שהלקוח קיבל לאחר ניסוי אצלנו. הצענו להחליף אבל זה לקח יום אחד יותר ממה שהסכים לחכות ואז הצעתי לו זיכוי מלא
(למרות שהמוצר היה במלאי ורק עדיין לא מורכב בגלל הטכנאי שלנו היה במילואים בשבוע שעבר)
הלקוח הגיע, קיבל את כספו כמובטח ולדעתי זה שירות נהדר למרות הטעות.
כמו כן הלקוח לא החזיר חלק מהמוצר. החלטנו לא להטריח אותו ולא התקשרנו אליו להחזיר את המתאם האלחוטי בשווי של כ 150 ש"ח שנשאר בידיו.
נראה לי שרות נהדר ?
מוצר:
סטרימר 73100
תמונת משתמש
שם:
צחי
תאריך:
18/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתימתאם USB לרשת LAN. ההזמנה היתה קלה והמוצר נמסר באיסוף עצמי. אחרי מספר ימים המוצר היה נעלם מהרשת ואפשר היה לפתור זאת עם כיבוי והדלקה. פניתי לתמיכה של אדוניקס והם הודיעו לי שעלי להחליף את המוצר. כל זה קרה בסוכות. מאז אני מנסה לשוא להחליף אותו דרך פלונטר ולא מצליח. בכל פעם תירוץ אחר. הם אף פעם לא חוזרים. תמיד צריך לדגום אותם. הלכו 400 שקל. אני משם לא מזמין יותר.
תגובת החנות:
הסיפור נכון בחלקו אך יש בו מספר "חורים".
1. בחופשת הסוכות היבואן של המוצר היה סגור כמו רבים וטובים אחרים
2. הלקוח דיבר עם אדוניקס והם אמרו "להחליף" אבל... הם לא אמרו שיש ליבואן כאלה בארץ.
3. נכון להיום אחה"צ קיבלנו מהיבואן בקשה להחזיר את המוצר להחלפה וזה יקח כשבועיים שלושה.
4. מחר נודיע את זה ליבואן כי את ההודעה קיבלנו בסוף היום.

ה "הלכו 400 ש"ח וכו'" הם הגדרות של הלקוח שיודע בכך שבסוכות לא יהיה פיתרון וכן ידע שהיבואן קיבל את התכתובת שלו עם היצרן וזה בטיפול.

מקווה שיפתר בקרוב. פלונטר וכל חנות מחשבים אחרת בישראל הינם גורם המקשר בין היבואן של המוצר ובין הלקוח אבל מכאן ועד ההנחות שלו שזה חייב להיפתר מייד (גם ההתכתבות שלו עם היצרן לא לקחה דקותיים)

בסופו של דבר הפריט יוחלף והכל יהיה טוב

מוצר:
מתאם USB LAN NAS2XU2
תמונת משתמש
שם:
ronshul
תאריך:
23/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בכל מקום דיסק 2.5 במהירות 7200 למחשב נייד במחיר שפוי, כמעט והזמנתי בחו"ל ב 60 דולר ואז גיליתי כי בפלונטר זה יוצא אפילו יותר זול מחו"ל. זה כבר פעם שניה שפלונטר לוקחים את הפרנסה לאיביי והם כבר נכנסו אצלי לרשימת הבדיקות לפני ההזמנה מחו"ל, כל הכבוד.
מוצר:
דיסק קשיח 2.5 ST9250410AS
תמונת משתמש
שם:
Spinacia
תאריך:
24/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מודם פקס USB תוצרת דיינמוד עבור מחשב נייד שברשותי. השרות הטלפוני טרום הרכישה היה ענייני ומקצועי. ההזמנה בוצעה דרך אתר האינטרנט. דפי האתר עמוסים למדי ואפשר לשפר את הממשק למשתמש - כנ"ל גם לגביי המיילים שמתקבלים. בכל מקרה, מלבד הנושא הקוסמטי של האתר, חווית הרכישה טובה ואמינה.
מוצר:
מודם פקס USB M56EXT-USB-T
תמונת משתמש
שם:
בן
תאריך:
01/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשבח את שירות הלקוחות של פלונטר,שעזרו לי במימוש האחריות שלי מול יבואן בארץ של Western Digital לאחר שהיבואן הקודם פשט רגל
שירות הלקוחות של פלונטר נלחם איתי ביחד למען קבלת שירות וטיפול הולם מהיבואן הרשמי, שלבסוף החליט לזכות אותי במחיר מלא של הדיסק התקול שהיה לי
בזיכוי הזה רכשתי דיסק חיצוני חדש תוצרת
Seagate ויצאתי מאוד מרוצה!
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני Black Harmour 1.0 TB
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
08/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בפלונטר מספר פריטים שהעיקריים בהם היו מחשב ומערכת הפעלה Windows 7.
באתר יש מערכת מעקב אחר הזמנות וניתן בקלות יחסית לראות את מצב ההזמנה לגבי כל אחד מהפריטים.
במשך יומיים או שלושה ראיתי שרק מערכת ההפעלה מעקבת את המשלוח ואז התקשר אלי מישהו מטעם החנות והסביר שחסרים כרגע דיסקים עם המערכת בעברית ושאל אם אהיה מוכן לקבל גרסה אנגלית (מדובר בימים ספורים לאחר השקת מערכת ההפעלה).
השבתי שאין בעיה וכעבור יומיים החבילה כולה הגיעה, ובסופו של דבר התוכנה בכל זאת היתה בעברית.
בסך הכל זמן האספקה היה פחות משבוע, אף על פי שהחנות מזהירה מראש שעלול לקחת להם יותר (אין להם כמעט כלום במלאי, הכל ישירות מהיבואן לצרכן).
התלונה העיקרית שיש לי היא שהממשק באתר לא הכי טוב (ולא הכי יפה), דבר שעלול להקשות על חלק מהמשתמשים לבצע הזמנה (ועבור חנות וירטואלית בלבד, מדובר בבעיה).
מלבד זאת, חוויית הקניה היתה חיובית ואני חושב שאחזור לקנות בחנות זו (המחירים טובים ויש להם מוצרים שאין לאחרים).
מוצר:
מחשב Net-top ION-330
תמונת משתמש
שם:
daniel
תאריך:
28/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר החברה תיאור המוצר היה באנגלית וחלקי מאוד להלן: "Microsoft MCE Remote Control for Windows XP MCE and HTPC - comes with 2 IR-Blasters - Batteries included".

לא היה באתר כל תיאור של פונקציונליות המוצר.

המוצר הגיע ללא כל תיאור פונקציונלי או הוראות.

לאחר שקיבלתי אותו התברר לי ש MCE זאת גרסה מיוחדת של חלונות (שאין לי) וגם שהפונקציונליות של השלט במחשב שלי היא רק לעשות play ו pause ורק במדיה פלייר!

כשביקשתי להתחרט (ביום קבלת המוצר) והסברתי שלא יכולתי לנחש מה פונקציונליות המוצר לאור התיאור החלקי נאמר לי שעליי לשלם 5% דמי ביטול ולהחזיר את המוצר כשכל חלקיו באריזות המקוריות סגורות. שאלתי מאיפה אמצא זוג בטריות עטופות בשרינק ואיך אוכל לסגור שקיות הניילון שקרעתי בפתיחה, ונאמר לי שזאת בעיה שלי.
לאור הסכום הנמוך החלטתי לנתק איתם קשר ולמכור אותו כיד שנייה, אבל אני בטח לא אקנה אצלם יותר וממליץ לאחרים לעשות כמוני.
תגובת החנות:
1. מדוע הלקוח קונה משהו שאין לו מושג אם מתאים לו?
2. בתאור המוצר כתוב בפירוש שמתאים ל Windows XP MCE וללקוח אין את מערכת ההפעלה הזאת אז מדוע קנה ?
3. יש חוק במדינת ישראל שנקרא "חוק הגנת הצרכן" ואנחנו פועלים על פיו
4. בתאור המוצר מופיעות המילים OEM ואם ללקוח אין מושג מה זה הוא מוזמן להתקשר ולשאול או להיכנס לויקיפדיה
http://en.wikipedia.org/wiki/Original_equipment_manufacturer

ומכך אנחנו ממליצים ללקוחות שלנו:
1. לקרוא ולהבין מה הם קונים. ואם זה לא מובן אז לשאול ("אין הביישן למד")
2. לבדוק אם ברשותם מערכת הפעלה מתאימה
3. להתייעץ איתנו בטלפון/דואר אלקטרוני
4. לבדוק את חוק הגנת הצרכן לפני התרעמות על דמי הביטול
5. להתלונן לזאפ כשהם צודקים ולא כשהם טועים לגמרי בתלונתם

מוצר:
שלט למחשב A90-00007
תמונת משתמש
שם:
Vadim
תאריך:
15/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שנתיים קניתי את הכרטיס הנ"ל בפלונטר, עכשיו הוא הפסיק לעבוד. הכרטיס מגיע עם 3 שנים אחראיות. החזרת אותו לחנות לתיקון. אחרי שבוע התקשרתי לבדוק מה מצב עם הכרטיס ונאמר לי שעל גבי כרטיס חסרה מדבקה עם מספר סריאלי של הכרטיס ולכן הם אינם יחליפו כרטיס באחראיות בכרטיס תקין. אינני בטוח שהיתה שם מדבקה מלהתחילה. אינני הסרתי שום מדבקה מהכרטיס. הכרטיס עולה לי 1,335 ש"ח וקניתי כרטיס כזה יקר רק בגלל אחראיות של 3 שנים.
תגובת החנות:
את התגובה הרשמית של יבואן הכרטיס לישראל תוכלו לקבל מחברת CD-LOG כמו כן באתר היצרן בחו"ל וזה נכון לכל יצרני המוצרים בעולם ובעיקר עד כמה שאני מכיר את שוק המחשבים תקבלו תשובה זהה מכל היבואנים והיצרנים שברגע שמספר סידורי של מוצר מוסר/נמחק אחריותו פגה קישור לאתר היצרן לסעיף האחריות: http://www.sapphiretech.com/presentation/support/?cid=3&psn=000203 ציטוט • Product Warranty will not be valid even if returned after purchased for the following cases:Products that do not have a matching serial number between the product and the original receipt. חשוב לציין שיש לנו את חשבונית הקנייה המקורית של המוצר מחברת CD-LOG אך אין דרך לאמת את מספרו הסידורי של המוצר איני נכנס לעומק הנושא כי יתכן למשל שהלקוח מסר לנו כרטיס שלא נמכר על ידנו ? הרי אין מספר סידורי מכיוון שפלונטר וכל חנות מחשבים אחרת קונה את המוצרים עבור לקוחותיה מהנציג הרשמי וכל מוצר כפוף לאחריות לפי מדיניות היצרן שמכפיף את הלקוח לשרות היבואן הרשמי אזי גם הלקוח הזה כפוף לחוקי האחריות העולמיים זה נכון גם ברכב וגם בכל מוצר אחר בעולם אשמח אם תפנו לאירה מחברת CD-LOG שעמדה איתנו בקשר לגבי כרטיס המסך הנ"ל כדי לבדוק את הפרטים עשינו באמת הרבה מאוד כדי לעזור ללקוח אבל ללא הועיל. הלקוח תבע אותנו ואת היבואן ובבית המשפט לתביעות קטנות בהרצליה הלקוח הפסיד והשופטת קבעה כי לא יוכל להוכיח שהכרטיס נקנה מאיתנו ומסי די לוג ולכן גזר הדין היה שעליו לשלם לנו הוצאות משפט בסך 250 ש"ח.
מוצר:
כרטיס מסך sax591p215
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
26/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לפלונטר לגבי מחשב ה eeebox אותו יעדתי למחשב מדיה סנטר לסלון. הצוות המקצועי בחנות (יריב ושות') הקשיבו בסבלנות לדרישות לצרכים שלי ואף ידעו להמליץ לי על אלטרנטיבות נוספות. בסופו של דבר קניתי מחשב מיני מארז מבוסס לוח אם Zotac Ion D.E ובאותה עלות של EEEBOX יצאתי עם מחשב הרבה יותר חזק, כולל מקלט USB לשידורי טלויזיה ומקלדת מולטימדיה אלחוטית של אדסו. הכול כבר מותקן בבית ורץ חלק, פשוט תענוג. ממליץ בחום, ייעוץ מקצועי ושירות ענייני בהחלט עושים את ההבדל.
מוצר:
מחשב מדיה סנטר zotac ion de
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
22/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר דרך האתר וביקשתי משלוח בדואר רשום שעולה 25 ש"ח.
למחרת התקשרו אלי ואמרו שהם שולחים לי את המוצר, אבל הם רוצים לשלוח עם שליח שעולה 45 ש"ח כי הם מפחדים שהמוצר יינזק בדואר.
אמרתי שזה לא לעניין ושהם צריכים לבטח את המוצר במקום לדרוש מהלקוח לשלם יותר, והם מיד וללא ויכוחים החליטו לתת לי משלוח עם שליח במחיר של דואר רשום.
חוץ מזה השירות אדיב והאנשים שם מקצועיים, אני מכיר אותם גם מעיסוקים קודמים והם אחלה חבר'ה.
מוצר:
מחשב EeeBox B206
תמונת משתמש
שם:
גבי
תאריך:
04/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התוכנה דורשת הסרה והתקנה בכל פעם שמנסים להפעיל אותה. הטכנאי איתו דיברתי (ויטלי) הסביר לי ש:1. אין אחריות לתוכנה. 2. אין לו אפשרות תמיכה (כי אין לו עותק). 3. לא יכול להיות שיש תקלה בתוכנה.
תגובת החנות:
מכרנו מאות מהתוכנות הללו והתוכנה בטוח תקינה לגמרי לאחר המון התקנות.
אין לנו מושג מה הבעיה במחשבו של הלקוח והצענו לו לשלוח את זה אלינו לבדיקה אם אם תקין יאלץ לשלם משלוח חזרה אליו
המלצנו לו לנסות זאת על מחשב נוסף באיזור מגוריו כדי לחסוך את הוצאות המשלוח המרובות.
במקום תשובה קיבלנו תלונה בזאפ ושיהיה ללקוח לבריאות
מוצר:
ערכה ללימוד ספרדית מתחילים
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
30/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שעשיתי הזמנה עברו יותר מעשרת ימי העסקים שהיו אמורים לחלוף לפני הגעת המוצר ועד שאני הרמתי טלפון אף אחד לא טרח להגיד שבשום דרך,לא מהאתר,מדף המוצר או שירות הלקוחות שהוא לא נמצא במלאי.
תגובת החנות:
המוצר היה חסר ליבואן. שלחנו מייל ללקוח שאין ויקח זמן עד שיגיע המשלוח החדש בגלל חג המולד וסוף שנה.
הלקוח בחר לא לחכות וההזמנה בוטלה ללא דמי ביטול
הלקוח טוען שלא יצרו איתו קשר ואכן לא הרמנו טלפון אבל דואר אלקטרוני היא הדרך שלנו ליצור קשר
עם לקוחותנו והמייל נשלח יומיים שלושה לאחר ביצוע ההזמנה אצלנו.
ויתכן שהגיע לספריית דואר זבל אצלו ?
כפי שאמרנו לא פעם אנחנו לא מחזיקים כלום במלאי וזה כתוב בכל אחד מדפי האתר.
הלקוח מעולם לא חוייב כי אין אנו מחייבים לפני שהמוצר בידנו ולכן לא נגרם לו שום נזק כלכלי
מוצר:
כרטיס טלויזיה
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
08/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח היה מהיר וקיבלנו את הכרטיס בדואר.
היו לנו בעיות בהפעלה של הכרטיס וקיבלנו שירות מעולה לאורך כל הדרך עד שהכרטיס עבד לשביעות רצוננו.
מוצר:
כרטיס TV ועריכה WinTV-PVR-150 MCE
תמונת משתמש
שם:
רומן
תאריך:
17/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כחלק מתהליך של בניית מחשב חדש, חיפשתי לוח-אם אשר תומך באופן מלא בטכנולוגיית SLI, ולא נותן רק חצי מרוחב הפס של PCI-E לכל כרטיס. מצאתי לוח באתר של Gigabyte, אבל המחירים בארץ לא היו טובים מדי... עד שביקרתי באתר של פלונטר.

מצאתי שם את מה שרציתי, וגם חלקים אחרים שחיפשתי במחירים סבירים בהחלט. הזמנתי, באתי תוך שבוע, והכל היה מוכן להגעה שלי.

אני מרוצה, וככל הנראה אקנה עוד פעמים רבות בחנות.
מוצר:
motherboard, cpu, RAM, cpu cooling
תמונת משתמש
שם:
גליה
תאריך:
13/02/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מאוד מרוצה!
היה כיף גדול להרכיב את המחשב, האתר מלא מוצרים, לכל מוצר יש לינק לחפש מידע, לקרוא ביקורות להשוות ביצועים, ללמוד ולהחליט מה מתאים לך. גם המחירים תחרותיים (מעבד ומערכת הפעלה כל אחד 100 שקל פחות ממקומות אחרים!)
אחרי שבחרתי את החלקים, התקשרתי לשירות הלקוחות, כדי לעבור איתם על הרשימה לראות אם היא הגיונית.
היו לי כמה הגזמות, ובהמלצתם בחרתי תחליפים שחסכו לי 500 שקל!!!!
אין שום בעיה להשיג אותם בטלפון, כמו שציינו פה כמה מדרגים, באתר כתובות השעות שעונים לטלפון, וכדאי לבדוק לפני שמתקשרים ומתעצבנים שלא עונים.
למרות הלוק של אתר למקצועני מחשבים, שירות הלקוחות היה סימפטי ולא מתנשא. קבלתי הסברים סבלניים לכל שאלה טכנית ששאלתי.
באתר מוסבר במפורש שאין להם מלאי, והתנאים במקרה של חוסר אצל היבואן ברורים והוגנים.
יצא לי מחשב פנתר!

רק עוד דבר אחד -
חברת המשלוחים היא "אביב שיגור" ומי שכבר קיבל משלוח מהם ידע למה לצפות
מוצר:
מחשב מורכב מחלקים שבחרתי
תמונת משתמש
שם:
דן
תאריך:
30/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כקונה ותיק בחנות, אני מרוצה מהשרות: הצוות ענייני ואדיב, והכי חשוב - עומד במילתו ובמחירים והיצע המוצרים המפורטים באתר. דבר זה הינו קריטי בעיניי, אינני יכול לסבול חנויות המפרסמות מחירים זולים על מנת לזכות בדירוג ראשון ב"זאפ", אך בדיעבד אינן באמת מציעות את ההיצע או המחירים שהביאו את הלקוח לאתריהן מלכתחילה (או לא מעדכנות את האתר שלהן). בפלונטר לא נתקלים בתופעה זו, האתר תמיד עדכני ומהימן, ועל כן אני ממליץ על רכישה דרכם.
מוצר:
זכרון למחשב DDR2
תמונת משתמש
שם:
מקסים
תאריך:
09/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לפני חודש, ולא קיבלתי כלום. החליפו לי במוצר חלופי ועדיין לא קיבלתי כלום, חוץ מהבטחות: מחר, מחר...
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה ב 1 לינואר. המוצר הוזמן עבורו מהספק אך הספק הודיע לנו שזה חסר לו.
חזרנו ללקוח והודענו לו שיאלץ לחכות כי זה חסר או שיבחר מוצר אחר כי אין מה לעשות
כמובן שהלקוח לא חוייב ועל סמך התקנון שלנו שמופיע גם בכל אחד מדפי
האתר כתוב שאין לנו כלום במלאי וקורה שמוצר חסר ואז ניתן לבטל ללא חיוב דמי ביטול
וכמובן שיש לציין שהלקוח קרא את התקנון כמתחייב בפתיחת כרטיס לקוח וגם בפעם השנייה
בעת ביצוע ההזמנה וכניראה הבין שיש מקרים שלחנות וירטואלית יש בעיה כי היא לא מחזיקה
מלאי של מוצרים כתוצאה מהיותה חנות שכזאת

בתשיעי לינואר דיברנו איתו שוב ואמרנו לו שזה מגיע עוד שבוע וחצי
לפי דברי היבואן ונתנו לו שוב את האפשרות להמתין או לבטל לפי רצונו.

אתמול הגיע המוצר ליבואן והוא הוזמן סופית ואמור להיות אצלנו היום. היום זה שבוע וחצי מהיום שהוא אישר לנו
שהוא מעוניין להמשיך להמתין

כמו כן הזמנתו פתוחה ולא בוטלה על ידיו ומעולם לא חוייבה

אינני מבין מדוע לקוח מתלונן על משהו שהסכים אליו

סתירה נוספת היא שהוא עדיין מעוניין בהזמנה כי לא ביטל אותה. כמו כן לא עבר חודש כפי שכתב ולסיום
מעולם לא אמרו לו "מחר מחר" כפי שמופיע בתלונה אלא שבוע וחצי שנאמר לדוגמה בתשיעי לינואר בהסכמתו המלאה.
יש לציין שמאז התשיעי לינואר לא הרגשנו צורך לעדכן אותו בכך שזה עדיין לא הגיע כי יש באתר מערכת שמראה את מצבו של כל מוצר ומוצר בהזמנה
ואני משוכנע שהוא יודע עלייה כמובן.
מוצר:
video console
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
11/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי USB HUB דרך האתר, קיבלתי אישור במייל, אחרי מספר ימים התקשר אלי נציג השירות שלהם והודיע לי שאין להם את הדגם הספציפי במלאי, ואם אני רוצה אני יכול לקבל דגם אחר אבל פחות טוב באותו מחיר (כבל קצר בהרבה), או לשלם כמעט פי שלוש עבור דגם שיתן את אותה תמורה.
עלות המוצר היא 27ש"ח, באמת לא עניין רציני מבחינה כלכלית, כמובן שבחרתי לבטל את הקנייה.
עיצבן אותי מאוד שפלונטר לא עומדים מאחורי הפרסום שלהם. התחייבת על משהו? תעמוד מאחורי מה שאמרת, אל תשלח אותי לחפש בתקנון פינות שפותרות אותך מאחריות.
אני מתוך עקרון לא חוזר אליהם, גם אם אצטרך לשלם יותר במקום אחר.
תגובת החנות:
פלונטר היא חנות מקוונת המציעה למכירה כ 7000 מוצרים. המוצרים המשווקים על ידנו לא נמצאים אצלנו במלאי וזה כתוב בכל אחד מדפי האתר למטה באותיות גדולות ומכובדות וגם בתקנון שכתוב בשפה עיברית פשוטה ולא משפטית.
המוצר שהוזמן היה חסר ליבואן וניסינו להציע ללקוח את האפשרות לקחת משהו אחר או חבטל את הזמנתו מהסיבה הפשוטה שאין להשיג את המוצר (וגם מחקנו אותו מהאתר באותו רגע שנודע לנו שאי אפשר להשיגו.


פלונטר תמיד עמדה ועומדת מאחורי כל פרסום שלה אך במקביל אומרת שהמוצרים נמצאים אצל היבואנים ויתכנו קשיים בהשגתם ולכן אנו לא מחייבים את הלקוח במעמד הקנייה אלא ברגע שהמוצר נשלח ללקוח או נאסף.


ולכן אין אני לא רואה שום פגם בשרות ללקוח הנ"ל ושום בעייה אתית ותקנון הוא הבסיס לעסקים משותפים ואתה כלקוח שבטח פתח כרטיס לקוח וקרא את התקנון כפי שמתבקש ממך בעת פתיחת כרטיס הלקוח שלך עשית?!




תודה


יריב נחשון - מנהל קשרי לקוחות
מוצר:
usb hub USBMania - USB 2.0 Hub with 4 USB 2.0 ports
תמונת משתמש
שם:
נמרוד
תאריך:
03/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח ותיק של החנות בגלגוליה השונים, אומם האתר קצת מאתגר לפעמים, אבל בדבר החשוב, שהוא השרות אין לפלונטר כמעט מתחרים,
לאורך כל ההזמנה המורכבת שלי עדכנו אותי באספקת החלקים וקיבלתי יעוץ מקצועי לגבי הרכיבים השונים.
קיימות כיום הרבה חנויות לחלקי מחשב, לפי דעתי פלונטר היא המובילה באמינות ובשירות, שני הדברים אשר מבדילים בין סתם חומוסיות מחשבים לחנות שאני אחזור לקנות בה.
מוצר:
מחשב שלם
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
07/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי את ההזמנה ב-02/10/2007. לאחר שבוע וקצת בו לא נראתה התקדמות בטיפול ההזמנה באתר, התקשרתי לחנות. נאמר לי שצריך להזמין את המוצר מחו"ל ויכול לקחת הרבה זמן. לעולם לא התקשרו אלי מהחנות. לא מיוזמתם, ולא לבקשתי. בשלוש השבועות הראשונים נאמר לי שההזמנה בטיפול והמשלוח בדרך. בשבוע הרביעי נאמר שהמקלדת תגיע "בשבוע הבא". ביקשתי שיודיעו לי כאשר המקלדת הגיעה ואמרו שכך יעשו. עכשיו, השבוע החמישי, הידוע גם כ"השבוע הבא", יום רביעי (07/11/2007) ואף אחד לא התקשר. התקשרתי לפלונטר לברר האם המקלדת הגיעה. האיש שאיתו דיברתי אמר שהמקלדת לא הגיעה ושהוא לא יודע מתי ואם בכלל היא תגיע. הוא לא התייחס לכך שעבר מעל חודש מאז ביצוע ההזמנה ולא ניסה אפילו להביע משהו שדומה ללשון התנצלות. הוא פשוט הציע לי לבטל את ההזמנה ("אני מציע לך לבטל", לא "אתה יכול לבטל את ההזמנה, אם אתה מעוניין"). לאחר שהתעשתתי מהיחס המזעזע, שכמוהו לעולם חוויתי, הבנתי שכנראה שאת המקלדת אני כבר לא אקבל ובקשתי לבטל את ההזמנה. לא נעשה שום נסיון לשימור על ידיהם וההזמנה בוטלה.

מעבר לזמן הרב מאד שארך כל הסיפור והיחס שעליהם כבר דיברתי, יש לציין שלא הצלחתי להגיע למענה אף פעם בנסיון הראשון. היו ימים שבהם לא הצלחתי להגיע לשום מענה במשך שעות, אף על פי שהתקשרתי בזמני הפעילות והקו לא היה תפוס. ברור שמדובר בחנות קטנה ואני לא מצפה למוקד שירות שלם. אני חושב שהמינימום שניתן לצפות לו הוא טלפון מאויש ויחס אדיב כאשר לקוח מתקשר.

על האתר עצמו אין הרבה מה להגיד - מבולגן, מסורבל, מכאיב לעיניים וקשה מאד לניווט. כשחיפשתי באתר לא מצאתי את המוצר שחיפשתי, אלא דרך גוגל.
תגובת החנות:
1. מוקד שרות הלקוחות שלנו עובד נפלא. ויש גם דואר אלקטרוני וגם מעקב אחרי ההזמנות שהלקוח יכול להשתמש בו. לפי דבריו לא טרח לשלוח מייל
2. בפלונטר שלל אפשרויות ניווט והאתר הוא הגדול מסוגו בישראל. 10 וחצי שנים באויר ואנחנו מאושרים מפעולתו ועיצובו השונים מהסטנדרט
3. המשלוח של המוצר לא הגיע ליבואן. ליתר דיוק הגיעו מקלדות ללא עברית בטעות והם ממתינים למשלוח חוזר בים
4. למרות כל זה יש עוד סעיף חשוב. אנחנו לא מחייבים לקוח על הזמנה עד שהמוצר אצלנו ביד וללקוח יש את הזכות לבטל את ההזמנה אם לא עמדנו בזמן האספקה המובטח
5. ללקוח הספציפי הזה צייננו שיש בעיה ועיכובים, הצענו לבטל או לעבור למוצר דומה אחר (יותר זול ויותר טוב) ואני אישית דיברתי איתו פעמיים
6. סופרלטיבים כמו יחס מזעזע וכו' לא ממש גורמים לי צורך להתייחס יותר
7.יש לציין שהוצעו לו מוצרים אחרים וגם את האופציה לבטל ללא כל חיוב וכו' אבל הוא בחר לנסות ולהמתין עוד


הלקוח בחר לחכות ולהתרגז מהצעה ידידותית לבטל אותו
מוצר:
מקלדת P20MT
תמונת משתמש
שם:
אדיר
תאריך:
26/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה פשוטה ונוחה. שירות הלקוחות היתה מצויינת. המשלוח היה מהיר. האריזה הייתה טובה ומקצועית. אני מאוד מרוצה מהחנות. המאוורר שרציתי כבר לא יובא לארץ והם הציעו לי חלופה מצויינת.
מוצר:
מקלדת ומאווררים 6300C
תמונת משתמש
שם:
זהר
תאריך:
16/08/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקיצור ולעניין - אמינות, מקצועיות.
חווית קניה ושביאות רצון מובטחת.

לפעמים צריך סבלנות בנושא המענה הטלפוני אבל ניתן לפתור 90% מהבעיות במייל- מענה מהיר ויעיל!
מוצר:
7,6 מע, PC וציוד קצה
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
08/05/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
(רכשתי באתר מערכת מחשב מלאה).
יש כאן קונספט מעניין בתולדות המסחר האלקטרוני: אתר מכירת מחשבים שבו הכל אוטומאטי, כמו לקנות ספר באמזון:
ניתן לבצע בחירת רכיבים למחשב, הזמנת המחשב, קבלת המחשב המורכב הביתה וחיוב כרטיס האשראי - וכל זאת ללא שיחת טלפון אחת.
שיטה זו מומלצת כמובן רק לאנשים שיודעים בדיוק מה הם רוצים. לא לצפות לקבל כאן עצות, המלצות לשידרוגים כדאיים, מבצעים וכ"ו. שיחת טלפון תקבלו רק במקרה שיש בעיית תאימות ברכיבים שהזמנתם.
שירות לקוחות לא בדיוק קיים כאן במובן המקובל. אין ממש מענה טלפוני זמין. לגבי בירורים\שאלות ניתן להתכתב ב-email.
לחיוב: המחירים באמת זולים יחסית, והמחשב מגיע בדיוק כפי שהוזמן ועובד. במפורש לא מדובר כאן ברמאים (ויש הרבה בשוק המחשבים הביתיים). היעדר השירות הינה מדיניות מכוונת לצורך הוזלת עלויות.
לגבי זמן המשלוח: החנות מתחייבת על 10 ימי עבודה. המחשב הגיע ב-8 ימים, שזה עומד בדרישות, אבל לא מדהים.
לסיכום: מומלץ לחובבי הז'אנר
מוצר:
מערכת מחשב מלאה
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
08/05/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הנני לקוח ותיק בפלונטר, משנת 2001 ועד עתה רכשתי 3 מחשבים בהרכבה עצמית וזאת לשביעות רצוני המלאה: המחשב היה בחנות תוך יומיים שלושה מיום הזמנתי, שירות לקוחות טוב - ניתן להשיגם בטלפון בקלות יחסית והם מאוד אדיבים סבלניים ועוזרים כשצריך. אמינים מאוד - כל החלקים שהוזמנו אכן סופקו למעט כאלה שלא היו במלאי ואז ביקשו את רשותי להחליף במוצר אחר תואם (בד"כ גם נותנים המלצתם על מוצר חלופי טוב באותה מידה). לפלונטר יש בדיוק את כל מה שצריך מחנות מחשבים (אתר עשיר ונוח, אנשים מקצועיים, מחירים סבירים). מומלץ בחום. אייל.
מוצר:
3 מחשבים בהרכבה עצמית
תמונת משתמש
שם:
uri
תאריך:
10/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר וותיק. הרבה מאד מוצרים. ע"פ התקנון: שום דבר לא נמצא במלאי, דהיינו זמן משלוח משמעותי.
לטעמי, האתר אינו מאורגן היטב: במידה ובקטגוריה מסויימת יש הרבה מוצרים (ויש המון!) אז חייבים לסרוק את כולם. למרות זאת, בכותרת המוצר, יש בד"כ, כל הפרמטרים הרלוונטים, ואין צורך להכנס לעומק לכל מוצר!
בגדול: הנדסת אנוש גרועה, אבל מלא מלא חומר, אם אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה, ניתן למצוא מיידית, אחרת, צפה לזמן חיפוש/בדיקה/לימוד ארוכים ומייגעים.

חיפשתי זכרון ספציפי ביותר, להגדלה מ-512MB ל-1024MB, מצאתי מייד, היו הכי זולים, ידעתי שיקח זמן להגיע. הגיע כעבור שבועיים, ארוז היטב, בצרוף חשבונית, הכל כמו שצריך.
מוצר:
זכרון למחשב 400mh 512mb
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply