דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (ירושלים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
המתקין מוצרי חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2020
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהמתקין ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
7
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
1
0
6
נמצאו 7 חוות דעת גולשים על המתקין
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
21/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Nn
תאריך:
21/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה מ ''המתקין מוצרי חשמל '' ב 1650 ש"ח.. בחיוב כרטיס האשראי גבו ממני 1850 ש"ח..כשפניתי אליהם הודו ואמרו שזו "תקלה" הוציאו מסמך החזר בסך של 200 ש"ח ועד היום לא החזירו לי את הכסף למרות שעברו 3 שבועות מתאריך קנייה..כנראה לעולם גם לא יחזירו...ולעולם לא אקנה מהם בחזרה ואחזור על אותה טעות..האחריות נופלת על זאפ שמפרסמת עסקים כאלה..
מוצר:
Bosch WAN20051IL
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
19/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור בנוי בוש דגם 114 שמחירו 1240 שח.המתקין התקשר אליי והציע לי לעשות ביטוח ל 4 שנים נוספות תמורת 199 ש הסכמתי.המוביל שהגיע הציע לי להתקין ולתת לי הסברים על התנור תמורת 70 ש.התנור הגיע לא עטוף בניילון(מתצוגה)? המוכר הניח אותו בגומחה בארון ובכלל לא היה לו מושג איך מתפעילים. לקח 70 ש על שנייה עבודה ועוד דרש טיפ כנראה לחוצפה אין גבולות .מכאן המצב המשיך להדרדר .לאחר שמוביל הלך ראיתי שהתנור דגם 113 ואנחנו הזמנו ושילמנו עבור 114.התקשרתי למתקין ושאלתי אותו למה שלחת 113 הרי הזמנתי 114.תשובתו דגם 113 הזול טוב יותר.לא היתה לי ברירה השארתי את הדגם 113.שאלתי
אותו היכן הפוליסה ולמה אתה לא שולח חשבונית. הבטיח לשלוח וכלום.
למחרת אני רואה שהוסיף 100 ש לחיוב אמר שהפקידה טעתה. התקשרתי כל יום שישלח פוליסה שיתקן את החיוב מבטיח אבל כלום. 1190 ש"ח עולה התנור חייב 1539 ש פניתי לישראכרט והם העמידו את החיוב על 1190 שח (מחיר התנור 113 אצלו במחירון).הוא כעס אליי ובסוף החודש הוא הכניס את מלוא החיוב מחדש וטען שהכחשתי את העיסקה שזה כמובן שקר מוחלט ולכן הוא מחייב שוב ב.1240 ש (המחיר של תנור בנוי 114 )כמה שדיברתי איתו והוכחתי לו שהוא מקבל את מלא התשלום הבטיח לבדוק ולחזור אליי וכרגיל כלום.פניתי לישראכרט שביטלו את החיוב. בטלתי את כרטיס האשראי שלא יחזור על זה שוב .בקיצור ספק זה לא מומלץ .
מוצר:
תנור בוש hbf113broy כסוף
תמונת משתמש
שם:
ori
תאריך:
13/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שאני קורא את שלושת הביקורות שלפני אני רואה שזה מוטיב חוזר בחנות הזאת.
הזמנתי תנור מסוג בוש 113 באתר. לאחר חצי שעה אפילו ביקשתי לשדרג אותו לדגם החדש יותר 114. קיבלתי בשני המקרים מיילים לאישור ההזמנה ואישור הזמנה.
סכום התנור של דגם 113 היה 1180 ודגם 114 עולה 1220. ביקשתי לקבל את המוצר בתחילת השבוע הבא, גם לכך קיבלתי אישור.
מפה המצב הסתבך
בתחילת אותו השבוע קיבלתי טלפון מאריאל שהוא יכול לספק את המוצר ביום ראשון רק בשעות הערב ביקשתי לקבל אותו יום-יומיים קדימה,לא התאפשר ורק ביום שישי הוא יכול היה לספק את המוצר וגם אז איחר בכמעט שעה מהמועד שסוכם. הגיע מישהו ברכב פרטי שסחב את המוצר וגם שם אותו בגומחה הייעודית - מרגיש הכי לא מקצועי שיש ודי חאפרי.

הבעיה היותר רצינית היא שגיליתי שבכלל חוייבתי בסכום של 1627 ש"ח במקום 1220. כשיצרתי קשר עם החנות אריאל התנצל מאוד ואמר שהפקידה שלו עשתה טעות (עכשיו אני רואה שזאת טעות מאוד נפוצה אצלו ,ממש שיטת מצליח) והוא יזכה אותי מייד - אני עדיין מחכה לזיכוי שלא מגיע כבר מעל לשבוע!!!
בנוסף ביקשתי לקבל חשבונית ואישור על הזיכוי כדי תהיה לי אסמכתא כלשהי על הטעות והחיוב הנכון - גם זה עדיין לא מגיע למרות שאני מתקשר כל יום מחדש כבר שבוע וכל יום שומע את אותו התירוץ - "לא הגעתי לזה" , "אני לא במשרד" "מה? עוד לא זיכו אותך?" וכו'.

בקיצור, עשו לעצמכם טובה ותקנו את המוצרים שלכם אצל מישהו אחר.
סתם מוציאים שם רע לקניות באינטרנט ואני יודע שזה יכול להיות הרבה יותר טוב וחלק כי קניתי מוצרי חשמל אצל הרבה ספקים אחרים בזאפ ועד כה לא נתקלתי בשירות כזה שגובל ממש ברמאות.
מוצר:
תנור בוש HBF114
תמונת משתמש
שם:
ilanblu
תאריך:
09/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור BOSCH ביום ראשון 26.7 כשתנאי לרכישה היה שהמוצר יגיע עד יום חמישי 6.8, כולל התקנה (שנדרשת לצורך האחריות). בעל/מפעיל האתר, בחור חביב במיוחד בשם אריאל הבטיח שכך יהיה. ביום חמישי לפני הצהריים, פחות או יותר בשעה המיועדת הופיע אריאל עצמו, עם התנור כמובן, והתקין והדגים אותו במקום.
אני רוצה להוסיף ולציין שמאיזה שהיא סיבה, בהזמנה ובחשבונית ננקב סכום גבוה ממה שהיה צריך להיות. אריאל אישר את זה בטלפון ובמייל עוד לפני מסירת המוצר ואכן לאחר הספקתו הוציא חשבונית זיכוי על ההפרש, כולל זיכוי כרטיס האשראי בהתאם.
אי אפשר שטעויות לעולם לא יקרו, ומה שחשוב זה שמתקנים אותן בזריזות, ומבלי להקשות על הלקוח, וזה מה שהיה.

אז אני לקוח מרוצה, וזה כמובן ישפיע על החלטותי בעתיד לרכוש מוצרים מהעסק הזה.
מוצר:
תנור אפיה BOSCH HBF113BR0Y
תמונת משתמש
שם:
רנאטה
תאריך:
05/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרכם את התנור. אומנם התנור הגיע בזמן שהובטח לי, אבל מעולם לא קיבלתי חשבונית. ואז להפתעתי, גיליתי שחויבתי ב-200 ש"ח יותר. כשפניתי להמתקין, התברר שנפלה טעות וחייבו אותי על הרחבת האחריות אותה לא ביקשתי. צילצלתי אליהם אחרי זה מלא פעמים וכל פעם קיבלתי התנצלות כנה, אבל עדיין לא קיבלתי את הזיכוי. מאמינה שבסוף אקבל אותו, אבל למה אני צריכה לרדוף אחריהם? ולמה לא שולחים חשבונית ברגע שמחייבים את הכרטיס שלי??? בקיצור, לא אקנה מהם יותר.
תגובת החנות:
הלקוחה קיבלה חשבונית במייל כבר ביום הקנייה.
לאחר שיחה מתאריך 5.8.20 עם הלקוחה התברר כי יש טעות במייל של הלקוחה ולכן לא קיבלה.
לא הסכמתי לנתק את השיחה עם הלקוחה עד שקיבלה למייל את החשבונית והזיכוי.
כל הטרוניה של הלקוחה הייתה שלא הקראתי לה את תנאי אחריות המוצר.
אין באחריותי להקריא או לנהל אחריות מוצר שניתנת בכלל ע״י היבואן ונותן השירות.
לקוחה רכשה מוצר וקיבלה אותו תוך 48 שעות.
קצת כואב לי לפרפר ולתת שירות טוב ומהיר ובסוף לקבל תלונה בגלל תנאי אחריות המוצר.
מוצר:
תנור בנוי bosch
תמונת משתמש
שם:
lianne
תאריך:
30/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר לפני שלושה וחצי שבועות בעסקה טלפונית לאחר שראיתי את המתקין בזאפ-
התרשמתי שהוא נחמד בהתחלה אך לבסוף התגלה שהוא לא אמין

לא קיבלתי חשבונית עד היום ! על העסקה למרות שחייב אותי לפני שלושה שבועות דרך כרטיס האשראי
למרות טלפונים חוזרים שלי אליו והבטחות יומיות מבעל העסק שהחשבונית בדרך..מעולם לא הגיע חשבונית וכנראה לא יגיע
הוא אומר "עוד רגע שולח" ולא מקיים שום הבטחה וגם לא טורח לחזור
אמר שנעשה שיחת ועידה עם י.שלום, מעולם לא התקשר וכו כו
,
והיו גם בעיות אם המקרר והבטיח לטפל בענין ולדאוג (כי אמר שאני צודקת והוא אחראי על זה ולא לדאוג) כי המקרר מאד מרעיש(עד היום) הוא מעולם לא חזר וטיפל בזה כפי שהבטיח לי
ולא עידכן אותי מה לעשות למרות שאמר לי כל יום כן זה בטיפול-פעם אחת הוא לא התקשר חזרה


באתר זאפ היה רשום שיש אחריות של עשר שנים על המדחס - הוא אמר לי טלפונית שזה אחריות עשר שנים של י.שלום על המדחס שנה אחריות מלאה, לא היה ולא נברא,
ל י.שלום איו אחריות של עשר שנים על המדחס(דיברתי איתם)
ביקשתי ממנו את הכסף חזרה על האחריות שעלה 200 ש"ח -הבטיח לזכות אותי
בינתיים לא ראיתי לא זיכוי, לא חשבונית וגם לא חזר מעולם לגבי שום ענין-שלחתי לו מיילים ,פקסים טלפונים והוא תמיד נחמד אך משקר ולא עומד מאחורי שום מילה.





מעבר לזה רכשתי
מוצר:
מקרר 590 ליטר סארפ sharp
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply