
ארז
09.02.2026
שירות עם חיוך!! ,שליח אדיב ,שירות מעולה,והמוצר(כסא) מעולה נהנה מכל רגע,תודה לחברת קפרה על השירות
חוות הדעת עזרה לכם?

שירות עם חיוך!! ,שליח אדיב ,שירות מעולה,והמוצר(כסא) מעולה נהנה מכל רגע,תודה לחברת קפרה על השירות