דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וגאדג'טים (חיפה)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
לזדים יבוא ושיווק בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2020
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בBigMobile ?
2.00
ציון ממוצע
4
חוות דעת בשנה האחרונה
4
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
3
שנה אחרונה
1
0
3
כל הזמן
1
0
3
נמצאו 4 חוות דעת גולשים על BigMobile
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ומזעזע. מפרסמים פלאפון שאין להם במלאי ואז מנסים לדחוף לך בשיחה טלפונית את אותו מכשיר מיבואן רשמי בתוספת 200 שקל. ומקריאת הביקורות פה בזאפ מסתבר שזה שיטתי. למה לא לעקוץ את הלקוחות אם אפשר? אצלי כרטיס האשראי כבר חוייב אבל זה לא מפריע להם לבטל את העסקה או לבקש עוד כסף על העסקה. אני קונה הרבה מאוד באינטרנט. מעולם לא נתקלתי בשירות גרוע מזה. להתרחק להתרחק להתרחק!!!!
מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Poco X3 Pro 256GB 8GB RAM שיאומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר לא מסונכרן עם המוצרים שיש במלאי דבר שהסב לי עוגמת נפש רבה, כיוון שלקחתי בחשבון מספר ימים עד להגעת המוצר, מה שלא קרה בפןעל.
מאוכזבת ממש ולא ממליצה!!!!
תגובת החנות:
צר לנו לשמוע על חווית שירות גרוע שקיבלה הלקוחה. אבל עקב צירוף מקרים, המכשיר שהזמינה לא היה זמין במלאי באופן זמני. כחלופה, הוצע ללקוחה יום למחרת ההזמנה לשדרג את המכשיר לאותו דגם המכשיר מיבואן רשמי תמורת סכום סמלי של 49 ש"ח אך הלקוחה סירבה. עקב כך נאלצנו לבטל את ההזמנה. חשוב לציין, כי הלקוחה כלל לא חוייבה על ההזמנה.
מוצר:
טלפון סלולרי Samsung Galaxy A12 SM-A125F/DS 64GB 4GB RAM סמסונג כיסויי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 9 128GB 4GB RAM של שיאומי ב21.7. שלמתי דרך פייפאל לאחר כמה שעות קיבלתי טלפון מהנציגה שאן את המכשיר בחנות (יש לציין שהאתר לא מעודכן ).לאחר ביטול העסיקה קיבלתי מייל שלא חוייבתי אך הכסף לא חזר לחשבוני.
לאחר ברור טלפוני עם נציגת השרות הופתח לי שהכסף יחזור אליי בהקדם.
היום כבר 27.7 ועדיין אל קיבלתי החזר כספי כמו שהובתח לי.
לאחר מספר שיחות עם אותה נציגה ואותם "הפתחות שהכסף יחזור אליי" בעל החנות חזר אליי ואמר לי שאקבל את הכסף אחרי שבוע בגלל שבצעתי עיסקה בפייפאל ולדבריו ואני מצטט "מזל שלא עשייתה עיסקה בכרטיס אשראי כי אז הייתה מקבל החזר כספי רק אחרי שבועיים".
בנוסף הוא אמר ואני מצטט "למה אתה לחוץ תקבל את הכסף חזרה על תדאג"
יש לציין שבחיים לא ניתקלתי בשרות כל כך גרוע ואני אפנה לכל הגורמים הרלוונטים כי הכסף לא חזר אליי ואני מאמין שגם לא יחזור
תחשבו טוב לפני שאתם קונים אצלהם יש אלטרנטיבות הרבה יותר טובות אם שרות מצויין.
אני ממש מאוכזב ולא מאמין שזכתי ליחס כל כך מזלזל ואני ממש מופתע שלא קיבלתי החזר כספי על עיסקה שבטלתי כיון שהמוצר לא נמצא פיזית בחנות
ובאתר רשום שהמוצר ישנו
ועדיין הלאפון מופיע שם באתר...
ראו הוזהרתם !!!!!
תגובת החנות:
צר לנו על החוויה הטראמטית שקיבל הלקוח אך יש לציין כי תגובה של הלקוח סובלת מרגשיות יתר וציטוטים שהומצאו.
הלקוח אכן הזמין את המוצר באתר ושילם בפייפל. כאשר התברר כי נפלה טעות והמכשיר אינו זמין במלאי הזמנות בוטלה באופן מיידי.
חשוב לציין, שבפועל הלקוח לא שילם את סכום ההזמנה אלא פייפל הקפיא את הסכום עד למשלוח ההזמנה בפועל. כאשר בוטלה ההזמנה
ניתנה הוראה לפייפל לשחרר את ההקפאה. תהליך זה לוקח עד 7 ימי עסקים והסתיים בדיוק בזמן למרות טענותיו של הלקוח.
מיותר לציין, כי בשום שלב החנות לא החזיקה בכסף של הלקוח כי הפייפל לא משחרר את הסכף לפני שליחת ההזמנה בפועל והזנת האסמכתא למשלוח.
מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 9 128GB 4GB RAM שיאומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, ביקשתי בקשה ספציפית לגבי מספר הדגם , המענה היה מהיר ויעיל. שלימתי שלחו לי את המכשירים מיד.
מוצר:
REALME 6
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין