דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ברביקיו ומוצרים לגריל (פתח תקווה)
אתר:
בעלים:
די אנד אס ריהוט קל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדי אנד אס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
2
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
0
0
2
נמצאו 2 חוות דעת גולשים על די אנד אס
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
22/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את גריל בערב יום העצמאות, חוויית הקניה היתה נעימה וכולם היו נחמדים ומסבירי פנים. בנוסף רכשתי גם בחנות ווסת, כיסוי וצינור גז מאריך, סה"כ רכישה של 1499 ש"ח. ביום העצמאות כשניסיתי להפעיל את הגריל בפעם הראשונה נשבר בו חלק מה שמנע את הפעלתו התקינה. פניתי לחנות במטרה לממש את האחריות עליה התחייבו (5 שנים!!!) ואז החיוכים הוחלפו בהסברים: "ואם תסע על הגריל בטרקטור זה גם נכלל באחריות?"
לאחר משא ומתן הסכום הראשוני שדרשו (160 ש"ח) ירד ל 100 ש"ח. וכל זאת מבלי שעשיתי כל שימוש בגריל!

להלן התגובה שקבלתי במייל מ"שירות הלקוחות" של החברה :

"תודה נועם על פנייתך,

כמובן שקל ליפול עלינו שאנחנו אשמים, אך אם תחשוב שוב אולי יש קצת אשמה בך? לשבור ברז גז צריך מאמץ מיוחד זה לא קורה בקלות.

כפי שציינת התחשבנו בכם ונתנו לכם את החלק במחיר עלות שלנו, ללא שהיות וספורים הגם שהיינו צריכים להשבית גריל במיוחד בשביל זה.

מעבר לזה אין ביכולתינו לעזור.

צר לנו על הרגשתך,

בכבוד,

צוות די אנד אס"

ניתן להתרשם מתגובת החנות על טיב השירות .
לכן כל מי שמעניין אותו מה קורה ביום שאחרי הרכישה - להזהר ולא לרכוש בחנות זו.
תגובת החנות:
אכן, כפי שהלקוח ציין"נשבר לו חלק" בתמימות...כאילו שחלקים נשברים סתם כך, זה לא המצבהלקוח שבר את החלק בגריל תוך הפעלת שמוש בכוח לא סביר ובנגוד להוראות על מנת לחלתר או לאלתר משהוא...אנחנו לא אחראים כמובן בכלל על מצב כזה על פי מדיניות כל חברה אין אחריות בשבירת מוצר בזדון, אף על פי כן לפנים משורת הדין מכרנו לו את החלק בעלות שלנו 100 ש"ח כולל מע"מ מתוך רצון טוב, אך הלקוח חושב שמגיע לו הכל!!! הכפשות כפי שהוא כותב הינן בגדר הכפשות בלבד, ויעידו על השרות שלנו אלפי האנשים שרכשו אצלינו השנה ועשרות האלפים שרכשו מוצרים אצלינו ב-25 שנה האחרונות.

הייתי מסכם ואומר הזהרו סוחרים ישרים מלקוח כזה!
מוצר:
גריל גז Q120
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
16/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה נעשתה דרך אתר הקופונים BUY2. את המוצר לקחתי יומיים למחרת באיסוף עצמי. לאחר השימוש הראשוני במוצר התגלה כי הוא פגום (מנגל פחמים לאחר ההדלקה הראשונה כל הצבע התקלף). פניתי לשירות הלקוחות של החברה, נענתי בזלזול כי אין אחריות על צבע וזה מה יש. הנציג שדיבר איתי היה שחצן,חסר סבלנות וביטל את פנייתי כלאחר יד. לא היו מוכנים לספק מוצר חליפי או בכלל להתייחס לתלונה.
מעניין אם הייתי קונה מנגל ב 3000 ש"ח גם הייתי נענית באותה צורה?!?
מוצר:
גריל פחמים 11254
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply